Zal ik morgen even doenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:34 schreef n00cL30n het volgende:
Een oog valt op de grond....????
Of kun je geen groeten aan Reinout doen?
Stoer wel dat je daar werktquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
Zal ik morgen even doen
"Ow ja, Reinout, je moet de groeten hebben van n00cl00n"
Hmmmm... Ik (nog) niet.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:50 schreef Joene het volgende:
whehehe ik check met regelmaat hun vacatures , naja die van eyeworks dan als we daar opdoelen
Hehehehe.. zo direkt hoeft het ook niet, ik bedoelde meer... Het is die van Reinout toch?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
Zal ik morgen even doen
"Ow ja, Reinout, je moet de groeten hebben van n00cl00n"
Whehehe nah ik reed er laatst aanlangs naja eigenlijk elke dagquote:
Klein wereldje... dus...quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:11 schreef Joene het volgende:
[..]
Whehehe nah ik reed er laatst aanlangs naja eigenlijk elke dag
maar laatst viel plots het logo op , toen dacht ik eej is kijken op die website
en sindsdien doe ik in mn wekelijkse vacature rondje hun site meenemen
Overigens als je het adres van de holding checkt , checkt Arnie elke dag dezelfde weg als jij en ikquote:
Hahahahahaha!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:14 schreef Joene het volgende:
[..]
Overigens als je het adres van de holding checkt , checkt Arnie elke dag dezelfde weg als jij en ik
whehehheheequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:15 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Hahahahahaha!
Ome Reinout checkt de Fok!kerweg!
De Anthony Fokkerweg zelfs !quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:16 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wot? Arrrrnie op de Fokkerrrrweg?
Ik was na '99 sorryquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:18 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Hé oldbies!
Fok! '99
Ik wil antwoorden!![]()
Jaja.. Dat blijft een toppertje.quote:
Gezellig inhaken dan maar weer! Laters!quote:
Mennnn... De vraag is alleen... Wil je daar wel bij horen?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:42 schreef miss_bleu het volgende:
ik hoor daaar niet, ik benvolgens mij van 2001
Tja... Ik weet dus niet of ik daar wel op zit te wachten.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:44 schreef miss_bleu het volgende:trouwens dan had ik ook in dat roddelforum Oldbies gekunt
Mennnnnn.. Groots forum feestje?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ah, nog 1,5 maand tot mijn 5 jarig jubileuëm.
ik iets minder dan een maandjequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ah, nog 1,5 maand tot mijn 5 jarig jubileuëm.
Pff, stomme verzuurde oldbie.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:53 schreef miss_bleu het volgende:
ik iets minder dan een maandje
Lekkuhrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Taart en koffie voor iedereen!
Okee.. Nu moet ik denk ik toch maar een beetje om mijn lijn gaan denken.quote:
Mennnnnn.... Nog niets van gemerkt... Behalve toen het OV een beetje zat te knellen!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:02 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Pff, stomme verzuurde oldbie..
Heb ik al !quote:
Heb er nog een nodiG!quote:
whehe heb er laatst ook nog wat gevonden.quote:Op maandag 9 oktober 2006 08:42 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Heb er nog een nodiG!
En blij dat het oplucht Fruts. Kwam trouwens nog wat foto's tegen van Holland.
quote:America... FUCK YEAH!
Whhehehehehquote:Op maandag 9 oktober 2006 09:26 schreef Armageddon het volgende:
Damn men. Zo'n maandag komt hard aan als je net een week in je nest hebt gelegen.
Zo'n dag had ik gisteren!quote:Op maandag 9 oktober 2006 09:26 schreef Armageddon het volgende:
Damn men. Zo'n maandag komt hard aan als je net een week in je nest hebt gelegen.
quote:Op maandag 9 oktober 2006 09:24 schreef Frutsel het volgende:
bijna nooit zin (in werken dan)
LoLz..... Puick plan!quote:Op maandag 9 oktober 2006 09:40 schreef Armageddon het volgende:
nestdagen roeleren. Men ik heb echt zin voor 10 dooien. Steek denk ik zo mijn vinger in mijn keel.
Oei! Dat ziet er heel erg vetjes uit!quote:Op maandag 9 oktober 2006 10:13 schreef Armageddon het volgende:
Ik heb nog een kijktip voor de mensen hier:
http://www.cbs.com/primetime/jericho/
Te downloaden via:
http://www.binsearch.info/?q=jericho+s01e01&max=25&adv_age=21&server=
Erg actueel ook als je naar noord korea kijkt op het moment.quote:Op maandag 9 oktober 2006 10:19 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Oei! Dat ziet er heel erg vetjes uit!
(Ben altijd wel een fan van Skeet Ulrich geweest.)
Thuis maar ff ook een binsearch app een slinger geven.
Jeps...quote:Op maandag 9 oktober 2006 10:22 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Erg actueel ook als je naar noord korea kijkt op het moment.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |