Er zit wel een waarheid in je bericht. De intel iMac is een prima ding, maar als ik het zo hoor over de intel Macbook....quote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:54 schreef Furious het volgende:
Ah joh, die nieuwe troep. Platte iPod's, Intel-processoren. Alles was beter met de PowerPC!
En geen kinderen wil?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:58 schreef super-muffin het volgende:
een MacBook is ideaal als je een te hete, vlekkende en uitvallende laptop wilt.
Vergeet ik iets?
Nog knap dat ie het dan nog doet juistquote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:56 schreef super-muffin het volgende:
Mijn PowerBook is al anderhalf.
En nog steeds zo lief en klein.
Mijn iPod heb ik net een jaar en hij is gaar aan het worden. Maar dat komt omdat ik er een keer mee de sloot ben in gefietst![]()
Gehoorbeschadiging door de whine.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:58 schreef super-muffin het volgende:
een MacBook is ideaal als je een te hete, vlekkende en uitvallende laptop wilt.
Vergeet ik iets?
Die word nog warmer en heeft / had een luidruchtigere whinequote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:00 schreef Furious het volgende:
Dit is gewoon Apple's manier van zeggen; 'Stupid bastards! You should've bought a MacBook Pro!'
Ze gaan tenminste niet stuque.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:02 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Die word nog warmer en heeft / had een luidruchtigere whine
Uitzondering bevestigd de regel...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:11 schreef Dementor het volgende:
Goh en ik ondervind geen enkel van die hier boven beschreven problemen.
Nee man Core2Quadro is nu de shit.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:12 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Uitzondering bevestigd de regel...
Mijn ervaring is dat je sowieso niet de eerste lijn productie moeten komen...
Core2Duo wordt veel beter![]()
Ik de eerste twee weken ook niet, daarna begint het gesodemieter. Maar goed, het boekje is al 3 weken weg en die zien we nooit meer terug, of zo.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:11 schreef Dementor het volgende:
Goh en ik ondervind geen enkel van die hier boven beschreven problemen.
Het ding draait nu al een maandjequote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik de eerste twee weken ook niet, daarna begint het gesodemieter. Maar goed, het boekje is al 3 weken weg en die zien we nooit meer terug, of zo.
Ik had een aantal bier op en we gingen fietsen.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:58 schreef TheEgoHasLanded het volgende:
[..]
Nog knap dat ie het dan nog doet juist
Waarom fietste je een sloot in?
Just waitquote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:33 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het ding draait nu al een maandje
Eigenlijk zie ik het precies voor me gebeuren.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:37 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Ik had een aantal bier op en we gingen fietsen.
Op een gegeven moment gingen we een heuvel af en nog best hard ook.
Toen schoot mijn handsvat los en ik reageerde te laat en toen lag ik in de sloot.
De week er na deed 'ie het niet meer, maar daarna in eens weer wel.
Ik had 'em toen pas 2 weken ofzo.
En ik had een fiets met een boodschappenmandje en daar lag allemaal modder enzo in.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:37 schreef Furious het volgende:
[..]
Eigenlijk zie ik het precies voor me gebeuren.
Had mij ook kunnen overkomen iddquote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:41 schreef super-muffin het volgende:
[..]
En ik had een fiets met een boodschappenmandje en daar lag allemaal modder enzo in.
Is het niet toevallig opgenomen ofzo?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:41 schreef super-muffin het volgende:
[..]
En ik had een fiets met een boodschappenmandje en daar lag allemaal modder enzo in.
Je kan op zich best zien als er met een apparaat gekloot is. Een beetje technische dienst ziet het direct.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:17 schreef Furious het volgende:
[..]
Dan moet je het ding gebruiken waar het voor gemaakt is, en er niet mee gaan zitten kutten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |