Kneller?quote:Op maandag 9 oktober 2006 01:45 schreef golfer het volgende:
Jeg elske dig, Bluezz![]()
Og der et en fin TT fra deg.
quote:
nergens last van gehadquote:Op maandag 9 oktober 2006 07:30 schreef appelsientje het volgende:
Goede morgen... was een beetje druk vanochtend
Jij gaat van Amsterdam naar??quote:
naar Amsterdam, op de fietsquote:Op maandag 9 oktober 2006 08:10 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Jij gaat van Amsterdam naar??
Ik stond voor de verandering weer eens vast bij Muiderberg
quote:
Rustquote:Op maandag 9 oktober 2006 08:55 schreef SCH het volgende:
Zijn ze weg?
Goedemorgenquote:Op maandag 9 oktober 2006 04:39 schreef tong80 het volgende:
Tong strompelt de kroeg uit.
Trusten Hoolers. *Hik* En goede morgen Bossie.
weer niet aan 't werk vandaag??quote:
Nee, klopt.quote:Op maandag 9 oktober 2006 10:27 schreef appelsientje het volgende:
[..]
weer niet aan 't werk vandaag??
Hoeveel dagen per week kan je nu werken?
quote:Op maandag 9 oktober 2006 11:00 schreef lookinforyou het volgende:
Mogguh Hoolsjes![]()
Wat is het mooi weer vandaag![]()
En hoe lang zijn Vaduz en Suyck nu al gebanned?
Zijn er meer toenmalige mods voor zo lang gebanned?quote:Op maandag 9 oktober 2006 11:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Al erg lang, ergens in Augustus volgens mij
Ja redelijk veel, meer dan 10 volgens mij zekerquote:Op maandag 9 oktober 2006 11:10 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Zijn er meer toenmalige mods voor zo lang gebanned?
Zo, dat zijn er nogal wat dan.quote:Op maandag 9 oktober 2006 11:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja redelijk veel, meer dan 10 volgens mij zeker
EDIT
bupatih
skaai
shark.bait
ronaldv
dr.daggla
insomaniac
copycat
missymirjam
hal9000s
stofje
het_biertje
shaolin
suijk
-vaduz-
quote:Op maandag 9 oktober 2006 11:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja redelijk veel, meer dan 10 volgens mij zeker
EDIT
bupatih
skaai
shark.bait
ronaldv
dr.daggla
insomaniac
copycat
missymirjam
hal9000s
stofje
het_biertje
shaolin
suijk
-vaduz-
Communistisch beleid bedoel je?quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Daggla zal überhaupt nooit terug komen denk ik, aangezien ij nogal gelekt heeft gedurende die reldag. Als ik trouwens destijds overdag thuis was geweest had ik ook bij die rij gestaan
quote:
Blij dat jij er die dag dan niet was.... ook al klinkt het gek want je moet toch gewoon voor je mening kunnen uitkomen?quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]Daggla zal überhaupt nooit terug komen denk ik, aangezien ij nogal gelekt heeft gedurende die reldag. Als ik trouwens destijds overdag thuis was geweest had ik ook bij die rij gestaan
Niks mis meequote:
Ik heb gister Doom 1 uitgespeeldquote:Op maandag 9 oktober 2006 15:33 schreef rubbereend het volgende:
zit ik weer Prince of Persia te spelen![]()
quote:
succesquote:
Succes met vergaderenquote:Op maandag 9 oktober 2006 17:25 schreef clauwheee het volgende:
Okee dan Bloem, trots op je!
Thuis, snel eten en een heule avond vergaderen...
Kom eens ff in mijn armenquote:Op maandag 9 oktober 2006 17:49 schreef pascalheister het volgende:
hey bloemsjen ook hier, kom eens ff in me armen![]()
![]()
![]()
ja prima hoor, met jou?quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:58 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Kom eens ff in mijn armen
Zeg ik ben snel.. maar zo snel ook weer niet
Hoe is het met PH??![]()
![]()
Ook goed hoor!quote:
Leuk, wat eet je?quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:01 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Ook goed hoor!
Ik ben aan het wachten op mams. .ze komt eten..![]()
Is het al zeker dat je mee gaat meeten?![]()
We gaan iets van pasta eten ofzo.. mama neemt t mee.. Ze is namelijk aan de " sonja bakker" Dus ze mag niet alles etenquote:Op maandag 9 oktober 2006 18:02 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Leuk, wat eet je?
wat de meet betreft, zoals het er nu uitziet kom ik wel
Jij ook toch?
quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:04 schreef Blumchen het volgende:
[..]
We gaan iets van pasta eten ofzo.. mama neemt t mee.. Ze is namelijk aan de " sonja bakker" Dus ze mag niet alles eten
Ik kom zeker ook op de meet ja!
Welke ?quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:15 schreef borisz het volgende:
lekker gegeteneen familie pakket van Knor
![]()
Nee hoor, hoe durven we dat te denken...quote:
IDDquote:Op maandag 9 oktober 2006 18:17 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Wat een geweldig stukkie om te lezen![]()
OKeequote:Op maandag 9 oktober 2006 18:17 schreef borisz het volgende:
[..]
het was Honig Taise Bami,
geen knorr
Knorr Wereldgerechten - De ECHTE recepten!quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:15 schreef borisz het volgende:
lekker gegeteneen familie pakket van Knor
![]()
ooit met stage in Duitsland ook van 7 tot 7 gewerkt, alleen vrijdag tot een uur of 1 in de middag, en toen lekker naar huisquote:Op maandag 9 oktober 2006 18:47 schreef appelsientje het volgende:
Dat zijn mooie werkdagen![]()
van 7 uur 's ochtends tot 7 uur 's avonds
Het erge is... .ik doe het om mijn boete te betalenquote:Op maandag 9 oktober 2006 18:50 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ooit met stage in Duitsland ook van 7 tot 7 gewerkt, alleen vrijdag tot een uur of 1 in de middag, en toen lekker naar huis![]()
Al bekend hoeveel?quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:51 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Het erge is... .ik doe het om mijn boete te betalen
Ja, die werd gepest?quote:Op maandag 9 oktober 2006 19:08 schreef methodmich het volgende:
Bleek er zaterdag een ventje van onze school bij Paul de Leeuw te zijn geweest op de zeepkist. Iemand dat gezien????
Ja, dat klopt ik hoorde de naam van de school + plaats en moest meteen aan je denkenquote:Op maandag 9 oktober 2006 19:08 schreef methodmich het volgende:
Bleek er zaterdag een ventje van onze school bij Paul de Leeuw te zijn geweest op de zeepkist. Iemand dat gezien????
Op zijn oude school inderdaad. Zijn moeder had vrij gevraagd voor de opnamen, toen zei de directrice: "Okee. Gaat ie dan wel zeggen dat hij het bij ons zo naar zijn zin heeft?" Dus die moeder zei: "Ja." Maar dat schijnt er dus totaal niet uitgekomen te zijn. Een collega van me werd zelfs al gebeld, zo van "Die jongen zit toch bij jullie? Wat erg!"quote:
quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:33 schreef Bos81 het volgende:
Ik zie dat ik vandaag mijn 25.000ste post heb gemaakt, de newbee die ik ben.
Rondje op mijn kosten dan maar
Dat soort dingen zijn inderdaad niet prettigquote:Op maandag 9 oktober 2006 21:15 schreef tong80 het volgende:
Net in Holland Sport valt live in de uitzending iemand uit het publiek flauw. Stefan Postma de doelman lag op de massagetafel, eerst zie je hoe ie zijn been breekt vervolgens de grote littekens met de begeleidende tekst : 'Ik hoorde de beitel en zaag gaan.'
Dat werd iemand te veel.
vraag niet hoequote:Op maandag 9 oktober 2006 22:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
Whehe, even een avondje pokeren; de eerste lekkere pot. Prima! Denk je later, nog ff een uurtje spelen anders, valt pot nummer twee ook even!!!
+ $150
Mwah; pot was 12 oid, ik bet 10 met kans op een straight. Misschien ietsjes te hoogquote:Op maandag 9 oktober 2006 22:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vraag niet hoe
overbet je daar in die eerste hand na de flop niet enorm de pot of kijk ik zo scheef?
bedoel die 6,5quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Mwah; pot was 12 oid, ik bet 10 met kans op een straight. Misschien ietsjes te hoog
Die tweede was erg lekker
ja als je zelf op een markt de slag enorm verliest kun je beter de vooroplopende concurent kopen.quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
Google heeft YouTube gekocht
1.6 mld voor een bedrijf dat geen winst maakt
Goed ben ik hequote:Op maandag 9 oktober 2006 23:30 schreef VoreG het volgende:
Verdomme Schigt!
dat zeker! De jongens van Google kunnen het wel missenquote:Op maandag 9 oktober 2006 23:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Goed ben ik he![]()
Tja, geheel raar is het ook niet rubbereend, maar het is wel vrij fors.
quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:54 schreef dndiek het volgende:
tijd voor poker
Wie is datquote:
quote:Yvonne Kroonenberg (Amsterdam, mei 1950) is een Nederlands schrijfster en columniste.
Toen ze drie jaar was verhuisde ze met haar ouders naar Scheveningen. In 1968 behaalde zij daar het diploma van het gymnasium en ging een jaar “Amerika doen”. Terug in Nederland studeerde zij psychologie in Amsterdam. Daarna startte zij een eigen praktijk in de hoofdstad.
In 1981 begon ze met columns schrijven voor kranten en tijdschriften onder andere voor Margriet, Playboy, Het Vrije Volk en NRC Handelsblad. Op een bepaald moment heeft ze haar praktijk opgeheven om zich geheel aan het schrijven te wijden.
Uit haar jeugdboeken blijkt haar grote passie voor paarden en uit haar volwassenenboeken blijkt dat zij een voorvechtster is van het feminisme.
[bewerk]
Bibliografie
voor volwassenen
* Alle mannen willen maar één ding, 1986
* Volmaakte benen, 1988
* Alles went behalve een vent, 1989,
* Kan ik hem nog ruilen?, 1991,
* Zij houdt van hem. Hij ook, 1993
* Nog één man om het af te leren, 1995
* Het zit op de bank en het zapt, 1997
* Alle mannen willen maar één ding/ Zij houdt van hem. Hij ook, 2000
* Het zit op de bank en het zapt/Kan ik hem nog ruilen?, 2001
* Nee, dan die van mij, 2001
* Meneer als ik u zie heb ik zo'n zin in ruzie, 2001,
Kinderboeken
* Koosje, 1989,
* Koosje in de stallen, 1992
* Een paardenvriendin voor Koosje, 1994
* Koosje en het verwaarloosde paard, 1999
* Koosje omnibus, 1999
Overige boeken
* Tijd voor een sigaar, 1991
* Eerstejaars koken: Basiskookboek voor studenten, samen met haar zus de diëtiste Cassandra Kroonenberg uit 1993
* Wie eet er nog tevredenheid?, 1993
Leg uitquote:
Gaat het om het vuilnis op straat?quote:
ik las dansje ipv. stagequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 07:54 schreef DarkShine het volgende:
Moggûh
Zometeen begin ik dan alsnog aan me stage...
als er geflitst is is er een foto lijkt mij. Foto opvragen dus!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:40 schreef DarkShine het volgende:
Kreeg een boete dat ik geflitst ben in Utrecht eind augustus.
Ben nog NOOIT met mijn huidige auto in Utrecht geweest en die heb ik sinds begin augustus...
Daarvoor moet ik eerst een beroep aantekenen, die is vandaag ook al op de post gegaan. Daarna kan ik mijn foto opvragen...quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:44 schreef Againzender het volgende:
[..]
als er geflitst is is er een foto lijkt mij. Foto opvragen dus!
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:40 schreef DarkShine het volgende:
Kreeg een boete dat ik geflitst ben in Utrecht eind augustus.
Ben nog NOOIT met mijn huidige auto in Utrecht geweest en die heb ik sinds begin augustus...
voor de nieuwe reclame van mastercard? geflitst worden onbetaalbaarquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:53 schreef appelsientje het volgende:
[..]ook al geflits
Ik ga trouwens ook mijn foto opvragen... leuk voor later
Iemand met mijn platen geflitst dusquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:53 schreef appelsientje het volgende:
[..]ook al geflits
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik dacht na de heerlijke avond van gisteren; even tijdens het ontbijten een potje poker.
Dat is een pot van 60 pond en de volgende hand hit ik 4 of a kind 7's, wat me 96 pond oplevert
Ik hit daarna nog een pot van 50 en nog een van 40quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:28 schreef DarkShine het volgende:
[..]BS dat is een sociale hij gaat er ene betalen
10 liter benzine: 12,90 euroquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:06 schreef pascalheister het volgende:
[..]
voor de nieuwe reclame van mastercard? geflitst worden onbetaalbaar
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:36 schreef Eilanden het volgende:
[..]
10 liter benzine: 12,90 euro
blikje appelsientje bij de benzinepomp: 1, 50 euro
geflitst worden in utrecht terwijl je daar nooit geweest bent: onbetaalbaar!![]()
op het journaal beelden he het vuil zich ophoopt in de straten omdat er neit genoeg verwerkingscapaciteit is. Hopen vuilniszakken van meters hoog!quote:
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik dacht na de heerlijke avond van gisteren; even tijdens het ontbijten een potje poker.
Dat is een pot van 60 pond en de volgende hand hit ik 4 of a kind 7's, wat me 96 pond oplevert
Hahahahaquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:36 schreef Eilanden het volgende:
[..]
10 liter benzine: 12,90 euro
blikje appelsientje bij de benzinepomp: 1, 50 euro
geflitst worden terwijl je effe lekker het gaspedaal indrukt op een lege snelweg: onbetaalbaar!![]()
Kijk, dat zijn mooie berichtenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:26 schreef clauwheee het volgende:
Hyper! Moe!
Gisteren laat thuis van de vergadering. Daarna, vannacht telefoon..! De papa van Esmee (mn nichtje van drie), of we konden komen (was de afspraak zodra het zou beginnen) want m'n tante dr bevalling was ingezet! Dus hoppa midden in de nacht in de auto, niet meer slapen natuurlijk, nichtje vanochtend uitgelegd dat mama dacht dat de baby kwam (ze moest lachen en zei: 'waarom dan?') en lekker getut met dr. Maar ik moest echt naar het werk, dus mn zus heeft het nu van me overgenomen en ik ben compleet lam op mn werk. Maar net weer een telefoontje...het is al geboren! Een jongen nu, Leon, 4120 gram en alles is goed gegaan. Ik ben zo blij..!
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:26 schreef clauwheee het volgende:
Hyper! Moe!
Gisteren laat thuis van de vergadering. Daarna, vannacht telefoon..! De papa van Esmee (mn nichtje van drie), of we konden komen (was de afspraak zodra het zou beginnen) want m'n tante dr bevalling was ingezet! Dus hoppa midden in de nacht in de auto, niet meer slapen natuurlijk, nichtje vanochtend uitgelegd dat mama dacht dat de baby kwam (ze moest lachen en zei: 'waarom dan?') en lekker getut met dr. Maar ik moest echt naar het werk, dus mn zus heeft het nu van me overgenomen en ik ben compleet lam op mn werk. Maar net weer een telefoontje...het is al geboren! Een jongen nu, Leon, 4120 gram en alles is goed gegaan. Ik ben zo blij..!
Was chauffeur op de trouwdag van m'n pa. Voor bekenden: Rijkstraatweg tussen Den Haag en Wassenaar, vol flitspalen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 09:53 schreef appelsientje het volgende:
[..]ook al geflits
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:09 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Was chauffeur op de trouwdag van m'n pa. Voor bekenden: Rijkstraatweg tussen Den Haag en Wassenaar, vol flitspalen.
Kon het niet laten om hem z'n 1e trouwfoto van de dag te bezorgen
Klopt. Mag je nog blij zijn zat het niet hoog zomer is, vorig jaar staakten de vuilnisophaaldinesten terwijl het buiten 40 graden was. En dat dan bijna 2 weken lang.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
op het journaal beelden he het vuil zich ophoopt in de straten omdat er neit genoeg verwerkingscapaciteit is. Hopen vuilniszakken van meters hoog!
[..]
Was chauffeur op de trouwdag van m'n pa. Voor bekenden: Rijkstraatweg tussen Den Haag en Wassenaar, vol flitspalen.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:18 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Klopt. Mag je nog blij zijn zat het niet hoog zomer is, vorig jaar staakten de vuilnisophaaldinesten terwijl het buiten 40 graden was. En dat dan bijna 2 weken lang.
Niet op de vluchtstrook tijdens de ochtendspits?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:26 schreef clauwheee het volgende:
net weer een telefoontje...het is al geboren! Een jongen nu, Leon, 4120 gram en alles is goed gegaan. Ik ben zo blij..!
De bedrijven die zich bezig hielden met de ongediertebestrijding vonden het staken van die Vuilnisophaaldiensten niet zo erg nee, die hadden werk zat en konden bijna vragen wat ze wouden.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]dan lopen de zakken bijna zelfs weg denk ik..............
[..]
Whaha nee, las het...en dat was een dochter toch?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:21 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Niet op de vluchtstrook tijdens de ochtendspits?
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:59 schreef Da_Sandman het volgende:
Waar staan tegenwoordig de postingcijfers.
Daar sta ik nog niet inquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:00 schreef Eilanden het volgende:
Als je in de top 500 zit: http://forum.fok.nl/rde/list_usertotals
Reken je ook even uit hoeveelste ik staquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:07 schreef Eilanden het volgende:
Rubber staat 33e in die lijst, Da_Sandman 131e .... ik sta er zelf net in op de 467e plek
ben al tijden in achtervolging op Pberendsquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:07 schreef Eilanden het volgende:
Rubber staat 33e in die lijst, Da_Sandman 131e .... ik sta er zelf net in op de 467e plek
Nog 426 posts te gaan tot een top 500 noteringquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:08 schreef dndiek het volgende:
[..]
Reken je ook even uit hoeveelste ik sta?
Ik geloof er niets vanquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:13 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Nog 426 posts te gaan tot een top 500 notering
Welkequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:22 schreef rubbereend het volgende:
heee diek waar blijft de vraag?
Sandman is aan de beurtquote:
Pff mietjequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:13 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Nog 426 posts te gaan tot een top 500 notering
Mooie stad hequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:20 schreef lookinforyou het volgende:
Middag Hoolsjes![]()
Mijn laatste cursusdag gehad in Grunn.
Ja hoor, echt niets mis mee.quote:
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:46 schreef rubbereend het volgende:
ik ben nog nooit in de stad groningen geweest
quote:
Ik 1 keer en ik heb de Martinitoren toen niet gezienquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:46 schreef rubbereend het volgende:
ik ben nog nooit in de stad groningen geweest
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik 1 keer en ik heb de Martinitoren toen niet gezien![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wel hoor. is heel gezellig.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]het valt dus niet aan te bevelen?
ligt er waarschijnlijk aan met wie je gaatquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:50 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Wel hoor. is heel gezellig.
Wat weet Digger daar nu van.
je moet dus niet met Digger gaan hequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ligt er waarschijnlijk aan met wie je gaat
Kom zelf eens kijken zou ik zeggen. Gaan we pokerenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]het valt dus niet aan te bevelen?
Dat is ook best wel erg.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:49 schreef rubbereend het volgende:
[..], niet helemaal erg hoor, stond met mijn moeder op de dam in Amsterdan in de rij voor de wassenbeelden en toen vroeg ze waar nou de dam was
quote:
Ik ben al zolang aan lobbyen voor jequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kan ook zijn dat het me eerder is opgevallen maar dat dat ver weggestopt in mn hoofd zit. aar ik ben eht er iig mee eens
als het gelukt is kun je de rekening gewoon opsturenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:55 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Ik ben al zolang aan lobbyen voor je
nee hoor, doe het graag voor je!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als het gelukt is kun je de rekening gewoon opsturen
voor welk diploma?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:04 schreef lookinforyou het volgende:
Zo, we hebben alweer gegeten.
Erg vroeg, maar zoontje moet zo naar zwemles.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:49 schreef rubbereend het volgende:
[..], niet helemaal erg hoor, stond met mijn moeder op de dam in Amsterdan in de rij voor de wassenbeelden en toen vroeg ze waar nou de dam was
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:06 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
A komt eerst he.
De nieuwe Pieter van de Hoogeband is er hoor![]()
Oiquote:
ja ik ben in onderhandeling hoor, maar ze vinden hem nog een beetje jong.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]snel naar Eindhoven sturen dan, kan hij alvast meetrainen
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:10 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
ja ik ben in onderhandeling hoor, maar ze vinden hem nog een beetje jong.
Eerst zijn A halen en dan naar Eindhoven, dacht ik zo.
Ja dat moet kunnen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]de OS van 2018, moet dat al kunnen?
zoekt hij nog manager?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:19 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Ja dat moet kunnen.
ik zie ons al erg rijk worden![]()
dat word ik dan natuurlijkquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:19 schreef rubbereend het volgende:
vakenslapjes zijn klaar
[..]
zoekt hij nog manager?
Beterschap dan maarquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:52 schreef Blumchen het volgende:
hoi hools..
k heb de hele middag in bed gelegen.. K ben helemaal niet lekker.. keelpijn en snot![]()
Dat is niet zo prettig.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:52 schreef Blumchen het volgende:
hoi hools..
k heb de hele middag in bed gelegen.. K ben helemaal niet lekker.. keelpijn en snot![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |