abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 23:22:35 #201
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_42438209
Noah vindt alleen de boekjes leuk met pop-ups en "kiekeboe"-vakjes en dat soort dingen En verder een aantal boekjes die heel dik en stevig zijn waar ie ook zelf mee mag "lezen", en alleen plaatjes benoemt of dierengeluiden nadoet. Echt verhaaltjes voorlezen vindt ie nog niet interessant
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 00:22:34 #202
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_42440293
Zoë der laatst gekochte laarzen had ze al maat 27

Zoë begint zich nu pas te intresseren om samen te lezen maar dan wel de simpele dingen zoals het blad sesamstraat.
  Moderator zaterdag 7 oktober 2006 @ 00:28:11 #203
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_42440501
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 00:22 schreef Rottdog het volgende:
Zoë der laatst gekochte laarzen had ze al maat 27

Zoë begint zich nu pas te intresseren om samen te lezen maar dan wel de simpele dingen zoals het blad sesamstraat.
Oh, dan valt 25 nog wel mee dus, ze leken alweer zo groot.
Raar is dat, ik ben dat van Joey alweer vergeten.

Samara leest graag een boekje samen in bed voor het slapen gaan, lange verhaaltjes houd ze niet vol, meestal lezen we uit het grote dikkie dik boek, die verhaaltjes zijn net mooi.
Laatst heb ik Jip en Janneke nog geprobeert maar dat lukt nog niet, de verhaaltjes zijn te lang denk ik.
Maar met Samara is het ook pas sinds een half jaartje of zoiets.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  † In Memoriam † zaterdag 7 oktober 2006 @ 10:03:33 #204
81992 Githa
pi_42447601
Jordy vind plaatjes kijken wel heel leuk om samen te doen en dan vooral in fotoboekjes waarin hij mensen herkent.
Ik maak voor hem eigen fotoboekjes van leuke dingen, zoals een dagje efteling enzo, dan kan ik hem vertellen van die dag als we de foto's aan het kijken zijn en dat vindt hij heel erg leuk

Gewone boekjes leest hij liever zelf, echte verhaaltjes over een beer o.i. doen hem nog niet zoveel en daar heeft hij dan ook geen geduld voor.

Senesta, ik vind 25 ook wel meevallen hoor, Jordy zit nu ook al in 23 en ik ben bang dat hij daar heel snel uit zal zijn daaaaag, nieuwe schoenen
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 10:21:49 #205
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_42447797
Kai

Anitra we praten snel ) kan weer niet msnén upload van @home werkt niet
Engaging Infinite Improbability Drive..
  † In Memoriam † zaterdag 7 oktober 2006 @ 10:21:59 #206
81992 Githa
pi_42447800
Jordy heeft trouwens een nieuwe zinnetje, hij zegt heel de dag tegen alles en iedereen "kom maar" maar dan ook met een heel lief en troostend stemmetje waarop de knuffel, de hond, ik of wat dan ook een knuffel krijgt
pi_42448623
wat schattig.

anna zit alles en iedereen na te praten momenteel, erg grappig. zij heeft nu trouwens schoenmaat 23. en piet zit al in 28. maar over dat voorlezen: bij piet zijn we er heel vroeg mee begonnen, gewoon samen prentenboeken bekijken dan he, en dat vond hij ook al heel vroeg leuk. bij anna kwam het er lang niet zo vaak van, maar die vond boekjes en plaatjes kijken toch ook al erg vroeg leuk. ze heeft ook wel haar voorkeuren voor sommige barbapapa boekjes bijvoorbeeld. 't liefst boekjes waarin flink wat gehuild wordt. en als ze er niet echt in huilen verzint anna het er zelf wel bij. en veel herhaling, altijd wordt er om 'nog een keer?!' gevraagd als een boekje uit is.

piet is nu juist wat meer geïnteresseerd in nieuwe boekjes, en die begint echte verhalen nu ook steeds leuker te vinden. maar zo'n prentenboek als 'de gele ballon' (ja sjak, ik heb 'm laatst ook gekocht) waarin je zelf eindeloos van alles kunt opzoeken en er zelf verhalen bij kunt verzinnen vindt hij ook erg leuk. voor het slapen gaan doen we trouwens meestal verhalen-uit-eigen-mouw/duim.
pi_42449381
Evenstar

Jordy

Djulian heeft maat 25 maar hij heeft brede voeten en hoge wreef, dus schoenen is altijd een ramp.
Boekjes vind hij echt helemaal niks. Voor zijn verjaardag heeft hij een heel leuk boek gehad over dieren met schuifjes en dan heb je een ander plaatje. Djulian wil het alleen maar slopen
Hij gaat ineens zo vooruit met praten hij zegt alles na en probeert nu ook zinnetjes te maken. Gisteren zat Djen op de grond en ineens komt Djulian op haar afgerend, geeft haar een kus en roept: Bibi lief! Daar kan ik zo van genieten, van dat babbelen!
pi_42450154
Morris heeft net nieuwe schoenen gekregen, maat 25

Hier zijn we ook al heeeel vroeg met voorlezen begonnen en Morris vind het erg leuk. Hij sleept zelf boeken aan en zijn favoriete boeken zijn toch wel die van Richard Scarry. Daar is zo ontzettend veel op te zien. Erg leuk. En verder natuurlijk alles met tractoren en graafmesjemmes (graafmachines).

Verder babbelt hij de oren van je hoofd.Ik vind dat hij heel veel woorden kan en zinnetjes van 3 woorden maakt hij ook. En soms echt van die gekke moeilijke woorden als graafmachine, betonmolen, hagelslag, ziekenwagen, aanhangwagen. Heel grappig.

Vanmorgen gaf hij zijn (spuug)doekjes aan de baby. Dat vond ik zo schattig. Hij moest er eerst niks van weten maar zo langzamerhand zoekt hij toenadering. Ik laat het hem allemaal lekker op zijn eigen tempo doen.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 12:33:27 #210
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_42450420
Noah heeft nieuwe schoenen in maat 22. Wat een ukkie dan vergeleken de rest

Noah zegt ook alles van ons naar. Maar soms maakt ie van andere woorden zo een ander woord dat het even duurt voordat ik snap wat ie bedoet Zoals "Kuuk" ik dacht dat ie de keuken bedoelde eerst, maar hij bedoelde gewoon "kijk". En olifant noemt ie "èh-ie-oot"
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 13:00:00 #211
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_42451015
Het aantal lettergrepen klopt in ieder geval
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 14:29:29 #212
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_42453140
Kai heeft nu ook maat 22 (dezelfde schoenen als Jordy). Ik denk dat hij, als hij echt gaat lopen, gelijk een sprongetje maakt qua maat. Het is toch vaak zo dat de voetjes dan uitzakken? Nu heeft hij echt nog zo'n kussentje van babyvet bovenop zijn voetje.

Voorlezen is hier vaste prik voor het slapen gaan. We hebben inmiddels al een hele plank vol boekjes maar meneer wil alleen "Nijntje in de dierentuin" horen. Hij kent hem inmiddels bijna helemaal uit zijn hoofd en leest het boekje eigenlijk zelf aan papa voor

Dat praten is zo leuk. Kai verzint nu hele verhalen. Altijd valt er iets en dan is het "boem, au, huilen". Dat geldt overigens ook voor een stoel die op z'n kant ligt ofzo.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_42456386
(Voor)lezen is hier ook hip! Minder is dat mama het zo leuk vindt om voor te lezen, maar dat Dylan na een paar bladzijdes vindt dat hij mag lezen, of een paar bladzijdes extra omdraait Ach ja, hij is gewoon enthousiast he Ik lees meestal dan ook boekjes met weinig tekst voor, zoals Nijntje. Is ook nog in rijmvorm dus luistert helemaal lekker!

Dylan heeft trouwens maat 24 en zijn voeten groeien best langzaam vind ik. Soms wil ik zo graag schoenen voor hem kopen, terwijl hij ze echt niet nodig heeft
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 18:35:44 #214
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_42458944
Noah begint ook al kleuren te noemen en doet het nog goed ook! Zoveel nieuwe dingen ineens!
©Dumbo
  Licht Ontvlambaar zaterdag 7 oktober 2006 @ 19:10:37 #215
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_42459798
Iedereen nieuwe schoenen aan het kopen... wij ook Isa heeft maat 24 nu en heeft van de week deze laarsjes gekregen:

Voorlezen is hier ook vaste prik voor het slapen gaan. Liefst uit het grote boek van Sesamstraat of 'het haar van Saar'
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  Moderator zaterdag 7 oktober 2006 @ 19:21:21 #216
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_42460093
Oh wat een leuke laarsjes!
Samara heeft deze adidasjes gekregen:

En ze heeft een paar zwarte laklaarsjes voor onder een rokje of iets dergelijks.
  † In Memoriam † zaterdag 7 oktober 2006 @ 19:21:46 #217
37843 lady-wrb
kortaf
  † In Memoriam † zaterdag 7 oktober 2006 @ 19:22:58 #218
37843 lady-wrb
kortaf
pi_42460128
en die adidasjes zijn ook zo leuk

kunnen we geen apart kinderschoenentopic beginnen? met veel foto's en tips hoe wat en waar
pi_42460143
Wat een super leuke laarsjes
  † In Memoriam † zaterdag 7 oktober 2006 @ 19:23:56 #220
37843 lady-wrb
kortaf
pi_42460151
jeetje githa, ik lees nu pas dat het met jordi's handjes zo tegenzit. (ik kom weinig in dit topic )
wat naar joh.
  Moderator zaterdag 7 oktober 2006 @ 19:25:44 #221
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_42460205
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 19:22 schreef lady-wrb het volgende:
en die adidasjes zijn ook zo leuk

kunnen we geen apart kinderschoenentopic beginnen? met veel foto's en tips hoe wat en waar
Ja dat is wel leuk he?
Ik wilde eerst een paar hoge allstars voor onder een rokje voor Samara, ik vind ze zo stoer, in het zwart leer, maar die gaan pas vanaf maatje 27.
Ik geloof dat ik best wel een schoenen/kleding tik heb momenteel
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 19:25:46 #222
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_42460206
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 18:35 schreef texelonia het volgende:
Noah begint ook al kleuren te noemen en doet het nog goed ook! Zoveel nieuwe dingen ineens!
En nou hoor ik net dat ie gisteren voor het eerst heeft gesprongen (vandaag lukt het even niet zo goed) Tjee, hij doet echt ineens alles in één keer
©Dumbo
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 19:46:43 #223
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_42460797
Juul heeft schuiten. Die zit nu al in 23. Ai ai, dat belooft wat.
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 19:49:27 #224
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_42460880
Ik 'hoor' hier nog wel niet thuis, maar Tobias heeft al maat 20! Universele (binnen)schoentjes van 12-18 maanden past hij nog maar net Dat wordt nog wat! En boekjes lezen is (nog) niet leuk, maar foldertjes scheuren daarintegen

Githa wat balen dat het niet helemaal lekker loopt met Jordy's handje. Ik zou de volgende operatie ook zsm doen, fijn dat jullie over een maand alweer geholpen kunnen worden! Is het verlof van je vriend al geregeld?

Lois, logisch dat het 'even' duurde voor je je verhaal over Eva op kon schrijven hier, je had zo gehoopt dat ze geen groter stempeltje zou krijgen en als je dan die uitslagen zo keihard krijgt, dat zal heel moeilijk zijn geweest voor jullie. Het is al eerder gezegd, maar ik doe het nog een keertje; Eva had geen lievere ouders dan jullie uit kunnen kiezen! Ze komt er wel, jullie vinden de weg wel met en voor haar
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 20:40:03 #225
3142 m@x
pi_42462402
Wat een leuke meisjesschoenen zeg. Ik vind het voor jongetjes vaak een stuk moeilijker. Misschien toch een reden om nog een keer een meisje te maken

Ik had volgens mij ook nog niet gereageerd op het nieuws over Jordy's handjes. Ik zat me toen ik het laatst las te bedenken dat ik blij mag zijn dat Kai alleen maar nog niet loopt en dat dat vanzelf wel zal komen, zonder operaties enzo. Ik kan me voorstellen dat jullie als een berg tegen de operatie opzien, zeker nadat het de vorige keer zo is tegengevallen. Maar misschien is het wel beter om het zo snel mogelijk achter de rug te hebben.

En volgens mij hoort het in het kleutertopic thuis maar aangezien Saffier er hier toch over begint .... Ik vind het echt geweldig hoe jullie met Eva omgaan. Die uitslagen zijn inderdaad keihard maar ik weet ook zeker dat jullie er elkaar doorheen kunnen slepen. Ik vond Eva tijdens de meet zo lief met dat eigenwijze brilletje van haar. Ze was zo leuk met Kai's auto aan het spelen en zo lekker in haar eentje aan het rommelen
pi_42462437
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 19:10 schreef Sjeen het volgende:
Iedereen nieuwe schoenen aan het kopen... wij ook Isa heeft maat 24 nu en heeft van de week deze laarsjes gekregen:

[afbeelding]

Voorlezen is hier ook vaste prik voor het slapen gaan. Liefst uit het grote boek van Sesamstraat of 'het haar van Saar'
Die zijn leuk!!!! waar heb je die vandaan?
  Licht Ontvlambaar zaterdag 7 oktober 2006 @ 20:44:01 #227
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_42462536
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 20:41 schreef LadyS het volgende:

[..]

Die zijn leuk!!!! waar heb je die vandaan?
Locale schoenenzaak... Het merk is Gattino, dus waarschijnlijk wel nederlandbreed verkrijgbaar
  Jubileum moderator zaterdag 7 oktober 2006 @ 20:44:03 #228
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_42462539
Leuk! Doe maar een apart kinderschoenen topic, kun je gelijk alles showen enzo
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  † In Memoriam † zaterdag 7 oktober 2006 @ 20:50:29 #229
37843 lady-wrb
kortaf
pi_42462734
wie trapt er af? ik stel voor dat sjeen begint met de schattige nieuwe laarsjes van isa
  Licht Ontvlambaar zaterdag 7 oktober 2006 @ 21:01:50 #230
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_42463075
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 20:50 schreef lady-wrb het volgende:
wie trapt er af? ik stel voor dat sjeen begint met de schattige nieuwe laarsjes van isa
De allerleukste kinderschoenen!!!
pi_42463080
ik ben ook echt heel erg met schoenen voor Anna, heb laatst 5(!) paar voor d'r gekocht, van maat 23 t/m maat 26. wel tweedehands maar van een merk dat haar echt super zit (Mod8) dus dat is relatief veilig. ik zal morgen een fotootje maken van 't hele rijtje.

van Gattino heeft Anna ook al 2 paar versleten maar die vallen toch wat smal over 't algemeen. Piet kan ze echt niet aan. die draagt nu al een tijd schoenen van Yellow Cab (ook tweedehands maar ook wel zo'n goede kwaliteit dat dat niet zo veel uitmaakt).
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 21:26:49 #232
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_42463961
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 20:40 schreef m@x het volgende:

[...]
En volgens mij hoort het in het kleutertopic thuis maar aangezien Saffier er hier toch over begint
[...]
Ik kon het hier al niet zo snel terugvinden en zag Lois hier opduiken dus nam maar aan dat ze het hier had gepost!

M@x jouw Kai komt er heus wel hoor! Die slaat straks het lopen over en begint meteen met rennen joh!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_42463973
kai bíjna twee-jaar zie ik, wow!
  † In Memoriam † zaterdag 7 oktober 2006 @ 21:29:05 #234
37843 lady-wrb
kortaf
  Jubileum moderator zaterdag 7 oktober 2006 @ 21:30:05 #235
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_42464088
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 21:26 schreef Saffier het volgende:

[..]

Ik kon het hier al niet zo snel terugvinden en zag Lois hier opduiken dus nam maar aan dat ze het hier had gepost!
Ik lees alle topics dus ik vind het altijd wel Lief zijn jullie
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  Moderator zaterdag 7 oktober 2006 @ 21:31:19 #236
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_42464140
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 21:01 schreef bixister het volgende:
ik ben ook echt heel erg met schoenen voor Anna, heb laatst 5(!) paar voor d'r gekocht, van maat 23 t/m maat 26. wel tweedehands maar van een merk dat haar echt super zit (Mod8) dus dat is relatief veilig. ik zal morgen een fotootje maken van 't hele rijtje.

van Gattino heeft Anna ook al 2 paar versleten maar die vallen toch wat smal over 't algemeen. Piet kan ze echt niet aan. die draagt nu al een tijd schoenen van Yellow Cab (ook tweedehands maar ook wel zo'n goede kwaliteit dat dat niet zo veel uitmaakt).
Samara draagt ook wel tweedehands schoenen hoor.
Niet altijd maar soms wel.
  Licht Ontvlambaar zaterdag 7 oktober 2006 @ 21:32:21 #237
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_42464170
Gattino valt inderdaad smal Bix, Isa schijnt erg smalle voetjes te hebben, deze laarsjes passen echt perfect (ze heeft mama's kuiten in elk geval niet geërfd
  † In Memoriam † zaterdag 7 oktober 2006 @ 21:45:08 #238
37843 lady-wrb
kortaf
pi_42464577
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 21:30 schreef Lois het volgende:

[..]

Ik lees alle topics dus ik vind het altijd wel Lief zijn jullie
hoe doe je dat?
mijn dagen hebben 24 uur en zijn standaard te kort, heb jij andere dagen?
pi_42481636
Wat een stoere schoenen allemaal!

Wat voor schoenen en waar hebben jullie schoenen gekocht toen jullie kids net gingen lopen?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_42482879
Ik heb bij Scapino laatst de lijn van dr. Visser gezien, hele leuke schoentjes! Weet iemand of deze ook goed zijn? Ik bedoel qua kwaliteit en goed voor de voetjes? Voor de winter heeft Sara namelijk schoentjes nodig en ze begint ook een beetje te lopen nu. Ik heb wel eens gehoord dat ze 3 maanden goed los moeten kunnen lopen voor je ze schoentjes ' mag' aantrekken, maar voor naar buiten in de winter lijkt het me wel handig om warme schoentjes te hebben.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  † In Memoriam † zondag 8 oktober 2006 @ 18:44:53 #241
81992 Githa
pi_42486515
Jordy is ineens de hoogte in geschoten denk ik, vanmorgen wilde ik hem een setje aan doen die hij vorige week nog aan had en het was gewoon hoog water dus toenik ging ik nog wat kleding bij hem passen en ik kon zo zijn halve kleding kast wegleggen Ohw, Ohw...
Dus nu maar ff marktplaats aan het afstruinen, wie weet zijn er nog leuke setjes te vinden.

Dat het ineens zo hard kan gaan hé!
  † In Memoriam † zondag 8 oktober 2006 @ 18:55:29 #242
81992 Githa
pi_42486868
Oe, volgens mij heb ik bijna een merk kledingpakket gekocht met 8 broekjes en 11 truien/vesten
zou toch even mooi zijn he
pi_42487554
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 19:25 schreef texelonia het volgende:

[..]

En nou hoor ik net dat ie gisteren voor het eerst heeft gesprongen (vandaag lukt het even niet zo goed) Tjee, hij doet echt ineens alles in één keer
Goed van Noah! Dylan kan nog steeds niet springen, maar doet wel pogingen, zo grappig Ook hij kent de kleuren en getallen t/m 12, ik vind het nog steeds leuk dat je bij je kind zo trots op iets kan zijn wat voor jezelf zo gewoon is!

Fuente Dylan had speciale kinderschoentjes met een heel flexibele zool, speciaal voor als ze net (gaan) lopen. Kan je gewoon bij (kinder)schoenenzaken kopen
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  zondag 8 oktober 2006 @ 19:56:02 #244
3142 m@x
pi_42489024
Zo stom dat die beginnersschoentjes maar tot maat 21 gaan Maar goed, dat is mijn eigen frustratie. We kopen nu hushpuppies bij Dolcis. Ik vind ze veel te duur voor een kind wat er eigenlijk niet op loopt, maar zonder schoenen kan je niet buitenspelen dus hij heeft ze wel echt nodig. Gelukkig hebben we nu al twee keer in de uitverkoop een paar voor 10 euro op de kop kunnen tikken.

Toen ik Kai vanavond naar bed bracht deden we nog even het "kai is mama's........" spelletje. Normaal vult hij op de puntjes de raarste woorden in (meisje, kangaroe, auto, etc) maar vandaag kwam hij niet verder dan "baby" (beejie). Echt te lief.
  zondag 8 oktober 2006 @ 20:43:25 #245
144006 chacama
Ondernemend!
pi_42490871
Hier ook al nieuwe schoenen. Zal ze morgen wel even spammen in het andere topic. Fleur zit nu in 25. En wat heeft de rest gave schoenen zeg...

Fleur begint geloof ik van mening te zijn dat ze 's middags niet hoeft te slapen. Maar uiteindelijk heeft de slaap vanmiddag om kwart voor 3 gewonnen.... Daarna lekker het bos in....maar daar zijn geen spinnen hoor..... nee, daar zijn geen spinnen. Alleen padestoelen en konijntjes.....
  zondag 8 oktober 2006 @ 20:48:40 #246
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_42491063
Fuente hier ook in eerste instantie zo'n super flexibele zool gehad (bij kinderschoenenwinkel gekocht). Tegenwoordig wordt hier ook wel Dr.Visser gedragen en bevalt tot nu toe prima (hoewel ze d'r laatste schoenen niet aan wil om de een of andere vage reden.. )
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  † In Memoriam † zondag 8 oktober 2006 @ 21:30:14 #247
81992 Githa
pi_42492869
Jordy wilde om 16.00 nog even slapen, hij was moe van de visite, dus even op bed gelegd, maar om 19.30 was hij nog niet wakker en hij moest nog eten dus toch maar wakker gemaakt en wat gegeven, maar hij bleef maar warm met van die rode appel wangen, waarvan ik dacht dat ze misschien van de slaap waren, maar nu heeft hij koorts verklaard wel gelijk waarom hij zolang bleef slapen.

M@x, komt er nog een leuke verjaardags spam ? ... en wat vond Kai van zijn stoel?
  zondag 8 oktober 2006 @ 21:36:41 #248
144006 chacama
Ondernemend!
pi_42493140
Jordy.....beterschap
  FOK!fossiel zondag 8 oktober 2006 @ 21:50:45 #249
2628 Karin
pi_42493739
Beterschap Jordy!
Erg he dat ze opeens uit hun hele garderobe gegroeid zijn? Bram heeft bijna de hele zomer in van die 3/4 broeken gelopen met nog 3 spijkerbroeken voor de koudere dagen. Het is wat kouder geworden en hij pastte helemaal niets meer van voor de zomer Ook die spijkerbroekjes hadden hoog water. Dus nog heel snel op zoek naar flink stel broeken, zeker voor zijn vakantie. Want 5 dagen weg en zeker als hij druk aan het spelen is en moe is wil hij nog wel in zijn broek plassen, broekje of 8 is echt geen overbodige luxe. Ik kon natuurlijk weer niet genoeg vinden, helemaal in stress, maar zijn personal shopper heeft gelukkig geholpen En ik kon ook nog broekjes lenen van Spuuglokje Dus er ligt hier een hele berg om ingepakt te worden.
pi_42494860
haha zo'n personal shopper zou ik ook wel willen karin, klinkt erg handig!

githa, beterschap voor jordy.

dat ineens de lengte in schieten komt mij ook bekend voor, ik kan hier ook voortdurend weer dingen uit de kast halen die niet meer blijken te passen. en ook het steeds weer kijken wat er van de al in ruime mate op voorraad zijnde nieuwe kleding al past vind ik een heel gedoe. ja, een luxeprobleem, maar ik had zelf al aardig wat ingeslagen en krijg nu van alle kanten ook ineens zakken vol kleertjes voor anna. hartstikke leuk, maar ik ben dan zo bang dat ik dingen vergeet op tijd aan te trekken. ze zijn er zo weer uit.

m@x, gefeliciteerd met k@i! hoe was 't vandaag?! wat lief dat ie juist vanavond weer even je baby wilde zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')