ik zal een samenvatting tikken.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:27 schreef dVTB het volgende:
[..]
HeheheheIk was er niet op uit om de hele krant voorgelezen te krijgen. Op basis van wat Reino zei, begreep ik dat NRC Next iets over LibDem heeft geschreven? En ik ben wel nieuwsgierig naar strekking van dat verhaal. Liberalen krijgen inhoud?
Ik kreeg de partij als derde op mijn lijstje.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:39 schreef Leshy het volgende:
Hey, toevallig vandaag keihard bij LibDem terechtgekomen toen ik de nieuwe Stemwijzer bekeek
alleen niet in Friesland, Zeeland en Limburg,quote:Op woensdag 18 oktober 2006 09:30 schreef DiRadical het volgende:
Libdem kwam bij mij op de stemwijzer helemaal bovenaan.
Ook D'66 en de VVD en zelf Éen NL (to mijn grote vebazing) scoorden behoorlijk hoog
Voorheen twijfelde ik altijd tussen de VVD en D'66. VVD is eigenlijk iets te conservatief en D'66 is eigenlijk iets te zwalkend.
Ben benieuwd of ze in alle kiesdisctricten verkiesbaar zijn.
Wat is je bron daarvoor?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:38 schreef BoukeF het volgende:
[..]
alleen niet in Friesland, Zeeland en Limburg,
Ah, ok. De partij zelf dus. Ik had eigenlijk gehoopt dat je een overzichtje van alle partijen had. Totnutoe kan ik alleen maar het overzicht vinden van in welke kieskringen elke lijst ingeleverd was, niet waar ze daadwerkelijk deel mogen nemen. Dat overzicht zal de komende week dan wel komen.quote:
De gelinkte bron zegt expliciet dat ze in heel Nederland meedoen, met uitzondering van de genoemde drie provinciën, Friesland, Zeeland en Limburg.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:58 schreef freako het volgende:
Ah, ok. De partij zelf dus. Ik had eigenlijk gehoopt dat je een overzichtje van alle partijen had. Totnutoe kan ik alleen maar het overzicht vinden van in welke kieskringen elke lijst ingeleverd was, niet waar ze daadwerkelijk deel mogen nemen. Dat overzicht zal de komende week dan wel komen.
Dat geloof ik ook wel. Ik zoek alleen een bron waar dat voor alle 26 partijen staat (of in ieder geval voor de 17 partijen die nog niet in de Tweede Kamer zitten, die andere 9 doen sowieso in het hele land mee). Niet elke partij houdt namelijk even trouw z'n website bij heb ik gemerkt (als ze die al hebben.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:20 schreef Leshy het volgende:
[..]
De gelinkte bron zegt expliciet dat ze in heel Nederland meedoen, met uitzondering van de genoemde drie provinciën, Friesland, Zeeland en Limburg.
No offense, D66 heeft als partij redelijk goede standpunten (alhoewel ze al die bestuurlijke vernieuwings-onzin eens moeten laten varen en hun andere punten, zoals onderwijs, wat meer aandacht moeten geven), maar het is een compleet zootje van draaikonten die geen idee hebben wat ze willen, en zoals de afgelopen kabinetsperiode heeft aangetoond, geen enkele politieke realiteitszin of ruggegraat hebben.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:37 schreef Visitor1982 het volgende:
Gewoon D66 stemmen.
En daarom heb ik er ook nooit op gestemd, arme Pechtold, laatst nog een flyer van em gekregen... (en daarom vond ik Koefnoen gisteren ook hilarischquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:44 schreef Leshy het volgende:
[..]
No offense, D66 heeft als partij redelijk goede standpunten (alhoewel ze al die bestuurlijke vernieuwings-onzin eens moeten laten varen en hun andere punten, zoals onderwijs, wat meer aandacht moeten geven), maar het is een compleet zootje van draaikonten die geen idee hebben wat ze willen, en zoals de afgelopen kabinetsperiode heeft aangetoond, geen enkele politieke realiteitszin of ruggegraat hebben.
met Verdonk hebben ze laten zien dat ze niets minder dan Halsema en Wilders politici van de korte termijn zijn.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:51 schreef Visitor1982 het volgende:
met Verdonk hebben ze laten zien dat ze wel ballen hebben
Dat noemen ze pragmatisch geloof ikquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:44 schreef Leshy het volgende:
[..]
No offense, D66 heeft als partij redelijk goede standpunten (alhoewel ze al die bestuurlijke vernieuwings-onzin eens moeten laten varen en hun andere punten, zoals onderwijs, wat meer aandacht moeten geven), maar het is een compleet zootje van draaikonten die geen idee hebben wat ze willen, en zoals de afgelopen kabinetsperiode heeft aangetoond, geen enkele politieke realiteitszin of ruggegraat hebben.
Niet de grote democratische kroonjuwelen is voor mij al een pluspunt. Bestuurlijke vernieuwing prima, maar D66 heeft mij er nooit van kunnen overtuigen dat het overgrote deel van hun plannen in die richting wel bestuurlijke verbeteringen waren.quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:20 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Mij is eigenlijk nog niet helemaal duidelijk waarom de LibDem zoveel anders is dan D66, de leden bestaan zelfs uit oud-d66'ers en oud-vdd'ers
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |