Oh, dan valt 25 nog wel mee dus, ze leken alweer zo groot.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:22 schreef Rottdog het volgende:
Zoë der laatst gekochte laarzen had ze al maat 27![]()
Zoë begint zich nu pas te intresseren om samen te lezen maar dan wel de simpele dingen zoals het blad sesamstraat.![]()
Ja dat is wel leuk he?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:22 schreef lady-wrb het volgende:
en die adidasjes zijn ook zo leuk
kunnen we geen apart kinderschoenentopic beginnen? met veel foto's en tips hoe wat en waar
En nou hoor ik net dat ie gisteren voor het eerst heeft gesprongen (vandaag lukt het even niet zo goed)quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:35 schreef texelonia het volgende:
Noah begint ook al kleuren te noemen en doet het nog goed ook!Zoveel nieuwe dingen ineens!
![]()
Die zijn leuk!!!! waar heb je die vandaan?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:10 schreef Sjeen het volgende:
Iedereen nieuwe schoenen aan het kopen... wij ookIsa heeft maat 24 nu en heeft van de week deze laarsjes gekregen:
[afbeelding]
Voorlezen is hier ook vaste prik voor het slapen gaan. Liefst uit het grote boek van Sesamstraat of 'het haar van Saar'![]()
Locale schoenenzaak... Het merk is Gattino, dus waarschijnlijk wel nederlandbreed verkrijgbaarquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:41 schreef LadyS het volgende:
[..]
Die zijn leuk!!!! waar heb je die vandaan?
De allerleukste kinderschoenen!!!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:50 schreef lady-wrb het volgende:
wie trapt er af? ik stel voor dat sjeen begint met de schattige nieuwe laarsjes van isa
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:40 schreef m@x het volgende:
[...]
En volgens mij hoort het in het kleutertopic thuis maar aangezien Saffier er hier toch over begint
[...]
Ik lees alle topics dus ik vind het altijd welquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:26 schreef Saffier het volgende:
[..]
Ik kon het hier al niet zo snel terugvinden en zag Lois hier opduiken dus nam maar aan dat ze het hier had gepost!
Samara draagt ook wel tweedehands schoenen hoor.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:01 schreef bixister het volgende:
ik ben ook echt heel erg met schoenen voor Anna, heb laatst 5(!) paar voor d'r gekocht, van maat 23 t/m maat 26. wel tweedehands maar van een merk dat haar echt super zit (Mod8) dus dat is relatief veilig. ik zal morgen een fotootje maken van 't hele rijtje.
van Gattino heeft Anna ook al 2 paar versleten maar die vallen toch wat smal over 't algemeen. Piet kan ze echt niet aan. die draagt nu al een tijd schoenen van Yellow Cab (ook tweedehands maar ook wel zo'n goede kwaliteit dat dat niet zo veel uitmaakt).
hoe doe je dat?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:30 schreef Lois het volgende:
[..]
Ik lees alle topics dus ik vind het altijd welLief zijn jullie
Goed van Noah!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:25 schreef texelonia het volgende:
[..]
En nou hoor ik net dat ie gisteren voor het eerst heeft gesprongen (vandaag lukt het even niet zo goed)Tjee, hij doet echt ineens alles in één keer
toen luca een kussen wilde,heb ik een boxkleed een paar keer dubbel gevouwen en dat in een sloop gestopt.quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:33 schreef Luchtbel het volgende:
Ik kom er even tussendoor, zonder verder te reageren, sorry. Is het erg om een kind van Jolies leeftijd met een kussen te laten slapen? Een grote mensen kussen? Ze zal er wel niet meer in kunnen stikken maar andere bezwaren? Voor nek en ligging?
Dat deed Isa dus ookquote:Op maandag 9 oktober 2006 08:28 schreef snoopy het volgende:
Bij ons is het eigenlijk ook gekomen omdat Morris steeds met zijn hoofd bovenop een bergje deken ging liggen. Voor de rest lag hij dan bloot. Dus sinds deze week heeft hij kinderkussen en dekbed van de HEMA en hij ligt er echt als zo'n prinsje onder
Lijkt me een goed idee. Wat je nog kunt proberen is een klein nachtlampje aan te doen en aangeven dat ze in bed boekjes mag lezen, maar dat ze dus wel stil moet zijn, want papa en mama moeten slapen. Ik weet niet of dit gaat in combi met de 5-10-15 min regel. Het enige wat ik weet is dat Fleur het er goed 'op doet'. Zo heeft ze niet het idee dat ze moet slapen, maar wel stil moet zijn en uiteindelijk valt ze dan wel in slaap. Nu heb ik dit 's nachts pas 3 of 4 keer hoeven doen, want inmiddels slaapt ze door als een roos. Maar goed, misschien kun je er iets mee.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:59 schreef Githa het volgende:
Misschien niet uit bed halen om met de mobiel te spelen Fuente en direct de 5-10-15 min methode toepassen, uiteraard wel troosten ín bed.
Het blijft moeilijk en vreselijk frusterend als het van die doorzettertjes zijn![]()
Dat doen we sinds een paar dagen ook niet meer. Maar ze is idd een ontzettende doorzetter. Ik denk dat we de komende nachten gewoon stug volhouden met die 5-10 minutenregel, maar het breekt ons zo op. Want al spreek je af dat de 1 eruit gaat die nacht, Sara gilt zo hard dat je dan toch niet kan slapen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:59 schreef Githa het volgende:
Misschien niet uit bed halen om met de mobiel te spelen Fuente en direct de 5-10-15 min methode toepassen, uiteraard wel troosten ín bed.
Het blijft moeilijk en vreselijk frusterend als het van die doorzettertjes zijn![]()
Misschien slaapt ze overdag te veel?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:53 schreef Fuente het volgende:
cacama, we proberen van alles te bedenken wat het zou kunnen zijn, maar wij worden zelf nergens wakker van (ja, van Sara dan). Ze wil ook echt uit bedje, en dan wil ze aan de mobiel zitten (hangt er 1 op haar kamer, vindt ze reuze interessant) en ze wil kletsen en leuk doen, zodra je haar in bed zet is het brullen. Haar oortjes zijn pas gechecked, daar kan ze ook geen last van hebben. Overdag slaapt ze wel goed, bij opa en oma 's nachts dus ook.
Is ook zo, sterkte in ieder geval.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:16 schreef Fuente het volgende:
We hebben Sara pas na het eten naar opa en oma gebracht, dus haar overdag-tijd was exact hetzelfde... Lastig is dit zeg
Ze slaapt overdag vaak maar 1 keer, en niet echt heel lang.
Thnx allemaal, voor de opbeurende woorden, ik houd me idd maar vast aan ' dat het overgaat', is eerder ook altijd het geval geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |