lies tussen 20 spuitgastenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:23 schreef BattleLies het volgende:
@ jullie: Oefenavond voor war is toch morgen??!!
Ik ben d'r vanavond namelijk niet! Brandweer-vrouwenavond!
ja ja .. woensdag-neuk-avond ... zwak hoor!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:24 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
lies tussen 20 spuitgastenwel foto's spammen he
![]()
ik ben er trouwens morgen niet
neuken?! GADVERDAMME LIES!!! daar doet dit heertje niet aan!!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:31 schreef BattleLies het volgende:
[..]
ja ja .. woensdag-neuk-avond ... zwak hoor!
ik kom er wel ff tussenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:34 schreef BattleLies het volgende:
Hee er ontstaat weer een één tweetje tussen jou en mij ... das niet de bedoeling
ow sorryquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:34 schreef BattleLies het volgende:
Hee er ontstaat weer een één tweetje tussen jou en mij ... das niet de bedoeling
ik speel wel alleen op de BoF server hoor, ook alssie leeg is, ga ik lekker stuntenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:36 schreef egg-bird het volgende:
[..]
ik kom er wel ff tussen
ik heb geen idee of er morgen een training gepland stond. maar muts en ik gaan iig vanavond ff ownen op de servertjes
Als jullie beide het BoF-forum ook eens zouden bezoeken zou je het weten!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:36 schreef egg-bird het volgende:
[..]
ik kom er wel ff tussen
ik heb geen idee of er morgen een training gepland stond. maar muts en ik gaan iig vanavond ff ownen op de servertjes
ja normaal zit ik wel op ts maar weet de instellingen niet meer. en heb eerlijk gezegd nog niet de moeite genomen om deze te checken zeg maar. zoals inlog naam en ww...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:37 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik speel wel alleen op de BoF server hoor, ook alssie leeg is, ga ik lekker stunten![]()
zit je ook op TS?
srry mamma liesquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:41 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Als jullie beide het BoF-forum ook eens zouden bezoeken zou je het weten!![]()
http://www.bandoffokkers.nl/forum/index.php?showtopic=198&hl=
luizige pik ben je ook, zal ze es gaan opzoeken (vind ze ook moeilijk te vinden)quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:41 schreef egg-bird het volgende:
[..]
ja normaal zit ik wel op ts maar weet de instellingen niet meer. en heb eerlijk gezegd nog niet de moeite genomen om deze te checken zeg maar. zoals inlog naam en ww...
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:36 schreef IJsmuts het volgende:
haha, ik heb net de excelformule "concatenate" geleerd!!![]()
![]()
die is echt koel!!![]()
brei jij er es een mooie move op en dan gaan we die lekker doen tijdens de warquote:
aaaaawhhquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:52 schreef IJsmuts het volgende:
TS, eerste hit op google (kan ze ook niet vinden dus)![]()
[afbeelding]
wel lief![]()
ja dat was t idd altijd. maar toen ging de server of iets dergelijks ergens anders heen ofzo ik weet t niet meer maar daardoor was t ww gewijzigd...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:01 schreef staticdata het volgende:
BoF
of BoF! dacht ik voor TS
ijsmuts je heb ook nog left en right in excel
die ken ik niet, zijn die koel?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:01 schreef staticdata het volgende:
BoF
of BoF! dacht ik voor TS
ijsmuts je heb ook nog left en right in excel
nee daarvoor was het Fok! en nu dus bofquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:02 schreef egg-bird het volgende:
[..]
ja dat was t idd altijd. maar toen ging de server of iets dergelijks ergens anders heen ofzo ik weet t niet meer maar daardoor was t ww gewijzigd...
ja is koelquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:03 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
die ken ik niet, zijn die koel?![]()
vlookup ken ik wel, die is ook goed!![]()
haha oohja kloptquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:06 schreef staticdata het volgende:
[..]
nee daarvoor was het Fok! en nu dus bof
HAHA die is idd ook briljant!!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:06 schreef staticdata het volgende:
[..]
ja is koel.
als je dan een cel heb met waarde erin kan je zeggen geef mij de eerste 10 tekens van links of van rechts etc...
ik werd ook altijd geil van mezelf toen ik in de spiegel keek toen ik zelf nog zon mooi uniform van de koningin mocht dragenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:20 schreef staticdata het volgende:
[..]
jij wordt opgewonden van mannen in pakken met geweren![]()
Ja! Hij schiet 6000 kogels per seconde! Altijd raak dus! Kortom: met deze unlock versla je IEDEREEN!!!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:46 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Is dat de laatste unlock voor 2142? WOW! Hebben!
ik zie niets vies hoorquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:00 schreef egg-bird het volgende:
haha goor ding of niet....
zie die stroomdraadjes dan die naar de lopen gaan, die zitten ook op de oplader van mn mobieltje!quote:
kan je 14k4 het niet aanquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:56 schreef BattleLies het volgende:
[..]
hee joh! verklein die foto eens maN!
staan maar 2 meisjes in dus veel keus had ik nietquote:
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:03 schreef dekkered het volgende:
[..]
staan maar 2 meisjes in dus veel keus had ik niet
ik bedoel dus, je kan toch gewoon op lekkere boyz aftrekken?. daar is het boekje voorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |