abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 20:44:21 #1
109497 Icaä
Are you proud of who I am
pi_42462546
Ben ik op tijd? Ik gooide 'm dicht geloof ik
I'll meet you on the other side
I'll meet you in the light
  † In Memoriam † zaterdag 7 oktober 2006 @ 20:45:13 #2
37843 lady-wrb
kortaf
pi_42462574
om nog even op je post in het vorige bankje terug te komen:
heel veel sterkte.
ik vind je heel erg sterk.
en hoe gaat het met de kinderen? kunnen die het een beetje handelen?
  Jubileum moderator zaterdag 7 oktober 2006 @ 20:49:07 #3
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_42462692
Wij hebben hier helemaal geen Lidl wat best wel jammer is als ik alles zo lees.

Rewimo wat een geweldige mijlpaal

Icaä, dikke
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_42462712
Rewimo wat goed!

Max, mooi!

Lidl zit hier op 2 minuten loopafstand. Alles is al genoemd denk ik. De kaas halen we daar vandaan. Luiers en billendoekjes. Groente en fruit ligt eraan. Goed kijken of het er eetbaar uitziet. Brood, toetjes, visschotel etc.
En wat daar niet lekker is, of niet te vinden, halen we bij Super de Boer.

Icaa sterkte!

Bij onze Lidl verkopen ze nu bio.
pi_42462746
Van dat biologische wist ik niet icaa. Dat zou ik wel heel fijn vinden. Ik heb een beetje een bio tic

Bo heeft inmiddels ook 40 graden koorts, ik nog de griep Jans snottert (weer) En morgen zouden Knor en de fam langskomen Maar dat is niet echt een goed idee nu. En nu kan ik geen telnr meer vinden en hoop ik maar dat ze nog niet odnerweg naar rotterdam is en daardoor dus geen mail meer tjekt enzo.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 20:50:53 #6
109497 Icaä
Are you proud of who I am
pi_42462747
David merkt er weinig van, is een beetje aanhankelijker dan anders. Maar voor de rest is-ie zo ondeugend, eigenwijs en lief als hij maar zijn kan.

Jorden is wat moeilijker in toom te houden, doet veel zijn eigen zin, geeft vaak een grote mond, maar dat kan ook goed met de leeftijd te maken hebben. Hij kan er wel goed over praten, heeft het afgelopen vrijdag zelfs bij de weeksluiting voor de hele school verteld. Ik heb het idee dat hij het wel beseft.
I'll meet you on the other side
I'll meet you in the light
  † In Memoriam † zaterdag 7 oktober 2006 @ 20:51:20 #7
37843 lady-wrb
kortaf
pi_42462792
Dat lijkt me ook zo moeilijk voor jou Icaa. Ik bedoel je verliest je man en je hebt enorm verdriet, je kinderen verliezen kun vader en hebben verdriet. Al die voorbereidingen. Jij als Icaa zelf daar is amper tijd voor lijkt me
Het voelt heerlijk!!!!
pi_42462822
O afkorting van biologisch
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † zaterdag 7 oktober 2006 @ 20:53:47 #10
37843 lady-wrb
kortaf
pi_42462833
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 20:50 schreef Icaä het volgende:
David merkt er weinig van, is een beetje aanhankelijker dan anders. Maar voor de rest is-ie zo ondeugend, eigenwijs en lief als hij maar zijn kan.

Jorden is wat moeilijker in toom te houden, doet veel zijn eigen zin, geeft vaak een grote mond, maar dat kan ook goed met de leeftijd te maken hebben. Hij kan er wel goed over praten, heeft het afgelopen vrijdag zelfs bij de weeksluiting voor de hele school verteld. Ik heb het idee dat hij het wel beseft.
agos
wat vreselijk jammer dat ze (vooral david) hun vader later vooral kennen van foto's en verhalen.
pi_42462888
icaä ik vind je ook erg krachtig overkomen. wat ontzettend moeilijk lijkt het me. afscheid in stapjes (waar je je maar naar hebt te voegen), en ondertussen ook nog een gezin draaiend houden. heel veel sterkte weer.
pi_42462928
jessie, wat een ziekenboeg daar, heel veel beterschap!
  † In Memoriam † zaterdag 7 oktober 2006 @ 20:59:53 #13
37843 lady-wrb
kortaf
pi_42463026
de heren stuiterbal zijn naar bed. ze mochten nog een half uurtje spelen.
het piepertje kan nu elk moment gaan. ben benieuwd of ze zich aan de afspraak houden.
(als het piepertje gaat: tv uit, licht uit en gaan slapen)
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 7 oktober 2006 @ 21:03:38 #14
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_42463146
Icaä, wat moeilijk lijkt me dat. Vooral het afwachten Bij mijn vader duurde dat 5 dagen, dat was al zo lang, omdat je weet dat het afscheid er echt aan komt En dan moet je naast je eigen verdriet ook nog dat van je kinderen opvangen. Ik wens je heel veel sterkte!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 21:14:51 #15
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_42463531
Icaa ik vind je moedig. Het idee dat je weet dat je man er binnenkort niet meer is vind ik heel erg triest. Ik wil je gewoon nog een keer heel veel sterkte wensen Fijn dat Jorden er op school over kan praten. Vergeet jezelf niet in deze tijd!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 21:46:53 #16
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_42464624
Ik zit te twijfelen welke film ik straks wil gaan kijken ; The Crow op Veronica of Gothika op 5. Die laatste heb ik ooit al eens gezien, maar ik weet echt niet meer hoe hij gaat/afloopt en The Crow zegt me niets, lijkt me uit de voorfilmpjes erg gaaf. Wat gaan jullie kijken?
Ylana
  Jubileum moderator zaterdag 7 oktober 2006 @ 21:47:49 #17
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_42464639
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 21:45 schreef lady-wrb het volgende:

hoe doe je dat?
mijn dagen hebben 24 uur en zijn standaard te kort, heb jij andere dagen?
Tijd maken Nee hoor zonder dollen, ik kan overdag niet op internet op kantoor (en dat is maar goed ook ) dus ik lees (bijna) elke avond alle topics even door. Kwestie van training denk ik, ik doe dit nu al een aantal jaar en ik kan er ook niet tegen als ik een topic oversla.
Gestoord ik weet het
Eva ♥ en Iris ♥
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 21:53:57 #18
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_42464832
En je dwingt ons ook gewoon om alle topics te lezen Je quote nu Lady-wrb uit het Dreumes-topic en je antwoordt in het Speeltuinbankje. Maar zo hou je ons wel scherp
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  FOK!fossiel zaterdag 7 oktober 2006 @ 21:55:06 #19
2628 Karin
pi_42464867
En die tik is er niet 1 2 3 uit hoor Lois. Ik lees ook nog steeds alle topics. Er zijn maar heel weinig topics die ik oversla en dan alleen als ik echt 3 dagen moet bijlezen.
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 21:59:30 #20
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_42464993
Hahaha quoten kan ik wel, maar van het ene in het ander topic quoten?! Ik zou niet weten hoe dat moet en jij doet het zo te zien per ongeluk
Ylana
  Jubileum moderator zaterdag 7 oktober 2006 @ 22:06:30 #21
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_42465207
Nee hoor ik doe het expres. Het is niet ontopic in het dreumestopic dus doe ik het liever hier.
Ik quote de post van Lady, ik kopieer daar alles uit en plak het in het reactieschermpje van het topic waar ik het wel wil hebben. Heel simpel, als je even weet hoe.
Eva ♥ en Iris ♥
pi_42465248
Gothika Saffier!!

Icaä
Heb diep respect voor je!
pi_42465529
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 21:46 schreef Saffier het volgende:
Ik zit te twijfelen welke film ik straks wil gaan kijken ; The Crow op Veronica of Gothika op 5. Die laatste heb ik ooit al eens gezien, maar ik weet echt niet meer hoe hij gaat/afloopt en The Crow zegt me niets, lijkt me uit de voorfilmpjes erg gaaf. Wat gaan jullie kijken?
heb nog geen idee wat ik ga kijken, ik ga straks in de gids spieken.

heb gothika al gezien, vond ik wel okay, maar weet ook niet meer hoe die afloopt
the crow weet ik niet meer of i kdie heb gezien, volgens mij niet.
nouja aan mijn reactie heb je erg weinig, hij is zo'n beetje hetzelfde als de jouwe
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_42465588
ik duik lekker in bed met m'n nieuwe boek. morgenochtend gaan we zwemmen! altijd pret.
  † In Memoriam † zaterdag 7 oktober 2006 @ 22:23:02 #25
37843 lady-wrb
kortaf
pi_42465672
lees ze (welk boek?) en veel plezier morgen. (jij liever dan ik, rrrrrilll)
  Jubileum moderator zaterdag 7 oktober 2006 @ 22:23:03 #26
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_42465673
Slaap lekker Bix (nieuw boek, welk?)

Ik ben me suf aan het surfen, op zoek naar inspiratie. Ik moet nog een cadeautje verzinnen voor mijn (onze) oma die donderdag 80 wordt en een foto van de kleinkinderen is mij te simpel
Eva ♥ en Iris ♥
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 22:23:41 #27
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_42465694
Oeh zwemmen, dat hebben wij op vakantie voor het laatst gedaan. Morgen wil ik de gang verven (als we rollers in huis hebben) dus die wil ik helemaal klaar voor de start hebben. Dan zit zwemmen er voor ons niet in denk ik.
Welk boek heb je Bix? Slaap lekker!

1 Gothika dus, is the crow niks?
Ylana
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 22:24:59 #28
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_42465735
Oh ja Belaan, om even terug te komen op je vraag in het vorige topic. Met de studie gaat het prima. Dinsdag moet ik iemand van onze communicatie-afdeling interviewen en dan kan ik mijn eerste opdracht afmaken. Voor een ander vak ben ik ook al voorzichtig bezig geweest om iets op papier te zetten. Het plan is om in januari in ieder geval 4 vakken af te hebben. Ik lig nog op schema

Saffier, ik zou zelf voor "the crow" gaan. Gothika heb ik ook al gezien. Ik zou niet meer weten hoe die afloopt maar meestal weet ik het dan weer als de film een minuut of tien bezig is en dan vind ik het niet leuk meer Volgens is "the crow" erg okay.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  † In Memoriam † zaterdag 7 oktober 2006 @ 22:25:40 #29
37843 lady-wrb
kortaf
pi_42465757
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 22:23 schreef Lois het volgende:

Ik ben me suf aan het surfen, op zoek naar inspiratie. Ik moet nog een cadeautje verzinnen voor mijn (onze) oma die donderdag 80 wordt en een foto van de kleinkinderen is mij te simpel
poeh, dat is zeker moeilijk. heeft ze hobbies?
  Jubileum moderator zaterdag 7 oktober 2006 @ 22:26:44 #30
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_42465781
Breien, puzzelen (boekjes) en voor de rest weinig volgens mij. Ach ik vind vast wel iets, maar 80 is zo bijzonder, dan wil je iets speciaals geven ofzo.
Eva ♥ en Iris ♥
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 22:27:11 #31
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_42465793
Mijn oma (woensdag 82) heeft een bedelarmband met bedels van al haar kinderen en kleinkinderen en sinds vorig jaar dus ook een bedeltje van haar achterkleinkind! Is zo iets niet leuk Lois?
Offe heeft ze hobby's? Is ze mobiel? Heeft ze een clubje-achtig-iets waar ze naar toe gaat waar je iets mee kan doen?
Ylana
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 22:27:32 #32
3142 m@x
pi_42465807
Het is een beetje kort dag maar je zou een soort van herinneringenboek kunnen maken met foto's en verhaaltjes enzo.
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 22:28:59 #33
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_42465845
Hmmm ik moet sneller leren typen
Ylana
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 22:29:09 #34
3142 m@x
pi_42465851
Dames, ik nok ermee voor vandaag. Morgen een drukke dag voor de boeg en als ik naar het gerommel van de babyfoon luister beloofd vannacht niet veel goeds
pi_42465880
ah, het nieuwe boek is 'waar was je nou?' van K. Schippers. ben benieuwd (uitgekozen door iemand van m'n 'leesclubje' -jaja max ik doe ook truttige dingen -, ik heb nog geen idee). oja en m@x heel veel plezier morgen met kai's verjaardag! nu benkechtwegbaai!
  Jubileum moderator zaterdag 7 oktober 2006 @ 22:31:00 #36
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_42465907
Veel plezier morgen M@x! Slaap lekker
Eva ♥ en Iris ♥
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 22:32:47 #37
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_42465949
Veel plezier morgen M@x! Slaap lekker!
Ylana
  † In Memoriam † zaterdag 7 oktober 2006 @ 22:35:33 #38
37843 lady-wrb
kortaf
pi_42466017
ik zit hier nog wel even.
vriendje is vanuit frankfurt onderweg en komt tussen 12 en 1 thuis vanavond.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 7 oktober 2006 @ 22:38:56 #39
13151 crew  Rewimo
pi_42466101
Bix, ik ben je mail kwijt en natuurlijk ook je gewone adres door de computercrash. Ik heb de buggy-mee dus nog niet kunnen opsturen. Wil je me nog even je adres mailen?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 22:39:33 #40
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_42466113
En ik kom ook zeggen dat ik af ga taaien, film kijken in bed maar ik denk dat ik het einde van de film weer eens niet zie!
Hopelijk loopt het bankie zo weer vol Lady-wrb! Wel lekker dat hij vannacht nog thuiskomt. Ik zit meestal liever te wachten op mijn wederhelft dan dat hij 's nachts ergens anders is.
Ylana
  FOK!fossiel zaterdag 7 oktober 2006 @ 22:42:53 #41
2628 Karin
pi_42466199
Slaap lekker dames!

Bram gaat maandag een midweekje met mijn schoonouders op vakantie. Dat wilden ze graag, met de kleinzonen (hij heeft nog een neefje van een jaar jonger) nog voordat ze op school zitten een paar dagen weg. Hartstikke leuk voor ze Ze gaan gelukkig wel dichtbij dus ik kan hem zo ophalen als er iets is. En Bram kan niet in betere handen zijn dus daar maak ik me ook niet al te druk over. Maar hoe dichterbij het komt, hoe meer ik een knoop in mijn maag krijg Heb net even een paar regeltjes opgeschreven voor ze (ze wilden graag wat op papier, wat hij wel lust en niet lust enzo) maar brrrrr, nu is het allemaal wel erg definitief.
Mijn week staat al helemaal volgepland, ik hoop dat ik nog tijd heb om zijn kamertje te schilderen, dat had ik me wel voorgenomen en vanmiddag verf gekocht. Nu wou ik ook graag naar de film, ik vond het boek van "the devil wears prada" erg leuk maar die film draait pas donderdag (en dan is oma jarig) dus helaas. Iemand nog leuke filmtips?
ben onderbewust vast mijn week zo vol aan het plannen dat ik geen tijd heb om hem te missen
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 22:52:36 #42
37150 livelink
pi_42466447
Toch ook wel erg lekker, Karin. En wat leuk dat je schoonouders dat willen. Mijn ouders zouden het niet meer willen, denk ik. Af en toe een dagje is meer dan genoeg voor hen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 7 oktober 2006 @ 23:02:24 #43
13151 crew  Rewimo
pi_42466779
Christan gaat in de herfstvakantie naar opa en oma in Roosendaal, vindt ie altijd heerlijk

En ik vind een paar kindloze dagen stiekem ook weleens lekker
  † In Memoriam † zaterdag 7 oktober 2006 @ 23:04:54 #44
37843 lady-wrb
kortaf
pi_42466852
luca gaat in de herfstvakantie weer bij oma logeren. en als ze dan met hem naar de bios gaat, kan zijn vakantie niet meer stuk.
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 23:06:43 #45
37150 livelink
pi_42466912
Ik ben er eerlijk gezegd ook wel even hard aan toe (en onze relatie ook ). Dus ik vind het wel frustrerend dat ik geen mogelijkheden zie.

We kunnen natuurlijk wel allebei apart even een weekje weg gaan om tot rust te komen, maar het zou goed zijn als we er even met z'n tweeen tussenuit konden.
  † In Memoriam † zaterdag 7 oktober 2006 @ 23:07:57 #46
37843 lady-wrb
kortaf
pi_42466948
er zijn logeerhuizen. is dat geen oplossing voor jullie?
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 23:12:58 #47
37150 livelink
pi_42467079
Nee, ik moet het misschien eens gewoon aan mijn ouders vragen. Ze zouden het waarschijnlijk wel doen als ze het idee hebben dat het echt belangrijk voor ons is.

Maar dan moet ik eerst Job eens zindelijk zien te krijgen, want mijn moeder heeft echt een verschrikkelijke hekel aan het verschonen van poepluiers. Dus ik denk dat ze het met een zindelijke Job wel sneller zou doen.
  † In Memoriam † zaterdag 7 oktober 2006 @ 23:21:45 #48
37843 lady-wrb
kortaf
pi_42467259
schiet het al een beetje op met zindelijk worden? of heb je er nog geen zicht op?
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 23:24:20 #49
37150 livelink
pi_42467329
Nee, hij loopt wel het liefst de hele dag zonder luier en is ook de hele tijd in de weer op de wc, maar het is nog niet gekomen tot zelfs maar per ongeluk een druppeltje of plasje op de wc of het potje.
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 23:27:57 #50
37150 livelink
pi_42467440
Ik ga je ook verlaten, lady-wrb. Ik hoop dat je vriend snel thuis is en dat je niet te lang hoeft te wachten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')