agosquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:50 schreef Icaä het volgende:
David merkt er weinig van, is een beetje aanhankelijker dan anders. Maar voor de rest is-ie zo ondeugend, eigenwijs en lief als hij maar zijn kan.
Jorden is wat moeilijker in toom te houden, doet veel zijn eigen zin, geeft vaak een grote mond, maar dat kan ook goed met de leeftijd te maken hebben. Hij kan er wel goed over praten, heeft het afgelopen vrijdag zelfs bij de weeksluiting voor de hele school verteld. Ik heb het idee dat hij het wel beseft.
Tijd makenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:45 schreef lady-wrb het volgende:
hoe doe je dat?
mijn dagen hebben 24 uur en zijn standaard te kort, heb jij andere dagen?
heb nog geen idee wat ik ga kijken, ik ga straks in de gids spieken.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:46 schreef Saffier het volgende:
Ik zit te twijfelen welke film ik straks wil gaan kijken ; The Crow op Veronica of Gothika op 5. Die laatste heb ik ooit al eens gezien, maar ik weet echt niet meer hoe hij gaat/afloopt en The Crow zegt me niets, lijkt me uit de voorfilmpjes erg gaaf. Wat gaan jullie kijken?
poeh, dat is zeker moeilijk. heeft ze hobbies?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:23 schreef Lois het volgende:
Ik ben me suf aan het surfen, op zoek naar inspiratie. Ik moet nog een cadeautje verzinnen voor mijn (onze) oma die donderdag 80 wordt en een foto van de kleinkinderen is mij te simpel
agossie, zo klein en dan al in de weglopenquote:Op zondag 8 oktober 2006 13:20 schreef Vicky het volgende:
dus er is weer rust in huize Lady-wrb..
Amber gaat dinsdag en woensdag bij mijn ouders slapen. Op woensdag is ze altijd al bij mij ouders.
Dinsdags gaan we tegenwoordig badmintonnen en dan past mijn zusje op, maar die heeft a.s. dinsdag avonddienst dus kan ze niet oppassen. Mijn ouders zouden dan even bij ons komen maar aangzien ze anders heen en weer moeten pendelen blijft Amber bij hen. Donderdag krijgen we ons neiuwe kozijn en dan vind ik het niet zo handig als Amber thuis is. Sowieso kan ze dan ws. niet slapen van de herrie en ze loopt alleen maar in de weg..
hehe nou ze loopt wel vaker in de weg hoorquote:Op zondag 8 oktober 2006 13:38 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
agossie, zo klein en dan al in de weglopen
maar je hebt groot gelijk hoor, al die stofbende en herrie is niks lekker voor zo'n kleintje
Woon je een beetje in de buurt van Den Haag?quote:Op zondag 8 oktober 2006 13:46 schreef lady-wrb het volgende:
nou ze mag hier gerust een dagje in de weg komen lopen hoor
ik vind r zo'n leukerd om te zien
hmm das een beetje uit de richting..quote:Op zondag 8 oktober 2006 14:14 schreef lady-wrb het volgende:
nee, helaas, ik woon in zaanstad.
o nee zeg, ik heb wel een paar gymschoenen, maar alleen de k-swiss zitten lekker.quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:55 schreef Spuuglokje het volgende:
Ah oke.Klinkt beter dan gymschoenen!
Heejquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:26 schreef snoopy het volgende:
Zo, hier was de stroom 3 uur uitgevallen. Die NUON is wel lekker bezig zeg![]()
Er lag een file met boten voor de deur want de brug ging ook niet open
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 14:33 schreef Rewimo het volgende:
Was het precies tijdens die drie uurtjes die ik gewerkt heb?
Rewimo, leuk ja!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:43 schreef Githa het volgende:
Ingrid, dat is een goede serviceen wat lief van je vriendin, dat doet je goed hé...
Ik kreeg vandaag een kledingpakket binnen dat ik voor Jordy op marktplaats had gekocht, 8 broeken en 11 truien/vestenen nog bijna allemaal merk kleding ook!
Het was crisis in zijn kledingkast dus zeker nodig.
Ik zal mijn collega erachter zettenquote:
bij de lidl hebben ze heerlijke broodbakmixen.quote:
Tja, ik zou er toch eerst wel een keertje een willen proberen voor ik ga bestellen...quote:
Getver...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:15 schreef Syrena het volgende:
Ik lees net dat een helikopter of vliegtuig weer een flatgebouw is binnengevlogen in New York. Ze weten niet of het een terreurdaad was, het is nl. ook enorm mistig daar nu.
Maar ik keek naar de datum, 11-10. Maand en vijf jaar laterLaten we hopen alleen mist...
Ik weet niet of je wel eens in de buurt van het westland komt? dan mag je er wel een proberen van me als je wilquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:22 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Tja, ik zou er toch eerst wel een keertje een willen proberen voor ik ga bestellen...
Ik kom daar wel vaakquote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:10 schreef Suzziieee het volgende:
Zijn hier mensen die in Haagse regio wonen en die met enige regelmaat in HEMA Den Haag-centrum komen? Zouden julie mij ff willen helpen met het invullen van een kleine enquete (11 vragen)
Please,let me know
Ik kan je misschien wel helpen. Kan het via de mail? (coolekikker apestaartje gmail punt com)quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:10 schreef Suzziieee het volgende:
Zijn hier mensen die in Haagse regio wonen en die met enige regelmaat in HEMA Den Haag-centrum komen? Zouden julie mij ff willen helpen met het invullen van een kleine enquete (11 vragen)
Please,let me know
*raises hand* Ikke! Stuur maar een pm als je nog mensen nodig hebt.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:10 schreef Suzziieee het volgende:
Please,let me know
Ik ken er inderdaad ook nog wel een paar die zo'n enquete wel willen invullen.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:39 schreef reese.com het volgende:
[..]
*raises hand* Ikke! Stuur maar een pm als je nog mensen nodig hebt.
Dan ga ik dat gewoon doen. Ik probeer me er ook een voorstelling van te maken, hoe ze zich zou voelen, maar het is zo onwerkelijk dat het gewoon niet lukt. Verdriet en vreugde zo dicht bij elkaar.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:33 schreef bixister het volgende:
wat denk je zelf chacama. dat is toch alleen maar een heel aardig gebaar? lijkt me niks raars aan. vreselijk drama zeg, wat zal haar hoofd omlopen van emoties.
linda, ik zocht dat filmpje van die t-shirt-vouwhulp nog maar kan 't nergens vinden. heb jij de link nog ergens?
en waar kwam die dan vandaan? Vijver in de buurt of een buurman met een ...quarium (voor die beestjes)quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:22 schreef pinquit het volgende:
gisterenavond zat er ineens een salamandertje bij ons binnen![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb je een PM gestuurdquote:
Gemaildquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:59 schreef m@x het volgende:
[..]
Ik kan je misschien wel helpen. Kan het via de mail? (coolekikker apestaartje gmail punt com)
Gedaanquote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:39 schreef reese.com het volgende:
[..]
*raises hand* Ikke! Stuur maar een pm als je nog mensen nodig hebt.
BE, van harte gefeliciteerd!
Doorsturen magquote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:41 schreef m@x het volgende:
[..]
Ik ken er inderdaad ook nog wel een paar die zo'n enquete wel willen invullen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |