De klusjesman van mijn werk komt het doen als ik terug ben uit Cannesquote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:14 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik kom er wel eens eentje indraaien.
ga is gauw met je lompe kop door een bushokje tiefenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 09:54 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
29 dec 2003
Welja.
Nu heb ik ruzie denk ik![]()
Ja lekkerquote:
Hoe was het met onze negerts vriend ?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:09 schreef Armageddon het volgende:
Smogguhs! Net terug van haagse John.
Dies druk aan het schilderen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:17 schreef Joene het volgende:
[..]
Hoe was het met onze negerts vriend ?
Toch wel de binnenkant hequote:
John is toch zo een neger vriendquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:26 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ow je bedoeld John. Ik dacht die negeriaan.
Nope.. nog een paar uurtjes man.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:26 schreef Joene het volgende:
Nog geen Week-Eind
Ja 3 om precies te zijnquote:
Aargh... Dat is een vroegertje voor je!quote:
School!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:34 schreef dominique.90 het volgende:
Hahaha.. ik ben al uitmoest maar tot 1 uur naar school
Weekend !
pleur opquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:34 schreef dominique.90 het volgende:
Hahaha.. ik ben al uitmoest maar tot 1 uur naar school
Weekend !
Nou zeker lekker op vrijdag aansluiten op de a10 west.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:40 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Aargh... Dat is een vroegertje voor je!
ik moet tot 17.00 uur. Hoop de trein te hebben van 17.12 om vervolgens om half 7 vanavond in eindhoven te zijn. En morgen om 05.00 uur in de auto te zitten naar groningen voor een verhuizingquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:45 schreef Joene het volgende:
[..]
Nou zeker lekker op vrijdag aansluiten op de a10 west.![]()
klinkt goed bleu !quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:50 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
ik moet tot 17.00 uur. Hoop de trein te hebben van 17.12 om vervolgens om half 7 vanavond in eindhoven te zijn. En morgen om 05.00 uur in de auto te zitten naar groningen voor een verhuizing
Zeker , kom je op de terugweg uit groningen even via de afsluitdijk kan je gelijk even helpen een x aantal vierkante meters bakstenen mn tuin in dragen !quote:
Liev!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:45 schreef Joene het volgende:
[..]
Nou zeker lekker op vrijdag aansluiten op de a10 west.![]()
Urgh.. Ik ben denk ik blij dat ik een rustig weekend heb.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:50 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
ik moet tot 17.00 uur. Hoop de trein te hebben van 17.12 om vervolgens om half 7 vanavond in eindhoven te zijn. En morgen om 05.00 uur in de auto te zitten naar groningen voor een verhuizing
Je hebt het zwaar !quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:30 schreef Ripley het volgende:
Nog even heel hard doorwerken en dan voor mijn werk naar cannes morgen
Wat een afstraffing.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:30 schreef Ripley het volgende:
ik wil jouw werkquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:30 schreef Ripley het volgende:
Nee hoor, ik heb al een maand geen vrije dag gehad, ook niet in het weekend en heb eergisteren tot half een 's nachts gewerkt en gisteren tot 10 uur 's avonds. En daar moet ik ook gewoon werken.quote:
Wat doe je eigenlijk voor iets precies ? gister ving ik iets op met dat als de tv weg zou gaan dat je baan zou verdwijnen , iets met reclame ?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:56 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb al een maand geen vrije dag gehad, ook niet in het weekend en heb eergisteren tot half een 's nachts gewerkt en gisteren tot 10 uur 's avonds. En daar moet ik ook gewoon werken.
Maar goed, werken in de zon is natuurlijk wle altijd leuker. En we krijgen altijd veel champagne![]()
nee laat mij dan maar bij telfort zittenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:56 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb al een maand geen vrije dag gehad, ook niet in het weekend en heb eergisteren tot half een 's nachts gewerkt en gisteren tot 10 uur 's avonds. En daar moet ik ook gewoon werken.
Maar goed, werken in de zon is natuurlijk wle altijd leuker. En we krijgen altijd veel champagne![]()
Ik bedenk televisieprogramma'squote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:59 schreef Joene het volgende:
[..]
Wat doe je eigenlijk voor iets precies ? gister ving ik iets op met dat als de tv weg zou gaan dat je baan zou verdwijnen , iets met reclame ?![]()
Grappig , leuk !quote:
volgens mij had rip toch iets te maken met de groeten uit... toch?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:22 schreef Joene het volgende:
[..]
Grappig , leuk !
Voor een van de grote mannen ?of voor een kleine maatschappij ?
Voor de een na grootstequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:22 schreef Joene het volgende:
[..]
Grappig , leuk !
Voor een van de grote mannen ?of voor een kleine maatschappij ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |