En dan alle prachtige poëzie missen?quote:Op zondag 8 oktober 2006 01:09 schreef Claudia_x het volgende:
Ik stel voor dat je met wyccie gaat.
Radiohead wel.quote:
Is dat die opgejaagde man met een auto erachter?quote:Op zondag 8 oktober 2006 01:26 schreef broer het volgende:
[..]
Radiohead wel.
Zonet 'Street Spirit' weer bekeken. Niet zozeer vanwege het liedje, want dat ken ik inmiddels wel. Maar die clip. Die clip!
Die clip is heel mooi, bijna net zo mooi als Rabbit in your headlights, en die is bijna net zo mooi als Paranoid Android.quote:Op zondag 8 oktober 2006 01:26 schreef broer het volgende:
[..]
Radiohead wel.
Zonet 'Street Spirit' weer bekeken. Niet zozeer vanwege het liedje, want dat ken ik inmiddels wel. Maar die clip. Die clip!
Maar die halen het niet bij Thom.quote:
Da's niet gay, da's gewoon slechtquote:Op zondag 8 oktober 2006 01:25 schreef broer het volgende:
Om de gay-lijn die wyccie heeft ingezet maar even voort te zetten.
Ik denk dat jij Rabbit in your headlights bedoelt, met die verdwaasde man in de tunnel. Of bedoel je Karma Police? Street Spirit is met die caravans en slow motion.quote:Op zondag 8 oktober 2006 01:28 schreef k_man het volgende:
[..]
Is dat die opgejaagde man met een auto erachter?
Karma Police inderdaad. Gave clip.quote:Op zondag 8 oktober 2006 01:30 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik denk dat jij Rabbit in your headlights bedoelt, met die verdwaasde man in de tunnel. Of bedoel je Karma Police? Street Spirit is met die caravans en slow motion.
Ik zie in die clip met PJ Harvey vooral heel duidelijk het trucje van Björk. Zet je zang aan met wat rollends dan wel grommends achter in je keel en je zingt zoals zij.quote:Op zondag 8 oktober 2006 01:30 schreef k_man het volgende:
Natuurlijk wel. Als er iemand (mooi!) een keel op kan zetten is het Bjork wel.
Echt wel. Het staat nota bene in de tags naast het filmpje.quote:
Stond 'Crucified' er niet bij?quote:
Ik zie het niet als een trucje. Bjork kan heel lief en onschuldig zingen, maar ook grommend en kwaad. Plus veel daar tussenin. Vind ik knap.quote:Op zondag 8 oktober 2006 01:34 schreef broer het volgende:
[..]
Ik zie in die clip met PJ Harvey vooral heel duidelijk het trucje van Björk. Zet je zang aan met wat rollends dan wel grommends achter in je keel en je zingt zoals zij.
Björk moet inderdaad gewoon schreeuwen. Zonder opsmuk. Dat kan ze goed.
Nee, ik ook nooit. Tot dit filmpje.quote:Op zondag 8 oktober 2006 01:36 schreef k_man het volgende:
Ik zie het niet als een trucje.
quote:Op zondag 8 oktober 2006 01:35 schreef broer het volgende:
Echt wel. Het staat nota bene in de tags naast het filmpje.
Ja, die is er ook, maar ik ken de clip daarvan niet, en ik vind die van Give my life zo 'leuk'.quote:Stond 'Crucified' er niet bij?
Pratende mensen. De grootste ergernis bij concerten. En de meest onbegrijpelijke.quote:Op zondag 8 oktober 2006 01:37 schreef Claudia_x het volgende:
Die mensen zouden allemaal ter plekke dood moeten vallen, dat ze hier doorheen praten...
Je mag dit wel gewoon leuk vinden, hoor. We hebben pas geleden nog vastgesteld dat het hier niet elitair was.quote:Op zondag 8 oktober 2006 01:39 schreef wyccie het volgende:
en ik vind die van Give my life zo 'leuk'.
!!! Die kon zo leuk swingen.quote:Op zondag 8 oktober 2006 01:43 schreef k_man het volgende:
Bij gay komen ook Rick Astley en Marc Almond bij mij op trouwens.
Radiohead lijkt me ook niks voor jou.quote:Op zondag 8 oktober 2006 01:43 schreef wyccie het volgende:
Ik vind het werk van Radiohead maar zozo, maar ze geven wel mooie concerten. Geweldige ervaring (mede door het publiek natuurlijk).
Praat voor jezelf.quote:Op zondag 8 oktober 2006 01:44 schreef broer het volgende:
Je mag dit wel gewoon leuk vinden, hoor. We hebben pas geleden nog vastgesteld dat het hier niet elitair was.
'Leuk' in de zin van, zo fout dat het grappig wordt. Maar leuk is anders.quote:Op zondag 8 oktober 2006 01:44 schreef broer het volgende:
Je mag dit wel gewoon leuk vinden, hoor. We hebben pas geleden nog vastgesteld dat het hier niet elitair was.
Ik heb 1 cd van ze: Pablo Honey. Na OK computer werd het me te zeikerig.quote:
Nee hoor, maar het ligt voor de hand dat je afknapt bij Kid A. Pablo Honey is het slechtste Radiohead-album.quote:Op zondag 8 oktober 2006 01:47 schreef wyccie het volgende:
Je denkt nu zeker dat ik alleen maar van foute gaybands houd , he?![]()
Ik kan me niet eens meer herinneren wat daar de singles van waren.quote:Op zondag 8 oktober 2006 01:47 schreef Claudia_x het volgende:
Nee hoor, maar het ligt voor de hand dat je afknapt bij Kid A.
Het is alsof ik mezelf hoor praten.quote:Op zondag 8 oktober 2006 01:46 schreef wyccie het volgende:
Ik heb 1 cd van ze: Pablo Honey. Na OK computer werd het me te zeikerig.
Dat is dan een fucking disgrace, om Gordon Ramsay te citeren.quote:Op zondag 8 oktober 2006 01:50 schreef k_man het volgende:
Het is alsof ik mezelf hoor praten.
ik heb OK Computer wel, maar eigenlijk alleen voor Karma Police
Hangt er vanaf van welke stijl je houdt.quote:Op zondag 8 oktober 2006 01:47 schreef Claudia_x het volgende:
Pablo Honey is het slechtste Radiohead-album.
Karma Police vind ik inderdaad ook één van de betere.quote:Op zondag 8 oktober 2006 01:50 schreef k_man het volgende:
ik heb OK Computer wel, maar eigenlijk alleen voor Karma Police
RHCP?quote:Op zondag 8 oktober 2006 01:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hangt er vanaf van welke stijl je houdt.
RHCP heeft dat ook, de eerste cd's zijn heel anders dan de nieuwere.
Red Hot Chili Peppers.quote:
Wat lief dat je het probeerde!quote:Op zondag 8 oktober 2006 01:54 schreef broer het volgende:
Verdorie, Claudia, ik kan die Thom Yorke-video's niet meer vinden. En het Thom Yorke-topic in MUZ (waar ik ze tegenkwam) ook al niet meer.
Ik denk dat mijn mening in dit gesprek wel aardig wordt verwoord door Claudia.quote:Op zondag 8 oktober 2006 01:51 schreef Claudia_x het volgende:
Dat is dan een fucking disgrace, om Gordon Ramsay te citeren.
Oh ja. Daarbij ben ik ook afgehaakt, geloof ik. Volgens mij hebben ze de afgelopen jaren steeds hetzelfde liedje uitgebracht.quote:
Blijven hangen bij 'Under the bridge'?quote:Op zondag 8 oktober 2006 01:56 schreef k_man het volgende:
[..]
Oh ja. Daarbij ben ik ook afgehaakt, geloof ik. Volgens mij hebben ze de afgelopen jaren steeds hetzelfde liedje uitgebracht.
Bij Blood Sugar Sex Magic, of zoiets.quote:Op zondag 8 oktober 2006 01:57 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Blijven hangen bij 'Under the bridge'?
quote:To finger paint is not a sin
I put my middle finger in
Your monthly blood is what I win
Im in your house now let me spin
Python power straight from Monty
Celluloid loves got a John Frusciante
Spread your head and spread the blanket
Shes too free and Im the patient
Black and white a red and blue
Things that look good on you
And if I scream dont let me go
A purple stain I know
Knock on wood we all stay good
Cause we all live in Hollywood
With Dracula and Darla Hood
Unspoken words were understood
Up to my ass in alligators
Lets get it on with the alligator haters
Did what you did did what you said
Whats the point yo whats the spread
A purple stain I know
And if I call for you to stay
Come hit the funk on your way
Its way out there but I dont care
Cause this is where I go
Its way out there
But I dont care
Cause this is what
I want to wear
To finger paint is not a sin
I put my middle finger in
Your monthly blood is what I win
Im in your house now let me spin
Feather light but you cant move this
Farley is an angel and I can prove this
Purple is a stain upon my pillow
Lets Sleep weeping willow
A purple stain I know
And if I call for you to stay
Come hit the funk on your way
Its way out there but I dont care
Cause this is where I go
Its way out there
But I dont care
Cause this is what
I want to wear
Ah, dat is echt jammer. Hopelijk heb je de volgende keer meer gelukquote:Op zondag 8 oktober 2006 02:00 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb Radiohead nog nooit gezien. Ik zou er dit jaar heengaan, en toen werd het 2e concert afgelast, en het opnieuw gehouden concert moest ik missen omdat ik toen geopereerd werd.Maar ik heb mijn kaartjes wel persoonlijk aan een medeliefhebber kunnen overhandigen in Pisa.
Erg jammer. Ik heb ze een keer of drie, vier live gezien. Waaronder helemaal in het begin, toen 'Creep' net een hitje begon te worden. Een niet-uitverkocht Doornroosje. Ik ben er nog steeds trots op.quote:Op zondag 8 oktober 2006 02:00 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb Radiohead nog nooit gezien.
Ik zou het eigenlijk niet weten. Op de ene CD die ik van ze heb staat wel wat aardigs hier en daar.quote:Op zondag 8 oktober 2006 02:07 schreef broer het volgende:
[..]
Laat me raden, jij vindt Coldplay wel een goeie band...
Hee hee, jij hebt toch hun eerste cd?!?!quote:Op zondag 8 oktober 2006 02:07 schreef broer het volgende:
Laat me raden, jij vindt Coldplay wel een goeie band...
En de tweede gekopieerd.quote:Op zondag 8 oktober 2006 02:11 schreef wyccie het volgende:
Hee hee, jij hebt toch hun eerste cd?!?!
En dat zeggen ze omdat ze zich allemaal diep, diep schamen.quote:
Omdat ik de oude oude layout gebruik. Dat is de enige waarin QuickQuote tenminste normaal werkt.quote:Op zondag 8 oktober 2006 02:14 schreef wyccie het volgende:
Waarom zijn jouw handjes altijd blauw?
Heeft iemand eigenlijk die film gezien, 'Dancer in the dark'? En is dat wat?quote:
Ik ben naar de (Nederlandse) premiere geweest. Ik vond 'm mooi en indrukwekkend. Anderen vinden 'm te sentimenteel. Als je Lars von Trier normaalgesproken kunt waarderen zal deze film niet tegenvallen, denk ik.quote:Op zondag 8 oktober 2006 02:20 schreef broer het volgende:
[..]
Heeft iemand eigenlijk die film gezien, 'Dancer in the dark'? En is dat wat?
(Dit liedje in ieder geval wél!)
Oh ja, Sigur Rós was het voorprogramma van Radiohead 6 jaar geleden in het Goffertpark. Dat was wel ok, dacht ik.quote:Op zondag 8 oktober 2006 02:20 schreef k_man het volgende:
IJslandse muziek is eigenlijk altijd tamelijk mesjokke; Bjork, Sigur Ros, Gus Gus. Ik kan dat wel waarderen. Ook al slaat het soms de plank wel heel erg mis.
Ik dacht dat dit juist een hele andere Von Trier was. Ik denk dat ik wel eerst wat zakdoekjes moet klaarleggen.quote:Op zondag 8 oktober 2006 02:22 schreef k_man het volgende:
Als je Lars von Trier normaalgesproken kunt waarderen zal deze film niet tegenvallen, denk ik.
Dit nummer is eigenlijk niet representatief voor Gus Gus, maar dat is geen enkel nummer. De band bestond uit 12 mensen veel nummers verschillen totaal van elkaar, door alle verschillende invloeden.quote:Op zondag 8 oktober 2006 02:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh ja, Sigur Rós was het voorprogramma van Radiohead 6 jaar geleden in het Goffertpark. dat was wle ok, dacht ik.
Gus Gus is dan weer niet zo leuk gay.
Ach, ik ben hier aan gewend. En het geeft me het idee dat ik een oldbie ben. Works for me!quote:Op zondag 8 oktober 2006 02:19 schreef wyccie het volgende:
Bij mij doet ie het in Silver ( ?? ik vind het meer goud eigenlijk). Ik weet niet eens meer of ik de nieuwe plug in heb geďnstalleerd of dat ie het gewoon zomaar weer deed.
Ik heb een bloedhekel aan musicals, maar ik vond dit een goede film. Het is geen happy happy joy joy musical waarbij iedereen uitbarst in vrolijke dans en gezang. Het is een dieptrieste film met mooie liedjes. De liedjes passen naadloos in het verhaal, omdat Selma ervan droomt musicalster te worden en ze haar fantasie verbeelden.quote:Op zondag 8 oktober 2006 02:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit juist een hele andere Von Trier was. Ik denk dat ik wel eerst wat zakdoekjes moet klaarleggen.
Oh, wacht. 't Is een musical he? Daar hou ik niet van.
Daar was ik ook. En als het goed is heb ik de opnamen nog ergens op cd staan.quote:Op zondag 8 oktober 2006 02:22 schreef wyccie het volgende:
Radiohead 6 jaar geleden in het Goffertpark.
Als ik deze clip bekijk, zeg ik: ja! Absoluut een musical.quote:Op zondag 8 oktober 2006 02:24 schreef wyccie het volgende:
Oh, wacht. 't Is een musical he? Daar hou ik niet van.
Ik moest mijn minidiscspeler afgevenquote:Op zondag 8 oktober 2006 02:28 schreef broer het volgende:
Daar was ik ook. En als het goed is heb ik de opnamen nog ergens op cd staan.
Er zijn maar een paar musicalfilms die ik kan zien:quote:En eigenlijk kan ik daar ook niet zo goed tegen, maar Moulin Rouge vond ik dan wél weer leuk. Al was dat vooral om hoe ze alle moderne liedjes hadden verwerkt.
Ik ga het ooit wel een keer kijken. Von Trier is altijd de moeite waard.quote:Op zondag 8 oktober 2006 02:27 schreef k_man het volgende:
De liedjes passen naadloos in het verhaal, omdat Selma ervan droomt musicalster te worden en ze haar fantasie verbeelden.
Ik heb de opnames van Radio 3. Zelf was ik niet zo voortvarend.quote:
Ik ken alleen Moulin Rouge.quote:Er zijn maar een paar musicalfilms die ik kan zien:
Rocky Horror Picture Show, Everyone says I love you en Moulin Rouge.
(En zoals ik al zei is The wizard of Oz echt verschrikkelijk.)
De eerste keer dat ik bij een dvd winkel kom, zal ik 'm halen!quote:Op zondag 8 oktober 2006 02:34 schreef k_man het volgende:
Dancer in the Dark is dus geen typische blije musical wyccie. Er zit bijv een liedje '107 steps' in.
Het is 107 stappen van de dodencel naar de executieruimte.
Ja, gelukkig wel. Ik had wel nog eerst de batterijen en de oordopjes eraf gehaaldquote:Op zondag 8 oktober 2006 02:35 schreef broer het volgende:
Heb je je minidiscspeler wel terug gekregen?
Ach gossie.quote:Ik ken alleen Moulin Rouge.Waar ik ook kom, ik word altijd op mijn gebrekkige filmkennis gewezen.
quote:Op zondag 8 oktober 2006 02:39 schreef wyccie het volgende:
Ach gossie. [afbeelding]
Het geeft niet hoor. Jij bent weer goed in andere dingen.
quote:
Grappig, altijd gedacht dat Morphine een goth/deathmetalbandje was. Komt door de naam denk ik.quote:Op zondag 8 oktober 2006 02:42 schreef k_man het volgende:
Nog een clipje dan maar
Band met een hele rare bezetting, ontzettend goede saxofonist en inmiddels overleden frontman. Twee keer gezien in de Effenaar en een keer op Pinkpop.
Ja, maar daar heb je in dit aardse leven helemaal niks aan.quote:Op zondag 8 oktober 2006 02:42 schreef wyccie het volgende:
Niet dan?
Maar gelukkig houdt God van ons allemaal.
Hij heeft flink veel indruk gemaakt. En zonet was Claudia er nog om ons te beschermen, maar sinds die weg is...quote:
Ik heb één versie van Cohen, en daar zit die zin niet in.quote:Op zondag 8 oktober 2006 02:49 schreef wyccie het volgende:
Is dat niet het stuk van Cohen?
quote:Op zondag 8 oktober 2006 02:49 schreef k_man het volgende:
Hmm, nee Morphine was juist erg goed. Kwerd er destijds op geattendeerd door een medestudente die zelf saxofon speelde en vol bewondering was over de saxofonist van Morphine (kon twee saxofoons tegelijk bespelen, en enorm lang doorspelen zonder adem halen).
Een driemansband beginnen met drums, saxofoon en tweesnarige bas, wie bedenkt nou zoiets?
Misschien is het dan de tekst van John Cale. (Ik dacht namelijk dat Buckley het nieuwe stuk eraan had toegevoegd, maar Cale was eerder zag ik net.)quote:Op zondag 8 oktober 2006 02:51 schreef broer het volgende:
Ik heb één versie van Cohen, en daar zit die zin niet in.
Maar wie die zin ook heeft geschreven, hij (of zij) is mijn held.
Ja. Zonder twijfel.quote:Op zondag 8 oktober 2006 02:51 schreef k_man het volgende:
Is Leonard Cohen niet sowieso een held?
Ja, hij keek wel een beetje scheel! Maar dat zou ik waarschijnlijk ook doen.quote:
Ja, dat mag.quote:
Dat is charmant!quote:Op zondag 8 oktober 2006 03:13 schreef wyccie het volgende:
Ja, hij keek wel een beetje scheel!
Welterusten Kquote:Op zondag 8 oktober 2006 03:15 schreef k_man het volgende:
Nog een mooi liedje voor het slapen gaan.
Truste.
Dat is me eigenlijk net iets te doorsnee-folk. Maar omdat het een slapen-gaan-liedje is, kan het ermee door.quote:Op zondag 8 oktober 2006 03:15 schreef k_man het volgende:
Nog een mooi liedje voor het slapen gaan.
Truste.
Maar je weet mijn adres niet.quote:Op zondag 8 oktober 2006 03:18 schreef broer het volgende:
Ja, dat mag.
Ik stuur je wel een gescande per mail.
Ik zeg toch niet dat dat niet zo is? Ben je beledigd?quote:Dat is charmant!
Als ik héél goed zoek, kom ik daar vast wel achter.quote:
Nee, maar vóór je dat ging zeggen.quote:Ik zeg toch niet dat dat niet zo is? Ben je beledigd?
Neh, veel te veel feel good. En we waren hier niet vrolijk, toch? (Of was ik dat alleen?)quote:
Geen idee. Ik deed een stoere uitspraak die ik niet kan waarmaken. Dat past wel bij me.quote:En waar wou je eigenlijk gaan zoeken?![]()
Alleen jij denk ik. Okee, ik ben hier ook niet altijd vrolijk, maar door dat liedje word ik wel vrolijk. En dat mag best, ook hier.quote:Op zondag 8 oktober 2006 03:30 schreef broer het volgende:
Neh, veel te veel feel good. En we waren hier niet vrolijk, toch? (Of was ik dat alleen?)
*Psssst.... onder de W in de Gouden Gids*quote:Geen idee. Ik deed een stoere uitspraak die ik niet kan waarmaken. Dat past wel bij me.
Wat een tolerantie vanavond. Jij mag Army of Lovers leuk vinden, ik mag Breakfast at Tiffany's mooi vinden. Ik word er bijna week van.quote:Op zondag 8 oktober 2006 03:33 schreef wyccie het volgende:
Alleen jij denk ik. Okee, ik ben hier ook niet altijd vrolijk, maar door dat liedje word ik wel vrolijk. En dat mag best, ook hier.
Ja, die gooi ik altijd meteen weg als hij in de postbus zit.quote:*Psssst.... onder de W in de Gouden Gids*
Zit je kat niet verstopt achter de computer?quote:Op zondag 8 oktober 2006 03:41 schreef broer het volgende:
Geen clipjes meer voor mij. Mijn computer begint te blazen!
Mijn kat blaast niet naar mij.quote:Op zondag 8 oktober 2006 03:42 schreef wyccie het volgende:
Zit je kat niet verstopt achter de computer?
Ja, óf je hebt geen idee wat voor persoon ik ben, óf je probeert me te veranderen in iets wat ik niet ben.quote:
Waarom zou hij naar de computer blazen? Aandachttekort?quote:
Maanden red ik niet. Maar wel lang. Dat boek van Claire Messud dat ik gisteravond heb uitgelezen, duurde ook een week of drie. Voor een magere vierhonderd pagina's. Vroeger ging dat veel sneller...quote:Op zondag 8 oktober 2006 03:46 schreef wyccie het volgende:
Ik moet nog steeds een Paul Auster-boek uitlezen. Ik kan maanden over een boek doen.
Welnee. Avontuur is voor mensen met doodsverachting.quote:Op zondag 8 oktober 2006 03:51 schreef wyccie het volgende:
Maar jij bent niet zo'n bungeejumper dus?
Hij is vast jaloers.quote:Op zondag 8 oktober 2006 03:52 schreef broer het volgende:
Waarom zou hij naar de computer blazen? Aandachttekort?
Ik vind drie weken snel. Vierhonderd bladzijden....daar zou ik waarschijnlijk een half jaar over doenquote:Maanden red ik niet. Maar wel lang. Dat boek van Claire Messud dat ik gisteravond heb uitgelezen, duurde ook een week of drie. Voor een magere vierhonderd pagina's. Vroeger ging dat veel sneller...
Wie is Paul Auster, trouwens?
quote:Op zondag 8 oktober 2006 03:53 schreef broer het volgende:
Welnee. Avontuur is voor mensen met doodsverachting.
En toch had ik jou wel ingeschat als een lezer...quote:Op zondag 8 oktober 2006 03:56 schreef wyccie het volgende:
Ik vind drie weken snel. Vierhonderd bladzijden....daar zou ik waarschijnlijk een half jaar over doen![]()
Maar daar heb ik niks aan. Dat is een vaag soort objectieve beschrijving. Ik wil in normale-mensen-taal weten wat hij voor boeken schrijft.quote:
Ja, het lijkt mij ook allemaal heel spannend. Maar als het erop aankomt, zou ik volgens mij terugkrabbelen.quote:
Ik lees ook wel. Maar dan op een andere manier. Of zo.quote:Op zondag 8 oktober 2006 03:59 schreef broer het volgende:
En toch had ik jou wel ingeschat als een lezer...
Hmm, je vroeg alleen wie het is.quote:Maar daar heb ik niks aan. Dat is een vaag soort objectieve beschrijving. Ik wil in normale-mensen-taal weten wat hij voor boeken schrijft.
't Is parapente, of paragliding. Dan blijf je langer in de lucht zweven. Ik ben geen actieheldin, maar dit wil ik wel een keertje doen. Ik heb meer met de lucht, dan de zee.quote:Op zondag 8 oktober 2006 04:01 schreef broer het volgende:
Ja, het lijkt mij ook allemaal heel spannend. Maar als het erop aankomt, zou ik volgens mij terugkrabbelen.
Dat is het hele punt. Je moet er de tijd voor nemen. Ik heb me vaak genoeg 'schuldig' gevoeld terwijl ik zat te lezen. Ik zou uit kunnen gaan, met mensen praten, interessante documentaires bekijken, weet ik veel wat voor onzinnig gelul, allemaal. Punt is dat je gewoon tijd wilt maken voor het verhaal.quote:Op zondag 8 oktober 2006 04:13 schreef wyccie het volgende:
Ik moet er gewoon eens echt de tijd voor nemen.
Goeie keuze. Die heb je binnen twee dagen uit.quote:Daarna ga ik aan Joe Speedboot beginnen.
Absurd is voor mij 'recensie' genoeg om die eerste bladzijde te lezen.quote:Lees gewoon de eerste bladzijde.
De lucht is enger dan de zee, vind ik. Als je in de zee iets overkomt kun je jezelf nog redden, als je neerstort is alles verloren, zo'n soort idee. (Niet helemaal reëel, maar toch...) Al heb ik geen moeite met vliegen.quote:Op zondag 8 oktober 2006 04:15 schreef wyccie het volgende:
't Is parapente, of paragliding. Dan blijf je langer in de lucht zweven. Ik ben geen actieheldin, maar dit wil ik wel een keertje doen. Ik heb meer met de lucht, dan de zee.
quote:Op zondag 8 oktober 2006 04:18 schreef broer het volgende:
Goeie keuze. Die heb je binnen twee dagen uit.
Wat is nu je favoriete winkel?quote:Absurd is voor mij 'recensie' genoeg om die eerste bladzijde te lezen.
Kan ik binnenkort alwéér naar Dekker. Dat begint nog eens mijn favoriete winkel te worden.
Ik vind de zee eng.quote:Op zondag 8 oktober 2006 04:21 schreef broer het volgende: De lucht is enger dan de zee, vind ik. Als je in de zee iets overkomt kun je jezelf nog redden, als je neerstort is alles verloren, zo'n soort idee. (Niet helemaal reëel, maar toch...) Al heb ik geen moeite met vliegen.
Nee, echt. 'Joe Speedboot' is een verslavend boek dat supersnel leest. Let maar op.quote:
Dekker. Stiekem.quote:Wat is nu je favoriete winkel?
Als je dreigt te verdrinken weet je ook wel dat het voorbij is.quote:Op zondag 8 oktober 2006 04:23 schreef wyccie het volgende:
Ik vind de zee eng.
Als ik te pletter val, weet ik dat het voorbij is, dat is zeker. Als ik dreig te verdrinken, voel ik me hopeloos.
Dat heb ik ook gelezen. Ik ga het niet uitproberen.quote:Op zondag 8 oktober 2006 04:25 schreef broer het volgende:
Het schijnt (!) dat verdrinken een van de minst pijnlijke manieren is om te sterven.
Met mij gaat het uitstekend. Nog wat dufjes, maar ik ben dan ook net mijn bed uit. Ik ga nu dus maar even de laatste restjes slaap wegspoelen onder de douche.quote:Op zondag 8 oktober 2006 10:16 schreef JAM het volgende:
Ja Mart, ja Mart. Hoe is het met je?
Ik ben gisteren naar een voetbalwedstrijd geweest. Japanse voetbalsupporters zijn OK. Ze zingen heel hard en heel veel. HAKATA NO OTOKO DARA, etc. etc.quote:Op zondag 8 oktober 2006 10:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Met mij gaat het uitstekend. Nog wat dufjes, maar ik ben dan ook net mijn bed uit. Ik ga nu dus maar even de laatste restjes slaap wegspoelen onder de douche.
En hoe gaat het met JAM in Japan?
Nitrazepam. Maar dat is sinds pas een weekje of drie. Ik zeg je; dat spul is echt OK en je kan het gewoon van je dokter krijgen als je zegt dat je heel erg moeilijk in slaap kan komen en al heel veel hebt geprobeerd maar nu gewoon echt GOED SPUL wil hebben.quote:Op zondag 8 oktober 2006 11:15 schreef Lienekien het volgende:
Ik vraag me wel eens af wat voor pillen JAM eigenlijk slikt.
Ik dacht juist aan beschadiging aan de frontaalkwab.quote:Op zondag 8 oktober 2006 11:15 schreef Lienekien het volgende:
Ik vraag me wel eens af wat voor pillen JAM eigenlijk slikt.
Dat vond ik gelijk zo drastisch.quote:Op zondag 8 oktober 2006 11:18 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik dacht juist aan beschadiging aan de frontaalkwab.
Goedemorgen.
Nee joh, ben je gek.quote:Op zondag 8 oktober 2006 11:26 schreef JAM het volgende:
Lienekien, het is echt OK. Alsjeblieft, probeer het een keertje. Nitrazepam, OK?
Geloof me, het is echt OK. Beter dan dat gaat het niet worden tenzij je er grote gezondheids- en financiele risico`s tegenover wil stellen.quote:
quote:Op zondag 8 oktober 2006 11:42 schreef JAM het volgende:
Ik ga maar eens wat foto`s uploaden.
quote:Op zondag 8 oktober 2006 10:21 schreef JAM het volgende:
Naar boven lezende: Ik kan me echt niet voorstellen dat `Joe Speedboot` een goed book is. Rot toch op, dat kan je toch niet serieus nemen. `Joe Speedboot`, WHAT`S FUCKIN` NEXT BABY?
Nieuw verschenen bij Nijgh& Van Ditmar:
DE VROUW DIE ELKE MAAND UIT HAAR KUT BLOEDDE, EEN EPOS OVER DONKERBRUINIG BLOED EN MAANDVERBAND.
?????????????.
Het is ok.quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:09 schreef LXIV het volgende:
Heb Joe Speedboat nu ook (gekregen)!
Hoewel ik er hier op FOK! en elders veel over hoorde dacht ik dat dit geen boek voor mij was. De topictitel misleidde me, en ik ben sowieso achterdochtig naar boeken die na 1950 geschreven zijn.
Bij de titel "Joe Speedboat" dacht ik aan een soort chick-lit voor mannen, over een coole Joe die bruingebrand en zongebrild op de achtersteven van zijn speedboat het aanlegde met waterstofperoxidevrouwtjes, om tenslotte ten gevolge van een overdosis coke ten onder te gaan.
Daar zat ik dus helemaal fout. Ben het nu aan het lezen en vind het erg goed. Voor een definitief oordeel moet ik het nog bezinken laten.
Maar goed boek, mooi verhaal, sterke stijl.
Van alles. Paul Weller voert echter al jaren de lijst aan, ondanks zijn mindere periodes.quote:Op zondag 8 oktober 2006 11:52 schreef Claudia_x het volgende:
I could make you satisfied in everything you do.
Van wat voor muziek houd jij, Lienekien?
Er is mooie muziek voorbij gekomen. En een plaatje van David Bowie.quote:Op zondag 8 oktober 2006 11:58 schreef Automatic_Rock het volgende:
Is het nog de moeite waard om alles terug te lezen?? Of zal ik het gewoon vanaf hier weer gaan volgen??
zucht....quote:Op zondag 8 oktober 2006 11:58 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Er is mooie muziek voorbij gekomen. En een plaatje van David Bowie.
David Bowie is een held.quote:Op zondag 8 oktober 2006 12:02 schreef JAM het volgende:
David Bowie is meer dan OK.
http://www.last.fm/user/dwerg2001quote:Op zondag 8 oktober 2006 12:00 schreef Automatic_Rock het volgende:
zucht....
Kan ik niet een lijstje krijgen met de mooie muziek??
Ik moest hardop lachen.quote:Op zondag 8 oktober 2006 12:48 schreef JAM het volgende:
Na dagen zoeken had ik eindelijk een winkel gevonden waar ze Gauloises verkochten. Dat wekte bij mij, grote, maar dan ook zeer grote blijdschap op. Geniet.
[afbeelding]
De man links op de foto is Johan Cruijff.
Nee. Maar je kunt wel zelf zoeken: 1500+ YouTube clips.quote:Op zondag 8 oktober 2006 12:00 schreef Automatic_Rock het volgende:
zucht....
Kan ik niet een lijstje krijgen met de mooie muziek??
Ik moet erkennen, dat hoor ik niet zo vaak. Ik hoor wel vaak Jood en Turk. Het zal door de pose komen, denk ik.quote:Op zondag 8 oktober 2006 12:52 schreef Claudia_x het volgende:
Je lijkt wel een Belg, JAM.
Kijk. Meeuwen.quote:Op zondag 8 oktober 2006 13:23 schreef JAM het volgende:
Ik heb nog voor u in de aanbieding; de Haagse matroos. Googled u allen even op Ohori Park, dan weet u waar wij ons bevinden.
[afbeelding]
Dat waren dan de foto`s voor vandaag.
Ik ben dan ook geen disco-neger.quote:Op zondag 8 oktober 2006 13:24 schreef Claudia_x het volgende:
Geen bakkebaarden.
Ik vind dit zo'n mooi liedje van Bowie.quote:
Vind je hem niet charmant?quote:Op zondag 8 oktober 2006 13:36 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb nou helemaal niks met David Bowie.
Het ging toch om de muziek?quote:Op zondag 8 oktober 2006 13:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
Vind je hem niet charmant?
[afbeelding]
Hij is niet lelijk. Maar wat doet dat ertoe?quote:
Niksquote:Op zondag 8 oktober 2006 13:43 schreef Lienekien het volgende:
Hij is niet lelijk. Maar wat doet dat ertoe?![]()
Heb jij posters van Bowie boven je bed hangen? Is dat het soms?quote:
Een grote poster van Paul Weller. Maar daar staat hij zelf niet op. Het is zo'n karakteristieke Mojo-concertposter (alleen tekst, dus), voor mij 'gejat' door een vriendin. Van mijn eerste Paul Weller concert.quote:Op zondag 8 oktober 2006 13:54 schreef wyccie het volgende:
Nee, ik heb alleen kalenders aan de muur hangen. (Niet van Bowie dus).
Wat heb jij boven je bed hangen?
Leuk.quote:Op zondag 8 oktober 2006 13:56 schreef Lienekien het volgende:
Een grote poster van Paul Weller. Maar daar staat hij zelf niet op. Het is zo'n karakteristieke Mojo-concertposter (alleen tekst, dus), voor mij 'gejat' door een vriendin. Van mijn eerste Paul Weller concert.
Heeft 'ie vast wel eens opgetreden.quote:Op zondag 8 oktober 2006 14:02 schreef wyccie het volgende:
Ik dacht toch echt dat ik 'm een keer gezien had op Parkpop, maar dat kan niet.
En Pinkpop was het ook niet. Dan heb ik 'm dus nog nooit gezien. Vreemd dat ik dat dacht.
Dat je een herinnering hebt aan je eerste concert van hem.quote:
O, dat bedoel je. Nou, het was niet zo gek lang geleden, hoor (1999).quote:Op zondag 8 oktober 2006 14:04 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat je een herinnering hebt aan je eerste concert van hem.
Wat schattig! Althans, hoe ik het voor me ziequote:Op zondag 8 oktober 2006 19:41 schreef wyccie het volgende:
Ik heb vandaag gelezen. Ik lees graag op mijn buik in bed, maar dan val ik telkens in slaap. Bovenop mijn hand, die gaat dan tintelen, ik word wakker, lees weer verder. En ik val weer in slaap.
Het schiet dan ook niet erg op. Wordt wel een beetje gaar van het in bed liggen. Dus nu ga ik maar schoonmaken.
Ik ben uiteindelijk ook niet echt overtuigd, moet ik zeggen. Maar ik vond Roos, An Pierlé, Ellen ten Damme en De Jeugd Van Tegenwoordig toch wel erg leuk.quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:04 schreef Claudia_x het volgende:
Ik weet het niet, hoor...
Waarschijnlijk een stomme vraag: ben je er wel eens geweest?quote:
Nee, staat nog op het te-bezoeken-lijstje.quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:23 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een stomme vraag: ben je er wel eens geweest?
Ik vond het erg geforceerd. Uit verveling ben ik gaan kijken bij welke sluitertijd ik er nog een herkenbare foto van kon maken.quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:22 schreef broer het volgende:
Ik ben uiteindelijk ook niet echt overtuigd, moet ik zeggen. Maar ik vond Roos, An Pierlé, Ellen ten Damme en De Jeugd Van Tegenwoordig toch wel erg leuk.
Tja, het idee is op zich natuurlijk al geforceerd... Ik heb me in ieder geval redelijk goed vermaakt.quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:26 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vond het erg geforceerd.
Ik had eigenlijk Londen of Berlijn in gedachten, maar in beide steden ben ik al eens geweest. Bovendien zit ik dan met mijn budget in een crappy hotel. Transavia vliegt ook op Valencia: nog nooit geweest, milde winters en barst van de cultuur. Toen vond ik ook nog eens een goedkoop doch fraai hotel en een goedkopere vlucht. Zo kwam ik op Valencia.quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:25 schreef k_man het volgende:
Nee, staat nog op het te-bezoeken-lijstje.
Wat was voor jou de reden om Valencia te kiezen?
Heb je nog tips?quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:38 schreef k_man het volgende:
Prachtige architectuur in Valencia inderdaad. Vooral van Santiago Calatrava.
- Alameda Bridge & subway station (Calatrava)quote:
Als ik met een emmer verf en een kwast bij jou aanklop, is het wel handig als je er een mening over hebt.quote:Op maandag 9 oktober 2006 00:24 schreef broer het volgende:
Groen als in: bomen en struiken, Claudia.
Over de kleur groen - op muren, in kleding of in haren - heb ik geen mening. Waarom zou je daar ook in hemelsnaam een mening over hebben?
Dat is ook weer zo.quote:Op maandag 9 oktober 2006 00:27 schreef k_man het volgende:
Waarom niet?
Er moet nodig geschilderd worden bij mij, dus ik zou geen vragen stellen en geen mening uiten, maar je zo snel mogelijk aan het werk zetten.quote:Op maandag 9 oktober 2006 00:36 schreef wyccie het volgende:
Als ik met een emmer verf en een kwast bij jou aanklop, is het wel handig als je er een mening over hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |