En dan wel zorgen dat er goed leesbaar "FOK!" in beeld komt te staan hequote:Op zondag 8 oktober 2006 15:44 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik vlieg er wel even snel heen, kunnen jullie mij ook zien
KIJK! Zo doe je dat! Die buffels know how to partayquote:Op zondag 8 oktober 2006 15:49 schreef KaMo het volgende:
toffe africam meet
en dan doen wat purple zegt
krijg je dit effect:
[afbeelding]
tof
En dan met je benen in de knoop moeten liggen om dat water te kunnen drinkenquote:Op zondag 8 oktober 2006 15:55 schreef -skippybal- het volgende:
Ik wil een giraffe zijn!
quote:Op zondag 8 oktober 2006 15:56 schreef purplerose het volgende:
[..]
En dan met je benen in de knoop moeten liggen om dat water te kunnen drinken![]()
De castingdirector is naarstig opzoek naar nieuw talentquote:Op zondag 8 oktober 2006 16:08 schreef Queen_Bee het volgende:
Waar blijven die beestenEn dan geen gnoes, vogels of buffels svp
Zou eens tijd worden iddquote:Op zondag 8 oktober 2006 16:09 schreef purplerose het volgende:
[..]
De castingdirector is naarstig opzoek naar nieuw talent
Volgens mij ligt Johannesburg het dichtste in de buurt en dan zou het volgens deze site even over zessen lokale tijd de zon onder moeten gaan...quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:04 schreef ondeugend het volgende:
Gaat de zon nu alweer onder daar ?
Vanmorgen om 6 uur (Nederlandse tijd) kwam ie op.
Ik ken datquote:Op zondag 8 oktober 2006 16:10 schreef Queen_Bee het volgende:
Dan ga ik maar even douchen. Wedden dat ik nu een leeuw mis ofzo
Ja ik ook, internet flikkerde eruitquote:Op zondag 8 oktober 2006 16:11 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik ken datgister de olifanten gemist
Zou kunnen kloppen.quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:10 schreef cptmarco het volgende:
[..]
Volgens mij ligt Johannesburg het dichtse in de buurt en dan zou het volgens deze site even over zessen lokale tijd de zon onder moeten gaan...
Lijkt hast het zelfde als mijquote:Op zondag 8 oktober 2006 16:22 schreef purplerose het volgende:
Beter lukte me niet in mijn stonede toestand
[afbeelding]
ben ik niet de enigequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |