Er is mooie muziek voorbij gekomen. En een plaatje van David Bowie.quote:Op zondag 8 oktober 2006 11:58 schreef Automatic_Rock het volgende:
Is het nog de moeite waard om alles terug te lezen?? Of zal ik het gewoon vanaf hier weer gaan volgen??
zucht....quote:Op zondag 8 oktober 2006 11:58 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Er is mooie muziek voorbij gekomen. En een plaatje van David Bowie.
David Bowie is een held.quote:Op zondag 8 oktober 2006 12:02 schreef JAM het volgende:
David Bowie is meer dan OK.
http://www.last.fm/user/dwerg2001quote:Op zondag 8 oktober 2006 12:00 schreef Automatic_Rock het volgende:
zucht....
Kan ik niet een lijstje krijgen met de mooie muziek??
Ik moest hardop lachen.quote:Op zondag 8 oktober 2006 12:48 schreef JAM het volgende:
Na dagen zoeken had ik eindelijk een winkel gevonden waar ze Gauloises verkochten. Dat wekte bij mij, grote, maar dan ook zeer grote blijdschap op. Geniet.
[afbeelding]
De man links op de foto is Johan Cruijff.
Nee. Maar je kunt wel zelf zoeken: 1500+ YouTube clips.quote:Op zondag 8 oktober 2006 12:00 schreef Automatic_Rock het volgende:
zucht....
Kan ik niet een lijstje krijgen met de mooie muziek??
Ik moet erkennen, dat hoor ik niet zo vaak. Ik hoor wel vaak Jood en Turk. Het zal door de pose komen, denk ik.quote:Op zondag 8 oktober 2006 12:52 schreef Claudia_x het volgende:
Je lijkt wel een Belg, JAM.
Kijk. Meeuwen.quote:Op zondag 8 oktober 2006 13:23 schreef JAM het volgende:
Ik heb nog voor u in de aanbieding; de Haagse matroos. Googled u allen even op Ohori Park, dan weet u waar wij ons bevinden.
[afbeelding]
Dat waren dan de foto`s voor vandaag.
Ik ben dan ook geen disco-neger.quote:Op zondag 8 oktober 2006 13:24 schreef Claudia_x het volgende:
Geen bakkebaarden.
Ik vind dit zo'n mooi liedje van Bowie.quote:
Vind je hem niet charmant?quote:Op zondag 8 oktober 2006 13:36 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb nou helemaal niks met David Bowie.
Het ging toch om de muziek?quote:Op zondag 8 oktober 2006 13:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
Vind je hem niet charmant?
[afbeelding]
Hij is niet lelijk. Maar wat doet dat ertoe?quote:
Niksquote:Op zondag 8 oktober 2006 13:43 schreef Lienekien het volgende:
Hij is niet lelijk. Maar wat doet dat ertoe?![]()
Heb jij posters van Bowie boven je bed hangen? Is dat het soms?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |