Whieeeeejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjquote:Op maandag 9 oktober 2006 11:58 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
nee die heb ik nog niet wel:
[afbeelding]
Mennnnn.. nogsteeds geen PM.quote:
ROFLOL , men het zijn jesters en het is bier !quote:Op maandag 9 oktober 2006 11:57 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Ja.. je gaat me niet vertellen dat je over die trog gaat fappen?
Niets spannends meegemaakt ook enzo?quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:10 schreef miss_bleu het volgende:
heb ook geen flikker te vertellen
Welke gemeente? En welke organisatie?quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:35 schreef Joene het volgende:
Ik heb een sollibrief de deur uitgedaan net naar een functie bij de gemeente , onder het motto ik ben alvast goed in niks doen !
Regio 072 / Afdeling Koffiezaken.quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:41 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Welke gemeente? En welke organisatie?
Als je John maar meeneemt naar je nieuwe baan !quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:40 schreef Armageddon het volgende:
Denk dat ik zo ook eens ga solliciteren. Heb het wel weer gezien hier.
Doe ik ook. Hij is zelf ook op zoek. Vacature voor vrachtwagenchauffeur. Zat ie te kijken op monsterboard.quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:44 schreef Joene het volgende:
[..]
Als je John maar meeneemt naar je nieuwe baan !![]()
whehhehehquote:Op maandag 9 oktober 2006 13:46 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Doe ik ook. Hij is zelf ook op zoek. Vacature voor vrachtwagenchauffeur. Zat ie te kijken op monsterboard.![]()
![]()
Goed , bedankt daar ging mn lunch.quote:
quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:08 schreef Armageddon het volgende:
Lekker zeg. Tis maandag en geen zin om te werken en dan houden jullie ook nog eens een keer allemaal je smoel dicht. *vloekt*
Dat wat hij toen gegeten heeft komt er nu weer uit..quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:21 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ben je nu nog bezig met de lunch? Je ging om 12:00 al vreten.
quote:Op maandag 9 oktober 2006 12:45 schreef Joene het volgende:
[..]
ROFLOL , men het zijn jesters en het is bier !
save as milf.
Nou... Wat humor betreft, kan het gewoon niet fout gaan!quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:35 schreef Joene het volgende:
Ik heb een sollibrief de deur uitgedaan net naar een functie bij de gemeente , onder het motto ik ben alvast goed in niks doen !
Zorrie, moest weer aan die oranje vlokken denken.quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat wat hij toen gegeten heeft komt er nu weer uit..
Right !quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat wat hij toen gegeten heeft komt er nu weer uit..
Voordat ik dat wil geloven, wil ik foto's zien.quote:
Jups!quote:
quote:
Mag ik dan die dubbele erbij ?quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:10 schreef Armageddon het volgende:
Doe mij wat oranje vlokken en een breezer ananas.
koffie? lekker !quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:40 schreef Dubbeldrank het volgende:
Oranje vlokken![]()
Men m'n koffie wat doe je!!!!
quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:40 schreef Dubbeldrank het volgende:
Oranje vlokken![]()
Men m'n koffie wat doe je!!!!
Ik wil het eigenlijk niet wetenquote:Op maandag 9 oktober 2006 17:13 schreef miss_bleu het volgende:
Hoe krijg je in godsnaam oranje vlokken? Heeft ie zijn cornflaks staan neuken ofzo?
Mwah.. eerder een gevalletje van kleurendoof hallucinerend staan cumtrek(-ontled)en.quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:13 schreef miss_bleu het volgende:
Hoe krijg je in godsnaam oranje vlokken? Heeft ie zijn cornflaks staan neuken ofzo?
Kon je ons niet ff waarschuwenquote:Op maandag 9 oktober 2006 22:41 schreef miss_bleu het volgende:
vroem vroem vroem!!! dat was auto rijles 3 op de snelweg
OMG !!!!! Hebben we straks zo een lekker wijf in een auto , krijgen we weer ongelukkenquote:Op maandag 9 oktober 2006 22:41 schreef miss_bleu het volgende:
vroem vroem vroem!!! dat was auto rijles 3 op de snelweg
Heb je tieten? Zo niet, oprotten!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:09 schreef Pitseleh het volgende:
JK.
Opbokken, kutnewbie.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:15 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Heb je tieten? Zo niet, oprotten!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |