De klusjesman van mijn werk komt het doen als ik terug ben uit Cannesquote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:14 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik kom er wel eens eentje indraaien.
ga is gauw met je lompe kop door een bushokje tiefenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 09:54 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
29 dec 2003
Welja.
Nu heb ik ruzie denk ik![]()
Ja lekkerquote:
Hoe was het met onze negerts vriend ?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:09 schreef Armageddon het volgende:
Smogguhs! Net terug van haagse John.
Dies druk aan het schilderen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:17 schreef Joene het volgende:
[..]
Hoe was het met onze negerts vriend ?
Toch wel de binnenkant hequote:
John is toch zo een neger vriendquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:26 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ow je bedoeld John. Ik dacht die negeriaan.
Nope.. nog een paar uurtjes man.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:26 schreef Joene het volgende:
Nog geen Week-Eind
Ja 3 om precies te zijnquote:
Aargh... Dat is een vroegertje voor je!quote:
School!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:34 schreef dominique.90 het volgende:
Hahaha.. ik ben al uitmoest maar tot 1 uur naar school
Weekend !
pleur opquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:34 schreef dominique.90 het volgende:
Hahaha.. ik ben al uitmoest maar tot 1 uur naar school
Weekend !
Nou zeker lekker op vrijdag aansluiten op de a10 west.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:40 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Aargh... Dat is een vroegertje voor je!
ik moet tot 17.00 uur. Hoop de trein te hebben van 17.12 om vervolgens om half 7 vanavond in eindhoven te zijn. En morgen om 05.00 uur in de auto te zitten naar groningen voor een verhuizingquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:45 schreef Joene het volgende:
[..]
Nou zeker lekker op vrijdag aansluiten op de a10 west.![]()
klinkt goed bleu !quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:50 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
ik moet tot 17.00 uur. Hoop de trein te hebben van 17.12 om vervolgens om half 7 vanavond in eindhoven te zijn. En morgen om 05.00 uur in de auto te zitten naar groningen voor een verhuizing
Zeker , kom je op de terugweg uit groningen even via de afsluitdijk kan je gelijk even helpen een x aantal vierkante meters bakstenen mn tuin in dragen !quote:
Liev!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:45 schreef Joene het volgende:
[..]
Nou zeker lekker op vrijdag aansluiten op de a10 west.![]()
Urgh.. Ik ben denk ik blij dat ik een rustig weekend heb.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:50 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
ik moet tot 17.00 uur. Hoop de trein te hebben van 17.12 om vervolgens om half 7 vanavond in eindhoven te zijn. En morgen om 05.00 uur in de auto te zitten naar groningen voor een verhuizing
Je hebt het zwaar !quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:30 schreef Ripley het volgende:
Nog even heel hard doorwerken en dan voor mijn werk naar cannes morgen
Wat een afstraffing.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:30 schreef Ripley het volgende:
ik wil jouw werkquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:30 schreef Ripley het volgende:
Nee hoor, ik heb al een maand geen vrije dag gehad, ook niet in het weekend en heb eergisteren tot half een 's nachts gewerkt en gisteren tot 10 uur 's avonds. En daar moet ik ook gewoon werken.quote:
Wat doe je eigenlijk voor iets precies ? gister ving ik iets op met dat als de tv weg zou gaan dat je baan zou verdwijnen , iets met reclame ?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:56 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb al een maand geen vrije dag gehad, ook niet in het weekend en heb eergisteren tot half een 's nachts gewerkt en gisteren tot 10 uur 's avonds. En daar moet ik ook gewoon werken.
Maar goed, werken in de zon is natuurlijk wle altijd leuker. En we krijgen altijd veel champagne![]()
nee laat mij dan maar bij telfort zittenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:56 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb al een maand geen vrije dag gehad, ook niet in het weekend en heb eergisteren tot half een 's nachts gewerkt en gisteren tot 10 uur 's avonds. En daar moet ik ook gewoon werken.
Maar goed, werken in de zon is natuurlijk wle altijd leuker. En we krijgen altijd veel champagne![]()
Ik bedenk televisieprogramma'squote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:59 schreef Joene het volgende:
[..]
Wat doe je eigenlijk voor iets precies ? gister ving ik iets op met dat als de tv weg zou gaan dat je baan zou verdwijnen , iets met reclame ?![]()
Grappig , leuk !quote:
volgens mij had rip toch iets te maken met de groeten uit... toch?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:22 schreef Joene het volgende:
[..]
Grappig , leuk !
Voor een van de grote mannen ?of voor een kleine maatschappij ?
Voor de een na grootstequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:22 schreef Joene het volgende:
[..]
Grappig , leuk !
Voor een van de grote mannen ?of voor een kleine maatschappij ?
Zal ik morgen even doenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:34 schreef n00cL30n het volgende:
Een oog valt op de grond....????
Of kun je geen groeten aan Reinout doen?
Stoer wel dat je daar werktquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
Zal ik morgen even doen
"Ow ja, Reinout, je moet de groeten hebben van n00cl00n"
Hmmmm... Ik (nog) niet.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:50 schreef Joene het volgende:
whehehe ik check met regelmaat hun vacatures , naja die van eyeworks dan als we daar opdoelen
Hehehehe.. zo direkt hoeft het ook niet, ik bedoelde meer... Het is die van Reinout toch?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
Zal ik morgen even doen
"Ow ja, Reinout, je moet de groeten hebben van n00cl00n"
Whehehe nah ik reed er laatst aanlangs naja eigenlijk elke dagquote:
Klein wereldje... dus...quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:11 schreef Joene het volgende:
[..]
Whehehe nah ik reed er laatst aanlangs naja eigenlijk elke dag
maar laatst viel plots het logo op , toen dacht ik eej is kijken op die website
en sindsdien doe ik in mn wekelijkse vacature rondje hun site meenemen
Overigens als je het adres van de holding checkt , checkt Arnie elke dag dezelfde weg als jij en ikquote:
Hahahahahaha!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:14 schreef Joene het volgende:
[..]
Overigens als je het adres van de holding checkt , checkt Arnie elke dag dezelfde weg als jij en ik
whehehheheequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:15 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Hahahahahaha!
Ome Reinout checkt de Fok!kerweg!
De Anthony Fokkerweg zelfs !quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:16 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wot? Arrrrnie op de Fokkerrrrweg?
Ik was na '99 sorryquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:18 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Hé oldbies!
Fok! '99
Ik wil antwoorden!![]()
Jaja.. Dat blijft een toppertje.quote:
Gezellig inhaken dan maar weer! Laters!quote:
Mennnn... De vraag is alleen... Wil je daar wel bij horen?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:42 schreef miss_bleu het volgende:
ik hoor daaar niet, ik benvolgens mij van 2001
Tja... Ik weet dus niet of ik daar wel op zit te wachten.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:44 schreef miss_bleu het volgende:trouwens dan had ik ook in dat roddelforum Oldbies gekunt
Mennnnnn.. Groots forum feestje?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ah, nog 1,5 maand tot mijn 5 jarig jubileuëm.
ik iets minder dan een maandjequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ah, nog 1,5 maand tot mijn 5 jarig jubileuëm.
Pff, stomme verzuurde oldbie.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:53 schreef miss_bleu het volgende:
ik iets minder dan een maandje
Lekkuhrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Taart en koffie voor iedereen!
Okee.. Nu moet ik denk ik toch maar een beetje om mijn lijn gaan denken.quote:
Mennnnnn.... Nog niets van gemerkt... Behalve toen het OV een beetje zat te knellen!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:02 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Pff, stomme verzuurde oldbie..
Heb ik al !quote:
Heb er nog een nodiG!quote:
whehe heb er laatst ook nog wat gevonden.quote:Op maandag 9 oktober 2006 08:42 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Heb er nog een nodiG!
En blij dat het oplucht Fruts. Kwam trouwens nog wat foto's tegen van Holland.
quote:America... FUCK YEAH!
Whhehehehehquote:Op maandag 9 oktober 2006 09:26 schreef Armageddon het volgende:
Damn men. Zo'n maandag komt hard aan als je net een week in je nest hebt gelegen.
Zo'n dag had ik gisteren!quote:Op maandag 9 oktober 2006 09:26 schreef Armageddon het volgende:
Damn men. Zo'n maandag komt hard aan als je net een week in je nest hebt gelegen.
quote:Op maandag 9 oktober 2006 09:24 schreef Frutsel het volgende:
bijna nooit zin (in werken dan)
LoLz..... Puick plan!quote:Op maandag 9 oktober 2006 09:40 schreef Armageddon het volgende:
nestdagen roeleren. Men ik heb echt zin voor 10 dooien. Steek denk ik zo mijn vinger in mijn keel.
Oei! Dat ziet er heel erg vetjes uit!quote:Op maandag 9 oktober 2006 10:13 schreef Armageddon het volgende:
Ik heb nog een kijktip voor de mensen hier:
http://www.cbs.com/primetime/jericho/
Te downloaden via:
http://www.binsearch.info/?q=jericho+s01e01&max=25&adv_age=21&server=
Erg actueel ook als je naar noord korea kijkt op het moment.quote:Op maandag 9 oktober 2006 10:19 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Oei! Dat ziet er heel erg vetjes uit!
(Ben altijd wel een fan van Skeet Ulrich geweest.)
Thuis maar ff ook een binsearch app een slinger geven.
Jeps...quote:Op maandag 9 oktober 2006 10:22 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Erg actueel ook als je naar noord korea kijkt op het moment.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |