quote:Op maandag 9 oktober 2006 12:50 schreef staticdata het volgende:
dat is jullie toekomst wanneer jullie alleen maar aan Pron kunnen denken.
haha ja ik ook al. maar ik heb t m vergevenquote:Op maandag 9 oktober 2006 12:54 schreef ursel het volgende:
Hey.. er is een baantje vrij...
Misschien willen zij mij wel aannemen...![]()
Ijssie, ik mis de link in je laatste post..
quote:Op maandag 9 oktober 2006 12:54 schreef ursel het volgende:
Ijssie, ik mis de link in je laatste post..
nu nog niet, maar op een gegevenmoment wilt je brein wil eens iets nieuws proberen en daar ga je dan.quote:
sprak de meesterquote:Op maandag 9 oktober 2006 13:01 schreef staticdata het volgende:
[..]
nu nog niet, maar op een gegevenmoment wilt je brein wil eens iets nieuws proberen en daar ga je dan.
[Morpheus mode]quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:03 schreef IJsmuts het volgende:
Ferdi, kan je ff de TT veranderen? ff graag de spatie tussen BoF en -vrienden weg halen!!
dan staat het lekker recht onder elkaar![]()
wat?quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:37 schreef staticdata het volgende:
[..]
ik denk bf2 geen pron wereld van verscheel.
lachen... nog nooit mee gedaan aan zon soort battle...quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:39 schreef FJD het volgende:
en de volgende uitnodiging voor een funwar is binneneen 16 vs 16 dit keer.
van wie?quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:39 schreef FJD het volgende:
haha ik lees er nog ff 3 keer goed over heen en nu snap ik m... nee heb je ook wel gelijk in maar dan nog. ONZ is gewoon ONZ en daar hoort ook Pr0n tussenquote:
Dus dat betekend dat zelfs ik mee kan doen, zonder dat men mij aanvalt dat ik eerder een schietschijf voor de tegenstander ben dan hulp aan het eigen team??quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:39 schreef FJD het volgende:
Ik weet nog van niets maar JP is wel vaker erg enthousiastquote:Op maandag 9 oktober 2006 13:44 schreef RudyCarell het volgende:
Ferdi wat wet jij van aanmeldingen voor Airsoft, JP zegt een man of 30 te hebben, maar ik vraag me af of ik en 10 maten van me daar ook bij zitten. Zo niet regel ik een event buiten BoF om...
ik heb die vraag ook nog steeds uitstaan ferdi. heb al meerdere malen aangegeven dat ik ook wel 10 niet boffers heb, maar krijg geen antwoord. anders regel ik het wel met rudy onderlingquote:Op maandag 9 oktober 2006 13:44 schreef RudyCarell het volgende:
Ferdi wat wet jij van aanmeldingen voor Airsoft, JP zegt een man of 30 te hebben, maar ik vraag me af of ik en 10 maten van me daar ook bij zitten. Zo niet regel ik een event buiten BoF om...
dat is vetquote:Op maandag 9 oktober 2006 13:39 schreef FJD het volgende:
me 2 me 2 me 2quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:46 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik heb die vraag ook nog steeds uitstaan ferdi. heb al meerdere malen aangegeven dat ik ook wel 10 niet boffers heb, maar krijg geen antwoord. anders regel ik het wel met rudy onderling![]()
sorry ei, ik maak het snel goed daar dit hele klote topic onder te spammen, all over your facequote:Op maandag 9 oktober 2006 13:38 schreef egg-bird het volgende:
ik vind spammen zonder muts eigenlijk niet zo bijzonder....
is prima spank daddyquote:Op maandag 9 oktober 2006 13:48 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
sorry ei, ik maak het snel goed daar dit hele klote topic onder te spammen, all over your face![]()
maar nu moet pappa eerst even werken
Kwartaal cijfers zijn toch al de deur uit.. heb je weer 2 maanden rust..quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:48 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
sorry ei, ik maak het snel goed daar dit hele klote topic onder te spammen, all over your face![]()
Ik heet geen enzo, mijn naam is Ursel..quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:50 schreef egg-bird het volgende:
[..]
is prima spank daddy... ik vermaak me ook wel met static enzo...
![]()
All over your face ??quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:48 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:51 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik heet geen enzo, mijn naam is Ursel..![]()
![]()
haha dies leuk hequote:Op maandag 9 oktober 2006 13:53 schreef Rhoffeltje het volgende:
[..]
All over your face ?? [afbeelding]
We kijken wel even zou ik zeggenquote:Op maandag 9 oktober 2006 13:46 schreef IJsmuts het volgende:
ik heb die vraag ook nog steeds uitstaan ferdi. heb al meerdere malen aangegeven dat ik ook wel 10 niet boffers heb, maar krijg geen antwoord. anders regel ik het wel met rudy onderling![]()
Ja ik dacht ik crosspost gewoon ff...quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:46 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik weet nog van niets maar JP is wel vaker erg enthousiastWe wachten wel even af tot hij online komt zou ik zeggen
ww.hut-gaming.nlquote:
jij komt toch ook uit de Randstad? dat zou het een stuk makkelijker maken...quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:46 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
jep, amsterdamquote:Op maandag 9 oktober 2006 13:57 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
jij komt toch ook uit de Randstad? dat zou het een stuk makkelijker maken...
werkdag 7 insturen, das dus morgenquote:Op maandag 9 oktober 2006 13:51 schreef ursel het volgende:
[..]
Kwartaal cijfers zijn toch al de deur uit.. heb je weer 2 maanden rust..![]()
en ik kom met een stelletje nerds, mag je helemaal lek knalluh van mequote:Op maandag 9 oktober 2006 14:06 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Kijk das betah! Ik kom met vrienden van de "groenteboer" en een collega...
prima hoor, liever wat langer wachten en goed/leuk geregeld dan half werk enzo enzoquote:Op maandag 9 oktober 2006 13:56 schreef FJD het volgende:
[..]
We kijken wel even zou ik zeggenIk moet dit echt even met JP overleggen aangezien ik niet weet wat hij al in zn hoofd heeft zitten.
Misschien kunnen we het aantal optrekken naar 40man op t veld dan kan er nog een man of 20 extra meeWe kijken wel even
quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:01 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
zijn dat die negers uit van oom Tom?![]()
onze 2 groepen maken al bijna 25, en ik kan der nog wel een zut bij toveren! dat is dus al een veld vol...quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:09 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
prima hoor, liever wat langer wachten en goed/leuk geregeld dan half werk enzo enzo
quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:20 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
onze 2 groepen maken al bijna 25, en ik kan der nog wel een zut bij toveren! dat is dus al een veld vol...
bah ziet er toch echt niet uit...quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:22 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
BETER! maar es afwachten wat er verder gebeurd!
oja, nieuwe mister fitness world oid, een nederlander![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
moet je nagaan hoe leuk die was als je m helemaal had opgeschreven...quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:31 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
en dan wassie nog half opgeschreven ook....![]()
Nope, wel Shadow Ops: Red mercuryquote:Op maandag 9 oktober 2006 14:33 schreef egg-bird het volgende:
[..]
moet je nagaan hoe leuk die was als je m helemaal had opgeschreven...
ff off (onz) topic. iemand ervaring met company of heroes?
geloof dat escape dit speelt/gespeeld heeft...quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:33 schreef egg-bird het volgende:
[..]
moet je nagaan hoe leuk die was als je m helemaal had opgeschreven...
ff off (onz) topic. iemand ervaring met company of heroes?
heb de vraag ook niet goed gesteld, was meer of iemand weet hoe zeer die de aanbevolen specs nodig heeft voor iig een goede gameplay... die aanbevolen specs zijn echt niet normaal namelijk. maarja download m wel een keer en kijken wat die doet.quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:39 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
geloof dat escape dit speelt/gespeeld heeft...
shadow ops is wel lachen. beetje traag volgens mij qua gameplay maar verder Aok.quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:37 schreef ursel het volgende:
[..]
Nope, wel Shadow Ops: Red mercury [afbeelding]
maarja. t is zowiezo denk ik afwachten hoe t gaat. t kan best zijn dat bof hut weer verslaat... gewoon kijken hoe t gaat tochquote:Op maandag 9 oktober 2006 15:12 schreef staticdata het volgende:
maar hut had got verslagen en got had destijds bof verslagen.
maar als we regelen dat het io wordt met unlock weapons kan het nog leuk worden
Multiplayer is wel lachen en kan extreem druk zijn. Temeer omdat de mappen redelijk compact zijn. Al die granaten die overal vallen enzo..quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:11 schreef egg-bird het volgende:
[..]
shadow ops is wel lachen. beetje traag volgens mij qua gameplay maar verder Aok.
dan kun je naar mijn mening beter samen trainen in squads met van alles wat. en bepaalde routes nemen... sqaud 1 gaat op karkand langs de apartementen aan de linkerkant en 2 bijv helemaal aan de andere kantquote:Op maandag 9 oktober 2006 15:20 schreef staticdata het volgende:
[..]
mwoah, tegen vccc ging het redelijk moeizaam en dat was 7-8. dus het zal flink trainen worden. hetzij allemaal samen of gewoon op io servers
maar zowiezo beetje trainen ofzo voor battles in t algemeen kan geen kwaad..quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:24 schreef FJD het volgende:
Even ter informatie: De uitdaging van HUT is nog niet geaccepteerd. Daar gaat Baus over in overleg met jullieHet is geen schande om na overleg te zeggen "ze zijn simpelweg te goed voor ons op dit moment". Anders speel je dalijk een 298-0 war en daar heeft niemand plezier in.
Over airsoften heb ik ook antwoord maar dat staat in het goed topicCrossposten
ach de vorige war geen 1x meegetraind maar het ging wel lekkerquote:Op maandag 9 oktober 2006 15:28 schreef egg-bird het volgende:
[..]
maar zowiezo beetje trainen ofzo voor battles in t algemeen kan geen kwaad..
ooh dat geloof ik meteen. maar je hebt altijd van die lui die beter met bijv medic zijn dan met assault... dan zeg ik op mijn beurt natuurlijk maak squads met van alles wat ipv 1 squad met 4 medics en 1 support ofzoquote:Op maandag 9 oktober 2006 15:39 schreef staticdata het volgende:
[..]
ach de vorige war geen 1x meegetraind maar het ging wel lekker
io werkt het beste als je medic gaat en een enkele supportquote:Op maandag 9 oktober 2006 15:42 schreef egg-bird het volgende:
[..]
ooh dat geloof ik meteen. maar je hebt altijd van die lui die beter met bijv medic zijn dan met assault... dan zeg ik op mijn beurt natuurlijk maak squads met van alles wat ipv 1 squad met 4 medics en 1 support ofzo
Is dit weer via clanbase gegaan?quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:24 schreef FJD het volgende:
Even ter informatie: De uitdaging van HUT is nog niet geaccepteerd. Daar gaat Baus over in overleg met jullie![]()
quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:01 schreef BattleLies het volgende:
tvp ... sjonge jonge .. dat idee van ijsmuts pakt goed uit .. deel 2 alweer!
Ik beproef hier enige jaloezie???..quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:01 schreef BattleLies het volgende:
tvp ... sjonge jonge .. dat idee van ijsmuts pakt goed uit .. deel 2 alweer!
nee zo werkt dat nietquote:Op maandag 9 oktober 2006 15:42 schreef egg-bird het volgende:
[..]
ooh dat geloof ik meteen. maar je hebt altijd van die lui die beter met bijv medic zijn dan met assault... dan zeg ik op mijn beurt natuurlijk maak squads met van alles wat ipv 1 squad met 4 medics en 1 support ofzo
Sja .. goed hoor ... TE druk .. maar ja .. dat wordt vast wel weer een keer minder ...quote:
quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:24 schreef IJsmuts het volgende:
hier alles goe dhoor, beetje druk![]()
ik heb nieuwe kevers!!!!!zal ik ze posten??
en vanaf volgende week geen game meer voor me (speelde al 3 weken niet) > dan ben ik echt dakloos!!![]()
In 2142, wordt squad-work nog belangrijker, je krijgt dan squadmember en squadleader points, als je de bevelen goed uitvoert!quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:21 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
nee zo werkt dat nietSL met een vette gun en voor de rest medics
tactieken doorspreken, je eraan houden en dan:
[afbeelding]
zo moet dat![]()
![]()
Ja als ik genoeg ruimte had had je wel bij mij kenne crashen... Maar kan je niets huren/kopen/kraken?quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:24 schreef IJsmuts het volgende:
hier alles goe dhoor, beetje druk![]()
ik heb nieuwe kevers!!!!!zal ik ze posten??
en vanaf volgende week geen game meer voor me (speelde al 3 weken niet) > dan ben ik echt dakloos!!![]()
nou zo erg is het ook niet hoorquote:Op maandag 9 oktober 2006 16:28 schreef BattleLies het volgende:
[..]
![]()
Geen enkel van die drie adressen meer over om te slapen?
Paar dagen per week hier moet wel kunnen hoor .. (moet ik wel ff overleggen natuurlijk) maar IJsmuts op straat is ook niks ...
thanks for the offer!quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:32 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ja als ik genoeg ruimte had had je wel bij mij kenne crashen... Maar kan je niets huren/kopen/kraken?
en wie het weet mag het zeggen!!quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:15 schreef FJD het volgende:
Onder het kopje van 'breng de jeugd cultuur bij':
Pascal komt binnen, nu kan het pas echt beginnen
Sommige denken misschien van mij te kunnen winnen ?
quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:36 schreef Mr_Baus het volgende:
Ben niet de man, maar wel De Jonge als Freek
Rappers net als zeven dagen want ze klinken zo week
Doe maar lekker klappen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
5 December duurt nog ff hoor..quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:53 schreef IJsmuts het volgende:
wat lopen ferdi, kev en baus nou te fucken?
zijn die stumpers net klaar met rukken?
oh nee, de schoolbel is gegaan,
en van mams mogen ze fok ff opgaan,
beetje rellen en proberen de big boys te dissen,
nou paupers ik ga over jullie heen pissen.
van mijn spit-kannonade sta je paf,
met je shirtje veeg ik mn reet af
alleen spammen hier, culturele shit is fout
dit was ijsmuts, over & out
peace
![]()
Nee Gamert heeft GoT verslagen.quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:12 schreef staticdata het volgende:
maar hut had got verslagen en got had destijds bof verslagen.
maar als we regelen dat het io wordt met unlock weapons kan het nog leuk worden
hey koos, jij surrogaat spam hoer in spequote:
ik moet het zeggen, deze line is heel okquote:Op maandag 9 oktober 2006 19:02 schreef Mr_Baus het volgende:
Jouw rijms zijn zo slap en zoet als een Mona pudingkje
Die van mij klappen in je Kanis en dat Gunnik je!
meen je!! vette shit baus! je kan dus echt meer dan pkm hoerenquote:
quote:Op maandag 9 oktober 2006 19:12 schreef Mr_Baus het volgende:
oh ja... Jij en Egbert maar Douwe, ik die heete jij die lauwe
quote:Op maandag 9 oktober 2006 19:26 schreef Mr_Baus het volgende:
-knip-
2003, die tijd was echt dope!quote:UIT is deze nurburgringer
kus me kont, dikke middelvinger
Ome jeroen:
ik eet je aars legaal als net als jerry springer
ik kom als davids en wack mn chick met een slinger
mobiel als een als een stinger
maandverband uitwringer
ome jeroen op zn achterste benen
het is beter dat dat jij de jouwe gaat nemen
want ik de hete jij de lame
want ik ben me er eentje
ik draag mn steentje bij
mc van de hoogste garde
op dit topic stop ik op drop ik
nok ik of klop ik
jullie op als slagroom
mc van de hoogste garde
met mn kisten schop ik je uit je dagdroom
de meest harde bestuurder van een tony kart
fok jou stylo ik rij je aan als een abarth
ik ga dwars op onverhard,apart vanaf de start
en jij dwars in je winkelwagen van de komarT
ik sculpt mn rijms in in playdoh
ik een m3 en jij toledo
rijmende chickies lik ik af als een soledo
old skool als een raider of een zakie triets
mijn shit kunstzinnig die van jou kitch
ik vpro jij bonbini beach
jij de bewaker ik de security breach
ome jeroen YO
schop meer stennis als dennis met rijms die doen YO
ey missy wat kom je nou fucke
je wil toch altijd bij mn tukken,lekker aan pik sucken
ik ruk je aan stukken,ik por je wakker met je krukken
net als oom tukker die fokkin molukker
beter gaat ie tukke als in zn slaap
tim is een quasi stan man
drop meer rijms dan bill bommen in afghanistan
ik ben die fok op dichter
die top oplichter
die never zwichter
ik maak je zak wat lichter
als ik rap drop dan flipped de schaal van richter
het is afgelopen met jullie nichten
als domesticeur zie ik het als 1 van mn plichten
om jullie zwakzinnige noobies hier af te richten
ik ben die rap pyromaan ik heb zin om brand te stichten
zie het verband wat ik ontwricht heb
tim de enige die jicht heb
ik de enige die licht heb
MCKevBoy & Mc CoolFerdi - Kontschop part 0quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:53 schreef IJsmuts het volgende:
wat lopen ferdi, kev en baus nou te fucken?
in yo face!quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:15 schreef FJD het volgende:
[..]
MCKevBoy & Mc CoolFerdi - Kontschop part 0
[afbeelding]
Samen:
Goddamn! wat wil deze kleuter nou!?
Bitch ik heb ranja op sterker dan jou!
Je raps zijn als kauwgom je kauwt ze kapot
het enige jammere is, ik krijg ze niet door mn strot.
En mocht je denken dat dit onze enige sterke line was?
Ga maar op je knieen want we beginnen nu pas.
Ja inderdaad nu maak je ons kwaad,
we waren fucking relaxed maar nu schoppen we je op straat.
MC KevBoy:
IJsmuts met jou? daar heb ik geen fuck mee!
Jouw lines zijn zo gammel, je neemt je eigen krukken mee.
Prada? Fallen For the win!
Gast ik kom op je stampen zo je doos in!
En ja ik ben fucking actueel,
maar spotten met Ferdi en mij wordt me toch teveel
Ik snap best dat gastjes zoals jij hongerig zijn
maar voor shit als dit is jouw mond echt te klein
Mc CoolFerdi:
Wanneer ik spitt zit elke regel je dwars!
Ik ben nog zieker dan Chinezen met sars
Je lines zijn zo oud, echt geen dope shit,
mn oma verwarde je zelfs met Jantje Smit.
En ik wals over je heen als stoom en een wals.
Het is maar goed dat ik niet zing want deze lines zijn al vals
Sukkel, wat maak je nou voor grappen?
Als ik een Indo was zou ik nog niet voor je klappen
Dus beter wordt je postbode want je tekst heeft geen boodschap.
Je bent nog wacker als een piraat met houten poot en ooglap.
Samen:
En je stoere lines, je vond ze vast te gek maar face it,
zelfs een zender als Talpa gaat niet zo hard op zn bek
Maar het is al weer tijd om de af te ronden,
want we hadden je bij de eerste line al verslonden
Sorry dat we je zo hard aan pakken,
maar we houden nu eenmaal niet van stoere gasten op naaldhakken
ik heb van groep 5 tot havo2 bij die gast in de klas gezeten, wat een trieste lul is dat zegquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:03 schreef staticdata het volgende:
FOK!radio: 3FM-dj Paul Rabbering over zijn 90's
ik wist niet dat sickert een zeer actieve user was
ssssst!!quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:18 schreef Mr_Baus het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BAUS ZEGT ----- FREESTYLE TOPIC!!!!!!
lol!
En euh.. "wanneer ik spit zit elke regel je dwars" ... is gejat![]()
gast je loopt achterquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:03 schreef staticdata het volgende:
FOK!radio: 3FM-dj Paul Rabbering over zijn 90's
ik wist niet dat sickert een zeer actieve user was
top, ga deze stijl ook es pakken voor mn volgende battlequote:Op maandag 9 oktober 2006 20:08 schreef Mr_Baus het volgende:
-knip-
quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:51 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
top, ga deze stijl ook es pakken voor mn volgende battle![]()
en herken ik nou een stukje baas b & lange frans in dat laatste stukkie (represent - "ik ben de top fokker. etc etc)
verschuil je maar achter fok in een klein hoekje,quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:00 schreef Sickert het volgende:
een apocalyps van ons is het juiste woord
het zal het enige zijn wat je hoort als je verbaal door ons word vermoord
Je bent in iedergeval taaier als ik dacht dat had ik van zo'n mietje als jouw niet verwacht
ok dan ga ik nu uit het koppie stampen en na afloop zullen ze mij vergelijken met rampen
als katrina of een tsunami lame ass kut aapie
alleen ik moet nu op fokradio
dus sloop je later yo
quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:03 schreef Sickert het volgende:
oja en er word niet met mn chickie gepaard
want die houd niet van chumps die ze met fifa klaart
mee eens, maar wel koel stukkie is dat, van jullie?!quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:04 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Wij waren eerder! En Lange Schwanz en Bal B kunnen niet rappen!
dat moet jij nu zeker doen zo zonder huisquote:Op maandag 9 oktober 2006 21:07 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
verschuil je maar achter fok in een klein hoekje,
ik ga op je lelijke foto schijten in het bof boekje
we hebben zo dikke oldskoolnessquote:Op maandag 9 oktober 2006 21:11 schreef Mr_Baus het volgende:
Kom nou maar af met die shit op Fok! Radio want nou heb ik zo dope shit uitgezet voor de fokkin spice girls ofzo
spice girls, if you wanne be my loverquote:Op maandag 9 oktober 2006 21:10 schreef FJD het volgende:
Verzoek nummer van ons komt er zo inSpeciaal voor IJmuts dus aanzetten die radio !
http://www.actionradio.nl/listen48.asx low
http://www.actionradio.nl/listen128.asx high
quote:
We zijn het BFS topic voorbijquote:Op maandag 9 oktober 2006 21:20 schreef IJsmuts het volgende:
post 134, we zijn het BFS slowchat topique voorbij![]()
iemand moet het ff tapen, ik moet echt schijtenquote:Op maandag 9 oktober 2006 21:18 schreef FJD het volgende:
[..]
Stream is morgen ofzo weer terug te luisteren
Blauwe Ferdi krijgt een grote mondquote:Op maandag 9 oktober 2006 21:21 schreef FJD het volgende:
[..]
We zijn het BFS topic voorbij
maar zie dat niet als vlijerij
het betekent slechts dat we jou met je grillen
in het andere topic niet willen.
heb geduldquote:Op maandag 9 oktober 2006 21:26 schreef IJsmuts het volgende:
paul rabberingdie lelijke lulhannes
![]()
dat ik die ooit nog moet horen![]()
Users als jij zijn zo aandoenlijk,quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:25 schreef IJsmuts het volgende:
Blauwe Ferdi krijgt een grote mond
als modje denktie "ik schop kont"
maar zolang je mijn topique zit uit te wonen
sta je in de min vent, en kan ik alleen maar ownen
maak je geen illusies, kleine ventquote:Op maandag 9 oktober 2006 21:30 schreef FJD het volgende:
[..]
Users als jij zijn zo aandoenlijk,
schoppen tegen blauw, wat doe je moeilijk
Ik weet ook wel dat je tegen me opkijkt
en je frustratie uit je slechts omdat ik van je wegkijk.
je gaat me niet vertellen dat het die mafkezen met JOEHOE zijn......quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:45 schreef FJD het volgende:
Ook deze niet, alhoewel ie wel geniaal is
Degene die m raad krijgt een krat pils en die aanbieding loopt tot het moment dat de plaat wordt ingestart en Kevin is uitgesloten
quote:Vanaf de seconde dat de demo van Battlefield 2142 beschikbaar is gesteld, is er geklaagd over het feit dat spelers veel last hebben van disconnect issues. Dit is geen nieuw probleem, omdat de beta er ook last van had. EA is er echter mee bezig:
"[...]
"We are aware that some players are experiencing disconnects while playing the Demo. Please know we are running checks and making enhancements to our support systems so that these disconnects can be solved as quickly as possible."
[...]"
Ja maar niet op WAR gebied!quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:55 schreef Mr_Baus het volgende:
n00bonze bf2 clan is op global score nummer 2 van nederland... en we zijn in principe de grootste van nederland
is lastig met zn 2enquote:Op maandag 9 oktober 2006 21:57 schreef IJsmuts het volgende:
euh euh euh, F euh euh J euh euh D
ja DJ, moeilijke naam he,,,,![]()
YOUR SMILE!!!!!!!![]()
![]()
nou heren, was erg mooi hoor, gelukkig zijn jullie iets sneller en gevatter achter het keyboard![]()
maar wat een heerlijk nummer![]()
Dat komt omdat er nooit wat mee gedaan is.. Maar dat komt wel goed, alleen tegen die hut gasten moeten er echt een zooitje komen opdagen, ik plan hem eind deze maand of eerste week van November maar toch.. 16 man is veel! en dan moeten we ook nog eens 16 man op een training zien te krijgen..quote:
jaja pruts DJquote:Op maandag 9 oktober 2006 22:01 schreef Sickert het volgende:
[..]
is lastig met zn 2en
als ze nu de vragen direct aan ons hadden gesteld ipv de leegte
ik wist op dingen antwoord waar ferdi op antwoorde en als ferdi dacht dat ik wilde zei ik niks
Een barbapappa want ik verander van kleur,quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:44 schreef IJsmuts het volgende:
maak je geen illusies, kleine vent
een barbarpappa is wat je bent
varanderen van kleur en erger, van attitude
man het is zo triest hoe je doet
Gaan we tegen hut 16 vs 16 spelen dan?!? Das inderdaad wel hele andere koek!quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:02 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Dat komt omdat er nooit wat mee gedaan is.. Maar dat komt wel goed, alleen tegen die hut gasten moeten er echt een zooitje komen opdagen, ik plan hem eind deze maand of eerste week van November maar toch.. 16 man is veel! en dan moeten we ook nog eens 16 man op een training zien te krijgen..
Morgen meer op het andere forum en de links in het wartopic hier
laat die maar achterwege voor de 28e (je kwam toch ook)quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:07 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
jaja pruts DJje leest mn reactie morgen wel in mn snoeiharde raps
![]()
nu weg hier, goede avond![]()
you say you a gangsta but you never capt onequote:Op maandag 9 oktober 2006 22:27 schreef RudyCarell het volgende:
wankstahs...
quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:44 schreef Sickert het volgende:
[..]
you say you a gangsta but you never capt one
i say you a wankstah
50
als t een beetje een degelijke datum is. en niet op een woensdag avond ofzo maar in t weekend bijv. tja dan wil ik me wel aanmelden voor een training of war.quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:02 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Dat komt omdat er nooit wat mee gedaan is.. Maar dat komt wel goed, alleen tegen die hut gasten moeten er echt een zooitje komen opdagen, ik plan hem eind deze maand of eerste week van November maar toch.. 16 man is veel! en dan moeten we ook nog eens 16 man op een training zien te krijgen..
Morgen meer op het andere forum en de links in het wartopic hier
hij heeft de texten ervoor dus waarom ook niet haha go bausquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 08:37 schreef staticdata het volgende:
Kan baus niet zijn eigen rap topic maken
Ze hadden member moeten zeggen. dan klopt het. bij zeer actieve user kan ik maar 1 iemand denken en dat is ijsmuts met al zijn posts.quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:21 schreef Sickert het volgende:
[..]
gast je loopt achter
ik was keihard actief toen deed frank (morpheus) zelfs nog mee
laatste tijd iets minder omdat ik het wat drukker heb en meer tijd voor mezelf neem ipv geleuter online
meetinks ftw
opletten dus![]()
good girls gotto get down with the gangstahsquote:Op maandag 9 oktober 2006 22:27 schreef RudyCarell het volgende:
wankstahs...
ik ga vanaond ook ff proberen te komen, en met 16vs16 moeten er wel meer meedoen dan alleen diamondquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:02 schreef staticdata het volgende:
baus kon volgens mij niet meetrainen maar meedoen met de war zal die denk ik wel.
ik ga vanavond wel weer schieten maar of dat trainen is
met de 16vs16 moet diamond ook gewoon meedoen
eigenlijk moet iedereen gewoon mee doen en daar pak je dan de 16 besten uit...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:02 schreef staticdata het volgende:
baus kon volgens mij niet meetrainen maar meedoen met de war zal die denk ik wel.
ik ga vanavond wel weer schieten maar of dat trainen is
met de 16vs16 moet diamond ook gewoon meedoen
ff de achterdeur bewakenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:04 schreef egg-bird het volgende:
[..]
eigenlijk moet iedereen gewoon mee doen en daar pak je dan de 16 besten uit...![]()
dan gaan muts en ik wel in de achterhoede... de boel.. eehm ... verdedigen![]()
hoelaat denk je online te kunnen zijn dan? sumera moet ook mee doen trouwens... ik weet niet of iemand hem de laatste tijd in dit forum heeft gezien?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:03 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik ga vanaond ook ff proberen te komen, en met 16vs16 moeten er wel meer meedoen dan alleen diamond![]()
ik ben er denk ik rond een uurtje of 7, sumera zal er vast wel zijn, hij is niet vaak hier, maar wel op bandoffokkersquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:05 schreef egg-bird het volgende:
[..]
hoelaat denk je online te kunnen zijn dan? sumera moet ook mee doen trouwens... ik weet niet of iemand hem de laatste tijd in dit forum heeft gezien?
gisteren echt maar 5 minutjes met hem gespeeld maar dat ging wel lekker.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:06 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik ben er denk ik rond een uurtje of 7, sumera zal er vast wel zijn, hij is niet vaak hier, maar wel op bandoffokkers
Ja het is weer eens wat anders dan Bitches, Ho's, Guns, Bling etc... En die beats zijn zo dope, die cd van Chrome Children is ook erg goed, met beat van Doom, Matlib en anderequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 08:54 schreef IJsmuts het volgende:
@rudy, heb wat van MF Doom binnen gesleurd, wel gaaf, ook nummers met ghostface en de RZA![]()
die is toch iets van 80quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:12 schreef staticdata het volgende:
denk dat mijn score per hour er wel voor zorgt dat ik bij de beste 16 zit.
is het een infantry only match?
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:13 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
die is toch iets van 80das niet goed genoeg hoor puni!
![]()
haha me toquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:18 schreef IJsmuts het volgende:
boeie ook, ik own toch iedereen in mn tank![]()
lies tussen 20 spuitgastenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:23 schreef BattleLies het volgende:
@ jullie: Oefenavond voor war is toch morgen??!!
Ik ben d'r vanavond namelijk niet! Brandweer-vrouwenavond!
ja ja .. woensdag-neuk-avond ... zwak hoor!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:24 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
lies tussen 20 spuitgastenwel foto's spammen he
![]()
ik ben er trouwens morgen niet
neuken?! GADVERDAMME LIES!!! daar doet dit heertje niet aan!!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:31 schreef BattleLies het volgende:
[..]
ja ja .. woensdag-neuk-avond ... zwak hoor!
ik kom er wel ff tussenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:34 schreef BattleLies het volgende:
Hee er ontstaat weer een één tweetje tussen jou en mij ... das niet de bedoeling
ow sorryquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:34 schreef BattleLies het volgende:
Hee er ontstaat weer een één tweetje tussen jou en mij ... das niet de bedoeling
ik speel wel alleen op de BoF server hoor, ook alssie leeg is, ga ik lekker stuntenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:36 schreef egg-bird het volgende:
[..]
ik kom er wel ff tussen
ik heb geen idee of er morgen een training gepland stond. maar muts en ik gaan iig vanavond ff ownen op de servertjes
Als jullie beide het BoF-forum ook eens zouden bezoeken zou je het weten!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:36 schreef egg-bird het volgende:
[..]
ik kom er wel ff tussen
ik heb geen idee of er morgen een training gepland stond. maar muts en ik gaan iig vanavond ff ownen op de servertjes
ja normaal zit ik wel op ts maar weet de instellingen niet meer. en heb eerlijk gezegd nog niet de moeite genomen om deze te checken zeg maar. zoals inlog naam en ww...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:37 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik speel wel alleen op de BoF server hoor, ook alssie leeg is, ga ik lekker stunten![]()
zit je ook op TS?
srry mamma liesquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:41 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Als jullie beide het BoF-forum ook eens zouden bezoeken zou je het weten!![]()
http://www.bandoffokkers.nl/forum/index.php?showtopic=198&hl=
luizige pik ben je ook, zal ze es gaan opzoeken (vind ze ook moeilijk te vinden)quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:41 schreef egg-bird het volgende:
[..]
ja normaal zit ik wel op ts maar weet de instellingen niet meer. en heb eerlijk gezegd nog niet de moeite genomen om deze te checken zeg maar. zoals inlog naam en ww...
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:36 schreef IJsmuts het volgende:
haha, ik heb net de excelformule "concatenate" geleerd!!![]()
![]()
die is echt koel!!![]()
brei jij er es een mooie move op en dan gaan we die lekker doen tijdens de warquote:
aaaaawhhquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:52 schreef IJsmuts het volgende:
TS, eerste hit op google (kan ze ook niet vinden dus)![]()
[afbeelding]
wel lief![]()
ja dat was t idd altijd. maar toen ging de server of iets dergelijks ergens anders heen ofzo ik weet t niet meer maar daardoor was t ww gewijzigd...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:01 schreef staticdata het volgende:
BoF
of BoF! dacht ik voor TS
ijsmuts je heb ook nog left en right in excel
die ken ik niet, zijn die koel?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:01 schreef staticdata het volgende:
BoF
of BoF! dacht ik voor TS
ijsmuts je heb ook nog left en right in excel
nee daarvoor was het Fok! en nu dus bofquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:02 schreef egg-bird het volgende:
[..]
ja dat was t idd altijd. maar toen ging de server of iets dergelijks ergens anders heen ofzo ik weet t niet meer maar daardoor was t ww gewijzigd...
ja is koelquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:03 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
die ken ik niet, zijn die koel?![]()
vlookup ken ik wel, die is ook goed!![]()
haha oohja kloptquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:06 schreef staticdata het volgende:
[..]
nee daarvoor was het Fok! en nu dus bof
HAHA die is idd ook briljant!!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:06 schreef staticdata het volgende:
[..]
ja is koel.
als je dan een cel heb met waarde erin kan je zeggen geef mij de eerste 10 tekens van links of van rechts etc...
ik werd ook altijd geil van mezelf toen ik in de spiegel keek toen ik zelf nog zon mooi uniform van de koningin mocht dragenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:20 schreef staticdata het volgende:
[..]
jij wordt opgewonden van mannen in pakken met geweren![]()
Ja! Hij schiet 6000 kogels per seconde! Altijd raak dus! Kortom: met deze unlock versla je IEDEREEN!!!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:46 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Is dat de laatste unlock voor 2142? WOW! Hebben!
ik zie niets vies hoorquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:00 schreef egg-bird het volgende:
haha goor ding of niet....
zie die stroomdraadjes dan die naar de lopen gaan, die zitten ook op de oplader van mn mobieltje!quote:
kan je 14k4 het niet aanquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:56 schreef BattleLies het volgende:
[..]
hee joh! verklein die foto eens maN!
staan maar 2 meisjes in dus veel keus had ik nietquote:
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:03 schreef dekkered het volgende:
[..]
staan maar 2 meisjes in dus veel keus had ik niet
ik bedoel dus, je kan toch gewoon op lekkere boyz aftrekken?. daar is het boekje voorquote:
HOMO!!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:15 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik bedoel dus, je kan toch gewoon op lekkere boyz aftrekken?. daar is het boekje voor![]()
-edit-
ik ben ook de lulligste niet, here you go!
[afbeelding]
Ik gaapte gewoon omdat ik moe ben en het koud heb! Niks over dit topic hoor!quote:
dan moet je lekker gaan slapen met een kopje warme chocomelkquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:43 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Ik gaapte gewoon omdat ik moe ben en het koud heb! Niks over dit topic hoor!
goh ja, ik miste je alquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:53 schreef ursel het volgende:
FF laten weten dat ik wel leef, maar aan het genieten ben van een heerlijk vrij daggie en druk aan het sleutelen ben aan een website en een server..
Je hoeft dus opsporing verzocht nog niet in te schakelen..
eivogel, ik wil NU die ruk smilie hierquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:11 schreef BattleLies het volgende:
oeps! Foutje ... had mijn string beetje vreemd aan!
[afbeelding]
Ik zie alleen een klote kikker :Squote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:17 schreef IJsmuts het volgende:
escape uit de tijd dattie nog commanderde voor BoF
[afbeelding]
beetje F5 rammen enzo,quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:19 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Ik zie alleen een klote kikker :S
Lies een lekker broodje?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:26 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
hehe, zelfs die heeft al een redelijke worst![]()
Nope, geen wars meer voor mijquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 08:54 schreef IJsmuts het volgende:
@baus, doe je niet mee met de 16x16???![]()
ursel, lekker gesleuteld??!!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:52 schreef ursel het volgende:
we wachten tot je het nieuwe topic geopend hebt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |