Jawel..quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 16:27 schreef rompompom het volgende:
[..]oekje geeft.
Kan je een topic niet meteen zelf centraal openen dan, J.?
Kun je niet meteen goed quoten erpépéquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 16:27 schreef rompompom het volgende:
[..]
*doekje geeft.
Kan je een topic niet meteen zelf centraal openen dan, J.?
Blijkbaarquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 16:27 schreef Janetje het volgende:
[..]
Jawel..maar ik kan niet aan alles denken..
Ga je moeder pesten, opdondertjequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 16:28 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Kun je niet meteen goed quoten erpépé?
Hee!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 16:42 schreef Mokster het volgende:
Ha!
*Tuutsje op geeft.quote:
Waarschijnlijk een kusje.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 16:46 schreef ehqo het volgende:
Tuutsje?
Wat zijn dat?quote:
Soort fishsticks, maar dan een heul stuk lekkerder.quote:
Geef mij er eens eentje dan.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 16:55 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Soort fishsticks, maar dan een heul stuk lekkerder.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 16:55 schreef Memento-Mori het volgende:
Holy fuck ik sta nu al 16maanden droog bedacht ik me net
Dan zit je in de goede reeks.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 16:55 schreef Memento-Mori het volgende:
Dás best lang... nouja er komt een tijd dat je dat weer dik inhaaltquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 16:55 schreef Memento-Mori het volgende:
Moejje even wachten op die krullebol.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 16:59 schreef clumsy_clown het volgende:
Zit hier iemand die nerdy genoeg is om te weten hoe ik mijn Ghost-back-up zeg maar weer op m'n pc zet/ Dat hij terugzet naar toen. Ofzo. Jeweetwel. Dinges.
probeer het in digquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 16:59 schreef clumsy_clown het volgende:
Zit hier iemand die nerdy genoeg is om te weten hoe ik mijn Ghost-back-up zeg maar weer op m'n pc zet/ Dat hij terugzet naar toen. Ofzo. Jeweetwel. Dinges.
zou je denken?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 16:58 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Dás best lang... nouja er komt een tijd dat je dat weer dik inhaalt.
Die weet het nietquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:00 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Moejje even wachten op die krullebol.
Dan moet ik een topic openenquote:
enniewee voorlopig sta ik dus 2equote:Op zaterdag 7 oktober 2006 16:58 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik gok dat er bij mij nog we; 16 bijkomen
Er is maar één échte krullebol. De rest zijn rip-offs en wannabe'squote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:02 schreef Dagonet het volgende:
Die andere krullebol bedoelde ik ook.
Tsk, hij heeft al meegemaakt hoe lief ik irl benquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:03 schreef rompompom het volgende:
[..]
Slarioux sluit al d'r topics, omdat ze te arrogant is. Terecht, natuurlijk.
Ah ok.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:03 schreef rompompom het volgende:
[..]
Slarioux sluit al d'r topics, omdat ze te arrogant is. Terecht, natuurlijk.
Volgens mij was het ghost opstarten en dan in het menu terugzetten van image kiezen. oid.quote:
Arm schaapquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Tsk, hij heeft al meegemaakt hoe lief ik irl ben.
Gecondoleerd.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 16:55 schreef Memento-Mori het volgende:
320 Hier.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:06 schreef clumsy_clown het volgende:
Ok. Belangrijk moment.
Ik Fok nu 2 jaar, 6 maanden, 7 dagen en 15 minuten. En ik heb zojuist m'n aantal ppp van 50 opgeschroeft naar 100.
Vergeet niet om je mail en adressen lijst te backuppen!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:09 schreef clumsy_clown het volgende:
Fuck it, ik formatteer wel gewoon.
Wrom? Lijkt me niet dat MSN vergeet wie ik in m'n lijst heb. Toch?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:10 schreef rompompom het volgende:
[..]
Vergeet niet om je mail en adressen lijst te backuppen!
Troost je, mijn record is een meervoud van wat jij nu hebt.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:10 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
2e op een afstand of liggen we dicht bij elkaar?
Ah, ok, als je je mail niet met Outlook of Outlook Express binnenhaalt, is er niks aan de zeis inderaadquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wrom? Lijkt me niet dat MSN vergeet wie ik in m'n lijst heb. Toch?
Zal ik Slarioux afleiden?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:13 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ga me in DIG begeven, wens me succes.
en ik ben slim maar lelijk en zo hebben we allemaal wel ietsquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:16 schreef Mokster het volgende:
[..]
Nee joh!
Ik weet niet eens waar het hele gesprek over gaat.
Ík ben pas dom.
Schedelbasisfractuur vind ik wat erg cru.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:33 schreef ehqo het volgende:
Ik heb geen zin in werk. Wie slaat mij een schedelbasisfractuur? Dan hoef ik vast niet.
Okee.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:35 schreef Mokster het volgende:
[..]
Schedelbasisfractuur vind ik wat erg cru.
Maar ik kan je wel komen ontvoeren.
Gekneveld en wel.
Dan kún je niet eens.
Wees snel, ik ga er nú heen, dus je hebt een kwartier om me van de fiets te trekken.quote:
Is dat je "jippie-ik-heb-een-mooie-jas"-gezicht?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[afbeelding]
Nieuwe jasin t echt nog veel mooier
Ik neem de mensfax.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:38 schreef ehqo het volgende:
Wees snel, ik ga er nú heen, dus je hebt een kwartier om me van de fiets te trekken.
het gata om de jas, niet om mn hoofdquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:39 schreef Mokster het volgende:
[..]
Is dat je "jippie-ik-heb-een-mooie-jas"-gezicht?
Of dacht je aan die 16 maanden?
Húúúu!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:41 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh bah, m'n buren hebben seks.
dicht bij elkaarquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:10 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
2e op een afstand of liggen we dicht bij elkaar?
Tis een leuke jas.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
het gata om de jas, niet om mn hoofdik kijk ALTIJD kut op foto;s, ik heb er mee leren leven
Ja. Ik bedoel. Ze zijn oud. En het is nog licht. Het klopt niet.quote:
Excuus. Het was geen aardige vraag.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:42 schreef Memento-Mori het volgende:
het gata om de jas, niet om mn hoofdik kijk ALTIJD kut op foto;s, ik heb er mee leren leven
Oud... als in bejaard?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:44 schreef clumsy_clown het volgende:
Ja. Ik bedoel. Ze zijn oud. En het is nog licht. Het klopt niet..
foto's doe ikl niet meerquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:46 schreef clumsy_clown het volgende:
Doe 's foto van de voorkant en melden waar je hem gekocht heb en voor hoeveel.
Weet ik. Maar ik kon het niet latenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jamaar. Het is niet grappig.
al sinds gisteravond hoorquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:20 schreef Q. het volgende:
Hallo. Het is bijna weekend.
Oh?quote:
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:41 schreef clumsy_clown het volgende:
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:59 schreef Memento-Mori het volgende:
Oja poezen eten geven van de buurvrouw enzo
Ja m'n huisgenootje en 'r vriend ook gisteravond..quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:41 schreef clumsy_clown het volgende:
mischien denken ze wel hetzelfde over jouquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:14 schreef Q. het volgende:
Mijn buren hebben geen seks, ze zijn buitenlander, daar doen ze dat soort dingen niet.
Ik geef ze geen ongelijk.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:15 schreef killswitch het volgende:
[..]
mischien denken ze wel hetzelfde over jou
sweet memoriesquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:20 schreef Janetje het volgende:
Check wat ik net vond van een oud topic van me..
[afbeelding]
De mijne zijn oude negerts.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:14 schreef Q. het volgende:
Mijn buren hebben geen seks, ze zijn buitenlander, daar doen ze dat soort dingen niet.
TMIquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:46 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
De mijne zijn oude negerts..
ieuw ieuw ieuw ieuw dan doe ik het zelfs nog liever met jouquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:00 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dan bel je ff aan en vraag je of je mee mag doen!
Dan neem je ff de trein naar amersfoortquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:04 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ieuw ieuw ieuw ieuw dan doe ik het zelfs nog liever met jou
Zit jij daar dan?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:06 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dan neem je ff de trein naar amersfoort
Hoevelaken.quote:
Napalm, wat mij betreft.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:11 schreef Q. het volgende:
Huuu, Amersfoort.
ja bij hoevelaken linksaf enzoquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:13 schreef Q. het volgende:
Ik weet het, ik weet het! Bij het knooppunt.
Ja, hè, waar blijf je dan?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:17 schreef Memento-Mori het volgende:
ik verveel me
Ga naar McDavid.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:17 schreef Memento-Mori het volgende:
ik verveel me
Stond mijn gulp open op de meet?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Met een kleine 'm' uiteraard. Niet met een kleine. Denk ik. Eventueel.
jamaar!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is maar een pisstukje, hop, ga neuken jullie.
De naam is david, maargoed.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:27 schreef Janetje het volgende:
Ja jezus, ga neuken ofzo.
ik ook nietquote:
Nou dan wordt het maandagquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ook nietik heb een week en dat van die kioskpolo is neit zo das alleen als ik die rugzakenzo ook bij me heb
da's 3,90 te veelquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:16 schreef Q. het volgende:
Enkele reis per trein 3 euro 90. Hallo!
Ja hey.. krijg je eindelijk eens de kans..quote:
hier achter het station doen ze het goedkoperquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:35 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja hey.. krijg je eindelijk eens de kans..
Geen wonder dat je nog maagd bent.
Hoe heb je dat gedaan?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:45 schreef cerreur het volgende:
Zo, hoofdpijn weg.
Hoevelaken CS?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:46 schreef mcDavid het volgende:
[..]
hier achter het station doen ze het goedkoper
Leven gaat naar bed.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:28 schreef Janetje het volgende:
Ja, hallo.. leven?
Maar het gaat ook weer verder..quote:Op zondag 8 oktober 2006 01:23 schreef Janetje het volgende:
Leven houdt op.
En terwijl ik dit typ zegt iemand op discovery: "Het leven zit vreemd in elkaar."quote:
Ik heb nooit hoeren achter Amersfoort CS gezien terwijl ik er vlak achter heb gewoond.quote:
Waar je middenin zit herken je niet altijdquote:Op zondag 8 oktober 2006 02:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb nooit hoeren achter Amersfoort CS gezien terwijl ik er vlak achter heb gewoond.![]()
Dat zal het zijn.quote:Op zondag 8 oktober 2006 04:10 schreef rompompom het volgende:
[..]
Waar je middenin zit herken je niet altijd
Tiramisu!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:36 schreef Mokster het volgende:
Pasta klaar.
Tiramisu klaar.
Bezoek kan komen!
*Achter c's boekenkast kijkt..quote:Op zondag 8 oktober 2006 15:34 schreef cerreur het volgende:
AAAAAAH NAZI'S OVERAL!
Het was lekker,quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:36 schreef Mokster het volgende:
Pasta klaar.
Tiramisu klaar.
Bezoek kan komen!
Ik. Sorry.quote:Op zondag 8 oktober 2006 15:56 schreef ehqo het volgende:
Wie zit het geluid steeds te verdelen?
Jij mocht er, ondanks je slobberoutfit, ook zijn.quote:Op zondag 8 oktober 2006 15:58 schreef Mokster het volgende:
[..]
Dank u.
Net als u overigens.
In jurkje met laarzen.
TF 14.gifquote:Op zondag 8 oktober 2006 16:00 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Jij mocht er, ondanks je slobberoutfit, ook zijn.![]()
Second that.quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:00 schreef Twisted_fok het volgende:
Jij mocht er, ondanks je slobberoutfit, ook zijn.![]()
vleisch.quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:00 schreef Janetje het volgende:
Oeh, nieuw vleesch..
Geen idee maar ik heb zo'n vermoedenquote:Op zondag 8 oktober 2006 16:11 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Wat hoorde ik nou: Whehehehehe.
Hoi.
Slavink.quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:12 schreef ehqo het volgende:
Karbonaatje? Drumstick? Lende biefstuk? Roomschnitzel?
Beschrijf jezelf eens.
Hoi.quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:15 schreef AmyLee het volgende:
hihi hoi
Gaat het over Dirkjan?quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:17 schreef Bizznitch het volgende:
Geen idee maar ik heb zo'n vermoeden.
Subtiel, e.quote:
Argh.quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:20 schreef ehqo het volgende:
[..]
Dat gaat uitstekend met een wit sausje.
Dat wist ik al.quote:
Daar ging je kwartetquote:Op zondag 8 oktober 2006 16:27 schreef ehqo het volgende:
Engelentrompet.
Ik gokte het wel ja, met die R&P/slowchat geschiedenis.quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:36 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
wist je vast ook al dat die van mij is
Memento-Mori.quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:40 schreef ehqo het volgende:
Wie is Astrid?
die heb ik al enige tijd niet meer hoorquote:Op zondag 8 oktober 2006 16:43 schreef ehqo het volgende:
[..]
Oh dié Astrid. Ik herkende haar niet zonder bloemetjes in de naam.
Ik deed even met plaags.quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:44 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
die heb ik al enige tijd niet meer hoor
Diiit isss heeeet eeeindeeeequote:
quote:I heard you on the wireless back in Fifty Two
Lying awake intent at tuning in on you.
If I was young it didn't stop you coming through.
Oh-a oh
They took the credit for your second symphony.
Rewritten by machine and new technology,
and now I understand the problems you can see.
Oh-a oh
I met your children
Oh-a oh
What did you tell them?
Video killed the radio star.
Pictures came and broke your heart.
Oh-a-a-a oh
And now we meet in an abandoned studio.
We hear the playback and it seems so long ago.
And you remember the jingles used to go.
Oh-a oh
You were the first one.
Oh-a oh
You were the last one.
In my mind and in my car, we can't rewind we've gone to far
Oh-a-aho oh,
Oh-a-aho oh
In my mind and in my car, we can't rewind we've gone to far.
Pictures came and broke your heart, put the blame on VTR.
You are a radio star.
You are a radio star.
* Afspeelt.quote:
Luie aap.quote:Op zondag 8 oktober 2006 17:52 schreef Memento-Mori het volgende:
wie komt mij eten brengen?
ik wil ook best koken hoor maar dan voor meerdere mensen, ik vind voor mij alleen koken zo nutteloosquote:
Kun je hier even komen koken? Ik heb de ingrediënten liggen maar (nog) geen zin om in de keuken te gaan staan.quote:Op zondag 8 oktober 2006 17:59 schreef Memento-Mori het volgende:
ik wil ook best koken hoor maar dan voor meerdere mensen, ik vind voor mij alleen koken zo nutteloos
ik ookquote:Op zondag 8 oktober 2006 17:59 schreef Janetje het volgende:
Ik heb een stoere nieuwe jas.
Zo wereldreis achter de rug.. hiervandaan naar de stad gelopen en terug..quote:Op zondag 8 oktober 2006 18:08 schreef Janetje het volgende:
Ik ga nú pannekoeken bakken.
Oi.quote:Op zondag 8 oktober 2006 23:23 schreef Dribbel_ het volgende:
hoi
Oi natuurlijk in de betekenis van "sterf, doe eens iets nuttig met je lichaam en maak er mest van om de velden in Afrika mee te bewerken".quote:
Uiteraard.. maar hoe weet u dat, vader?quote:Op zondag 8 oktober 2006 23:27 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Oi natuurlijk in de betekenis van "sterf, doe eens iets nuttig met je lichaam en maak er mest van om de velden in Afrika mee te bewerken".
Toch?
Ik kan tussen de regels doorlezen.quote:Op zondag 8 oktober 2006 23:27 schreef Janetje het volgende:
[..]
Uiteraard.. maar hoe weet u dat, vader?
Bent u nou niet trots dat ik tussen de regels door kan schrijven?quote:
Niet slecht hoor kuthond.quote:
Heb ik vrijdag gedaan.. en de keuken.quote:Op zondag 8 oktober 2006 23:34 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Mooi zo
ja goed
en ik moet zo de badkamerschoonmaken
en daar heb ik geen zin in
![]()
Mja nogalquote:Op zondag 8 oktober 2006 23:35 schreef Janetje het volgende:
[..]
Heb ik vrijdag gedaan.. en de keuken.
Dat is kut hm..
En goed ook, die hele zin gepropt in twee letters! En wie zegt dat vrouwen niet efficient kunnen communiceren?quote:Op zondag 8 oktober 2006 23:28 schreef Janetje het volgende:
[..]
Bent u nou niet trots dat ik tussen de regels door kan schrijven?
*Rothond achter oortje krabbelt.quote:
Geen idee.. een ongegronde aantijging...!quote:Op zondag 8 oktober 2006 23:37 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En goed ook, die hele zin gepropt in twee letters! En wie zegt dat vrouwen niet efficient kunnen communiceren?
Wel terug komen he?quote:Op zondag 8 oktober 2006 23:49 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ga zo m'n pc formatteren.
*eng muziekje*
*ril
WEES DAT DAN OOK.quote:Op maandag 9 oktober 2006 00:31 schreef rompompom het volgende:
Ik moet denk ik blij zijn dat ik een bericht mag posten hier van mijn draadloze netwerk.
quote:
Beter dan dat je er van moet huilen.quote:
WJZ.quote:Op maandag 9 oktober 2006 00:55 schreef Janetje het volgende:
[..]
Beter dan dat je er van moet huilen.
quote:Op maandag 9 oktober 2006 00:55 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik niet zo gauw. Eigenlijk alleen als ik in de spiegel kijk.quote:Op maandag 9 oktober 2006 00:55 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik ken hetquote:Op maandag 9 oktober 2006 01:00 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik niet zo gauw. Eigenlijk alleen als ik in de spiegel kijk.
Slaap lekker!quote:Op maandag 9 oktober 2006 01:19 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik ga maar slapen. Ik ben moe, maar vier uurtjes geslapen gisternacht enzo
Dat gaat lukkenquote:
Gezondheid!quote:Op maandag 9 oktober 2006 01:22 schreef MudBabe het volgende:
Love & Peace!
En frituurvet met aangekoekte placenta.quote:Op maandag 9 oktober 2006 01:22 schreef MudBabe het volgende:
Love & Peace!
Dat klinkt helemaal gezellig!quote:Op maandag 9 oktober 2006 01:24 schreef cerreur het volgende:
[..]
En frituurvet met aangekoekte placenta.
quote:Op maandag 9 oktober 2006 01:42 schreef clumsy_clown het volgende:
Zo, ik ben weer online na de format. Nu nog de zooi zo krijgen dat het doet wat ik wil.
Ik laat mezelf inslapen over 4 dagen.quote:Op maandag 9 oktober 2006 02:20 schreef Dribbel_ het volgende:
hier is nog iemand wakker ?
Ja.quote:Op maandag 9 oktober 2006 02:20 schreef Dribbel_ het volgende:
hier is nog iemand wakker ?
Mag ik je drumstel hebben ?quote:Op maandag 9 oktober 2006 02:22 schreef cerreur het volgende:
[..]
Ik laat mezelf inslapen over 4 dagen.
nee !quote:Op maandag 9 oktober 2006 02:43 schreef cerreur het volgende:
[..]
Helegaar neen!
Weet je hoeveel bier je van dat geld kan halen?
ohquote:Op maandag 9 oktober 2006 02:50 schreef cerreur het volgende:
[..]
De holocaust, dat was relatief.
Bier is absoluut!
Die zorgt ervoor dat ik nu een chronisch slaaptekort hebquote:Op maandag 9 oktober 2006 03:03 schreef cerreur het volgende:
[..]
En wat doe je hier?
Je behoort je vriendin te behagen mên!
Slaapkop.quote:
Goed begin, wel, jaquote:Op maandag 9 oktober 2006 09:01 schreef Mokster het volgende:
Ha! Maandagmorgen. 9.00 uur.
Ik heb mijn [baas] reeds een 'vinger in je reet' toegewenst.
Hij lachte me uit en noemde mij zijn 'lieve poedeliewoepsie'.
Het belooft weer een fijne werkweek te worden.
Nu al? Ochtenddienst misschien?quote:Op maandag 9 oktober 2006 11:15 schreef petre86 het volgende:
[..]
Het hoertje schuift de gordijnen weer open?![]()
Dit klinkt best tof eigenlijkquote:Op maandag 9 oktober 2006 09:01 schreef Mokster het volgende:
Wat houd je tegen?quote:Op maandag 9 oktober 2006 12:35 schreef Q. het volgende:
Ik ben toe aan bier.
En hoe laat ga je lunchen?quote:Op maandag 9 oktober 2006 09:01 schreef Mokster het volgende:
Ik ben dol op hem.quote:Op maandag 9 oktober 2006 12:03 schreef Bizznitch het volgende:
Dit klinkt best tof eigenlijk.
Of is het gewoon écht een eikel ?
Nét klaar...quote:Op maandag 9 oktober 2006 12:37 schreef mcDavid het volgende:
En hoe laat ga je lunchen?
Ik wacht.quote:Op maandag 9 oktober 2006 12:56 schreef cerreur het volgende:
Als meeuwen konden vliegen.....
Oh.. er...wacht...
En nu?quote:Op maandag 9 oktober 2006 12:59 schreef cerreur het volgende:
[..]
Ze kunnen vliegen lees ik net op Wikipedia.
Verdomde kutbeesten.
1200 fans!!quote:Op maandag 9 oktober 2006 13:00 schreef cerreur het volgende:
Ik heb voor de grap een counter op m'n website gepleurd en binnen 3 dagen had ik al 1200 hits.
Hoe stoer is dat voor een site waar niets op staat!
Nouja, er staat muziek op maar dat staat in een dir.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |