Ik F5'n maar ik zag niksquote:Op zondag 8 oktober 2006 14:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Tegelijkertijd een topic geopend
Deze was een fractie eerder geloof ik.
Ze zijn echt cute met hun schommelbipsenquote:
Jaquote:Op zondag 8 oktober 2006 14:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ze zijn echt cute met hun schommelbipsen.
Je bedoelt deze?quote:Op zondag 8 oktober 2006 14:58 schreef Vava het volgende:
[..]
Ja![]()
heb jij ook een bepaald liedje in je hoofd nu![]()
Succesquote:
Zou wel tof zijn, wie betaalt de reis?quote:
jij?quote:Op zondag 8 oktober 2006 15:38 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Zou wel tof zijn, wie betaalt de reis?
Zo rijk ben ik nietquote:
Niet interessant genoegquote:Op zondag 8 oktober 2006 15:39 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Er zit nu een best grote vogel bij het water maar de camera zoomt niet in
Tja, zo werkt dat he 'in the wild'quote:Op zondag 8 oktober 2006 15:42 schreef men_in_red het volgende:
weinig te zien atm....
En dan wel zorgen dat er goed leesbaar "FOK!" in beeld komt te staan hequote:Op zondag 8 oktober 2006 15:44 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik vlieg er wel even snel heen, kunnen jullie mij ook zien
KIJK! Zo doe je dat! Die buffels know how to partayquote:Op zondag 8 oktober 2006 15:49 schreef KaMo het volgende:
toffe africam meet
en dan doen wat purple zegt
krijg je dit effect:
[afbeelding]
tof
En dan met je benen in de knoop moeten liggen om dat water te kunnen drinkenquote:Op zondag 8 oktober 2006 15:55 schreef -skippybal- het volgende:
Ik wil een giraffe zijn!
quote:Op zondag 8 oktober 2006 15:56 schreef purplerose het volgende:
[..]
En dan met je benen in de knoop moeten liggen om dat water te kunnen drinken![]()
De castingdirector is naarstig opzoek naar nieuw talentquote:Op zondag 8 oktober 2006 16:08 schreef Queen_Bee het volgende:
Waar blijven die beestenEn dan geen gnoes, vogels of buffels svp
Zou eens tijd worden iddquote:Op zondag 8 oktober 2006 16:09 schreef purplerose het volgende:
[..]
De castingdirector is naarstig opzoek naar nieuw talent
Volgens mij ligt Johannesburg het dichtste in de buurt en dan zou het volgens deze site even over zessen lokale tijd de zon onder moeten gaan...quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:04 schreef ondeugend het volgende:
Gaat de zon nu alweer onder daar ?
Vanmorgen om 6 uur (Nederlandse tijd) kwam ie op.
Ik ken datquote:Op zondag 8 oktober 2006 16:10 schreef Queen_Bee het volgende:
Dan ga ik maar even douchen. Wedden dat ik nu een leeuw mis ofzo
Ja ik ook, internet flikkerde eruitquote:Op zondag 8 oktober 2006 16:11 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik ken datgister de olifanten gemist
Zou kunnen kloppen.quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:10 schreef cptmarco het volgende:
[..]
Volgens mij ligt Johannesburg het dichtse in de buurt en dan zou het volgens deze site even over zessen lokale tijd de zon onder moeten gaan...
Lijkt hast het zelfde als mijquote:Op zondag 8 oktober 2006 16:22 schreef purplerose het volgende:
Beter lukte me niet in mijn stonede toestand
[afbeelding]
ben ik niet de enigequote:
Weet niet maar zou wel een geinig gezicht zijn denk ikquote:Op zondag 8 oktober 2006 16:32 schreef Frumzel het volgende:
werd er nou net een vogel geplet door die gnoes?
vliegen/vogels wegjagen?quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:36 schreef fiedel het volgende:
wat schud dat beest toch de hele tijd met zn kop : ')
Ik vind dat je dit in je sig moet zettenquote:Op zondag 8 oktober 2006 16:37 schreef Vava het volgende:
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Dan kun je je lol op als die olifanten er verschijnenquote:Op zondag 8 oktober 2006 16:39 schreef cptmarco het volgende:
Het zijn inderdaad luidruchtige eters....
quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik vind dat je dit in je sig moet zetten.
bestand, url openen, en de volgende link plakken:quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoe openen jullie die stream in je Windows Media Player. Ik heb 'm staan in zo'n Africam-Player, via het linkje op de Africam site...
hier trouwens een aanvulling op: ik heb het als volgt voor elkaar gekregen:quote:Op zondag 8 oktober 2006 14:47 schreef PeRi het volgende:
Ik wil een screenshot maken maar het lukt niet![]()
Hardwareversnelling naar beneden zetten.
Start / Configuratiescherm / Beeldscherm / Instellingen / Geavanceerd / Tabblad: Probleem oplossen
Dan even op het 3de streepje zettentoepassen en veel plezier
Rechtermuisknop in het beeld en dan 'eigenschappen', dan de link bij videocodec kopieeren en die link plakken bij 'openen' in Mediaplayer.quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoe openen jullie die stream in je Windows Media Player. Ik heb 'm staan in zo'n Africam-Player, via het linkje op de Africam site...
Dankjequote:Op zondag 8 oktober 2006 16:45 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
bestand, url openen, en de volgende link plakken:
http://www.wavelit.com/wavelitPlayer.asp?ch=Wildlife&sh=africam&sID=1003894581
Leuke cam..
of gewoon fraps downloaden, druk dan op F10 en je hebt een screenshotquote:Op zondag 8 oktober 2006 16:46 schreef cptmarco het volgende:
[..]
hier trouwens een aanvulling op: ik heb het als volgt voor elkaar gekregen:
open Windows Media Player
Extra
Opties
tabblad "Prestaties"
Geavanceerd
"Overlays gebruiken" uitvinken
Ik gebruik daar het programmaatje PrintKey voor, kun je zelf het gedeelte van het scherm kiezen waar je een screenshot van wil hebben.quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:49 schreef venomsnake het volgende:
[..]
of gewoon fraps downloaden, druk dan op F10 en je hebt een screenshot
Ik ook en eerder vandaag dacht ik in de verte een auto te zienquote:Op zondag 8 oktober 2006 16:53 schreef Omaha het volgende:
Ik hoor mensen praten
beekse bergenquote:Op zondag 8 oktober 2006 16:57 schreef cptmarco het volgende:
het is gewoon allemaal in een studio in Hollywood......
Je dacht toch niet echt dat ze middenin die wildernis de cam anders draaiende konden houden hequote:Op zondag 8 oktober 2006 16:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
En daar gaat m'n mooie bubble over echt wildlife en speciaal en ongerept enzo.
en dan nog vind ik het erg tof!quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:59 schreef cptmarco het volgende:
De waterplas hoort bij een Game Park waar je als toerist lekker kunt laten verwennen en fijn dicht bij de naturr bent....
Nee, maar je hoopt het stiekemquote:Op zondag 8 oktober 2006 16:58 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Je dacht toch niet echt dat ze middenin die wildernis de cam anders draaiende konden houden he![]()
Volgens mij zag ik net bij die ene gnoe een schoen rechtsachter onder z'n been vandaan komenquote:Maar tis wel echt wild enzo hoor.
Zonne-energiequote:Op zondag 8 oktober 2006 16:58 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Je dacht toch niet echt dat ze middenin die wildernis de cam anders draaiende konden houden he![]()
Maar tis wel echt wild enzo hoor.
Niet dagelijks....quote:Op zondag 8 oktober 2006 17:00 schreef MissHobje het volgende:
[..]
en dan nog vind ik het erg tof!
Zie jij ergens zomaar olifanten hobbelen dan langs je huis![]()
Mja.. op deze manier kunnen ze iedergeval die mooie dieren aan ons laten zienquote:Op zondag 8 oktober 2006 17:01 schreef cptmarco het volgende:
[..]
Niet dagelijks....
Ondanks dat je het weet, wil je toch dat het werkelijk midden in de bushbush is en niet bij iemand in de achtertuin.
Dat wilde ik ook zeggen maar het lukte niet zo in mijn toestandquote:Op zondag 8 oktober 2006 17:01 schreef cptmarco het volgende:
[..]
Niet dagelijks....
Ondanks dat je het weet, wil je toch dat het werkelijk midden in de bushbush is en niet bij iemand in de achtertuin.
Ik ben pas nog in beekse bergen geweestquote:Op zondag 8 oktober 2006 17:19 schreef Niek. het volgende:
Wie gaat er naar safaripark beeksebergen om FOK! op de grond te kalken?![]()
Jammeer dat je toen ngo niet van het bestaan van deze webcam afwistquote:Op zondag 8 oktober 2006 17:21 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik ben pas nog in beekse bergen geweest
allemaal smaak voor mooie plaatjes..quote:Op zondag 8 oktober 2006 17:44 schreef purplerose het volgende:
We posten allemaal tegelijk dezelfde pic!
waar is die zon gebleven bij jou?quote:
auto vol toeristen,quote:Op zondag 8 oktober 2006 17:52 schreef Backhander het volgende:
Daar achter in t beeld op die weg achter die bosjes reed een auto
en toen die auto aan kwam rijden ging die cam ineens naar beneden.
volgens mij ist echt in beekse bergen
dat had ik ook.. heb nu ander streamlinkje.. waar het wel allemaal goed gaatquote:Op zondag 8 oktober 2006 17:59 schreef 61neorej het volgende:
WTF die luipaard
Ik doe printscreen en die camera speelt gewoon door in paint
yeahhquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |