quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:45 schreef -XX- het volgende:
Nee dat heeft te maken met de luchtstroom en het vochtgehalte![]()
Ofzeu..
quote:Op maandag 18 september 2006 21:51 schreef Worldbeater het volgende:
(...)
En op het circuit voelt het voor mij, met mijn karige capaciteiten, stabieler aan als je ook achter remt.![]()
quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:43 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Op dit soort momenten ontleed ik zuurstof dmv elektrolyse uit mijn waterhoofd.![]()
True, maar het geld kan ik nu goed gebruiken.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:57 schreef Rib-i het volgende:
Jamer dat de TL al verkocht isAnders had je de komende lente nog kunnen rijden en de TL voor hetzelfde geld nog kunnen verkopen
Die 1500 Km die je erbij had gezet had niks uitgemaakt op de verkoopprijs van volgend jaar
![]()
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:22 schreef Rib-i het volgende:
Bel die gast zou ik zeggen en leg hem het probleem voor. Als hij het niet weet dan nemen we hem zijn Kawasaki-tatoeages af met een strijkijzer![]()
Toen ik er was had hij een Gixxxer750.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:18 schreef worldpimber het volgende:
Hoop wel dat het aan onderdelen iets goedkoops is en dat TLRboy dan wat kan betekenen... die heeft zelf ook 3 keerzijn bak moeten vervangen van zijn race ZX6R (2002 model volgens mij).
![]()
De woorden van mijn vriendin toen ik met een andere gitaar thuiskwamquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:51 schreef Worldbeater het volgende:
Niet zo moeilijk die eerste postings![]()
, het duurde zo lang, ging maar ff MF checken.
![]()
[..]
... maar het geld kan ik nu goed gebruiken.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:53 schreef Rib-i het volgende:
mijn vriendin
Zou kunnen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:53 schreef worldpimber het volgende:
Ja, die Gixxxxxer750 stond er nog steeds en verklaarde ook meteen waarom je zo prat ging op wave schijfjes en magnesiumvelgjes.![]()
quote:Die ZX6R had ie in een schimmig, donker verleden... heb er niet teveel over gevraagd, zag dat er veel emoties los kwamen.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:53 schreef Rib-i het volgende:
De woorden van mijn vriendin toen ik met een andere gitaar thuiskwam![]()
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:56 schreef worldpimber het volgende:Picssss !!!
Oh wacht, dit stuk hebben we al gehad
Je herkent haar aan haar wit pakjequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:56 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[afbeelding] Picssss !!! [afbeelding]
Oh wacht, dit stuk hebben we al gehad
...quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:56 schreef Worldbeater het volgende:
Hij was inderdaad niet zonder emoties,
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:02 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Je herkent haar aan haar wit pakje
Klik
Toch heeft het iets erotischquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:56 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zou kunnen.De mens staat bloot
quote:aan bewuste en onbewuste invloeden.
Olla, heb weer een topic of wat gemist zie ik?quote:
ik geloof ik ookquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:12 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Olla, heb weer een topic of wat gemist zie ik?![]()
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:03 schreef Rib-i het volgende:
Toch heeft het iets erotisch
Been there, kost je je rug. Maar soms heeft het wel wat idd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
WB heeft ruime grenzen..
Alleen hier denk ik dat ze overschreden worden.![]()
![]()
Een bijzondere FZR 1000 uit 1990, In American stars and stripes(Kocinsky),frame geheel gepolijst,het motorische gedeelte is helemaal onder handen genomen.
Geen echt excuus, gewoon amper gecomputert. Ook op werk veel te druk en vandaag uhhm ja, uhhmm, eigenlijk geen ene ruk gedaan behalve ene droger gekochtquote:
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:15 schreef Worldbeater het volgende:
Been there, kost je je rug. Maar soms heeft het wel wat idd.![]()
WB heeft ruime grenzen..
Te lelijk zegquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:15 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
WB heeft ruime grenzen..
[afbeelding] [afbeelding]
Een bijzondere FZR 1000 uit 1990, In American stars and stripes(Kocinsky),frame geheel gepolijst,het motorische gedeelte is helemaal onder handen genomen.
* Rib-i heeft ooit, in een ver verleden, in de vorige eeuw ooit eens gevonden dat hij maatje erg groot moest proberenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:15 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
WB heeft ruime grenzen..
Dan had ik een beter excuus.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:17 schreef Makster het volgende:
[..]
Geen echt excuus, gewoon amper gecomputert. Ook op werk veel te druk en vandaag uhhm ja, uhhmm, eigenlijk geen ene ruk gedaan behalve ene droger gekochtTime flies when you aint doing shit
![]()
Misschien was jouw gesprek iets anders dan die van mij.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:02 schreef worldpimber het volgende:
...De grenzen tussen waarheid en interessant posten liggen hier dicht bij elkaar. We laten de beoordeling over aan de lezers.
![]()
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:17 schreef worldpimber het volgende:!! Maargoed, altijd beter dan je prostaat laten kietelen door je Argentijnse Dog.
![]()
Schiet evenement dus.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:19 schreef hollander172 het volgende:
Dan had ik een beter excuus.Maar goed ik wil niet het risico lopen de lims te vervelen dus ik hou eea maar voor me.
![]()
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:19 schreef Rib-i het volgende:
Kostte me niet alleen bijna mijn rug maar vreten dat ze konAls we bij het restaurant met de gouden bogen waren belden ze extra personeel op
![]()
![]()
Hee zou jij niet is ff heel vlug je bek houwen hehquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:20 schreef hicham het volgende:
Spitsuur!!
[..]
EhZo'n kuipje iets voor je fighter?
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja, dat van jou was een monoloog over je Hoogvlietse avonturen en duimende vriendinnen, terwijl TLRboy alles in zich opnam en vervolgens jet het etiket "gek van de werkplek" opplakte. Terwijl jij nog zo dacht dat ie geïnteresseerd was in jequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:19 schreef Worldbeater het volgende:
Misschien was jouw gesprek iets anders dan die van mij.![]()
Daar hebben we onze tandenfee weer.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:23 schreef Makster het volgende:
Hee zou jij niet is ff heel vlug je bek houwen heh![]()
Neuh, ze hebben aan nog veel meer een hekel.quote:
Kuipmodel afgekeurd of het feit dat ik uberhaupt een kuipje voorstelquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:23 schreef Makster het volgende:
[..]
Hee zou jij niet is ff heel vlug je bek houwen heh![]()
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:24 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Daar hebben we onze tandenfee weer.![]()
Jaquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:26 schreef hicham het volgende:
[..]
Kuipmodel afgekeurd of het feit dat ik uberhaupt een kuipje voorstel![]()
Aan jou iig nietquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:25 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Neuh, ze hebben aan nog veel meer een hekel.![]()
Best raar intolerant volkje eigenlijk.![]()
Aja, jaloers omdat ik een Mercedes Sportcoupe had, en hij maar een aftands rammelend busje met 400 euro per maand bijtelling.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:23 schreef worldpimber het volgende:
Ja, dat van jou was een monoloog over je Hoogvlietse avonturen en duimende vriendinnen, terwijl TLRboy alles in zich opnam en vervolgens jet het etiket "gek van de werkplek" opplakte. Terwijl jij nog zo dacht dat ie geïnteresseerd was in je![]()
![]()
ZZR600 voor 650 euro.quote:
Gisteren nog in jullie "crib" geweest.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:31 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Aan jou iig nietalleen je postings soms
, tis alleen jammer dat je nooit naar meets komt
![]()
Die fase heb je al gehad tussen de KLX en TL1000 in toch? Of ergens daarvoorquote:
Enlighten usquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:42 schreef hollander172 het volgende:
Gisteren nog in jullie "crib" geweest.Wat een teringzooi.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:39 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
ZZR600 voor 650 euro.![]()
[afbeelding]
Rib-i-Roadrash-Niggah gespoten.![]()
En nog een berg meer handel.![]()
![]()
Wat moet jij op een algemene Fok!meet?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:45 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Enlighten me.![]()
21ste na iftar.![]()
huHquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:42 schreef hicham het volgende:
Die fase heb je al gehad tussen de KLX en TL1000 in toch? Of ergens daarvoor
Ging je met je vriendin proefzitten en vond je het toch wel een erg grote (lompe) motor
Niet dat die TLR klein is ...
Je gaat er al vanuit dat je "broeders" de westerse wereld over hebben genomen?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:47 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wat moet jij op een algemene Fok!meet?
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:25 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Neuh, ze hebben aan nog veel meer een hekel.![]()
Best raar intolerant volkje eigenlijk.![]()
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:42 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Gisteren nog in jullie "crib" geweest.Wat een teringzooi.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:45 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Enlighten me.![]()
21ste na iftar.![]()
Echt he, Lars, you talk way to much shitquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:53 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Je gaat er al vanuit dat je "broeders" de westerse wereld over hebben genomen?![]()
![]()
Zelfs Yvonne komt op die meet en er is bier.![]()
Maar goed, ik ga er maar vanuit dat je je dus echt defintief afmeldt?![]()
Neh, hou mij maar open.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:53 schreef hollander172 het volgende:
Je gaat er al vanuit dat je "broeders" de westerse wereld over hebben genomen?![]()
![]()
Zelfs Yvonne komt op die meet en er is bier.![]()
Maar goed, ik ga er maar vanuit dat je je dus echt defintief afmeldt?![]()
Lijken wel autobanden onder dat ding manquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
huH, misschien toen ik voor een ZX-12 zou gaan?
![]()
Ik zie ook net bij Streppel een GPZ-1000RX, dat is de voorloper, en die is nèt even wat minder massaal misschien.![]()
[afbeelding]
Alleen toch wel weer vaag als je tussen die aanbiedingen een FZ750 ziet staat voor ¤ 1.950,00.![]()
![]()
Hoge banden waren in vroeger...en ze dachten dat 16 inch de toekomst had..quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:04 schreef Makster het volgende:
Lijken wel autobanden onder dat ding man![]()
Klopt, de herinnering van de oldskool ZX-10, behalve dat het blok mega was, speelde weer op toen ik een ZZR-1100 zag.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:42 schreef hicham het volgende:
Die fase heb je al gehad tussen de KLX en TL1000 in toch? Of ergens daarvoor
Ging je met je vriendin proefzitten en vond je het toch wel een erg grote (lompe) motor
Rag te weinig....... maar wie weet wordt het een niet te oude ZZR-1100 D type, dus vanaf 1993.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:47 schreef Fulcrum_X het volgende:
Alweer de TLR in de verkoop WB?![]()
![]()
Wat wil je nu met een oude ragfiets![]()
uuuh okeequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:53 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Rag te weinig....... maar wie weet wordt het een niet te oude ZZR-1100 D type, dus vanaf 1993.![]()
[afbeelding]
En anders gaan we een FZ750 kopen, vind de lijnen gewoon mooi, en wie weet verbouwen we de boel ook nog wel.![]()
Een ZZR-1100 verbouwen kan ook.![]()
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.trouwensrib-i
je mail al gechecked?
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
Kosten, gevoel en visie, heb het hier al een keer of vijf uitgelegd.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:54 schreef Fulcrum_X het volgende:
uuuh okee![]()
Mij niet duidelijk waarom de TLR dan weg moet.. toch de kosten?
Ja, maar de noodstop ging idd beter.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:51 schreef hicham het volgende:
[..]
Bij een precisiestop is het toch de bedoeling dat je exact tussen twee pilonnen stopt? Heb je het niet over een noodstop nu?
Op wat voor motor les je
1 vd weinig mooie kuipjesquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:20 schreef hicham het volgende:
EhZo'n kuipje iets voor je fighter?
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:16 schreef bvvt het volgende:Ja, netSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.trouwens [afbeelding] rib-i [afbeelding] je mail al gechecked?![]()
Thnx![]()
Die staat wel netjesquote:Op zondag 8 oktober 2006 08:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
morgen![]()
[..]
1 vd weinig mooie kuipjes![]()
kan best staan
![]()
[afbeelding]
nu eerst![]()
![]()
quote:Op zondag 8 oktober 2006 11:01 schreef Knuffelslet het volgende:
ik slaap ook nog, maar moest ff een pauze nemen
straks duik ik mn bed wel weer in![]()
Huis uitmesten of motorrijden...quote:Op zondag 8 oktober 2006 10:54 schreef Knuffelslet het volgende:
gisteren al daar langs gereden, fucking druk, en heb het lekker bij Safe gehoudenfijnere zaak
vandaag maar 's huis uitmesten![]()
Jij bent ook geen photosjop held hehquote:Op zondag 8 oktober 2006 08:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
morgen![]()
[..]
kan best staan
![]()
[afbeelding]
nu eerst![]()
![]()
De morgenstond heeft goud in de mondquote:Op zondag 8 oktober 2006 11:06 schreef kratjuh het volgende:
Ik moet op babybezoek gecombineerd met verjaardagsvisite ..
Anders had ik me zeker nog een keertje omgedraaid ..
Je gaat toch niet ontkennen dat het een puinhoop in A'dam is he?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:57 schreef hicham het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Echt he, Lars, you talk way to much shit [afbeelding]
Met m'n vriendin was ik eigenlijk ook al erg tevreden..quote:Op zondag 8 oktober 2006 11:13 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Heb ik toch liever een lekker mokkel naast me met heel iets anders in d'r mond ..![]()
Alleen op vakantiequote:Op zondag 8 oktober 2006 11:15 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Met m'n vriendin was ik eigenlijk ook al erg tevreden..
ze is 3,5 week alleen op vakantie. Over een week komt ze terug
Kratjuh op babybezoekquote:Op zondag 8 oktober 2006 11:06 schreef kratjuh het volgende:
Ik moet op babybezoek gecombineerd met verjaardagsvisite ..
Anders had ik me zeker nog een keertje omgedraaid ..
Zin om samen te oefenen ?quote:Op zondag 8 oktober 2006 11:16 schreef -XX- het volgende:
[..]
Kratjuh op babybezoekHaha
Wat liefBabys!
![]()
uh-ohquote:Op zondag 8 oktober 2006 11:15 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Met m'n vriendin was ik eigenlijk ook al erg tevreden..
ze is 3,5 week alleen op vakantie. Over een week komt ze terug
knuffelen..quote:Op zondag 8 oktober 2006 11:34 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Een uurtje knuffelen, gevolgd door een uur slapen.. heerlijk die zondagen.![]()
![]()
Geen idee of dit een beetje de ware grootte is van het kuipjequote:Op zondag 8 oktober 2006 08:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
morgen![]()
[..]
kan best staan
![]()
[afbeelding]
nu eerst![]()
![]()
surprise,quote:Op zondag 8 oktober 2006 11:36 schreef Worldbeater het volgende:
Net mijn duoseat op Marktplaats gezet.Had ik zelf ook los gekocht.
![]()
[afbeelding]
En bij het verwijderen van de monoseat heb ik weer wat gevonden.................... [afbeelding]
[afbeelding]
Met extra ballast op Zandvoort gereden.![]()
![]()
![]()
Knuffelenquote:Op zondag 8 oktober 2006 11:34 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Een uurtje knuffelen, gevolgd door een uur slapen.. heerlijk die zondagen.![]()
![]()
Alleen voor MouseOver, in de realiteit met d'r geheime minnaarquote:Op zondag 8 oktober 2006 11:16 schreef -XX- het volgende:
[..]
Alleen op vakantieIk zou er niet aan moeten denken
![]()
quote:Op zondag 8 oktober 2006 11:36 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
Zou het?quote:Op zondag 8 oktober 2006 11:48 schreef hicham het volgende:
[..]
Alleen voor MouseOver, in de realiteit met d'r geheime minnaar
[..]
jij bent duidelijk wel een soep-heldquote:Op zondag 8 oktober 2006 11:44 schreef hicham het volgende:
Geen idee of dit een beetje de ware grootte is van het kuipje
[afbeelding]
nah, is het nét niet..idd teveel lampquote:Dit is ook niet slecht, geintegreerde knippers maar misschien iets teveel koplamp
[afbeelding]
Dat plastic kost alleen aardig wat centen![]()
Zijn wel de enige in mijn internethistorie die ik een beetje fatsoenlijk vind tonen
blijft idd een goede optie uiteraardquote:En alleen een optie als je écht geen dubbele koplampjes wilt houden
![]()
[afbeelding]
En bij het verwijderen van de monoseat heb ik weer wat gevonden.................... [afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
Waar had je het eigenlijk overquote:Op zondag 8 oktober 2006 11:12 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Je gaat toch niet ontkennen dat het een puinhoop in A'dam is he?
dat zijn de lekkerstequote:
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
Monoseat is er voor de Heuvelrugmeet niet meer afgeweest.quote:Op zondag 8 oktober 2006 11:44 schreef bvvt het volgende:
surprise,
damn dat je niet wist dat dat er in zat.
Hbe je toch ook moeten zien toen je dat zitje er op had gegooit?
Een paar keren de afgelopen weken.quote:Op zondag 8 oktober 2006 12:10 schreef koffiekoekje het volgende:![]()
Ben je laatst voor niks doorweekt geraakt
Van de week nog...quote:
nopequote:Op zondag 8 oktober 2006 13:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wordt er nog gereden vandaagzoja, verzamelen @ G'dome
shit, zeker ook nog zonder helm ook nogquote:Op zondag 8 oktober 2006 13:03 schreef koffiekoekje het volgende:
Sinds wanneer is de superbike met 2 elftallen en een leren bal?
Juh en nergens asfaltquote:Op zondag 8 oktober 2006 13:10 schreef bvvt het volgende:
[..]
nope
[..]
shit, zeker ook nog zonder helm ook nog
Neuh niet boeiend, zag alleen een indirecte verwijzing van 1 van onze vastende vrienden naar mijn persoon.quote:Op zondag 8 oktober 2006 12:14 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Waar had je het eigenlijk over
Je weet iets wat totaal oninteressant is om te vertellen (volgens jou) wel heel interessant te maken
minderquote:Op zondag 8 oktober 2006 13:10 schreef bvvt het volgende:
nope
Weet niet wat jouw uploadsnelheid is maar je kunt het naar mijn laptop FTP'en?quote:Op zondag 8 oktober 2006 14:48 schreef Gawaine het volgende:
Hiesj hoe krijg ik 7,7 gb seizoen 1 en 9 gb seizoen 2 naar jou gepompt ?![]()
ik heb 80 kB Uploadquote:Op zondag 8 oktober 2006 14:54 schreef hicham het volgende:
[..]
Weet niet wat jouw uploadsnelheid is maar je kunt het naar mijn laptop FTP'en?
Of een keer IRL overhandigenIn het eerste geval mail ik je wel ff de gegevens
Dat is slechts iets meer dan 24 uur full throttle uploadenquote:Op zondag 8 oktober 2006 14:56 schreef Gawaine het volgende:
[..]
ik heb 80 kB Upload [afbeelding]
Zal ik de zooi op een dvd branden en naar je toesturen ?
yep het adres heb ik nogquote:Op zondag 8 oktober 2006 15:06 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat is slechts iets meer dan 24 uur full throttle uploadenvoor 1 seizoen
Opsturen mag ook, als je de TPG vertrouwt...![]()
Als dat geen probleem is voor jou stuur maar op danHeb je mijn adres toevallig al via pimber?
![]()
Rijden in NL ... zal ik het zeggen?quote:Op zondag 8 oktober 2006 13:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wordt er nog gereden vandaagzoja, verzamelen @ G'dome
quote:Op zondag 8 oktober 2006 15:20 schreef -XX- het volgende:
Net weer even gelest![]()
Wooooooow wat ging dat lekker![]()
Ik ging met de yamaha xs
!
Bulldog nog maar even niet!
Wow ik ging 120 op een polderweg, maar die motor voelt dan al gewoon TE onstabiel aan![]()
Die voorkant en achterkant bewegen zeg maar tegen elkaar in,
Zo he!:
|.
.|
| = Wielen!
na bijna 4 mnd niet te hebben gereden, jaquote:
Ruitje was kapot, ruitje gereserveerd bij iemand die zijn onderdelen verkocht, die heeft erover heen gelezen, ruitje door iemand anders gekocht.quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
na bijna 4 mnd niet te hebben gereden, jain NL jah
![]()
ruitje erop zetten - ruitje verkocht--> picz
quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
..of je bent geen onbekende voor hemaltijd poop als je er zo net naast grijpt [afbeelding]
Handjes gewassen?quote:
Hmmm, en de voetjes en handjes dan?quote:
Wat een beest!quote:Op zondag 8 oktober 2006 19:44 schreef Rib-i het volgende:
Op de terugweg een groepje streetfighter-rijders tegengekomen. Tof om zoiets erbij te hebben
[afbeelding]
Wanneer ga jij het circuit op?quote:Op zondag 8 oktober 2006 19:47 schreef -XX- het volgende:
[..]
Wat een beest!![]()
Buell toch?
![]()
(edit : ja dus)
Avond trouwens![]()
Druk ... Half rusland zat er volgens mij ..quote:Op zondag 8 oktober 2006 19:55 schreef -XX- het volgende:
[..]
HADIHOOOOOOOOOOO
Hoe was het babybezoek!
quote:Op zondag 8 oktober 2006 19:56 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Druk ... Half rusland zat er volgens mij ..
En een stuk of 6 frummels over de vloer ..
Die kan je in elkaar doenquote:Op zondag 8 oktober 2006 19:56 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Druk ... Half rusland zat er volgens mij ..
En een stuk of 6 frummels over de vloer ..
quote:
Heel duidelijk.quote:
quote:Op zondag 8 oktober 2006 19:50 schreef Rib-i het volgende:
Wanneer ga jij het circuit op?
quote:Op zaterdag 07 oktober 2006 08:38 schreef Amidala het volgende:
Motor totallos Zelf redelijk ok
Donderdag 5 oktober circuit zandvoort
Paul en ik vertrekken vroeg in de ochtend. Beide motoren in het busje op weg naar zandvoort. Hier had ik al heel lang naar uitgekeken. Nog nooit op het circuit geweest al zoveel leuke verhalen over gehoord en nu vandaag ook mooi weer werd beloofd kon het niet anders dan een mooie dag worden. Paul had er ook heel erg veel zin in. Hij baalde wel omdat hij op een post moest staan op het circuit waar nooit iets gebeurd (tot vandaag!)
Ik mocht starten in het snelste groepje binnen groep 1. Na de eerste sessie liet de marshal me al weten dat ik snel was voor deze groep en groep 2 een betere keuze zou zijn. Kreeg vervolgens priveles van een tweede marshal in de volgende sessie (groep 2 idd) die zou kijken hoe snel ik was. Na deze sessie bleek dat ik ietwat te snel zou zijn voor groep 2 maar misschien wat te enthousiast al voor groep 3. Aldaar in groep 3 soms niet echt verantwoordelijk wordt gereden en de marshal maar 1 ronde voorop rijd. Dus alle sessies erna gestart met dezelfde marshal met zn tweeen en gewoon tussen de groepen 2 gereden. Ging echt super...
Tot dat de 4e sessie begon. Ik rij en kom in de bocht terecht met ongeveer 100km/u waar ik niet de ideale lijn kon volgen, omdat ik personen uit een ander groepje aan het inhalen was .. en daar ging het fout. Mn achterkant gleed weg (gedacht wordt aan kloevloeistof die in die bocht gelekt was, er was al eerder iemand gevallen die dag daar, of dat ik teveel gas gaf in de bocht want ik heb mn gas vastgehouden toen dit alles gebeurde, zelf weet ik dat niet maar ik viel zo gruwelijk hard... anders was de klap wel wat minder) waardoor mn motor dwars kwam te staan, jawel een highsider (hisider). En ik ben er letterlijk vanaf gelanceerd en kwam op mn hoofd terecht (mn helm van schuberth gescheurd, 431euries?!). Was direct bewusteloos en ben met de armen langs mn lichaam nog een aardig stukje doorgegleden. Omdat dit alles in het zicht van Paul (zn post) gebeurde heeft hij code rood doorgegeven en is de sessie gestaakt en de ambulance geroepen, want ja het meisje bewoog niet meer erna. Paul naar me toe gerend. Er zou bloed uit mn mond komen (op mn tong gebeten tijdens de val) en ik zou nergens op reageren. De ambulance was er snel bij en ze legde me op de brancard. Standaard procedure is dan om het slachtoffer in te pakken de nek en alles vast te binden. Moest ook wel want ik werd wakker en begon te schreeuwen huilen en om me heen te slaan (waar ik me niks meer van herinner gelukkig). Aangekomen in de shockroom hebben ze me onderzocht. De arts was blij dat ik een rugprotector aanhad en verder is er ook niks met mn rug aan de hand. Ik heb wel een hersenschudding en heb van toen het gebeurde zegge 15u tot paar uur daarna wartaal uitgesproken en was ook erg misselijk. In de avond op de terugweg naar huis werd ik helder en kreeg ik alweer praatjes
S'avonds elk uur wakker gemaakt omdat de eerste 24e cruciaal zijn ivm een hersenbloeding.
Vrijdag 6 oktober naar expert gegaan en voor het eerst naar mn motor gekeken. Totallos verklaard. Daarna richting de dokter want ik loop zo mank als wat. Conclusie zwaargekneusde heup ja dat kon wel kloppen. Gelukkig niet gebroken maar opstaan, lopen, bukken zitten, draaien in bed het is ellende. Maar goed hoort erbij... ga nu effe kijke naar een leuke nieuwe fiets (probeerd ze flink te zeggen ...)
Wat een troep. Je kan er niks mee en je kan het niet doorgeven als cadeauquote:Op zondag 8 oktober 2006 20:16 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Ook eens gehad van een gekke Poolse toerist, kende de man niet, maar vond mij aardig. Geen mensenkennis.![]()
Hij vroeg daarna mijn adres, en we hebben nog jaren een briefwisseling gehad.
Hij was getrouwd overigens.![]()
![]()
Ik dacht eerst dat het iets was waar een vloek op ruste..quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:21 schreef Rib-i het volgende:
Wat een troep. Je kan er niks mee en je kan het niet doorgeven als cadeau![]()
Mijn schoonmoeder had er al 312![]()
Nope, maar mijn neef is met een Russische getrouwd en zij had een meuk Russische vriendinnen van de inburgeringsgroep over de vloer ..quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:19 schreef worldpimber het volgende:Die poppetjes
Maar wat heb ik gemist, krats zus met een roedel Russen getrouwd en een 6 ling gebaard?
quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:16 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Ook eens gehad van een gekke Poolse toerist, kende de man niet, maar vond mij aardig. Geen mensenkennis.![]()
Hij vroeg daarna mijn adres, en we hebben nog jaren een briefwisseling gehad.
Hij was getrouwd overigens.![]()
![]()
[..]
Heel duidelijk.![]()
Normaal kan die XS echt wel harder overigens. Of zijn de banden lek.
![]()
Wat voor motor had ze?quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:19 schreef worldpimber het volgende:Die poppetjes
Maar wat heb ik gemist, krats zus met een roedel Russen getrouwd en een 6 ling gebaard?
[..]
Hier nog een verhaaltje voor XX afgelopen circuitdag.
[..]
Kost dat nou?quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:24 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Nope, maar mijn neef is met een Russische getrouwd en zij had een meuk Russische vriendinnen van de inburgeringsgroep over de vloer ..
Megavriendelijk volk overigens ..
quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:19 schreef worldpimber het volgende:Die poppetjes
[..]
[..]
Veul minder als ze al in Nederland zijnquote:
quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:26 schreef Rib-i het volgende:
Wat voor motor had ze?
Mischien is de buttplug ofzo nog bruikbaar
Wat voor kansloze marshall was dat nou weer dat ie d'r prive les gaat geven onder het mom van: 'Je bent goed, maar je valt net tussen twee groepen in. Volg mij maar!'quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:19 schreef worldpimber het volgende:
[..]
De familie gaat er zowiezo vanuit dat je een aardige toelage stuurt.quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:30 schreef Rib-i het volgende:
Veul minder als ze al in Nederland zijn![]()
Alleen onbetaalbaar als schoonmoeders plots ziek wordt en vrouwlief terug moet om voor moeders te zorgen![]()
Zondequote:Op zondag 8 oktober 2006 20:30 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zag er nog mooi uit toen
Verdere foto's en verhalen zijn verwijderd...All Risk verzekerd dus sjah ...
![]()
Dat is haar chaggie look?quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:30 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding]
Zag er nog mooi uit toen
![]()
quote:
Wat te denken van Pepijn's ex no.00293A, rituele verbranding, chemische castratie, onthoofding etc. etc.quote:Als Raus hier was dan had ze'm een flyin' kick gegeven
Wat betekenen ze danquote:Op zondag 8 oktober 2006 20:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het iets was waar een vloek op ruste.... je neemt het aan... en je neemt iets over.
Heb goed mijn best moeten doen voordat ik iemand gevonden had die wist wat het betekende.![]()
Probeerde ze in eerste instantie ook te weigeren.![]()
Eenschquote:Op zondag 8 oktober 2006 20:34 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat is haar chaggie look?![]()
Leuk die vrouwen die mannendingen willen doen.Dat kan gewoon niet goed gaan.
![]()
Ja, er bestaan dagverzekeringen voor op het circuit. Maar er bestaat vast ook wel iets als in het busje tillen en op de hoek van de straat gooien.quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:34 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Zonde![]()
Ik dacht dat dat je een verzekering van het circuit moest afsluiten om eventuele schade te kunnen verhalen. Maar het is helemaal je eigen verzekering dus
Mogen the others het niet wetenquote:Op zondag 8 oktober 2006 20:33 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
De familie gaat er zowiezo vanuit dat je een aardige toelage stuurt.![]()
Is bij al die Nigerianen, Thaise en Chinese vrouwen ook zo.![]()
Aan de andere kant, mijn vader is jarenlang onderwijzer geweest bij die inburgeringscursussen, en had regelmatig nieuwe waar in de aanbieding.Heb er nooit gebruik van gemaakt.
![]()
Ik denk dat je in de war bent met Pepijn's ex no.00327Cquote:Op zondag 8 oktober 2006 20:35 schreef worldpimber het volgende:
[..]
![]()
[..]
Wat te denken van Pepijn's ex no.00293A, rituele verbranding, chemische castratie, onthoofding etc. etc.![]()
Nah dat is dus BS ..quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:33 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
De familie gaat er zowiezo vanuit dat je een aardige toelage stuurt.![]()
Is bij al die Nigerianen, Thaise en Chinese vrouwen ook zo.![]()
onze premie zal wel weer omhoog gaanquote:Op zondag 8 oktober 2006 20:30 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zag er nog mooi uit toen
![]()
quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:37 schreef Worldbeater het volgende:
Dat die kids van tegenwoordig snel gaan is bekend..
.. maar nu al met schademotoren bezig zijn.![]()
[afbeelding]
Er is vast mee gestunt, en het zou mij ook niet verbazen als de buurjongen hem gestolen heeft.![]()
Idd, en die dagverzekering is dan alleen geldig als je achter de marshall in de beginnersgroep rijdtquote:Op zondag 8 oktober 2006 20:36 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ja, er bestaan dagverzekeringen voor op het circuit. Maar er bestaat vast ook wel iets als in het busje tillen en op de hoek van de straat gooien.
'Op nat wegdek'quote:
Naja het was idd wegdek en ook nog is "nat" tja, liegen is het nietquote:
Komt omdat ik zo geil als boter benquote:
quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:38 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Als je ze in elkaar kan krijgen heb je genoeg chromosomen![]()
quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:41 schreef Makster het volgende:
[..]
Komt omdat ik zo geil als boter ben![]()
Geen idee, vond het wel opvallend.quote:
quote:
GAYquote:
W'rom posts ze dan ook de matigste picquote:Op zondag 8 oktober 2006 20:30 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zag er nog mooi uit toen
![]()
eindje verder staat dat ze geen dagverzekering had afgeslotenquote:Op zondag 8 oktober 2006 20:40 schreef hicham het volgende:
[..]
Idd, en die dagverzekering is dan alleen geldig als je achter de marshall in de beginnersgroep rijdt
Verschilt ook per organisator natuurlijk
[..]
'Op nat wegdek'![]()
Waarom link je door van de server, dat laat sporen van FokMC achter.quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:45 schreef hicham het volgende:
[..]
W'rom posts ze dan ook de matigste pic
[afbeelding]
Jij begonquote:Op zondag 8 oktober 2006 20:46 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Waarom link je door van de server, dat laat sporen van FokMC achter.![]()
Heb het zelf al aangepastquote:Op zondag 8 oktober 2006 20:30 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zag er nog mooi uit toen
![]()
Ze heeft een mooie stijlquote:Op zondag 8 oktober 2006 20:45 schreef hicham het volgende:
[..]
W'rom posts ze dan ook de matigste pic
[afbeelding]
Ja en ? zij is toch zelf "uitgegleden over koelvloeistof"quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:46 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Waarom link je door van de server, dat laat sporen van FokMC achter.![]()
Ik weet alleen 9 en dinsdag. 9 dagen Cuba vanaf dinsdagquote:Op zondag 8 oktober 2006 20:47 schreef Makster het volgende:
JA idd ging die pepslet nou op vakantie![]()
Kreeg vaag zoiets mee, klot dat
quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:50 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ja en ? zij is toch zelf "uitgegleden over koelvloeistof"![]()
Wat lul jij nou weer, dat is het zelfde als zeggen dat het niet om het uiterlijk maar om het innerlijk gaatquote:
Das 9 keer bete dan niet naar Cuba en niet 9 dagen weg. Eigenlijk is het dus 81 keer beterquote:Op zondag 8 oktober 2006 20:50 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik weet alleen 9 en dinsdag. 9 dagen Cuba vanaf dinsdag![]()
Het gaat altijd om het innerlijke of maakt het voor jou niet uit hoe de voering voeltquote:Op zondag 8 oktober 2006 20:52 schreef Makster het volgende:
[..]
Wat lul jij nou weer, dat is het zelfde als zeggen dat het niet om het uiterlijk maar om het innerlijk gaat![]()
De voering kan handig zijn om het warm te houden ja. Maar zodra ik aan sta te rillen is het voor sjaco al te laat om uit zijn holletje te spinnen.....quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:56 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Het gaat altijd om het innerlijke of maakt het voor jou niet uit hoe de voering voelt![]()
Fulcrum is nou zijn 4 seasons voering aan het uitproberen, de zomer heeft ie gehad![]()
Inderdaad, vertel jij een maagd van 40+ die elke avond sjort maar dat het om innerlijk gaat.quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:52 schreef Makster het volgende:
Wat lul jij nou weer, dat is het zelfde als zeggen dat het niet om het uiterlijk maar om het innerlijk gaat![]()
Hahahahahhahaaquote:Op zondag 8 oktober 2006 21:01 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Inderdaad, vertel jij een maagd van 40+ die elke avond sjort maar dat het om innerlijk gaat.
quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:00 schreef Makster het volgende:
[..]
De voering kan handig zijn om het warm te houden ja. Maar zodra ik aan sta te rillen is het voor sjaco al te laat om uit zijn holletje te spinnen.....
ofzo iets![]()
quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:01 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Inderdaad, vertel jij een maagd van 40+ die elke avond sjort maar dat het om innerlijk gaat.
quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:01 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Bij pornosterren draait het tog ook om innerlijk?quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:12 schreef kratjuh het volgende:
Iedere vrijgezel zit toch op 't innerlijk te sjorren ?
zou rielaks zijnquote:Op zondag 8 oktober 2006 21:22 schreef Makster het volgende:
Vrijdag trouwens op een interne vacature gesolliciteerd.
mijn voorkeur mag duidelijk zijnquote:Alfa Romeo 147
Fiat Punto Grande
Volvo C30
Seat Ibiza![]()
Zou zeker relaxed zijn ja, we zien wel. Heb niks te verliezen dus heb goede hoop. Of is dat niet de juiste insteekquote:Op zondag 8 oktober 2006 21:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
zou rielaks zijn
[..]
mijn voorkeur mag duidelijk zijnas donderdag overigens intro op mijn werk
Wat houdt die vacature in dan? Pijper van de baas?quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:22 schreef Makster het volgende:
Vrijdag trouwens op een interne vacature gesolliciteerd. Week 42, dus over 1 weekie al volgen de eerste gesprekken. Hoop dat ik het ga worden, kan ik gelijk een wagen uitzoeken. Leuke bezigheid een beetje rond snorren naar nieuwe wagens
Dodge Caliberquote:Op zondag 8 oktober 2006 21:22 schreef Makster het volgende:
Vrijdag trouwens op een interne vacature gesolliciteerd. Week 42, dus over 1 weekie al volgen de eerste gesprekken. Hoop dat ik het ga worden, kan ik gelijk een wagen uitzoeken. Leuke bezigheid een beetje rond snorren naar nieuwe wagens
Iemand leuke suggestiesBudget zal niet al te hoog liggen, denk zo rond de 25.000 Euro max ofzo
Heb zelf al bedacht:
Alfa Romeo 147
Fiat Punto Grande
Volvo C30
Seat Ibiza![]()
nog niet verder gedacht eigenlijk....
MAar puntje bij paalte zal ik de vacature wel niet vervullen met mijn kwaliteiten en gaat de pishond van 3 vestigingen verder op ermee vandoorAnywayz, leuke bezigheid
heb je nog meer insteken danquote:Op zondag 8 oktober 2006 21:30 schreef Makster het volgende:
Zou zeker relaxed zijn ja, we zien wel. Heb niks te verliezen dus heb goede hoop. Of is dat niet de juiste insteek![]()
D5 is wel een must hav jaquote:Zie net dat die C30 toch net te duur is in de 2.0 liter diesel versie. En dan heb ik niet eens extra opties.... En eigenlijk moet je dan ook gelijk de D5 nemen heh![]()
Functie is praktijkbegeleider van opleidingskandidaten. Kort samengevat :quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:31 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wat houdt die vacature in dan? Pijper van de baas?
Ik zou trouwens voor een stuntbike gaan ofzo
Ehhehehe, jou kan ik wel gebruiken laterquote:Op zondag 8 oktober 2006 21:35 schreef Makster het volgende:
[..]
Functie is praktijkbegeleider van opleidingskandidaten. Kort samengevat :
Veel nieuwe chauffeurs worden geworven en in een opleidingstraject gestopt, zowel C en CCVB als D en CCVP.
Die kandidaten moeten begeleid worden, dus functioneringsgesprekken, coachingsgesprekken, verzuim, en loopbaanplanning enzo. Tevens sparringspartner voor de ROC en rijscholen, ach je kent het wel![]()
Zal voorstellen of er ook een Morini in de lease genomen kan worden![]()
Zou geen andere motieven kunnen bedenken neequote:Op zondag 8 oktober 2006 21:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
heb je nog meer insteken dan
[..]
D5 is wel een must hav ja
Dan heb je een grote wagen nodig om indruk te makenquote:Op zondag 8 oktober 2006 21:35 schreef Makster het volgende:
[..]
Veel nieuwe chauffeurs worden geworven en in een opleidingstraject gestopt, zowel C en CCVB als D en CCVP.
Die kandidaten moeten begeleid worden, dus functioneringsgesprekken, coachingsgesprekken, verzuim, en loopbaanplanning enzo. Tevens sparringspartner voor de ROC en rijscholen, ach je kent het wel![]()
Zal voorstellen of er ook een Morini in de lease genomen kan worden![]()
nee ken het nietquote:Op zondag 8 oktober 2006 21:35 schreef Makster het volgende:
[..]
Zeker ja, nu, of naja mocht ik onverhoopt de functie toegeschreven krijgen, heb ik als bewerkingsgebied Rotterdam, Amsterdam, Alphen en later ook Hereveen. Veelal eerst personenvervoer maar ook in het Bgv leiden wel al veel mensen op. Wordt alleen maar drukker dus, word ik het nu niet dan own ik me op de volgende vacaturequote:Op zondag 8 oktober 2006 21:38 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ehhehehe, jou kan ik wel gebruiken later![]()
Hallooooooooooooo springerrrrrrrquote:Op zondag 8 oktober 2006 21:39 schreef oshiro het volgende:
Hoi allen, zal ook maar eens een post plaatsen
Ik doe zelf aan motocross
Verder ga ik binnenkort een Renault Master van 1984 opknappen, en doe ik met mn vader en mn broertje het een en ander met Zündapps.
Eejquote:Op zondag 8 oktober 2006 21:39 schreef oshiro het volgende:
Verder ga ik binnenkort een Renault Master van 1984 opknappen, en doe ik met mn vader en mn broertje het een en ander met Zündapps.
Wel onder de maat jaquote:Op zondag 8 oktober 2006 21:40 schreef Gawaine het volgende:
[..]
nee ken het niet![]()
en wordt je daar ook nog voor betaald ?![]()
![]()
Is jou pools zo goed dan ?quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:41 schreef Makster het volgende:
[..]
Zeker ja, nu, of naja mocht ik onverhoopt de functie toegeschreven krijgen, heb ik als bewerkingsgebied Rotterdam, Amsterdam, Alphen en later ook Hereveen. Veelal eerst personenvervoer maar ook in het Bgv leiden wel al veel mensen op. Wordt alleen maar drukker dus, word ik het nu niet dan own ik me op de volgende vacature![]()
Hola Muchachoquote:Op zondag 8 oktober 2006 21:39 schreef oshiro het volgende:
Klinkt idd als een reele optie, thanks manquote:Op zondag 8 oktober 2006 21:40 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Dan heb je een grote wagen nodig om indruk te maken
Mitsubishi Outlander 2.0 16v
24.999, hou je een hele euro over![]()
![]()
Ik betaal uit in Natura dus daar valt vast wel een iets te regelen zijnquote:
159 is groot en zeker niet binnen het budget ,wel porn, dat geef ik toequote:Op zondag 8 oktober 2006 21:44 schreef kratjuh het volgende:
Ik zat ook al weer lease-autootjes te spieken voor als het dinsdag goed gaat ..
Mijn kandidaten:
Alfa 147 of 159, 120 pk diesel Ook uitrekenen hoeveel de 1.8 benzines me gaan kosten
Opel Astra 150 pk diesel, Vectra 120 pk diesel of zelfs Zafira 100 pk diesel![]()
Seat Leon FR 170 pk diesel
Skoda Octavia RS Combi
Ach dromen is toch leuk?
olaquote:Op zondag 8 oktober 2006 21:39 schreef oshiro het volgende:
Booh echt wel gekquote:Op zondag 8 oktober 2006 21:41 schreef Makster het volgende:
Zeker ja, nu, of naja mocht ik onverhoopt de functie toegeschreven krijgen, heb ik als bewerkingsgebied Rotterdam, Amsterdam, Alphen en later ook Hereveen. Veelal eerst personenvervoer maar ook in het Bgv leiden wel al veel mensen op. Wordt alleen maar drukker dus, word ik het nu niet dan own ik me op de volgende vacature![]()
quote:
you are the manquote:Op zondag 8 oktober 2006 21:45 schreef Makster het volgende:
[..]
Opel ga ik pas rijden als ze dreigen mijn pik er af te hakken met een koevoet. Wat een crap is dat zeg
Thanks man, onze relatie gaat echt diepquote:Op zondag 8 oktober 2006 21:47 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding]
Booh echt wel gekEerst kon het me niets schelen, maar nou gun ik het je wel
Succes![]()
![]()
Zündappquote:Op zondag 8 oktober 2006 21:47 schreef Gawaine het volgende:
[..]
ola![]()
zundapps, daar stamt het woord "watergekoeld" nog vanaf.
Jongelingen corigeren je altijd als je watergekoeld zegt![]()
Waar zou je yamaha zijn zonder kawaquote:Op zondag 8 oktober 2006 21:47 schreef oshiro het volgende:
Heb vandaag ook gewerkt aan een stalen versnellingspook van Kawasaki, ik wil hem pas maken om er een tipje van Yamaha op te zetten. De pookjes van Yamaha zijn van aluminium, en de splines daarvan slijten heel hard uit. Kawa-pookjes zijn van staal en slijten nauwelijks. Alleen het tipje is te klein naar mijn zin. Dus flink wat las en slijpwerk achter de rug
Daarom wil ik ff uitzoeken hoeveel brandstof ze rekenen, scheelt namelijk 4000 euro op de catalogusprijs met diesel, maar je hebt wel meer pk's ..quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:45 schreef Makster het volgende:
[..]
159 is groot en zeker niet binnen het budget ,wel porn, dat geef ik toe
Ik geef toe, er zijn veul leuker auto's te krijgen, ik heb de nodige generaties al zelf bestuurd .. Maar ik had begin dit jaar een nieuw model Astra Station als leenwagen, die mijn mening over voorgaande generaties deden vervagen ..quote:Opel ga ik pas rijden als ze dreigen mijn pik er af te hakken met een koevoet. Wat een crap is dat zeg
Ik heb vorige generatie Leon gehad bij dat bedrijf .. ook FR uitvoering op 150pk .. Uberpr0n bak ..quote:Leon is ook een leuke optie
Doet me denken aan een Fiat StiloZwart graag
![]()
Alfaquote:Op zondag 8 oktober 2006 21:44 schreef kratjuh het volgende:
Ik zat ook al weer lease-autootjes te spieken voor als het dinsdag goed gaat ..
Mijn kandidaten:
Alfa 147 of 159, 120 pk diesel Ook uitrekenen hoeveel de 1.8 benzines me gaan kosten
Opel Astra 150 pk diesel, Vectra 120 pk diesel of zelfs Zafira 100 pk diesel![]()
Seat Leon FR 170 pk diesel
Skoda Octavia RS Combi
Ach dromen is toch leuk?
Met crossers is mijn mening dat Yamaha net wat sneller is, helaas geldt dat ook voor het verrot gaanquote:Op zondag 8 oktober 2006 21:50 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Waar zou je yamaha zijn zonder kawa![]()
Kun je dit betoog even naar mercy-symbol@home.nl sturen (is een ex-lid van FokMCquote:Op zondag 8 oktober 2006 21:54 schreef oshiro het volgende:
Met crossers is mijn mening dat Yamaha net wat sneller is, helaas geldt dat ook voor het verrot gaan
Bij kawa is overal net wat meer over nagedacht. Net als Yamaha: stickers op een plastic tank gaat dus niet, en nog doen ze het elk jaar weer. Ook werkt de snelsteller van de koppeling van mijn motor dus bagger, er zit al een Kawa-koppelingshandle op. Mn gashandle is ook van Kawa (die had ik kapotgereden na een aanrijding tijdens een wedstrijd) maar daar zit geen verschil tussen met Yamaha.
Daarentegen is de handleiding van Yamaha echt stukken beter dan die van Kawa
Mn broertje heeft een KX250F. Dat is ook wel een geniaal ding. In mn feauteaubouque staat een linkje naar een Youtube-filmpje waar we op de Maasvlakte aan het rijden zijn, maar ik post hem voor de gein ook even hierquote:Op zondag 8 oktober 2006 21:56 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Kun je dit betoog even naar mercy-symbol@home.nl sturen (is een ex-lid van FokMC) Je bent een man naar mijn hart
![]()
Zal toch wel neer komen op Alfa of Fiat bij mij. Ken er niks aan doen het is een gevoel. Heb ook altijd Alfa's gehad, naja 1 keer vreemd gegaan met een 205 uit '89quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:51 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Alfa![]()
Ik heb zelf de Alfa Romeo 156 2.4 JTD als lease gehad en ik heb geen betere wegligging gekent sinds.
Ook nog nooit zo vaak bij de garage gestaan trouwens![]()
Yepquote:Op zondag 8 oktober 2006 21:58 schreef kratjuh het volgende:
Picca's van mijn vroegere sletje liefde .. [afbeelding]
[afbeelding]
Inderdaad, errug cool ..![]()
[afbeelding]
Blijft toch zo'n liev gezicht, die 3 rode lettertjes ..
-3 kudo'squote:Op zondag 8 oktober 2006 22:02 schreef oshiro het volgende:
[..]
Mn broertje heeft een KX250F. Dat is ook wel een geniaal ding. In mn feauteaubouque staat een linkje naar een Youtube-filmpje waar we op de Maasvlakte aan het rijden zijn, maar ik post hem voor de gein ook even hier
http://www.youtube.com/watch?v=gHDDigh_vSs
Als ik zelf een nieuwe motor zou kopen zou ik waarschijnlijk echter toch kiezen voor een Honda, of misschien ook een kawa. Ik ken een boel mensen die de laatste tijd zijn over Honda en Kawa, en over Honda hoor ik veel goede verhalen. Over Kawa ook, maar wel in mindere mate. Honda is ook erg in trek de laatste tijd. Ik twijfel dan nog wel tussen een 450F en een 250 tweetakt.
Heb ook nog een KLX650R SM gehadquote:Op zondag 8 oktober 2006 22:02 schreef oshiro het volgende:
[..]
Mn broertje heeft een KX250F. Dat is ook wel een geniaal ding. In mn feauteaubouque staat een linkje naar een Youtube-filmpje waar we op de Maasvlakte aan het rijden zijn, maar ik post hem voor de gein ook even hier
Als ik zelf een nieuwe motor zou kopen zou ik waarschijnlijk echter toch kiezen voor een Honda, of misschien ook een kawa. Ik ken een boel mensen die de laatste tijd zijn over Honda en Kawa, en over Honda hoor ik veel goede verhalen. Over Kawa ook, maar wel in mindere mate. Honda is ook erg in trek de laatste tijd. Ik twijfel dan nog wel tussen een 450F en een 250 tweetakt.
Als prive auto heb ik ooit een 205 gehad (bijtelling ontwijkgedrag, werkt nietquote:Op zondag 8 oktober 2006 22:02 schreef Makster het volgende:
[..]
Zal toch wel neer komen op Alfa of Fiat bij mij. Ken er niks aan doen het is een gevoel. Heb ook altijd Alfa's gehad, naja 1 keer vreemd gegaan met een 205 uit '89![]()
, dus of een 147 of een grande punto of een stilo
Hahaaquote:Op zondag 8 oktober 2006 22:06 schreef Makster het volgende:
[..]
Heb ook nog een KLX650R SM gehadtof ding
Ik zou nu voor een KX 250 gaan, 2 takt is ook wel kick namelijk![]()
EDIT:
owja Honda![]()
quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:12 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Als prive auto heb ik ooit een 205 gehad (bijtelling ontwijkgedrag, werkt niet). Bij een stoplicht begon ik een brandlucht te ruiken en heb ik gasgegeven om in ieder geval zo dicht mogelijk bij huis stil te staan
![]()
Gelukkig haalde ik het tot thuis, auto op het grasveldje neergezet en een halfuur gewacht of hij in brand zou vliegen![]()
Niet in brand gevlogen en de volgende dag naar de sloop gebracht![]()
Puur voor crossen zou ik een 2takt nemen, ga je ook een beetje SM'en enzo dan is 4 takt beter. Maar toch, jij bent overduidelijk de cross expertquote:Op zondag 8 oktober 2006 22:12 schreef oshiro het volgende:
[..]
HahaaIk heb op de 250F van mn broertje gereden en dat rijdt echt anders dan een tweetakt. Geen idee wat ik lekkerder vind rijden. Viertakt heef bakken vermogen onderin, maar weinig op top, is zwaarder en remt loeihard op de motor. Tweetakt is schakelen for life en toeren maken.
Ik denk dat ik nog even op de mijne blijf rijden
Volgend jaar maar eens autorijlessen
quote:
Daar zijn we ook keertje wezen kijken, met de CR500 van Worldbeater. (fyi: Worldbeater heeft geen eigen motor, hij koopt af en toe een motor en rijdt er dan 2 dagen op en verkoopt hem dan weerquote:Op zondag 8 oktober 2006 22:02 schreef oshiro het volgende:
quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:20 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
[..]
Daar zijn we ook keertje wezen kijken, met de CR500 van Worldbeater. (fyi: Worldbeater heeft geen eigen motor, hij koopt af en toe een motor en rijdt er dan 2 dagen op en verkoopt hem dan weer) Uiteraard is ie er niet het zand mee ingegaan...
[afbeelding]
...want sjah ...
[afbeelding]
... we stonden er vaker mee...
[afbeelding]
...langs de kant
quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:20 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
[..]
Daar zijn we ook keertje wezen kijken, met de CR500 van Worldbeater. (fyi: Worldbeater heeft geen eigen motor, hij koopt af en toe een motor en rijdt er dan 2 dagen op en verkoopt hem dan weer) Uiteraard is ie er niet het zand mee ingegaan...
[afbeelding]
...want sjah ...
[afbeelding]
... we stonden er vaker mee...
[afbeelding]
...langs de kant
quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:12 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Als prive auto heb ik ooit een 205 gehad (bijtelling ontwijkgedrag, werkt niet). Bij een stoplicht begon ik een brandlucht te ruiken en heb ik gasgegeven om in ieder geval zo dicht mogelijk bij huis stil te staan
![]()
Gelukkig haalde ik het tot thuis, auto op het grasveldje neergezet en een halfuur gewacht of hij in brand zou vliegen![]()
Niet in brand gevlogen en de volgende dag naar de sloop gebracht![]()
Ojquote:Op zondag 8 oktober 2006 21:39 schreef oshiro het volgende:
En die rocket launcher aan de rechterachterzijde valt je niet op?quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:31 schreef oshiro het volgende:
[..]
Wel een set bizarre wielen op dat ding trouwens!
welkomquote:Op zondag 8 oktober 2006 21:39 schreef oshiro het volgende:
quote:Op zondag 8 oktober 2006 23:16 schreef hicham het volgende:
[..]
Oj
Even voorstellen, ik wens graag met El Presidente aangesproken te worden en aan mijn rechterzijde word ik geflankeerd door The General c.q. worldpimber. Verder hebben we onderaan de hierarchie een paup'r genaamd BazzieK. Als je die ziet posten moet je snel doorscrollen
Zo, nu we de formaliteiten hebben gehad rest me slechts zeggen dat ik je welkom heet in de Fok!MC
quote:[..]
En die rocket launcher aan de rechterachterzijde valt je niet op?
quote:Op zondag 8 oktober 2006 23:23 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
was mij ook nog niet eens opgevallen
quote:Op zondag 8 oktober 2006 23:27 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding]
Het is toch duidelijk te zien op deze foto. Ik zei nog zo tegen pimber; knip die kont van Pepijn eraf want zo heeft niemand oog voor de motor. Zodoende aldus... luister voortaan naar mij pimber
Op de rooie Fazert?quote:Op maandag 9 oktober 2006 07:47 schreef Knuffelslet het volgende:
goedemorgen schatjes![]()
![]()
donderdag proefrijden
Nog even toevoegen:quote:Op zondag 8 oktober 2006 23:16 schreef hicham het volgende:
[..]
Oj
Even voorstellen, ik wens graag met El Presidente aangesproken te worden en aan mijn rechterzijde word ik geflankeerd door The General c.q. worldpimber. Verder hebben we onderaan de hierarchie een paup'r genaamd BazzieK. Als je die ziet posten moet je snel doorscrollen
Zo, nu we de formaliteiten hebben gehad rest me slechts zeggen dat ik je welkom heet in de Fok!MCquote:Mag ik ook in het lijstje met motoren van Fok!'ers?
Ja dat mag. Het enige wat je hiervoor hoeft te doen is een foto aanleveren en het merk, model + bouwjaar van je motor.
Wie maakt de topics?
De laatste FokMC'er (zie lijstje met motoren hierboven) is degene die ook het nieuwe topic start. Als dit te lang duurt, kan een andere FokMC'er dit doen. Dit is in de vorm van "Fok Motorclub [SC deel xxx] + topictitel naar keuze" De OP kan je in deze Wiki vinden
Hierbij is de FOK! MC uitgeschakeldquote:Wie zijn de bezoekers van MotorNewz?
MotorNewz is voor een kwalitatief publiek. Dat wil zeggen motorbezitters en –liefhebbers met een echte (aankoop)interesse in het laatste nieuws op motorgebied. Mannen en vrouwen in de leeftijd van 35 tot 60 jaar, met een bovenmodaal inkomen en een bovengemiddeld opleidingsniveau.
neh, een rode Diversion, die past iets meer binnen het budgetquote:Op maandag 9 oktober 2006 08:15 schreef Rib-i het volgende:
Mogguh [afbeelding]
[..]
Op de rooie Fazert?
Dan moet je eigenlijk ook dat plaatje van jou aanpassen naar de nieuwste ontwikkelingen.......quote:Op maandag 9 oktober 2006 09:51 schreef Knuffelslet het volgende:
[..]
neh, een rode Diversion, die past iets meer binnen het budget![]()
Flauwvallen, onbedaarlijk huilen, stampvoeten, op de grond vallen en met je vuisten op de grond slaan hielp niet bij mamsebamsquote:Op maandag 9 oktober 2006 09:51 schreef Knuffelslet het volgende:
[..]
neh, een rode Diversion, die past iets meer binnen het budget![]()
:^quote:Op maandag 9 oktober 2006 10:03 schreef bvvt het volgende:
[..]
Dan moet je eigenlijk ook dat plaatje van jou aanpassen naar de nieuwste ontwikkelingen.......![]()
Ook hoiquote:Op zondag 8 oktober 2006 21:39 schreef oshiro het volgende:
Je moet niet alle slappe verkooppraatjes gelovenquote:Op zondag 8 oktober 2006 21:50 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ik geef toe, er zijn veul leuker auto's te krijgen, ik heb de nodige generaties al zelf bestuurd .. Maar ik had begin dit jaar een nieuw model Astra Station als leenwagen, die mijn mening over voorgaande generaties deden vervagen ..
Plus een goede kennis heeft een nieuwe Vectra Station, wel pimpbakkie hoor ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |