quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:45 schreef -XX- het volgende:
Nee dat heeft te maken met de luchtstroom en het vochtgehalte![]()
Ofzeu..
quote:Op maandag 18 september 2006 21:51 schreef Worldbeater het volgende:
(...)
En op het circuit voelt het voor mij, met mijn karige capaciteiten, stabieler aan als je ook achter remt.![]()
quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:43 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Op dit soort momenten ontleed ik zuurstof dmv elektrolyse uit mijn waterhoofd.![]()
Hier heb ik nog een gun voor te koopquote:Op maandag 9 oktober 2006 12:27 schreef hicham het volgende:
[[url=http://img.photobucket.com/albums/v631/whihihi/bunnies.jpg]afbeelding][/url]
Met BB's laat je ze alleen schrikken.quote:Op maandag 9 oktober 2006 12:37 schreef Makster het volgende:
[..]
Hier heb ik nog een gun voor te koop
25 euries mag hij van eigenaar wisselen, wie biedt![]()
Ahhhhh, lief klein konijntjequote:
sssssssssssht, hij moet tot donderdag open blijvenquote:Op maandag 9 oktober 2006 13:47 schreef koffiekoekje het volgende:
Matig topic... 16 posts en 99 vieuws
Hoezo?quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:05 schreef Knuffelslet het volgende:
[..]
sssssssssssht, hij moet tot donderdag open blijven
Zit wat in ....quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:05 schreef Knuffelslet het volgende:
[..]
sssssssssssht, hij moet tot donderdag open blijven
Zit wat in....quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:08 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Hoezo?We vallen toch al zo vaak in herhaling dus 2 diversion topics overleven we ook wel.
![]()
quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:46 schreef Worldbeater het volgende:
Dááág fokkers, motormaatjes, vrienden en Bazziek. Ik ren mij de pleuris, en moet snel douchen en omkleden, maar ik wilde nog snel even zeggentot eind volgende week.
![]()
![]()
![]()
![]()
Rapidooo weg.. vakantiestress..vriendin is ineens vrij en komt nu inplaats van om 21.00..
.. eerst even bij Amsterdam Airport een hotelletje pakken.. the day before..![]()
![]()
quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:46 schreef Worldbeater het volgende:
Dááág fokkers, motormaatjes, vrienden en Bazziek. Ik ren mij de pleuris, en moet snel douchen en omkleden, maar ik wilde nog snel even zeggentot eind volgende week.
![]()
![]()
![]()
![]()
Rapidooo weg.. vakantiestress..vriendin is ineens vrij en komt nu inplaats van om 21.00..
.. eerst even bij Amsterdam Airport een hotelletje pakken.. the day before..![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |