prima hoor, liever wat langer wachten en goed/leuk geregeld dan half werk enzo enzoquote:Op maandag 9 oktober 2006 13:56 schreef FJD het volgende:
[..]
We kijken wel even zou ik zeggenIk moet dit echt even met JP overleggen aangezien ik niet weet wat hij al in zn hoofd heeft zitten.
Misschien kunnen we het aantal optrekken naar 40man op t veld dan kan er nog een man of 20 extra meeWe kijken wel even
quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:01 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
zijn dat die negers uit van oom Tom?![]()
onze 2 groepen maken al bijna 25, en ik kan der nog wel een zut bij toveren! dat is dus al een veld vol...quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:09 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
prima hoor, liever wat langer wachten en goed/leuk geregeld dan half werk enzo enzo
quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:20 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
onze 2 groepen maken al bijna 25, en ik kan der nog wel een zut bij toveren! dat is dus al een veld vol...
bah ziet er toch echt niet uit...quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:22 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
BETER! maar es afwachten wat er verder gebeurd!
oja, nieuwe mister fitness world oid, een nederlander![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
moet je nagaan hoe leuk die was als je m helemaal had opgeschreven...quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:31 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
en dan wassie nog half opgeschreven ook....![]()
Nope, wel Shadow Ops: Red mercuryquote:Op maandag 9 oktober 2006 14:33 schreef egg-bird het volgende:
[..]
moet je nagaan hoe leuk die was als je m helemaal had opgeschreven...
ff off (onz) topic. iemand ervaring met company of heroes?
geloof dat escape dit speelt/gespeeld heeft...quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:33 schreef egg-bird het volgende:
[..]
moet je nagaan hoe leuk die was als je m helemaal had opgeschreven...
ff off (onz) topic. iemand ervaring met company of heroes?
heb de vraag ook niet goed gesteld, was meer of iemand weet hoe zeer die de aanbevolen specs nodig heeft voor iig een goede gameplay... die aanbevolen specs zijn echt niet normaal namelijk. maarja download m wel een keer en kijken wat die doet.quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:39 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
geloof dat escape dit speelt/gespeeld heeft...
shadow ops is wel lachen. beetje traag volgens mij qua gameplay maar verder Aok.quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:37 schreef ursel het volgende:
[..]
Nope, wel Shadow Ops: Red mercury [afbeelding]
maarja. t is zowiezo denk ik afwachten hoe t gaat. t kan best zijn dat bof hut weer verslaat... gewoon kijken hoe t gaat tochquote:Op maandag 9 oktober 2006 15:12 schreef staticdata het volgende:
maar hut had got verslagen en got had destijds bof verslagen.
maar als we regelen dat het io wordt met unlock weapons kan het nog leuk worden
Multiplayer is wel lachen en kan extreem druk zijn. Temeer omdat de mappen redelijk compact zijn. Al die granaten die overal vallen enzo..quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:11 schreef egg-bird het volgende:
[..]
shadow ops is wel lachen. beetje traag volgens mij qua gameplay maar verder Aok.
dan kun je naar mijn mening beter samen trainen in squads met van alles wat. en bepaalde routes nemen... sqaud 1 gaat op karkand langs de apartementen aan de linkerkant en 2 bijv helemaal aan de andere kantquote:Op maandag 9 oktober 2006 15:20 schreef staticdata het volgende:
[..]
mwoah, tegen vccc ging het redelijk moeizaam en dat was 7-8. dus het zal flink trainen worden. hetzij allemaal samen of gewoon op io servers
maar zowiezo beetje trainen ofzo voor battles in t algemeen kan geen kwaad..quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:24 schreef FJD het volgende:
Even ter informatie: De uitdaging van HUT is nog niet geaccepteerd. Daar gaat Baus over in overleg met jullieHet is geen schande om na overleg te zeggen "ze zijn simpelweg te goed voor ons op dit moment". Anders speel je dalijk een 298-0 war en daar heeft niemand plezier in.
Over airsoften heb ik ook antwoord maar dat staat in het goed topicCrossposten
ach de vorige war geen 1x meegetraind maar het ging wel lekkerquote:Op maandag 9 oktober 2006 15:28 schreef egg-bird het volgende:
[..]
maar zowiezo beetje trainen ofzo voor battles in t algemeen kan geen kwaad..
ooh dat geloof ik meteen. maar je hebt altijd van die lui die beter met bijv medic zijn dan met assault... dan zeg ik op mijn beurt natuurlijk maak squads met van alles wat ipv 1 squad met 4 medics en 1 support ofzoquote:Op maandag 9 oktober 2006 15:39 schreef staticdata het volgende:
[..]
ach de vorige war geen 1x meegetraind maar het ging wel lekker
io werkt het beste als je medic gaat en een enkele supportquote:Op maandag 9 oktober 2006 15:42 schreef egg-bird het volgende:
[..]
ooh dat geloof ik meteen. maar je hebt altijd van die lui die beter met bijv medic zijn dan met assault... dan zeg ik op mijn beurt natuurlijk maak squads met van alles wat ipv 1 squad met 4 medics en 1 support ofzo
Is dit weer via clanbase gegaan?quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:24 schreef FJD het volgende:
Even ter informatie: De uitdaging van HUT is nog niet geaccepteerd. Daar gaat Baus over in overleg met jullie![]()
quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:01 schreef BattleLies het volgende:
tvp ... sjonge jonge .. dat idee van ijsmuts pakt goed uit .. deel 2 alweer!
Ik beproef hier enige jaloezie???..quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:01 schreef BattleLies het volgende:
tvp ... sjonge jonge .. dat idee van ijsmuts pakt goed uit .. deel 2 alweer!
nee zo werkt dat nietquote:Op maandag 9 oktober 2006 15:42 schreef egg-bird het volgende:
[..]
ooh dat geloof ik meteen. maar je hebt altijd van die lui die beter met bijv medic zijn dan met assault... dan zeg ik op mijn beurt natuurlijk maak squads met van alles wat ipv 1 squad met 4 medics en 1 support ofzo
Sja .. goed hoor ... TE druk .. maar ja .. dat wordt vast wel weer een keer minder ...quote:
quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:24 schreef IJsmuts het volgende:
hier alles goe dhoor, beetje druk![]()
ik heb nieuwe kevers!!!!!zal ik ze posten??
en vanaf volgende week geen game meer voor me (speelde al 3 weken niet) > dan ben ik echt dakloos!!![]()
In 2142, wordt squad-work nog belangrijker, je krijgt dan squadmember en squadleader points, als je de bevelen goed uitvoert!quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:21 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
nee zo werkt dat nietSL met een vette gun en voor de rest medics
tactieken doorspreken, je eraan houden en dan:
[afbeelding]
zo moet dat![]()
![]()
Ja als ik genoeg ruimte had had je wel bij mij kenne crashen... Maar kan je niets huren/kopen/kraken?quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:24 schreef IJsmuts het volgende:
hier alles goe dhoor, beetje druk![]()
ik heb nieuwe kevers!!!!!zal ik ze posten??
en vanaf volgende week geen game meer voor me (speelde al 3 weken niet) > dan ben ik echt dakloos!!![]()
nou zo erg is het ook niet hoorquote:Op maandag 9 oktober 2006 16:28 schreef BattleLies het volgende:
[..]
![]()
Geen enkel van die drie adressen meer over om te slapen?
Paar dagen per week hier moet wel kunnen hoor .. (moet ik wel ff overleggen natuurlijk) maar IJsmuts op straat is ook niks ...
thanks for the offer!quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:32 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ja als ik genoeg ruimte had had je wel bij mij kenne crashen... Maar kan je niets huren/kopen/kraken?
en wie het weet mag het zeggen!!quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:15 schreef FJD het volgende:
Onder het kopje van 'breng de jeugd cultuur bij':
Pascal komt binnen, nu kan het pas echt beginnen
Sommige denken misschien van mij te kunnen winnen ?
quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:36 schreef Mr_Baus het volgende:
Ben niet de man, maar wel De Jonge als Freek
Rappers net als zeven dagen want ze klinken zo week
Doe maar lekker klappen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
5 December duurt nog ff hoor..quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:53 schreef IJsmuts het volgende:
wat lopen ferdi, kev en baus nou te fucken?
zijn die stumpers net klaar met rukken?
oh nee, de schoolbel is gegaan,
en van mams mogen ze fok ff opgaan,
beetje rellen en proberen de big boys te dissen,
nou paupers ik ga over jullie heen pissen.
van mijn spit-kannonade sta je paf,
met je shirtje veeg ik mn reet af
alleen spammen hier, culturele shit is fout
dit was ijsmuts, over & out
peace
![]()
Nee Gamert heeft GoT verslagen.quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:12 schreef staticdata het volgende:
maar hut had got verslagen en got had destijds bof verslagen.
maar als we regelen dat het io wordt met unlock weapons kan het nog leuk worden
hey koos, jij surrogaat spam hoer in spequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |