quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:45 schreef -XX- het volgende:
Nee dat heeft te maken met de luchtstroom en het vochtgehalte![]()
Ofzeu..
quote:Op maandag 18 september 2006 21:51 schreef Worldbeater het volgende:
(...)
En op het circuit voelt het voor mij, met mijn karige capaciteiten, stabieler aan als je ook achter remt.![]()
quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:43 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Op dit soort momenten ontleed ik zuurstof dmv elektrolyse uit mijn waterhoofd.![]()
True, maar het geld kan ik nu goed gebruiken.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:57 schreef Rib-i het volgende:
Jamer dat de TL al verkocht isAnders had je de komende lente nog kunnen rijden en de TL voor hetzelfde geld nog kunnen verkopen
Die 1500 Km die je erbij had gezet had niks uitgemaakt op de verkoopprijs van volgend jaar
![]()
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:22 schreef Rib-i het volgende:
Bel die gast zou ik zeggen en leg hem het probleem voor. Als hij het niet weet dan nemen we hem zijn Kawasaki-tatoeages af met een strijkijzer![]()
Toen ik er was had hij een Gixxxer750.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:18 schreef worldpimber het volgende:
Hoop wel dat het aan onderdelen iets goedkoops is en dat TLRboy dan wat kan betekenen... die heeft zelf ook 3 keerzijn bak moeten vervangen van zijn race ZX6R (2002 model volgens mij).
![]()
De woorden van mijn vriendin toen ik met een andere gitaar thuiskwamquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:51 schreef Worldbeater het volgende:
Niet zo moeilijk die eerste postings![]()
, het duurde zo lang, ging maar ff MF checken.
![]()
[..]
... maar het geld kan ik nu goed gebruiken.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:53 schreef Rib-i het volgende:
mijn vriendin
Zou kunnen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:53 schreef worldpimber het volgende:
Ja, die Gixxxxxer750 stond er nog steeds en verklaarde ook meteen waarom je zo prat ging op wave schijfjes en magnesiumvelgjes.![]()
quote:Die ZX6R had ie in een schimmig, donker verleden... heb er niet teveel over gevraagd, zag dat er veel emoties los kwamen.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:53 schreef Rib-i het volgende:
De woorden van mijn vriendin toen ik met een andere gitaar thuiskwam![]()
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:56 schreef worldpimber het volgende:Picssss !!!
Oh wacht, dit stuk hebben we al gehad
Je herkent haar aan haar wit pakjequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:56 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[afbeelding] Picssss !!! [afbeelding]
Oh wacht, dit stuk hebben we al gehad
...quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:56 schreef Worldbeater het volgende:
Hij was inderdaad niet zonder emoties,
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:02 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Je herkent haar aan haar wit pakje
Klik
Toch heeft het iets erotischquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:56 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zou kunnen.De mens staat bloot
quote:aan bewuste en onbewuste invloeden.
Olla, heb weer een topic of wat gemist zie ik?quote:
ik geloof ik ookquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:12 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Olla, heb weer een topic of wat gemist zie ik?![]()
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:03 schreef Rib-i het volgende:
Toch heeft het iets erotisch
Been there, kost je je rug. Maar soms heeft het wel wat idd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
WB heeft ruime grenzen..
Alleen hier denk ik dat ze overschreden worden.![]()
![]()
Een bijzondere FZR 1000 uit 1990, In American stars and stripes(Kocinsky),frame geheel gepolijst,het motorische gedeelte is helemaal onder handen genomen.
Geen echt excuus, gewoon amper gecomputert. Ook op werk veel te druk en vandaag uhhm ja, uhhmm, eigenlijk geen ene ruk gedaan behalve ene droger gekochtquote:
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:15 schreef Worldbeater het volgende:
Been there, kost je je rug. Maar soms heeft het wel wat idd.![]()
WB heeft ruime grenzen..
Te lelijk zegquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:15 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
WB heeft ruime grenzen..
[afbeelding] [afbeelding]
Een bijzondere FZR 1000 uit 1990, In American stars and stripes(Kocinsky),frame geheel gepolijst,het motorische gedeelte is helemaal onder handen genomen.
* Rib-i heeft ooit, in een ver verleden, in de vorige eeuw ooit eens gevonden dat hij maatje erg groot moest proberenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:15 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
WB heeft ruime grenzen..
Dan had ik een beter excuus.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:17 schreef Makster het volgende:
[..]
Geen echt excuus, gewoon amper gecomputert. Ook op werk veel te druk en vandaag uhhm ja, uhhmm, eigenlijk geen ene ruk gedaan behalve ene droger gekochtTime flies when you aint doing shit
![]()
Misschien was jouw gesprek iets anders dan die van mij.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:02 schreef worldpimber het volgende:
...De grenzen tussen waarheid en interessant posten liggen hier dicht bij elkaar. We laten de beoordeling over aan de lezers.
![]()
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:17 schreef worldpimber het volgende:!! Maargoed, altijd beter dan je prostaat laten kietelen door je Argentijnse Dog.
![]()
Schiet evenement dus.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:19 schreef hollander172 het volgende:
Dan had ik een beter excuus.Maar goed ik wil niet het risico lopen de lims te vervelen dus ik hou eea maar voor me.
![]()
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:19 schreef Rib-i het volgende:
Kostte me niet alleen bijna mijn rug maar vreten dat ze konAls we bij het restaurant met de gouden bogen waren belden ze extra personeel op
![]()
![]()
Hee zou jij niet is ff heel vlug je bek houwen hehquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:20 schreef hicham het volgende:
Spitsuur!!
[..]
EhZo'n kuipje iets voor je fighter?
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja, dat van jou was een monoloog over je Hoogvlietse avonturen en duimende vriendinnen, terwijl TLRboy alles in zich opnam en vervolgens jet het etiket "gek van de werkplek" opplakte. Terwijl jij nog zo dacht dat ie geïnteresseerd was in jequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:19 schreef Worldbeater het volgende:
Misschien was jouw gesprek iets anders dan die van mij.![]()
Daar hebben we onze tandenfee weer.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:23 schreef Makster het volgende:
Hee zou jij niet is ff heel vlug je bek houwen heh![]()
Neuh, ze hebben aan nog veel meer een hekel.quote:
Kuipmodel afgekeurd of het feit dat ik uberhaupt een kuipje voorstelquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:23 schreef Makster het volgende:
[..]
Hee zou jij niet is ff heel vlug je bek houwen heh![]()
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:24 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Daar hebben we onze tandenfee weer.![]()
Jaquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:26 schreef hicham het volgende:
[..]
Kuipmodel afgekeurd of het feit dat ik uberhaupt een kuipje voorstel![]()
Aan jou iig nietquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:25 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Neuh, ze hebben aan nog veel meer een hekel.![]()
Best raar intolerant volkje eigenlijk.![]()
Aja, jaloers omdat ik een Mercedes Sportcoupe had, en hij maar een aftands rammelend busje met 400 euro per maand bijtelling.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:23 schreef worldpimber het volgende:
Ja, dat van jou was een monoloog over je Hoogvlietse avonturen en duimende vriendinnen, terwijl TLRboy alles in zich opnam en vervolgens jet het etiket "gek van de werkplek" opplakte. Terwijl jij nog zo dacht dat ie geïnteresseerd was in je![]()
![]()
ZZR600 voor 650 euro.quote:
Gisteren nog in jullie "crib" geweest.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:31 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Aan jou iig nietalleen je postings soms
, tis alleen jammer dat je nooit naar meets komt
![]()
Die fase heb je al gehad tussen de KLX en TL1000 in toch? Of ergens daarvoorquote:
Enlighten usquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:42 schreef hollander172 het volgende:
Gisteren nog in jullie "crib" geweest.Wat een teringzooi.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:39 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
ZZR600 voor 650 euro.![]()
[afbeelding]
Rib-i-Roadrash-Niggah gespoten.![]()
En nog een berg meer handel.![]()
![]()
Wat moet jij op een algemene Fok!meet?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:45 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Enlighten me.![]()
21ste na iftar.![]()
huHquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:42 schreef hicham het volgende:
Die fase heb je al gehad tussen de KLX en TL1000 in toch? Of ergens daarvoor
Ging je met je vriendin proefzitten en vond je het toch wel een erg grote (lompe) motor
Niet dat die TLR klein is ...
Je gaat er al vanuit dat je "broeders" de westerse wereld over hebben genomen?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:47 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wat moet jij op een algemene Fok!meet?
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:25 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Neuh, ze hebben aan nog veel meer een hekel.![]()
Best raar intolerant volkje eigenlijk.![]()
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:42 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Gisteren nog in jullie "crib" geweest.Wat een teringzooi.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:45 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Enlighten me.![]()
21ste na iftar.![]()
Echt he, Lars, you talk way to much shitquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:53 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Je gaat er al vanuit dat je "broeders" de westerse wereld over hebben genomen?![]()
![]()
Zelfs Yvonne komt op die meet en er is bier.![]()
Maar goed, ik ga er maar vanuit dat je je dus echt defintief afmeldt?![]()
Neh, hou mij maar open.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:53 schreef hollander172 het volgende:
Je gaat er al vanuit dat je "broeders" de westerse wereld over hebben genomen?![]()
![]()
Zelfs Yvonne komt op die meet en er is bier.![]()
Maar goed, ik ga er maar vanuit dat je je dus echt defintief afmeldt?![]()
Lijken wel autobanden onder dat ding manquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
huH, misschien toen ik voor een ZX-12 zou gaan?
![]()
Ik zie ook net bij Streppel een GPZ-1000RX, dat is de voorloper, en die is nèt even wat minder massaal misschien.![]()
[afbeelding]
Alleen toch wel weer vaag als je tussen die aanbiedingen een FZ750 ziet staat voor ¤ 1.950,00.![]()
![]()
Hoge banden waren in vroeger...en ze dachten dat 16 inch de toekomst had..quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:04 schreef Makster het volgende:
Lijken wel autobanden onder dat ding man![]()
Klopt, de herinnering van de oldskool ZX-10, behalve dat het blok mega was, speelde weer op toen ik een ZZR-1100 zag.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:42 schreef hicham het volgende:
Die fase heb je al gehad tussen de KLX en TL1000 in toch? Of ergens daarvoor
Ging je met je vriendin proefzitten en vond je het toch wel een erg grote (lompe) motor
Rag te weinig....... maar wie weet wordt het een niet te oude ZZR-1100 D type, dus vanaf 1993.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:47 schreef Fulcrum_X het volgende:
Alweer de TLR in de verkoop WB?![]()
![]()
Wat wil je nu met een oude ragfiets![]()
uuuh okeequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:53 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Rag te weinig....... maar wie weet wordt het een niet te oude ZZR-1100 D type, dus vanaf 1993.![]()
[afbeelding]
En anders gaan we een FZ750 kopen, vind de lijnen gewoon mooi, en wie weet verbouwen we de boel ook nog wel.![]()
Een ZZR-1100 verbouwen kan ook.![]()
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.trouwensrib-i
je mail al gechecked?
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
Kosten, gevoel en visie, heb het hier al een keer of vijf uitgelegd.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:54 schreef Fulcrum_X het volgende:
uuuh okee![]()
Mij niet duidelijk waarom de TLR dan weg moet.. toch de kosten?
Ja, maar de noodstop ging idd beter.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:51 schreef hicham het volgende:
[..]
Bij een precisiestop is het toch de bedoeling dat je exact tussen twee pilonnen stopt? Heb je het niet over een noodstop nu?
Op wat voor motor les je
1 vd weinig mooie kuipjesquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:20 schreef hicham het volgende:
EhZo'n kuipje iets voor je fighter?
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:16 schreef bvvt het volgende:Ja, netSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.trouwens [afbeelding] rib-i [afbeelding] je mail al gechecked?![]()
Thnx![]()
Die staat wel netjesquote:Op zondag 8 oktober 2006 08:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
morgen![]()
[..]
1 vd weinig mooie kuipjes![]()
kan best staan
![]()
[afbeelding]
nu eerst![]()
![]()
quote:Op zondag 8 oktober 2006 11:01 schreef Knuffelslet het volgende:
ik slaap ook nog, maar moest ff een pauze nemen
straks duik ik mn bed wel weer in![]()
Huis uitmesten of motorrijden...quote:Op zondag 8 oktober 2006 10:54 schreef Knuffelslet het volgende:
gisteren al daar langs gereden, fucking druk, en heb het lekker bij Safe gehoudenfijnere zaak
vandaag maar 's huis uitmesten![]()
Jij bent ook geen photosjop held hehquote:Op zondag 8 oktober 2006 08:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
morgen![]()
[..]
1 vd weinig mooie kuipjes![]()
kan best staan
![]()
[afbeelding]
nu eerst![]()
![]()
De morgenstond heeft goud in de mondquote:Op zondag 8 oktober 2006 11:06 schreef kratjuh het volgende:
Ik moet op babybezoek gecombineerd met verjaardagsvisite ..
Anders had ik me zeker nog een keertje omgedraaid ..
Je gaat toch niet ontkennen dat het een puinhoop in A'dam is he?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:57 schreef hicham het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Echt he, Lars, you talk way to much shit [afbeelding]
Met m'n vriendin was ik eigenlijk ook al erg tevreden..quote:Op zondag 8 oktober 2006 11:13 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Heb ik toch liever een lekker mokkel naast me met heel iets anders in d'r mond ..![]()
Alleen op vakantiequote:Op zondag 8 oktober 2006 11:15 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Met m'n vriendin was ik eigenlijk ook al erg tevreden..
ze is 3,5 week alleen op vakantie. Over een week komt ze terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |