Heel fijnquote:Op zondag 8 oktober 2006 20:34 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Een lijst heb je niet, maar als je alles netjes in je applications/prgramma's folder/map zet is dat je lijst.
Verwijderen doe je door het icoontje uit je applications/prgramma's folder/map naar je prullenbak te slepen.
Het icoontje (het programma dus) kun je zonder problemen nu van je bureaublad naar je applications/prgramma's folder/map slepen.
Ik gok dat die in SC topic 91 worden aangekondigdquote:Op zondag 8 oktober 2006 20:32 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Dit moet het SC-topic worden waarin de nieuwe MBP worden aangekondigd. Ik ben al weken laptoploos
Volplempen deze topics dan.quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:36 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik gok dat die in SC topic 91 worden aangekondigd![]()
Dikke kans dat ze maandag komen, ik zit gvd op stage. Kan ik niet zomaar zonder reden wegblijven. Kut UPS...quote:Op zondag 8 oktober 2006 19:56 schreef Tomasso het volgende:
Vertelde ik van de week nog dat ik mee heb gedaan aan dat inwisselprogramma voor die batterijen, stond UPS hier zaterdag al voor de stoep. Maar natuurlijk was ik er niet...
Even kijken wanneer ze weer langskomen dan...
Hij heeft al je plaatjes van blote mannen verwijderd.quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:16 schreef super-muffin het volgende:
Net even geherstart na 14 dagen, en ik had gewoon ineens 4gb meer schijfruimte
Hoe kan dat?
Ik tiep 4 woorden in Google en ik heb wat voor je.quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:29 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
Wat is een goed PC programma voor mp3tjes van ipod overzetten naar pc?
G5, 2.0 GHz, 2.0 GB geheugen, 20" inch scherm, 400 GB schijf. Kijk ook eens hier:quote:
Ok! Ik dacht meer aan een oude G3 of G4. Kon ik die 's aan moeders schenken. G5 schenken doe ik pas als ik een Ferrari kan betalenquote:Op zondag 8 oktober 2006 22:00 schreef Jerommeke.nl het volgende:
[..]
G5, 2.0 GHz, 2.0 GB geheugen, 20" inch scherm, 400 GB schijf. Kijk ook eens hier:
[TK] iMac G5
Op dit moment wordt de voeding vervangen, maar daarna zal de machine als een zonnetje draaien!
welk type?quote:
quote:
quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:00 schreef Jerommeke.nl het volgende:
[..]
G5, 2.0 GHz, 2.0 GB geheugen, 20" inch scherm, 400 GB schijf. Kijk ook eens hier:
[TK] iMac G5
Op dit moment wordt de voeding vervangen, maar daarna zal de machine als een zonnetje draaien!
quote:
quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:00 schreef Jerommeke.nl het volgende:
[..]
[TK] iMac G5
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |