quote:Op maandag 9 oktober 2006 12:50 schreef staticdata het volgende:
dat is jullie toekomst wanneer jullie alleen maar aan Pron kunnen denken.
haha ja ik ook al. maar ik heb t m vergevenquote:Op maandag 9 oktober 2006 12:54 schreef ursel het volgende:
Hey.. er is een baantje vrij...
Misschien willen zij mij wel aannemen...![]()
Ijssie, ik mis de link in je laatste post..
quote:Op maandag 9 oktober 2006 12:54 schreef ursel het volgende:
Ijssie, ik mis de link in je laatste post..
nu nog niet, maar op een gegevenmoment wilt je brein wil eens iets nieuws proberen en daar ga je dan.quote:
sprak de meesterquote:Op maandag 9 oktober 2006 13:01 schreef staticdata het volgende:
[..]
nu nog niet, maar op een gegevenmoment wilt je brein wil eens iets nieuws proberen en daar ga je dan.
[Morpheus mode]quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:03 schreef IJsmuts het volgende:
Ferdi, kan je ff de TT veranderen? ff graag de spatie tussen BoF en -vrienden weg halen!!
dan staat het lekker recht onder elkaar![]()
wat?quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:37 schreef staticdata het volgende:
[..]
ik denk bf2 geen pron wereld van verscheel.
lachen... nog nooit mee gedaan aan zon soort battle...quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:39 schreef FJD het volgende:
en de volgende uitnodiging voor een funwar is binneneen 16 vs 16 dit keer.
van wie?quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:39 schreef FJD het volgende:
haha ik lees er nog ff 3 keer goed over heen en nu snap ik m... nee heb je ook wel gelijk in maar dan nog. ONZ is gewoon ONZ en daar hoort ook Pr0n tussenquote:
Dus dat betekend dat zelfs ik mee kan doen, zonder dat men mij aanvalt dat ik eerder een schietschijf voor de tegenstander ben dan hulp aan het eigen team??quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:39 schreef FJD het volgende:
Ik weet nog van niets maar JP is wel vaker erg enthousiastquote:Op maandag 9 oktober 2006 13:44 schreef RudyCarell het volgende:
Ferdi wat wet jij van aanmeldingen voor Airsoft, JP zegt een man of 30 te hebben, maar ik vraag me af of ik en 10 maten van me daar ook bij zitten. Zo niet regel ik een event buiten BoF om...
ik heb die vraag ook nog steeds uitstaan ferdi. heb al meerdere malen aangegeven dat ik ook wel 10 niet boffers heb, maar krijg geen antwoord. anders regel ik het wel met rudy onderlingquote:Op maandag 9 oktober 2006 13:44 schreef RudyCarell het volgende:
Ferdi wat wet jij van aanmeldingen voor Airsoft, JP zegt een man of 30 te hebben, maar ik vraag me af of ik en 10 maten van me daar ook bij zitten. Zo niet regel ik een event buiten BoF om...
dat is vetquote:Op maandag 9 oktober 2006 13:39 schreef FJD het volgende:
me 2 me 2 me 2quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:46 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik heb die vraag ook nog steeds uitstaan ferdi. heb al meerdere malen aangegeven dat ik ook wel 10 niet boffers heb, maar krijg geen antwoord. anders regel ik het wel met rudy onderling![]()
sorry ei, ik maak het snel goed daar dit hele klote topic onder te spammen, all over your facequote:Op maandag 9 oktober 2006 13:38 schreef egg-bird het volgende:
ik vind spammen zonder muts eigenlijk niet zo bijzonder....
is prima spank daddyquote:Op maandag 9 oktober 2006 13:48 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
sorry ei, ik maak het snel goed daar dit hele klote topic onder te spammen, all over your face![]()
maar nu moet pappa eerst even werken
Kwartaal cijfers zijn toch al de deur uit.. heb je weer 2 maanden rust..quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:48 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
sorry ei, ik maak het snel goed daar dit hele klote topic onder te spammen, all over your face![]()
Ik heet geen enzo, mijn naam is Ursel..quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:50 schreef egg-bird het volgende:
[..]
is prima spank daddy... ik vermaak me ook wel met static enzo...
![]()
All over your face ??quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:48 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:51 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik heet geen enzo, mijn naam is Ursel..![]()
![]()
haha dies leuk hequote:Op maandag 9 oktober 2006 13:53 schreef Rhoffeltje het volgende:
[..]
All over your face ?? [afbeelding]
We kijken wel even zou ik zeggenquote:Op maandag 9 oktober 2006 13:46 schreef IJsmuts het volgende:
ik heb die vraag ook nog steeds uitstaan ferdi. heb al meerdere malen aangegeven dat ik ook wel 10 niet boffers heb, maar krijg geen antwoord. anders regel ik het wel met rudy onderling![]()
Ja ik dacht ik crosspost gewoon ff...quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:46 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik weet nog van niets maar JP is wel vaker erg enthousiastWe wachten wel even af tot hij online komt zou ik zeggen
ww.hut-gaming.nlquote:
jij komt toch ook uit de Randstad? dat zou het een stuk makkelijker maken...quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:46 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
jep, amsterdamquote:Op maandag 9 oktober 2006 13:57 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
jij komt toch ook uit de Randstad? dat zou het een stuk makkelijker maken...
werkdag 7 insturen, das dus morgenquote:Op maandag 9 oktober 2006 13:51 schreef ursel het volgende:
[..]
Kwartaal cijfers zijn toch al de deur uit.. heb je weer 2 maanden rust..![]()
en ik kom met een stelletje nerds, mag je helemaal lek knalluh van mequote:Op maandag 9 oktober 2006 14:06 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Kijk das betah! Ik kom met vrienden van de "groenteboer" en een collega...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |