Ik tiep 4 woorden in Google en ik heb wat voor je.quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:29 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
Wat is een goed PC programma voor mp3tjes van ipod overzetten naar pc?
G5, 2.0 GHz, 2.0 GB geheugen, 20" inch scherm, 400 GB schijf. Kijk ook eens hier:quote:
Ok! Ik dacht meer aan een oude G3 of G4. Kon ik die 's aan moeders schenken. G5 schenken doe ik pas als ik een Ferrari kan betalenquote:Op zondag 8 oktober 2006 22:00 schreef Jerommeke.nl het volgende:
[..]
G5, 2.0 GHz, 2.0 GB geheugen, 20" inch scherm, 400 GB schijf. Kijk ook eens hier:
[TK] iMac G5
Op dit moment wordt de voeding vervangen, maar daarna zal de machine als een zonnetje draaien!
welk type?quote:
quote:
quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:00 schreef Jerommeke.nl het volgende:
[..]
G5, 2.0 GHz, 2.0 GB geheugen, 20" inch scherm, 400 GB schijf. Kijk ook eens hier:
[TK] iMac G5
Op dit moment wordt de voeding vervangen, maar daarna zal de machine als een zonnetje draaien!
quote:
quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:00 schreef Jerommeke.nl het volgende:
[..]
[TK] iMac G5
Weergave > Toon Adresbalk.quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:30 schreef Paat het volgende:
Ik heb opeens de adresbalk in Safari weggetoverd. Hoe krijg ik die weer terug. Is namelijk wel vrij handig.![]()
quote:Op zondag 8 oktober 2006 19:06 schreef Bolkesteijn het volgende:
Zit er op de Mac Pro een hardware-RAID 0,1 controller?
Hoeveel hou jij van je moeder?quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:03 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ok! Ik dacht meer aan een oude G3 of G4. Kon ik die 's aan moeders schenken. G5 schenken doe ik pas als ik een Ferrari kan betalen
Succes met de verkoop!
Er zit software-matige RAID 0 en RAID 1 ondersteuning in een Mac Pro.quote:
10.4 downloaden van een BT?quote:Op zondag 8 oktober 2006 23:39 schreef De_Hertog het volgende:
Na het geluk van vandaag had ik duidelijk wat pech nodig. Mijn PowerBook is er dan ook mee opgehouden. Waarschijnlijk komt het doordat ik er laatst FrontRow op probeerde te zetten, de enabler gebruikte en daarnaa erachter kwam dat je dat niet moest doen als je dat al een keer gedaan had.
Nu komt bij het opstarten 1 seconde het 'starting OS X' scherm, en daarna verdwijnt het weer en blijft alleen de blauwe achtergrond. PRAM resetten (heb ik dat ook een keer gedaan) hielp niet. Bij het booten in Verbose mode komt er op dat punt afwisselend 'loginwindow crashed'. Vervolgens wordt het login window opnieuw gestart, krijg je even de blauwe achtergrond, en komt hetzelfde terug. Waarschijnlijk moet ik dus OS X opnieuw installeren, maar die cd ligt bij mijn ouders, en ik ben daar niet. Is er nog iets wat ik voor het eind van de week, nu dus, kan proberen? Alvast bedankt. Deze windows computer zuigt namelijk. Ik heb hem al zo lang niet gebruikt dat ik er nu pas achter kwam dat de muis nauwelijks werkt
Hmja, gaat ook niet echt makkelijk, zo zonder muis. Ik denk dat ik straks maar gewoon mijn Tiger versie op ga halen.quote:
Je ontwikkelt jezelf als Apple-nerd alleraardigst, waar nu je zwakke plekken nog liggen volgens het stereotype is het onverschillige ten opzichte van Windows. De Apple-nerd zou overal te pas en ten onpas mensen die windows gebruiken als gewoonte in plaats van als keuze willen overtuigen om Mac OS X te gebruiken. Het maakt je als persoon niet charmanter, maar voor het stereotype zou het super zijn.quote:Op maandag 9 oktober 2006 12:36 schreef Q. het volgende:
Ik heb de hele ochtend alle keynote speeches zitten kijken die ik op YouTube kon vinden. Ik ben echt een goeie Apple-nerd.
Hmmm, dat is wel jammer, want het is voor de rest echt een supersysteem.quote:Op maandag 9 oktober 2006 08:41 schreef XL het volgende:
Er zit software-matige RAID 0 en RAID 1 ondersteuning in een Mac Pro.
Er is een hardwarematige sata-raid controller met universal binaries-drivers beschikbaar voor 170 dollar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |