Weet niet maar zou wel een geinig gezicht zijn denk ikquote:Op zondag 8 oktober 2006 16:32 schreef Frumzel het volgende:
werd er nou net een vogel geplet door die gnoes?
vliegen/vogels wegjagen?quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:36 schreef fiedel het volgende:
wat schud dat beest toch de hele tijd met zn kop : ')
Ik vind dat je dit in je sig moet zettenquote:Op zondag 8 oktober 2006 16:37 schreef Vava het volgende:
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Dan kun je je lol op als die olifanten er verschijnenquote:Op zondag 8 oktober 2006 16:39 schreef cptmarco het volgende:
Het zijn inderdaad luidruchtige eters....
quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik vind dat je dit in je sig moet zetten.
bestand, url openen, en de volgende link plakken:quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoe openen jullie die stream in je Windows Media Player. Ik heb 'm staan in zo'n Africam-Player, via het linkje op de Africam site...
hier trouwens een aanvulling op: ik heb het als volgt voor elkaar gekregen:quote:Op zondag 8 oktober 2006 14:47 schreef PeRi het volgende:
Ik wil een screenshot maken maar het lukt niet![]()
Hardwareversnelling naar beneden zetten.
Start / Configuratiescherm / Beeldscherm / Instellingen / Geavanceerd / Tabblad: Probleem oplossen
Dan even op het 3de streepje zettentoepassen en veel plezier
Rechtermuisknop in het beeld en dan 'eigenschappen', dan de link bij videocodec kopieeren en die link plakken bij 'openen' in Mediaplayer.quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoe openen jullie die stream in je Windows Media Player. Ik heb 'm staan in zo'n Africam-Player, via het linkje op de Africam site...
Dankjequote:Op zondag 8 oktober 2006 16:45 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
bestand, url openen, en de volgende link plakken:
http://www.wavelit.com/wavelitPlayer.asp?ch=Wildlife&sh=africam&sID=1003894581
Leuke cam..
of gewoon fraps downloaden, druk dan op F10 en je hebt een screenshotquote:Op zondag 8 oktober 2006 16:46 schreef cptmarco het volgende:
[..]
hier trouwens een aanvulling op: ik heb het als volgt voor elkaar gekregen:
open Windows Media Player
Extra
Opties
tabblad "Prestaties"
Geavanceerd
"Overlays gebruiken" uitvinken
Ik gebruik daar het programmaatje PrintKey voor, kun je zelf het gedeelte van het scherm kiezen waar je een screenshot van wil hebben.quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:49 schreef venomsnake het volgende:
[..]
of gewoon fraps downloaden, druk dan op F10 en je hebt een screenshot
Ik ook en eerder vandaag dacht ik in de verte een auto te zienquote:Op zondag 8 oktober 2006 16:53 schreef Omaha het volgende:
Ik hoor mensen praten
beekse bergenquote:Op zondag 8 oktober 2006 16:57 schreef cptmarco het volgende:
het is gewoon allemaal in een studio in Hollywood......
Je dacht toch niet echt dat ze middenin die wildernis de cam anders draaiende konden houden hequote:Op zondag 8 oktober 2006 16:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
En daar gaat m'n mooie bubble over echt wildlife en speciaal en ongerept enzo.
en dan nog vind ik het erg tof!quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:59 schreef cptmarco het volgende:
De waterplas hoort bij een Game Park waar je als toerist lekker kunt laten verwennen en fijn dicht bij de naturr bent....
Nee, maar je hoopt het stiekemquote:Op zondag 8 oktober 2006 16:58 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Je dacht toch niet echt dat ze middenin die wildernis de cam anders draaiende konden houden he![]()
Volgens mij zag ik net bij die ene gnoe een schoen rechtsachter onder z'n been vandaan komenquote:Maar tis wel echt wild enzo hoor.
Zonne-energiequote:Op zondag 8 oktober 2006 16:58 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Je dacht toch niet echt dat ze middenin die wildernis de cam anders draaiende konden houden he![]()
Maar tis wel echt wild enzo hoor.
Niet dagelijks....quote:Op zondag 8 oktober 2006 17:00 schreef MissHobje het volgende:
[..]
en dan nog vind ik het erg tof!
Zie jij ergens zomaar olifanten hobbelen dan langs je huis![]()
Mja.. op deze manier kunnen ze iedergeval die mooie dieren aan ons laten zienquote:Op zondag 8 oktober 2006 17:01 schreef cptmarco het volgende:
[..]
Niet dagelijks....
Ondanks dat je het weet, wil je toch dat het werkelijk midden in de bushbush is en niet bij iemand in de achtertuin.
Dat wilde ik ook zeggen maar het lukte niet zo in mijn toestandquote:Op zondag 8 oktober 2006 17:01 schreef cptmarco het volgende:
[..]
Niet dagelijks....
Ondanks dat je het weet, wil je toch dat het werkelijk midden in de bushbush is en niet bij iemand in de achtertuin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |