The day after bedoel je zeker?quote:Op maandag 9 oktober 2006 10:33 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Jeps...
Ik kan me herinneren dat er ook ooit een film was die ongeveer hetzelfde deed. Ik was samen met mijn vriendin aan de buis gekluisterd van begin tot eind.
Het is sowieso een heel gaaf thema!
Neequote:Op maandag 9 oktober 2006 10:43 schreef Joene het volgende:
Laten we neuken !
Hey das interessant Arma.. thx!quote:Op maandag 9 oktober 2006 10:13 schreef Armageddon het volgende:
Ik heb nog een kijktip voor de mensen hier:
http://www.cbs.com/primetime/jericho/
Wel die van 700mb per aflevering hè! Ies mooi kwaliteit!quote:Op maandag 9 oktober 2006 10:54 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hey das interessant Arma.. thx!
Vanavond idd Binsearch en Grabben maar![]()
Dat zou best wel eens kunnen...quote:
Overstappen is niet eng.quote:Op maandag 9 oktober 2006 10:53 schreef UIO_AMS het volgende:
Alles leek goed te gaan dit weekend. Nieuwe tv gekocht. 16.45 uur winkel ingelopen. Doe mij die maar. Hoe laat kunnen jullie leveren? Tussen 17.00 en 18.00 uur. Mooi. Is alles aangesloten, blijkt UPC internet en digitale televisie afgesloten te hebben. Vanmorgen bellen met UPC (70ct per minuut, exclusief de kosten van mobiel bellen):
Waarom ben ik afgesloten?
U heeft niet betaald.
Dat kan niet.
Dat zegt het systeem.
Ik betaal per automatische overboeking.
Ow.
...
Dan hebben we waarschijnlijk een foutje gemaakt.
Dat lijkt me ook ja.
www.imdb.comquote:Op maandag 9 oktober 2006 10:57 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Dat zou best wel eens kunnen...
De film die ik bedoelde was in ieder geval dat er langdurig een stroomuitval was in een dorp midden in de cornbelt in de VS.
Dorpje was nog al geisoleerd ende zeau...
Dorpje werd ook steeds geweldadiger etc.
Normaal weet ik meestal wel mijn films te onthouden, alleen weet ik het nu ff niet meer.
Kan het zoiets zijn als Red Rock West ofzo?
Meestal ga ik op zoek naar de DVD-versie met 4 TV afleveringen.. zal vanavond es kijken wat er zoal opstaatquote:Op maandag 9 oktober 2006 10:57 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Wel die van 700mb per aflevering hè! Ies mooi kwaliteit!
Mennnnn.. Hij staat er!quote:
Nope nog niet. Ben bezig met:quote:Op maandag 9 oktober 2006 10:59 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Meestal ga ik op zoek naar de DVD-versie met 4 TV afleveringen.. zal vanavond es kijken wat er zoal opstaat
Heb je Supernatural al eens gevolgd? Dat schijn ook een topserie te zijn.
quote:Op maandag 9 oktober 2006 11:01 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nope nog niet. Ben bezig met:
Prison Break
Justice
Standoff
House
quote:Op maandag 9 oktober 2006 11:00 schreef Armageddon het volgende:
ow men. Mijn vriend Shivers heeft die negers te pakken nu!
Tjek dit:
[afbeelding]
En daarna dit
LOLLERCOPTER!!!EINZ
Invasion is echt zwaar kutquote:Op maandag 9 oktober 2006 11:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
Ik oa met Prison Break, Lost, Invasion, Supernatural, 4400, Veronica Mars en nog twee waarvan ik ff nie op de naam kan komen![]()
Standoff zegt me zo niets...
Ik vond het best goed in het begin, maar toen ik las dat de serie is stopgezet en de climax in twee afleveringen in elkaar is geperst is het gewoon verrot... daar geef ik je gelijk inquote:Op maandag 9 oktober 2006 11:10 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Invasion is echt zwaar kutVind ik dan.
http://www.fox.com/standoff/
Tja, ik hoorde wel dat er serieus gedacht wordt over een vervolg op Invasion.quote:Op maandag 9 oktober 2006 11:10 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Invasion is echt zwaar kutVind ik dan.
http://www.fox.com/standoff/
Invasion is afgeraffeld idd.quote:Op maandag 9 oktober 2006 11:12 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik vond het best goed in het begin, maar toen ik las dat de serie is stopgezet en de climax in twee afleveringen in elkaar is geperst is het gewoon verrot... daar geef ik je gelijk in![]()
Hmm..ziet er interessant uit dat Standoff...
ik zag net wel "Vanished" op één van die banners op de site van Standoff, das één van die twee series die ik bedoelde waar ik de naam ff nie van wist![]()
Ron en die tjik hebben een relatie in standoff. Best leuk stelquote:Op maandag 9 oktober 2006 11:15 schreef n00cL30n het volgende:
Ron Livingston is ook wel koel... Te droog voor woorden soms.
Maareuh... Ooit wel eens van 'Entourage' gehoord?
Hey da's dan altijd nog beter dan die tjik die hij eerst heeft in 'Office Space'quote:Op maandag 9 oktober 2006 11:19 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ron en die tjik hebben een relatie in standoff. Best leuk stel
Entourage?
Gevonden!quote:Op maandag 9 oktober 2006 11:23 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Hey da's dan altijd nog beter dan die tjik die hij eerst heeft in 'Office Space'
Maareuh.. Entourage is geloof ik een serie op HBO. Keihard lachen over een net beginnende ster en zijn 'entourage'.
Te dope voor woorden.
Tja, ik heb helaasch niet veel ervan gezien, maar wat ik zag, wa wel heel erg koel!quote:Op maandag 9 oktober 2006 11:28 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Gevonden!Seizoen 3 alweer!
#a.b.mm on EFNet Presents REQ 20653 Entourage.S03E12.Repack.HDTV.XviD-LOL
Jesters?quote:Op maandag 9 oktober 2006 11:30 schreef Joene het volgende:
Zullen we gewoon weer een wel tof onderwerp behandelen ?
Jesters , natte gleuven , je weet wel gewoon the usual.quote:Op maandag 9 oktober 2006 11:36 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Tja, ik heb helaasch niet veel ervan gezien, maar wat ik zag, wa wel heel erg koel!
[..]
Jesters?
Gedacht is nog nie genoegquote:Op maandag 9 oktober 2006 11:13 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Tja, ik hoorde wel dat er serieus gedacht wordt over een vervolg op Invasion.
Ennuh.. Bleu.... welcome to the club!
quote:Op maandag 9 oktober 2006 11:36 schreef Joene het volgende:
[..]
Jesters , natte gleuven , je weet wel gewoon the usual.
Daar heb je een groot punt, maar ja... Je kent Commercie en zijn successen.quote:Op maandag 9 oktober 2006 11:38 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Gedacht is nog nie genoeg
Zeker nu de serie is afgeraffeld lijkt me dat sterk
ff naar de wcquote:
Jeps... goede dingen.... komen in tweevoud!quote:
Telefoon voor Ralf en Rolf!quote:
Zit niet te zeiken microsoft nerd! Die series zijn vet!quote:Op maandag 9 oktober 2006 11:30 schreef Joene het volgende:
Zullen we gewoon weer een wel tof onderwerp behandelen ?
Hou je mond dicht anaalridder.quote:Op maandag 9 oktober 2006 11:45 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Zit niet te zeiken microsoft nerd! Die series zijn vet!
Whehehehe men !quote:Op maandag 9 oktober 2006 11:43 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Jeps... goede dingen.... komen in tweevoud!
[..]
Telefoon voor Ralf en Rolf!
(In plaats van een *~fapfapfap~* reaktie!)
ik zoek eigenlijk de testout 70-293 / 70-294 / 70-297 dus als je die ook ff zoekt ben je mijn grote held.quote:Op maandag 9 oktober 2006 11:46 schreef Armageddon het volgende:
Nou goed dan. Speciaal voor Joene:
http://www.binsearch.info/?q=microsoft+test&max=25&adv_age=21&server=
Ik heb giganews. Die gaat tot 70 dagen terug. Anders haal ik hem wel binnen.quote:Op maandag 9 oktober 2006 11:52 schreef Joene het volgende:
sommige zijn wel oud , demmit
maar ik kan ff checken.
Kan "lievquote:
Ja.. je gaat me niet vertellen dat je over die trog gaat fappen?quote:
Whieeeeejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjquote:Op maandag 9 oktober 2006 11:58 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
nee die heb ik nog niet wel:
[afbeelding]
Mennnnn.. nogsteeds geen PM.quote:
ROFLOL , men het zijn jesters en het is bier !quote:Op maandag 9 oktober 2006 11:57 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Ja.. je gaat me niet vertellen dat je over die trog gaat fappen?
Niets spannends meegemaakt ook enzo?quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:10 schreef miss_bleu het volgende:
heb ook geen flikker te vertellen
Welke gemeente? En welke organisatie?quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:35 schreef Joene het volgende:
Ik heb een sollibrief de deur uitgedaan net naar een functie bij de gemeente , onder het motto ik ben alvast goed in niks doen !
Regio 072 / Afdeling Koffiezaken.quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:41 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Welke gemeente? En welke organisatie?
Als je John maar meeneemt naar je nieuwe baan !quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:40 schreef Armageddon het volgende:
Denk dat ik zo ook eens ga solliciteren. Heb het wel weer gezien hier.
Doe ik ook. Hij is zelf ook op zoek. Vacature voor vrachtwagenchauffeur. Zat ie te kijken op monsterboard.quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:44 schreef Joene het volgende:
[..]
Als je John maar meeneemt naar je nieuwe baan !![]()
whehhehehquote:Op maandag 9 oktober 2006 13:46 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Doe ik ook. Hij is zelf ook op zoek. Vacature voor vrachtwagenchauffeur. Zat ie te kijken op monsterboard.![]()
![]()
Goed , bedankt daar ging mn lunch.quote:
quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:08 schreef Armageddon het volgende:
Lekker zeg. Tis maandag en geen zin om te werken en dan houden jullie ook nog eens een keer allemaal je smoel dicht. *vloekt*
Dat wat hij toen gegeten heeft komt er nu weer uit..quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:21 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ben je nu nog bezig met de lunch? Je ging om 12:00 al vreten.
quote:Op maandag 9 oktober 2006 12:45 schreef Joene het volgende:
[..]
ROFLOL , men het zijn jesters en het is bier !
save as milf.
Nou... Wat humor betreft, kan het gewoon niet fout gaan!quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:35 schreef Joene het volgende:
Ik heb een sollibrief de deur uitgedaan net naar een functie bij de gemeente , onder het motto ik ben alvast goed in niks doen !
Zorrie, moest weer aan die oranje vlokken denken.quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat wat hij toen gegeten heeft komt er nu weer uit..
Right !quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat wat hij toen gegeten heeft komt er nu weer uit..
Voordat ik dat wil geloven, wil ik foto's zien.quote:
Jups!quote:
quote:
Mag ik dan die dubbele erbij ?quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:10 schreef Armageddon het volgende:
Doe mij wat oranje vlokken en een breezer ananas.
koffie? lekker !quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:40 schreef Dubbeldrank het volgende:
Oranje vlokken![]()
Men m'n koffie wat doe je!!!!
quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:40 schreef Dubbeldrank het volgende:
Oranje vlokken![]()
Men m'n koffie wat doe je!!!!
Ik wil het eigenlijk niet wetenquote:Op maandag 9 oktober 2006 17:13 schreef miss_bleu het volgende:
Hoe krijg je in godsnaam oranje vlokken? Heeft ie zijn cornflaks staan neuken ofzo?
Mwah.. eerder een gevalletje van kleurendoof hallucinerend staan cumtrek(-ontled)en.quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:13 schreef miss_bleu het volgende:
Hoe krijg je in godsnaam oranje vlokken? Heeft ie zijn cornflaks staan neuken ofzo?
Kon je ons niet ff waarschuwenquote:Op maandag 9 oktober 2006 22:41 schreef miss_bleu het volgende:
vroem vroem vroem!!! dat was auto rijles 3 op de snelweg
OMG !!!!! Hebben we straks zo een lekker wijf in een auto , krijgen we weer ongelukkenquote:Op maandag 9 oktober 2006 22:41 schreef miss_bleu het volgende:
vroem vroem vroem!!! dat was auto rijles 3 op de snelweg
Heb je tieten? Zo niet, oprotten!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:09 schreef Pitseleh het volgende:
JK.
Opbokken, kutnewbie.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:15 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Heb je tieten? Zo niet, oprotten!![]()
Klonen zijn voor heaumeaux. Ow op tv? Niet gezien. Ik heb 3 afleveringen van Jericho gezien. Top serie!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:35 schreef Frutsel het volgende:KloonAlert
Supernatural was gister ook op TV Arma..![]()
Ja er stonden er drie voor het grijpen zag ik gister. Ik wacht nog ff tot iemand er vier heeft en ze op één dvd'tje wil gooienquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:45 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Klonen zijn voor heaumeaux. Ow op tv? Niet gezien. Ik heb 3 afleveringen van Jericho gezien. Top serie!
Gozert!quote:
Goed te horen!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:59 schreef UIO_AMS het volgende:
Vanmorgen trouwens ook niet.
En op dit moment is alles mogelijk?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:59 schreef UIO_AMS het volgende:
Vanmorgen trouwens ook niet.
Redelijk hoor, met jou ?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:59 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Gozert!
Alles goed?
Mennnn.. moet ook maar eens aan dat Jericho beginnen.
Tja, net zoals de laatste tijd, te weinig uitgerust van het slapen.quote:
Zou er niet gek van staan te kijken... Zal het vanmiddag eens aan mijn dinnetje vragen. (Werkt bij een kinderdagverblijf)quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:13 schreef Armageddon het volgende:
Ik heb pijn in de keel en hoofdpijn. Is de griep weer actief dat jullie weten?
[insert afkorting]. [14.gif].quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:09 schreef Pitseleh het volgende:
JK.
Damn yes.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
[insert afkorting]. [14.gif].
Goudgelokt engeltje?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:31 schreef Pitseleh het volgende:
Damn yes.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:35 schreef Pitseleh het volgende:
Zeg het eens, lange sigarenman?
Ik kan me niet blijven openbaren. Stel je de onmetelijke chaos voor, stel je de hysterische damesmeisjes voor en stel je de kippen die ervan de leg zullen raken voor.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wel verwarrend, al die klonen van je.
Daar heeft U een punt, mijn beste. Doch soms ontstaat juist uit chaos een nieuw begin, met glorie voor een ieder en twee kalkoenen in elke garage.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:49 schreef Pitseleh het volgende:
Ik kan me niet blijven openbaren. Stel je de onmetelijke chaos voor, stel je de hysterische damesmeisjes voor en de kippen die van de leg raken.
LoLz.. Die oranje vlokken ook aldoor.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:17 schreef Armageddon het volgende:
Ja vraag het eens. Ben zo slap als een vaatdoek met oranje vlokken.
Verdomde Marxisten.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Daar heeft U een punt, mijn beste. Doch soms ontstaat juist uit chaos een nieuw begin, met glorie voor een ieder en twee kalkoenen in elke garage.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 08:04 schreef Joene het volgende:
[..]
OMG !!!!! Hebben we straks zo een lekker wijf in een auto , krijgen we weer ongelukken![]()
Heyz! Das wel gaaf!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:03 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Moehahah
Tis trouwens feest hier, we hadden allemaal een kadotje vandaag![]()
Een pimp my desk telfort set![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Telfort bestaan 10 jaar!Alle telfort abbo's hebben vandaag gratis sms-en
Merk het!quote:
Je zou ook gewoon kunnen werken.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:57 schreef Armageddon het volgende:
Ik ga zo even windows media center installeren op mijn laptop. Je moet toch wat.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:57 schreef Armageddon het volgende:
Ik ga zo even windows media center installeren op mijn laptop. Je moet toch wat.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Je zou ook gewoon kunnen werken.
Bijvoorbeeld.
Mennnnnnnquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:29 schreef miss_bleu het volgende:
hieper de piep! dat was lunch met champagne!
Toppertjeeeeeeeeeeeeee!!!!quote:
Ik ben blij dat ik niet voor je voeten kom.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:08 schreef Tally het volgende:
Ik wil een newbie doodschoppen..
Gewoon omdat ik me verveel..
Dan zou T ook alleen maar uitglijden over je oranje stukjes.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:10 schreef n00cL30n het volgende:
Ik ben blij dat ik niet voor je voeten kom.
Ik heb ze niet!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dan zou T ook alleen maar uitglijden over je oranje stukjes..
Hoi met Tally..quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:40 schreef n00cL30n het volgende:
Please leave a message after the beep...
~tuutuutuututtutututututuututttt~
Nou... Net mijn voicemail opgebeld, en nix te horen he?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:58 schreef Tally het volgende:
[..]
Hoi met Tally..
Ik probeerde je te bellen..
Waarom weet ik ook niet..
Maar ik verveel me..
Dus ik dacht ik ga n00b vervelen..
Maar je neemt niet op..
Dus ik bel een andere keer wel terug..
DOEI!!!!!!!
Je ziet het tochquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:59 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Nou... Net mijn voicemail opgebeld, en nix te horen he?
Jeps...quote:
Jeeejjjjjj.. Dan moet ik nog een half uur.....quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:50 schreef Armageddon het volgende:
Gelukkig is het bijna 17:00
Jups.. Zo maar even mijn nieuwe koffiebeker omspoelen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:24 schreef Joene het volgende:
5 minuutjes noob !
En daarna de fokkerweg checken , toen ik hem hedenochtend checkte was er een crash gaande ter hoogte van de klm hangar.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:27 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Jups.. Zo maar even mijn nieuwe koffiebeker omspoelen.
suc6quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:32 schreef n00cL30n het volgende:
Zullen ze nu toch wel opgeruimd hebben?
Ga nu wel ff checken.
Alles was goed... Behalve de vSnaar van mijn auto.quote:
Mennnnn... Dat is inderdaad wel errug laat... Zeker nog wat werk in te halen ofzo?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:23 schreef UIO_AMS het volgende:
Wat doe ik nog op kantoor? Ik ga de Weesperstraat checken.
Je kon wel merken dat ik ambtenaar ben. Geen persoon meer te bekennen op kantoor op dat tijdstip. Op de bewakingsdienst na. Maar dat zijn dan weer geen ambtenaren.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:42 schreef n00cL30n het volgende:
Alles was goed... Behalve de vSnaar van mijn auto.
Mennnnn... Dat is inderdaad wel errug laat... Zeker nog wat werk in te halen ofzo?
Mennnnn.. Dat is balen, ik zit weer met een verse dosis pijn in mijn bakkes achter mijn toetsenbordje.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:57 schreef Armageddon het volgende:
Ongezien de tiefus mensen. Morgen weer werken.
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 08:58 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Je kon wel merken dat ik ambtenaar ben. Geen persoon meer te bekennen op kantoor op dat tijdstip. Op de bewakingsdienst na. Maar dat zijn dan weer geen ambtenaren.
Ja werd er om 3:00 uur 's nachts gewoon wakker van. Kon niet meer in slaap komen tot een uur of half vijf.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:12 schreef Armageddon het volgende:
Goeiesmorgens! Pijn in je bakkes?
Jesters?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hallo. Het is hier weer zomer..
Neh, weerschijnsel van de zon in mijn bakkes van het gebouw hiernaast.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:15 schreef n00cL30n het volgende:
Jesters?
Demmitquote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:14 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Ja werd er om 3:00 uur 's nachts gewoon wakker van. Kon niet meer in slaap komen tot een uur of half vijf.
En thuis had ik op dat moment ff geen aspirine of neurofen meer.
Nu net pas een aspirine op mijn werk ingenomen, hoop dus dat dit zo gaat werken.![]()
Meer broeikasgassen maken en het lukt.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:16 schreef Armageddon het volgende:
Nog even en het is 30 graden op mijn verjaardag op 1 november.
Deze keer ook foto's!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:16 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zal tussen de middag de strand nog wel even checken voor jesters.
Neh.. Alleen maar drie blikken bier..quote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:17 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Demmit
Had je geen whiskey o.i.d. in huis?
Je hebt nu wel een uitermate goed excuus om sterke drank tot je te nemen op je werk.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:21 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Deze keer ook foto's!![]()
[..]
Neh.. Alleen maar drie blikken bier..
Mwah, je hoeft er niet zo heel erg bang voor te zijn hoor.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Meer broeikasgassen maken en het lukt.
Moet dat er wel zijn he?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Je hebt nu wel een uitermate goed excuus om sterke drank tot je te nemen op je werk.
Geen Idee Freak!quote:
Ik dacht dat dit topic niet meer bestond, maar dat kwam doordat Onzin uit me Active Topics is verwijderdquote:
*zoomer*quote:
Arma gow tel hiem!!!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Leugens! I demand a recount!
*schud hoofd*quote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:23 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit topic niet meer bestond, maar dat kwam doordat Onzin uit me Active Topics is verwijderd![]()
Mafketel , maar alles goed ouwe rukker ?quote:
En vragen om kiteless.rar toch?quote:
how! waar is die te vinden?quote:
Ze zijn zo dom geweest bij me oude stage om me in vaste dienst te nemen, en dan ook nog eens me deeltijd vervolgstudie te betalenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:30 schreef Joene het volgende:
[..]
Mafketel , maar alles goed ouwe rukker ?![]()
Haar jetser foto zit er nieteens inquote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:33 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Kiteless en Steinman
Zitten geen jesters in trouwens.
Goeie zaakquote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:33 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Ze zijn zo dom geweest bij me oude stage om me in vaste dienst te nemen, en dan ook nog eens me deeltijd vervolgstudie te betalen
Gaat dus lekker
Nu niet meerquote:
Tering wat een lekker kontje!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:33 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Kiteless en Steinman
Zitten geen jesters in trouwens.
Komt omdat het de 7z is, en niet DE .rarquote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:35 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Haar jetser foto zit er nieteens in
ze is 16 ofzoquote:
Waar is DE .rar dan?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:41 schreef n00cL30n het volgende:
Komt omdat het de 7z is, en niet DE .rar
Goeie vraag, er is vast wel iemand die die tietenfoto heeft opgeslagen, en er zullen ook vast mensen zijn die via msn van haar meer te zien hebben gekregenquote:
True Storyquote:
Ah, dan zouden er ook filmpjes moeten zijn.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:45 schreef scarefreak het volgende:
Goeie vraag, er is vast wel iemand die die tietenfoto heeft opgeslagen, en er zullen ook vast mensen zijn die via msn van haar meer te zien hebben gekregen
Cola_fles.aviquote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ah, dan zouden er ook filmpjes moeten zijn.
Keigoed man! Sjiek hendig zoeen huis. Nu moet mijn ma nog even doorkrijgen dat ik niet meer thuis woon.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:46 schreef scarefreak het volgende:
Hoe bevalt je nieuwe huis eigenlijk Armateur?
Oudersquote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:49 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Keigoed man! Sjiek hendig zoeen huis. Nu moet mijn ma nog even doorkrijgen dat ik niet meer thuis woon.
Zegt ze gisteren. "Je gaat niet vrijdag als je hier heen komt ook lopen feesten hoor. Je hebt zaterdag al feest. Ik zeg al vier ik het hele weekend feest. Daar heb jij geen ruk mee te maken."![]()
Nope, linkje?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:50 schreef Armageddon het volgende:
SF heb je mijn mailneger topic al gezien?
Oe! Deventer is wel gaaf. Woont een vriend van mij ook met zijn marokkaanse vriendin. Hij is op de vlucht geslagen voor de hakbars in Amersfoort.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:51 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Ouders
SF heeft vorige week ook eindelijk een appartementje gevonden in Deventer
[..]
Nope, linkje?
De .rar is ooit eens verstuurd via de mail naar ene j als ik mij niet vergis.quote:
Juist ja, dan moet ik die vuyghe hippie maar eens aan zijn baard trekken.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:56 schreef n00cL30n het volgende:
De .rar is ooit eens verstuurd via de mail naar ene j als ik mij niet vergis.
Right back at ya.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:01 schreef n00cL30n het volgende:
JK... je hebt een PM
GEWELDIGquote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:54 schreef Armageddon het volgende:
[..]
linkje: [419 Scam] Ome Arma en zijn Negerianen. Deel II
Mennnn.. het lijkt wel een slowchat in dat PM gebeuren... En weer terug gestuurd.quote:
Jongens, .rar verwacht ik hier, niet in jullie PM box...quote:
'Ow, en ik maar denken dat je nix kan attachen aan een PM?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:05 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Jongens, .rar verwacht ik hier, niet in jullie PM box...
anders gaan we de +5000 regel invoeren...quote:
Dan vallen er denk ik een hoop meer weg als ik alleen. LOLz.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:07 schreef scarefreak het volgende:
[..]
anders gaan we de +5000 regel invoeren...![]()
Precies. Waar blijven die jesters?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:05 schreef scarefreak het volgende:
Jongens, .rar verwacht ik hier, niet in jullie PM box...
Oldbies Only forum doet het ook goed genoeg zonder julliequote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:07 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Dan vallen er denk ik een hoop meer weg als ik alleen. LOLz.
PM het dan maar.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik kan niet hosten trouwens.
Mooi hè, die moderne techniek.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:23 schreef UIO_AMS het volgende:
Automatische zonwering hier op kantoor. Heeft een vertraging van zo'n 15 minuten. Nu schijnt de zon, dus wordt de zonwering ingetrokken omdat er een minuut of 15 geleden een wolk voor de zon dreef. Goed systeem.
*uche*quote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Juist ja, dan moet ik die vuyghe hippie maar eens aan zijn baard trekken.
Daar is over nagedachtquote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:23 schreef UIO_AMS het volgende:
Automatische zonwering hier op kantoor. Heeft een vertraging van zo'n 15 minuten. Nu schijnt de zon, dus wordt de zonwering ingetrokken omdat er een minuut of 15 geleden een wolk voor de zon dreef. Goed systeem.
ik heb het moeten doen met croissantjes van de appiequote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:52 schreef Armageddon het volgende:
Waar blijven die Jesters? kantine was weer ok trouwens! *burp*
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:53 schreef scarefreak het volgende:
[..]
ik heb het moeten doen met croissantjes van de appie
Kantine is hier ook wel redelijk goed, maar ik zit ook midden in de stad, dus ff door de stad lopen is wat leuker dan in een kelder te etenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:55 schreef Armageddon het volgende:
[..]
![]()
Wij hebben hier een sjiek hendige kantinejuf en supervers brood en 545 verschillende soorten vleesbeleg.![]()
Ik ben dan ook al sinds ik hier werk zoeen 8 kilo aangekomen.
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:00 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Kantine is hier ook wel redelijk goed, maar ik zit ook midden in de stad, dus ff door de stad lopen is wat leuker dan in een kelder te eten
En het beste: Aan het einde van je pauze weer terugkomen en dan pas onder werktijd beginnen met eten
Had jij al gestuurd?quote:
Jeugd van tegenwoordig ook.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:04 schreef scarefreak het volgende:
Jongens...
Waar blijft die .rar nou...
Nep Oldbies...
Geen excuus!quote:
LOLz.. heb je heulemaal gelijk aan.quote:
megauploadquote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:41 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
LOLz.. heb je heulemaal gelijk aan.
Ze moeten nog ff ergens gehost worden denk?
zijn ze goed?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:47 schreef Armageddon het volgende:
*upload naar xs4all*
Nog even geduld mensen.
*fapfapfap*
Helaas, ik heb dat ding alleen thuis om werktechnische redenenquote:
Rustig ik ben bezig met uploadenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Aargh, ik kan geen rarren downloojen via hotmail hiero.
Ach ja, ik ga hier die foto's toch niet kijken.quote:
He oud wijf... vandaag nog...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:51 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Rustig ik ben bezig met uploaden
*upload heel voorzichtig*quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ach ja, ik ga hier die foto's toch niet kijken.
Té explosief materiaal.
Zolang je ze maar niet hier in het topic plaatst.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:55 schreef Armageddon het volgende:
*upload heel voorzichtig*
PM 14.gifquote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Zolang je ze maar niet hier in het topic plaatst.
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:01 schreef Armageddon het volgende:
Godgloeiende
We're sorry, but Gmail is temporarily unavailable. We're currently working to fix the problem -- please try logging in to your account in a few minutes.
gmail vind rarretjes net als hotmail ook niet liev.quote:
Snap de fuss ook niet helemaal....quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Here Jezus, en dat alles voor een stel 16-jarige tieten!
Het is toch gewoon een bolletje vet met een knopje?
Ik F5 me de tyfus.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:08 schreef n00cL30n het volgende:
Meeennnnnnnn..
Inboxjes kunnen weer gecheckt worden.
+10. Kwaliteitspost!quote:
Nee dankje, ik ben al geilquote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:19 schreef Armageddon het volgende:
Is het toch nog een gezellig middag geworden. Koekje iemand?
Biertje !quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:19 schreef Armageddon het volgende:
tvp!!!!!!1111111quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:14 schreef Armageddon het volgende:
http://www.xs4all.nl/~monno/kiteless
Nou, het ergste is dat, hij of zij of ombouwgeval, deze zelf in de eerste paar topics heeft gezet. (Opzettelijk)quote:
Lekker!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:19 schreef Armageddon het volgende:
Ik kan er wel om lachenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:24 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Nou, het ergste is dat, hij of zij of ombouwgeval, deze zelf in de eerste paar topics heeft gezet. (Opzettelijk)
Er zijn dus al veel fanboys en ook een paar criticasters.
* n00cL30n observeert alleen maar.
Jesters en harken... LOLz.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:26 schreef Armageddon het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/user/129574/16/25#1009452
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |