Jawel..quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 16:27 schreef rompompom het volgende:
[..]oekje geeft.
Kan je een topic niet meteen zelf centraal openen dan, J.?
Kun je niet meteen goed quoten erpépéquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 16:27 schreef rompompom het volgende:
[..]
*doekje geeft.
Kan je een topic niet meteen zelf centraal openen dan, J.?
Blijkbaarquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 16:27 schreef Janetje het volgende:
[..]
Jawel..maar ik kan niet aan alles denken..
Ga je moeder pesten, opdondertjequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 16:28 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Kun je niet meteen goed quoten erpépé?
Hee!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 16:42 schreef Mokster het volgende:
Ha!
*Tuutsje op geeft.quote:
Waarschijnlijk een kusje.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 16:46 schreef ehqo het volgende:
Tuutsje?
Wat zijn dat?quote:
Soort fishsticks, maar dan een heul stuk lekkerder.quote:
Geef mij er eens eentje dan.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 16:55 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Soort fishsticks, maar dan een heul stuk lekkerder.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 16:55 schreef Memento-Mori het volgende:
Holy fuck ik sta nu al 16maanden droog bedacht ik me net
Dan zit je in de goede reeks.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 16:55 schreef Memento-Mori het volgende:
Dás best lang... nouja er komt een tijd dat je dat weer dik inhaaltquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 16:55 schreef Memento-Mori het volgende:
Moejje even wachten op die krullebol.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 16:59 schreef clumsy_clown het volgende:
Zit hier iemand die nerdy genoeg is om te weten hoe ik mijn Ghost-back-up zeg maar weer op m'n pc zet/ Dat hij terugzet naar toen. Ofzo. Jeweetwel. Dinges.
probeer het in digquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 16:59 schreef clumsy_clown het volgende:
Zit hier iemand die nerdy genoeg is om te weten hoe ik mijn Ghost-back-up zeg maar weer op m'n pc zet/ Dat hij terugzet naar toen. Ofzo. Jeweetwel. Dinges.
zou je denken?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 16:58 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Dás best lang... nouja er komt een tijd dat je dat weer dik inhaalt.
Die weet het nietquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:00 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Moejje even wachten op die krullebol.
Dan moet ik een topic openenquote:
enniewee voorlopig sta ik dus 2equote:Op zaterdag 7 oktober 2006 16:58 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik gok dat er bij mij nog we; 16 bijkomen
Er is maar één échte krullebol. De rest zijn rip-offs en wannabe'squote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:02 schreef Dagonet het volgende:
Die andere krullebol bedoelde ik ook.
Tsk, hij heeft al meegemaakt hoe lief ik irl benquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:03 schreef rompompom het volgende:
[..]
Slarioux sluit al d'r topics, omdat ze te arrogant is. Terecht, natuurlijk.
Ah ok.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:03 schreef rompompom het volgende:
[..]
Slarioux sluit al d'r topics, omdat ze te arrogant is. Terecht, natuurlijk.
Volgens mij was het ghost opstarten en dan in het menu terugzetten van image kiezen. oid.quote:
Arm schaapquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Tsk, hij heeft al meegemaakt hoe lief ik irl ben.
Gecondoleerd.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 16:55 schreef Memento-Mori het volgende:
320 Hier.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:06 schreef clumsy_clown het volgende:
Ok. Belangrijk moment.
Ik Fok nu 2 jaar, 6 maanden, 7 dagen en 15 minuten. En ik heb zojuist m'n aantal ppp van 50 opgeschroeft naar 100.
Vergeet niet om je mail en adressen lijst te backuppen!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:09 schreef clumsy_clown het volgende:
Fuck it, ik formatteer wel gewoon.
Wrom? Lijkt me niet dat MSN vergeet wie ik in m'n lijst heb. Toch?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:10 schreef rompompom het volgende:
[..]
Vergeet niet om je mail en adressen lijst te backuppen!
Troost je, mijn record is een meervoud van wat jij nu hebt.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:10 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
2e op een afstand of liggen we dicht bij elkaar?
Ah, ok, als je je mail niet met Outlook of Outlook Express binnenhaalt, is er niks aan de zeis inderaadquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wrom? Lijkt me niet dat MSN vergeet wie ik in m'n lijst heb. Toch?
Zal ik Slarioux afleiden?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:13 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ga me in DIG begeven, wens me succes.
en ik ben slim maar lelijk en zo hebben we allemaal wel ietsquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:16 schreef Mokster het volgende:
[..]
Nee joh!
Ik weet niet eens waar het hele gesprek over gaat.
Ík ben pas dom.
Schedelbasisfractuur vind ik wat erg cru.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:33 schreef ehqo het volgende:
Ik heb geen zin in werk. Wie slaat mij een schedelbasisfractuur? Dan hoef ik vast niet.
Okee.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:35 schreef Mokster het volgende:
[..]
Schedelbasisfractuur vind ik wat erg cru.
Maar ik kan je wel komen ontvoeren.
Gekneveld en wel.
Dan kún je niet eens.
Wees snel, ik ga er nú heen, dus je hebt een kwartier om me van de fiets te trekken.quote:
Is dat je "jippie-ik-heb-een-mooie-jas"-gezicht?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[afbeelding]
Nieuwe jasin t echt nog veel mooier
Ik neem de mensfax.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:38 schreef ehqo het volgende:
Wees snel, ik ga er nú heen, dus je hebt een kwartier om me van de fiets te trekken.
het gata om de jas, niet om mn hoofdquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:39 schreef Mokster het volgende:
[..]
Is dat je "jippie-ik-heb-een-mooie-jas"-gezicht?
Of dacht je aan die 16 maanden?
Húúúu!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:41 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh bah, m'n buren hebben seks.
dicht bij elkaarquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:10 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
2e op een afstand of liggen we dicht bij elkaar?
Tis een leuke jas.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
het gata om de jas, niet om mn hoofdik kijk ALTIJD kut op foto;s, ik heb er mee leren leven
Ja. Ik bedoel. Ze zijn oud. En het is nog licht. Het klopt niet.quote:
Excuus. Het was geen aardige vraag.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:42 schreef Memento-Mori het volgende:
het gata om de jas, niet om mn hoofdik kijk ALTIJD kut op foto;s, ik heb er mee leren leven
Oud... als in bejaard?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:44 schreef clumsy_clown het volgende:
Ja. Ik bedoel. Ze zijn oud. En het is nog licht. Het klopt niet..
foto's doe ikl niet meerquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:46 schreef clumsy_clown het volgende:
Doe 's foto van de voorkant en melden waar je hem gekocht heb en voor hoeveel.
Weet ik. Maar ik kon het niet latenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jamaar. Het is niet grappig.
al sinds gisteravond hoorquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:20 schreef Q. het volgende:
Hallo. Het is bijna weekend.
Oh?quote:
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:41 schreef clumsy_clown het volgende:
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:59 schreef Memento-Mori het volgende:
Oja poezen eten geven van de buurvrouw enzo
Ja m'n huisgenootje en 'r vriend ook gisteravond..quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:41 schreef clumsy_clown het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |