Apple Slowchat - deel 88quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:55 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Mag ik voor een laatste maal vragen wat ook alweer het probleem was?![]()
Garantie/support heb je nooit op software, wel op hardware.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:52 schreef Geqxon het volgende:
Och, ik vind het gewoon triest dat als ik een machine koop van 1349 euro (met nog 99 euro aan accesoires) dat ik dan alsnog moet betalen voor support. Omdat dat door Bootcamp komt schijnbaar, wat overigens niet zeker is.
Dan vraag je het toch even aan je 'adviseur'?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:00 schreef Geqxon het volgende:
Daar heb je het fout, want ik heb weldegelijk support op software. Mits ik geen betasoftware zou hebben geinstalleerd.
Dat was service, geen supportquote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:00 schreef Geqxon het volgende:
Daar heb je het fout, want ik heb weldegelijk support op software. Mits ik geen betasoftware zou hebben geinstalleerd.
Slecht hoor van mac. Je moet ff goed gaan zeiken waar veel klanten bij staan...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:00 schreef Geqxon het volgende:
Daar heb je dan wel weer een puntquote:
Als het met een schone install te regelen is, wat zeik je dan?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:04 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Daar heb je dan wel weer een punt
Naja, ik ga zo maar even een verse installatie erop knallen. Een schone start is altijd handig!
Dan moet je het ding gebruiken waar het voor gemaakt is, en er niet mee gaan zitten kutten.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:13 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb mijn Macbook gekocht juist om dit soort problemen te voorkomen. Ik ben koppig, maar nee, ik ga geen schone installatie erop zetten voordat alles dat mogelijk is geprobeerd is.
Ten eerste, Mac is geen bedrijf, het is een product (Computers en OS) van Apple.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:03 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Slecht hoor van mac. Je moet ff goed gaan zeiken waar veel klanten bij staan...
(het is laag, ik weet het maar het is het enige waar de schofterige retailers op reageren)
blabla, al dat technische geblaat als het de naam Mac draagt of Apple store. Dat is dat voor de consument gewoon Apple. Daarom hebben goede bedrijven ook strikte regels voor franshise (of hoe je het schrijft) bedrijven. Dit krijg je dus als je dat niet hebtquote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:17 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Ten eerste, Mac is geen bedrijf, het is een product (Computers en OS) van Apple.
En waar hij langs is geweest is geen officiële Apple winkel. Gewoon een reseller die Apple spul mag verkopen en repareren.
Ja, schrijf je dat zo? Zal wel, blijft slecht....quote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:25 schreef Geqxon het volgende:
Franscheize bedoel je zeker.
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:25 schreef Geqxon het volgende:
Franscheize bedoel je zeker.
Nee, Geqxon maakte een ultiem grappig woordgarpje. Geqxon is niet grappig.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:34 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ja, schrijf je dat zo? Zal wel, blijft slecht....
omg. Zie em nu pas. Hij is slechtquote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:35 schreef Furious het volgende:
[..]
Nee, Geqxon maakte een ultiem grappig woordgarpje. Geqxon is niet grappig.![]()
WoW! En mijn iPod 5G doet het ook nog gewoonquote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:40 schreef super-muffin het volgende:
Trouwens, vandaag is de iPod 5G en iPod Nano een jaar oud.
Hiep Hiep.. Hoera!!
http://macosx.nl/?p=showarticle&art_id=2098
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |