Slaap lekker dames!
Bram gaat maandag een midweekje met mijn schoonouders op vakantie. Dat wilden ze graag, met de kleinzonen (hij heeft nog een neefje van een jaar jonger) nog voordat ze op school zitten een paar dagen weg. Hartstikke leuk voor ze
![]()
Ze gaan gelukkig wel dichtbij dus ik kan hem zo ophalen als er iets is. En Bram kan niet in betere handen zijn dus daar maak ik me ook niet al te druk over. Maar hoe dichterbij het komt, hoe meer ik een knoop in mijn maag krijg
![]()
Heb net even een paar regeltjes opgeschreven voor ze (ze wilden graag wat op papier, wat hij wel lust en niet lust enzo) maar brrrrr, nu is het allemaal wel erg definitief.
Mijn week staat al helemaal volgepland, ik hoop dat ik nog tijd heb om zijn kamertje te schilderen, dat had ik me wel voorgenomen en vanmiddag verf gekocht. Nu wou ik ook graag naar de film, ik vond het boek van "the devil wears prada" erg leuk maar die film draait pas donderdag (en dan is oma jarig) dus helaas. Iemand nog leuke filmtips?
ben onderbewust vast mijn week zo vol aan het plannen dat ik geen tijd heb om hem te missen