Ik lees ook wel. Maar dan op een andere manier. Of zo.quote:Op zondag 8 oktober 2006 03:59 schreef broer het volgende:
En toch had ik jou wel ingeschat als een lezer...
Hmm, je vroeg alleen wie het is.quote:Maar daar heb ik niks aan. Dat is een vaag soort objectieve beschrijving. Ik wil in normale-mensen-taal weten wat hij voor boeken schrijft.
't Is parapente, of paragliding. Dan blijf je langer in de lucht zweven. Ik ben geen actieheldin, maar dit wil ik wel een keertje doen. Ik heb meer met de lucht, dan de zee.quote:Op zondag 8 oktober 2006 04:01 schreef broer het volgende:
Ja, het lijkt mij ook allemaal heel spannend. Maar als het erop aankomt, zou ik volgens mij terugkrabbelen.
Dat is het hele punt. Je moet er de tijd voor nemen. Ik heb me vaak genoeg 'schuldig' gevoeld terwijl ik zat te lezen. Ik zou uit kunnen gaan, met mensen praten, interessante documentaires bekijken, weet ik veel wat voor onzinnig gelul, allemaal. Punt is dat je gewoon tijd wilt maken voor het verhaal.quote:Op zondag 8 oktober 2006 04:13 schreef wyccie het volgende:
Ik moet er gewoon eens echt de tijd voor nemen.
Goeie keuze. Die heb je binnen twee dagen uit.quote:Daarna ga ik aan Joe Speedboot beginnen.
Absurd is voor mij 'recensie' genoeg om die eerste bladzijde te lezen.quote:Lees gewoon de eerste bladzijde.
De lucht is enger dan de zee, vind ik. Als je in de zee iets overkomt kun je jezelf nog redden, als je neerstort is alles verloren, zo'n soort idee. (Niet helemaal reëel, maar toch...) Al heb ik geen moeite met vliegen.quote:Op zondag 8 oktober 2006 04:15 schreef wyccie het volgende:
't Is parapente, of paragliding. Dan blijf je langer in de lucht zweven. Ik ben geen actieheldin, maar dit wil ik wel een keertje doen. Ik heb meer met de lucht, dan de zee.
quote:Op zondag 8 oktober 2006 04:18 schreef broer het volgende:
Goeie keuze. Die heb je binnen twee dagen uit.
Wat is nu je favoriete winkel?quote:Absurd is voor mij 'recensie' genoeg om die eerste bladzijde te lezen.
Kan ik binnenkort alwéér naar Dekker. Dat begint nog eens mijn favoriete winkel te worden.
Ik vind de zee eng.quote:Op zondag 8 oktober 2006 04:21 schreef broer het volgende: De lucht is enger dan de zee, vind ik. Als je in de zee iets overkomt kun je jezelf nog redden, als je neerstort is alles verloren, zo'n soort idee. (Niet helemaal reëel, maar toch...) Al heb ik geen moeite met vliegen.
Nee, echt. 'Joe Speedboot' is een verslavend boek dat supersnel leest. Let maar op.quote:
Dekker. Stiekem.quote:Wat is nu je favoriete winkel?
Als je dreigt te verdrinken weet je ook wel dat het voorbij is.quote:Op zondag 8 oktober 2006 04:23 schreef wyccie het volgende:
Ik vind de zee eng.
Als ik te pletter val, weet ik dat het voorbij is, dat is zeker. Als ik dreig te verdrinken, voel ik me hopeloos.
Dat heb ik ook gelezen. Ik ga het niet uitproberen.quote:Op zondag 8 oktober 2006 04:25 schreef broer het volgende:
Het schijnt (!) dat verdrinken een van de minst pijnlijke manieren is om te sterven.
Met mij gaat het uitstekend. Nog wat dufjes, maar ik ben dan ook net mijn bed uit. Ik ga nu dus maar even de laatste restjes slaap wegspoelen onder de douche.quote:Op zondag 8 oktober 2006 10:16 schreef JAM het volgende:
Ja Mart, ja Mart. Hoe is het met je?
Ik ben gisteren naar een voetbalwedstrijd geweest. Japanse voetbalsupporters zijn OK. Ze zingen heel hard en heel veel. HAKATA NO OTOKO DARA, etc. etc.quote:Op zondag 8 oktober 2006 10:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Met mij gaat het uitstekend. Nog wat dufjes, maar ik ben dan ook net mijn bed uit. Ik ga nu dus maar even de laatste restjes slaap wegspoelen onder de douche.
En hoe gaat het met JAM in Japan?
Nitrazepam. Maar dat is sinds pas een weekje of drie. Ik zeg je; dat spul is echt OK en je kan het gewoon van je dokter krijgen als je zegt dat je heel erg moeilijk in slaap kan komen en al heel veel hebt geprobeerd maar nu gewoon echt GOED SPUL wil hebben.quote:Op zondag 8 oktober 2006 11:15 schreef Lienekien het volgende:
Ik vraag me wel eens af wat voor pillen JAM eigenlijk slikt.
Ik dacht juist aan beschadiging aan de frontaalkwab.quote:Op zondag 8 oktober 2006 11:15 schreef Lienekien het volgende:
Ik vraag me wel eens af wat voor pillen JAM eigenlijk slikt.
Dat vond ik gelijk zo drastisch.quote:Op zondag 8 oktober 2006 11:18 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik dacht juist aan beschadiging aan de frontaalkwab.
Goedemorgen.
Nee joh, ben je gek.quote:Op zondag 8 oktober 2006 11:26 schreef JAM het volgende:
Lienekien, het is echt OK. Alsjeblieft, probeer het een keertje. Nitrazepam, OK?
Geloof me, het is echt OK. Beter dan dat gaat het niet worden tenzij je er grote gezondheids- en financiele risico`s tegenover wil stellen.quote:
quote:Op zondag 8 oktober 2006 11:42 schreef JAM het volgende:
Ik ga maar eens wat foto`s uploaden.
quote:Op zondag 8 oktober 2006 10:21 schreef JAM het volgende:
Naar boven lezende: Ik kan me echt niet voorstellen dat `Joe Speedboot` een goed book is. Rot toch op, dat kan je toch niet serieus nemen. `Joe Speedboot`, WHAT`S FUCKIN` NEXT BABY?
Nieuw verschenen bij Nijgh& Van Ditmar:
DE VROUW DIE ELKE MAAND UIT HAAR KUT BLOEDDE, EEN EPOS OVER DONKERBRUINIG BLOED EN MAANDVERBAND.
?????????????.
Het is ok.quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:09 schreef LXIV het volgende:
Heb Joe Speedboat nu ook (gekregen)!
Hoewel ik er hier op FOK! en elders veel over hoorde dacht ik dat dit geen boek voor mij was. De topictitel misleidde me, en ik ben sowieso achterdochtig naar boeken die na 1950 geschreven zijn.
Bij de titel "Joe Speedboat" dacht ik aan een soort chick-lit voor mannen, over een coole Joe die bruingebrand en zongebrild op de achtersteven van zijn speedboat het aanlegde met waterstofperoxidevrouwtjes, om tenslotte ten gevolge van een overdosis coke ten onder te gaan.
Daar zat ik dus helemaal fout. Ben het nu aan het lezen en vind het erg goed. Voor een definitief oordeel moet ik het nog bezinken laten.
Maar goed boek, mooi verhaal, sterke stijl.
Van alles. Paul Weller voert echter al jaren de lijst aan, ondanks zijn mindere periodes.quote:Op zondag 8 oktober 2006 11:52 schreef Claudia_x het volgende:
I could make you satisfied in everything you do.
Van wat voor muziek houd jij, Lienekien?
Er is mooie muziek voorbij gekomen. En een plaatje van David Bowie.quote:Op zondag 8 oktober 2006 11:58 schreef Automatic_Rock het volgende:
Is het nog de moeite waard om alles terug te lezen?? Of zal ik het gewoon vanaf hier weer gaan volgen??
zucht....quote:Op zondag 8 oktober 2006 11:58 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Er is mooie muziek voorbij gekomen. En een plaatje van David Bowie.
David Bowie is een held.quote:Op zondag 8 oktober 2006 12:02 schreef JAM het volgende:
David Bowie is meer dan OK.
http://www.last.fm/user/dwerg2001quote:Op zondag 8 oktober 2006 12:00 schreef Automatic_Rock het volgende:
zucht....
Kan ik niet een lijstje krijgen met de mooie muziek??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |