*schud hoofd*quote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:23 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit topic niet meer bestond, maar dat kwam doordat Onzin uit me Active Topics is verwijderd![]()
Mafketel , maar alles goed ouwe rukker ?quote:
En vragen om kiteless.rar toch?quote:
how! waar is die te vinden?quote:
Ze zijn zo dom geweest bij me oude stage om me in vaste dienst te nemen, en dan ook nog eens me deeltijd vervolgstudie te betalenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:30 schreef Joene het volgende:
[..]
Mafketel , maar alles goed ouwe rukker ?![]()
Haar jetser foto zit er nieteens inquote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:33 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Kiteless en Steinman
Zitten geen jesters in trouwens.
Goeie zaakquote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:33 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Ze zijn zo dom geweest bij me oude stage om me in vaste dienst te nemen, en dan ook nog eens me deeltijd vervolgstudie te betalen
Gaat dus lekker
Nu niet meerquote:
Tering wat een lekker kontje!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:33 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Kiteless en Steinman
Zitten geen jesters in trouwens.
Komt omdat het de 7z is, en niet DE .rarquote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:35 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Haar jetser foto zit er nieteens in
ze is 16 ofzoquote:
Waar is DE .rar dan?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:41 schreef n00cL30n het volgende:
Komt omdat het de 7z is, en niet DE .rar
Goeie vraag, er is vast wel iemand die die tietenfoto heeft opgeslagen, en er zullen ook vast mensen zijn die via msn van haar meer te zien hebben gekregenquote:
True Storyquote:
Ah, dan zouden er ook filmpjes moeten zijn.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:45 schreef scarefreak het volgende:
Goeie vraag, er is vast wel iemand die die tietenfoto heeft opgeslagen, en er zullen ook vast mensen zijn die via msn van haar meer te zien hebben gekregen
Cola_fles.aviquote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ah, dan zouden er ook filmpjes moeten zijn.
Keigoed man! Sjiek hendig zoeen huis. Nu moet mijn ma nog even doorkrijgen dat ik niet meer thuis woon.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:46 schreef scarefreak het volgende:
Hoe bevalt je nieuwe huis eigenlijk Armateur?
Oudersquote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:49 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Keigoed man! Sjiek hendig zoeen huis. Nu moet mijn ma nog even doorkrijgen dat ik niet meer thuis woon.
Zegt ze gisteren. "Je gaat niet vrijdag als je hier heen komt ook lopen feesten hoor. Je hebt zaterdag al feest. Ik zeg al vier ik het hele weekend feest. Daar heb jij geen ruk mee te maken."![]()
Nope, linkje?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:50 schreef Armageddon het volgende:
SF heb je mijn mailneger topic al gezien?
Oe! Deventer is wel gaaf. Woont een vriend van mij ook met zijn marokkaanse vriendin. Hij is op de vlucht geslagen voor de hakbars in Amersfoort.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:51 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Ouders
SF heeft vorige week ook eindelijk een appartementje gevonden in Deventer
[..]
Nope, linkje?
De .rar is ooit eens verstuurd via de mail naar ene j als ik mij niet vergis.quote:
Juist ja, dan moet ik die vuyghe hippie maar eens aan zijn baard trekken.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:56 schreef n00cL30n het volgende:
De .rar is ooit eens verstuurd via de mail naar ene j als ik mij niet vergis.
Right back at ya.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:01 schreef n00cL30n het volgende:
JK... je hebt een PM
GEWELDIGquote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:54 schreef Armageddon het volgende:
[..]
linkje: [419 Scam] Ome Arma en zijn Negerianen. Deel II
Mennnn.. het lijkt wel een slowchat in dat PM gebeuren... En weer terug gestuurd.quote:
Jongens, .rar verwacht ik hier, niet in jullie PM box...quote:
'Ow, en ik maar denken dat je nix kan attachen aan een PM?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:05 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Jongens, .rar verwacht ik hier, niet in jullie PM box...
anders gaan we de +5000 regel invoeren...quote:
Dan vallen er denk ik een hoop meer weg als ik alleen. LOLz.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:07 schreef scarefreak het volgende:
[..]
anders gaan we de +5000 regel invoeren...![]()
Precies. Waar blijven die jesters?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:05 schreef scarefreak het volgende:
Jongens, .rar verwacht ik hier, niet in jullie PM box...
Oldbies Only forum doet het ook goed genoeg zonder julliequote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:07 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Dan vallen er denk ik een hoop meer weg als ik alleen. LOLz.
PM het dan maar.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik kan niet hosten trouwens.
Mooi hè, die moderne techniek.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:23 schreef UIO_AMS het volgende:
Automatische zonwering hier op kantoor. Heeft een vertraging van zo'n 15 minuten. Nu schijnt de zon, dus wordt de zonwering ingetrokken omdat er een minuut of 15 geleden een wolk voor de zon dreef. Goed systeem.
*uche*quote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Juist ja, dan moet ik die vuyghe hippie maar eens aan zijn baard trekken.
Daar is over nagedachtquote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:23 schreef UIO_AMS het volgende:
Automatische zonwering hier op kantoor. Heeft een vertraging van zo'n 15 minuten. Nu schijnt de zon, dus wordt de zonwering ingetrokken omdat er een minuut of 15 geleden een wolk voor de zon dreef. Goed systeem.
ik heb het moeten doen met croissantjes van de appiequote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:52 schreef Armageddon het volgende:
Waar blijven die Jesters? kantine was weer ok trouwens! *burp*
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:53 schreef scarefreak het volgende:
[..]
ik heb het moeten doen met croissantjes van de appie
Kantine is hier ook wel redelijk goed, maar ik zit ook midden in de stad, dus ff door de stad lopen is wat leuker dan in een kelder te etenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:55 schreef Armageddon het volgende:
[..]
![]()
Wij hebben hier een sjiek hendige kantinejuf en supervers brood en 545 verschillende soorten vleesbeleg.![]()
Ik ben dan ook al sinds ik hier werk zoeen 8 kilo aangekomen.
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:00 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Kantine is hier ook wel redelijk goed, maar ik zit ook midden in de stad, dus ff door de stad lopen is wat leuker dan in een kelder te eten
En het beste: Aan het einde van je pauze weer terugkomen en dan pas onder werktijd beginnen met eten
Had jij al gestuurd?quote:
Jeugd van tegenwoordig ook.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:04 schreef scarefreak het volgende:
Jongens...
Waar blijft die .rar nou...
Nep Oldbies...
Geen excuus!quote:
LOLz.. heb je heulemaal gelijk aan.quote:
megauploadquote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:41 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
LOLz.. heb je heulemaal gelijk aan.
Ze moeten nog ff ergens gehost worden denk?
zijn ze goed?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:47 schreef Armageddon het volgende:
*upload naar xs4all*
Nog even geduld mensen.
*fapfapfap*
Helaas, ik heb dat ding alleen thuis om werktechnische redenenquote:
Rustig ik ben bezig met uploadenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Aargh, ik kan geen rarren downloojen via hotmail hiero.
Ach ja, ik ga hier die foto's toch niet kijken.quote:
He oud wijf... vandaag nog...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:51 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Rustig ik ben bezig met uploaden
*upload heel voorzichtig*quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ach ja, ik ga hier die foto's toch niet kijken.
Té explosief materiaal.
Zolang je ze maar niet hier in het topic plaatst.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:55 schreef Armageddon het volgende:
*upload heel voorzichtig*
PM 14.gifquote:Op woensdag 11 oktober 2006 13:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Zolang je ze maar niet hier in het topic plaatst.
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:01 schreef Armageddon het volgende:
Godgloeiende
We're sorry, but Gmail is temporarily unavailable. We're currently working to fix the problem -- please try logging in to your account in a few minutes.
gmail vind rarretjes net als hotmail ook niet liev.quote:
Snap de fuss ook niet helemaal....quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Here Jezus, en dat alles voor een stel 16-jarige tieten!
Het is toch gewoon een bolletje vet met een knopje?
Ik F5 me de tyfus.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:08 schreef n00cL30n het volgende:
Meeennnnnnnn..
Inboxjes kunnen weer gecheckt worden.
+10. Kwaliteitspost!quote:
Nee dankje, ik ben al geilquote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:19 schreef Armageddon het volgende:
Is het toch nog een gezellig middag geworden. Koekje iemand?
Biertje !quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:19 schreef Armageddon het volgende:
tvp!!!!!!1111111quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:14 schreef Armageddon het volgende:
http://www.xs4all.nl/~monno/kiteless
Nou, het ergste is dat, hij of zij of ombouwgeval, deze zelf in de eerste paar topics heeft gezet. (Opzettelijk)quote:
Lekker!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:19 schreef Armageddon het volgende:
Ik kan er wel om lachenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:24 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Nou, het ergste is dat, hij of zij of ombouwgeval, deze zelf in de eerste paar topics heeft gezet. (Opzettelijk)
Er zijn dus al veel fanboys en ook een paar criticasters.
* n00cL30n observeert alleen maar.
Jesters en harken... LOLz.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:26 schreef Armageddon het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/user/129574/16/25#1009452
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |