Klonen zijn voor heaumeaux. Ow op tv? Niet gezien. Ik heb 3 afleveringen van Jericho gezien. Top serie!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:35 schreef Frutsel het volgende:KloonAlert
Supernatural was gister ook op TV Arma..![]()
Ja er stonden er drie voor het grijpen zag ik gister. Ik wacht nog ff tot iemand er vier heeft en ze op één dvd'tje wil gooienquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:45 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Klonen zijn voor heaumeaux. Ow op tv? Niet gezien. Ik heb 3 afleveringen van Jericho gezien. Top serie!
Gozert!quote:
Goed te horen!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:59 schreef UIO_AMS het volgende:
Vanmorgen trouwens ook niet.
En op dit moment is alles mogelijk?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:59 schreef UIO_AMS het volgende:
Vanmorgen trouwens ook niet.
Redelijk hoor, met jou ?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:59 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Gozert!
Alles goed?
Mennnn.. moet ook maar eens aan dat Jericho beginnen.
Tja, net zoals de laatste tijd, te weinig uitgerust van het slapen.quote:
Zou er niet gek van staan te kijken... Zal het vanmiddag eens aan mijn dinnetje vragen. (Werkt bij een kinderdagverblijf)quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:13 schreef Armageddon het volgende:
Ik heb pijn in de keel en hoofdpijn. Is de griep weer actief dat jullie weten?
[insert afkorting]. [14.gif].quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:09 schreef Pitseleh het volgende:
JK.
Damn yes.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
[insert afkorting]. [14.gif].
Goudgelokt engeltje?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:31 schreef Pitseleh het volgende:
Damn yes.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:35 schreef Pitseleh het volgende:
Zeg het eens, lange sigarenman?
Ik kan me niet blijven openbaren. Stel je de onmetelijke chaos voor, stel je de hysterische damesmeisjes voor en stel je de kippen die ervan de leg zullen raken voor.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wel verwarrend, al die klonen van je.
Daar heeft U een punt, mijn beste. Doch soms ontstaat juist uit chaos een nieuw begin, met glorie voor een ieder en twee kalkoenen in elke garage.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:49 schreef Pitseleh het volgende:
Ik kan me niet blijven openbaren. Stel je de onmetelijke chaos voor, stel je de hysterische damesmeisjes voor en de kippen die van de leg raken.
LoLz.. Die oranje vlokken ook aldoor.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:17 schreef Armageddon het volgende:
Ja vraag het eens. Ben zo slap als een vaatdoek met oranje vlokken.
Verdomde Marxisten.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Daar heeft U een punt, mijn beste. Doch soms ontstaat juist uit chaos een nieuw begin, met glorie voor een ieder en twee kalkoenen in elke garage.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 08:04 schreef Joene het volgende:
[..]
OMG !!!!! Hebben we straks zo een lekker wijf in een auto , krijgen we weer ongelukken![]()
Heyz! Das wel gaaf!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:03 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Moehahah
Tis trouwens feest hier, we hadden allemaal een kadotje vandaag![]()
Een pimp my desk telfort set![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Telfort bestaan 10 jaar!Alle telfort abbo's hebben vandaag gratis sms-en
Merk het!quote:
Je zou ook gewoon kunnen werken.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:57 schreef Armageddon het volgende:
Ik ga zo even windows media center installeren op mijn laptop. Je moet toch wat.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:57 schreef Armageddon het volgende:
Ik ga zo even windows media center installeren op mijn laptop. Je moet toch wat.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Je zou ook gewoon kunnen werken.
Bijvoorbeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |