quote:Op donderdag 5 oktober 2006 10:51 schreef Misstique het volgende:
Goede punten.
Niet echtquote:
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:00 schreef Janetje het volgende:
Ik hoor de 20e wat de uitslag van de onderzoekjes zijn..
Leg de rouwkaarten maar vast klaar jongens.![]()
Wel mooie he..![]()
Hmm, twee weken wachten dus. Ruim de tijd om wat fraais te painten! Wel jammer dat dat graf-forum dicht is nuquote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:00 schreef Janetje het volgende:
Wel mooie he..![]()
Uhuhquote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:21 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hmm, twee weken wachten dus. Ruim de tijd om wat fraais te painten! Wel jammer dat dat graf-forum dicht is nu
Tof! Wat gaat daar precies in komen? Topics als "Pimp *hier* met je Take That video!"?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:21 schreef Janetje het volgende:
[..]
Uhuh![]()
Naja.. dan moet ik maar m'n eigen subforum krijgen..
Post "HIER" jouw favoriete foto van Janetjequote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:23 schreef rompompom het volgende:
[..]
Tof! Wat gaat daar precies in komen? Topics als "Pimp *hier* met je Take That video!"?
Post *HIER* je favoriete zwarte kledingstukquote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:26 schreef Janetje het volgende:
[..]
Post "HIER" jouw favoriete foto van Janetje
Post *HIER* jouw meetherinneringen
Post *HIER* je favoriete doodsverwensing van Janetje
Lach *HIER* dat Janetje dood is
WAT?!! IS JANETJE DOOD?
JANETJE? WIE???
Post *HIER* jouw rouwkaart
Wens *HIER* RIP aan de nabestaanden
Ik stuur wel een mailtje!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:00 schreef Janetje het volgende:
Wel mooie he..![]()
Anarchie moet je niet over discussiëren. Anarchie moet je dóén.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:31 schreef Chowi het volgende:
Ik vind anarchie een goed discussiepunt.
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:34 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Anarchie moet je niet over discussiëren. Anarchie moet je dóén.
Hmm?quote:U hebt gezocht op anarchieën:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies.
Laat er geen wijnfles op vallen!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:29 schreef mcDavid het volgende:
Pul voor een euro, vandaag in de soos hier.
Oui, oui. Maar in deze hebben ze het over het meervoud. Er bestaat geen werkwoordsvervoeging van "anarchie", gekkie.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:38 schreef mcDavid het volgende:
[..]
an·ar·chie (de ~ (v.), ~ën)
1 het ontbreken van een geordend bestuur
2 wanorde
Ik moet nog twee uurtjes werken.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:39 schreef mcDavid het volgende:
Ik zal mijn best doen!
Kom anders ff langs
Wellicht anarcheren?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:40 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oui, oui. Maar in deze hebben ze het over het meervoud. Er bestaat geen werkwoordsvervoeging van "anarchie", gekkie.
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:43 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik moet nog twee uurtjes werken.
Sterkte beide!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:52 schreef cerreur het volgende:
Ik heb echt teveel anarchiedrank op en ik moet nog een nummer coveren van nsync![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:52 schreef cerreur het volgende:
Ik heb echt teveel anarchiedrank op en ik moet nog een nummer coveren van nsync![]()
![]()
Maar dan nóg!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:05 schreef cerreur het volgende:
Voor een verjaardag van een vrind van een vriendin van me.![]()
Misschien helpt nóg meer anarchiedrank.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:08 schreef cerreur het volgende:
Ik zie het ook als een onmogelijke opgave.
Mag het verkracht worden?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:08 schreef cerreur het volgende:
[..]
Ik zie het ook als een onmogelijke opgave.
God nee zeg..quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:17 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik stuur wel een mailtje!
Weet je moeder je password?
ik stond er bij en ik keer ernaar?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:30 schreef cerreur het volgende:
Hi-hi-hi-ha-ha-ha.
pauperstudentjes die patsen op een forum, irritantquote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:16 schreef mcDavid het volgende:
3 pullen bier, 1 euro
onbeperkt spare-ribs + 2 fris, 15 euro
briefje waaropstaat dat je 750 euro "studiebijdrage" van de werkgever van je pa krijgt, onbetaalbaar. -voor een student dan-
Eenmalig of maandelijks?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:16 schreef mcDavid het volgende:
3 pullen bier, 3 euro
onbeperkt spare-ribs + 2 fris, 15 euro
briefje waaropstaat dat je 750 euro "studiebijdrage" van de werkgever van je pa krijgt, onbetaalbaar.
-voor een student dan-
2x de helft, in een jaar tijd.quote:
Of had je het over dat bier?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:27 schreef mcDavid het volgende:
[..]
2x de helft, in een jaar tijd.
Oh en dan moet ik wel minimaal 80% van mijn studiepunten halen...
Bwhehehe! Heb je nog vrijstellingen eigenlijk?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:27 schreef mcDavid het volgende:
[..]
2x de helft, in een jaar tijd.
Oh en dan moet ik wel minimaal 80% van mijn studiepunten halen...
Avonddaten is ook tof.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:28 schreef Janetje het volgende:
Avondeten.
Ik zag 'm pas na mijn post van 22:20quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:34 schreef killswitch het volgende:
spam PMetje heeft blijkbaar wel geholpen
Moppie!quote:
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:48 schreef Misstique het volgende:
Waar is je icon J.?
mwa.. voor ongeveer 3/4 van de vakkenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:32 schreef rompompom het volgende:
[..]
Bwhehehe! Heb je nog vrijstellingen eigenlijk?
Dankje!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:46 schreef Janetje het volgende:
Ik vind dat jullie tof zijn.
Issie niet op maat te maken voor de user-icon manager?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:49 schreef Janetje het volgende:
[..]
Doodt..
Ik moet even een keer een betrouwbare uploadsite vinden.
en dat is wederzijdsquote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:46 schreef Janetje het volgende:
Ik vind dat jullie tof zijn.
Photobucket! Of mag Fok! daar tegenwoordig ook al niet meer van hotlinken?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:49 schreef Janetje het volgende:
[..]
Doodt..
Ik moet even een keer een betrouwbare uploadsite vinden.
Volgens mij wel, alleen imageshack mag niet meer.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:55 schreef rompompom het volgende:
[..]
Photobucket! Of mag Fok! daar tegenwoordig ook al niet meer van hotlinken?
Haiquote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:59 schreef Bizznitch het volgende:
Hoi.
quote:
Zég dat doe je dat lieve kleine meisje toch niet aanquote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:09 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hai
[..]
*op rug springt en knuffelt
Dames en heren,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't stop moving baby *wiggle* *wiggle*
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:13 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Dames en heren,
Dé leukste thuis.Het is een beginSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
awww crap nu ga ik jullie door elkaar halenquote:
Ze lopen niet synchroon, dus het valt te zienquote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:15 schreef killswitch het volgende:
[..]
awww crap nu ga ik jullie door elkaar halen![]()
en daarbij hoe durf je jezelf zo met janet te vergelijken
Hoezo vergelijk jij mij gelijk met janet omdat mijn UI een beetje op die van haar lijkt?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:15 schreef killswitch het volgende:
[..]
awww crap nu ga ik jullie door elkaar halen![]()
en daarbij hoe durf je jezelf zo met janet te vergelijken
zeg ik ben niet kleinquote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:10 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Zég dat doe je dat lieve kleine meisje toch niet aan!
!
Welquote:
een beetjequote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:17 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Hoezo vergelijk jij mij gelijk met janet omdat mijn UI een beetje op die van haar lijkt?![]()
Het zit in de naam!quote:
Ondanks die krullen is mcd nog géén meisje hoor!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:18 schreef killswitch het volgende:
[..]
een beetje
mijn punt is dat ik nu het risico loop een lieve mooie meid met een bral student door elkaar te halen.... the horror![]()
So what!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:18 schreef killswitch het volgende:
[..]
een beetje
mijn punt is dat ik nu het risico loop een lieve mooie meid met een bral student door elkaar te halen.... the horror![]()
lijkt me dat ik het wel merk als ik men pik in je pisbuis probeer te proppenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:19 schreef mcDavid het volgende:
[..]
So what!
Als ik tieten en zwart haar had had je het verschil nieteens gemerkt
je oude rooie bolquote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:21 schreef mcDavid het volgende:
Oh nee dan was ik nog steeds niet blauw, he
Easy tiger!quote:
Wat ben jij met Janet van plan dan?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:24 schreef killswitch het volgende:
[..]
lijkt me dat ik het wel merk als ik men pik in je pisbuis probeer te proppen
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:36 schreef rompompom het volgende:
[..]
Wat ben jij met Janet van plan dan?
Oh ja, ik zou je van me afschoppen.. Daar zit em het verschil misschien ook wel een beetje inquote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:24 schreef killswitch het volgende:
[..]
lijkt me dat ik het wel merk als ik men pik in je pisbuis probeer te proppen
Ik denk het nietquote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:37 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Oh ja, ik zou je van me afschoppen.. Daar zit em het verschil misschien ook wel een beetje in
Nee hoor.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:37 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Daar zit em het verschil misschien ook wel een beetje in
Ja dat vraag ik me ook afquote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:36 schreef rompompom het volgende:
bier drinkenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:36 schreef rompompom het volgende:
[..]
Easy tiger!
[..]
Ik wou zeggen.. Ik kén makkelijkere methodesquote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:44 schreef rompompom het volgende:
[..]
Da's wel een heul aparte manier van bierdrinken die jij er op na houdt!!
Ik ben ook wel benieuwd hoe ie dat nou bedoeld.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:44 schreef rompompom het volgende:
[..]
ik maakte een duidelijk zichtbaar ondoorzichtig puntquote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:45 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik ben ook wel benieuwd hoe ie dat nou bedoeld.
de omgekeerde methode zeg maarquote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:44 schreef rompompom het volgende:
[..]
dan nóg vraag ik me af wat de pisbuis van Janet daarmee van doen heeftquote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:47 schreef killswitch het volgende:
[..]
de omgekeerde methode zeg maar
quote:
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:52 schreef Janetje het volgende:
Ola Roelemans.
Zo erg zijn we toch niet?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:01 schreef cerreur het volgende:
Ik word hier belaagt door 2 steekmuggen.
Mep zequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:01 schreef cerreur het volgende:
Ik word hier belaagt door 2 steekmuggen.
Whehe.. ach ik ben wel vaker een bloedzuiger genoemd.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:03 schreef cerreur het volgende:
Moah, nu je het zeau zegt....
1 is al aan de kenker.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:04 schreef Janetje het volgende:
[..]
Whehe.. ach ik ben wel vaker een bloedzuiger genoemd.
Maar die muggen zijn er wel aan gegaan hm?
*Trotsch kijkt.quote:
Nee!!!quote:
quote:
Heul niet wispelturig hoor!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:11 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nee!!!
Niet mamma!
Neem mij dan maar c![]()
Ik ben een vrouw..quote:
*tampon gooitquote:
Dat kan niet meer.quote:
Cheill.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:43 schreef cerreur het volgende:
Kanker in je dikke kop.
Kanker in je kuit.
Kanker in je teelbal.
De kanker moet eruit.
Daarvoor gebruik ik een breinaald,
zo stomp als je gelaat.
Een beetje bloed en ietsie pijn,
is lichaam kankervrij en weer paraat.
ey c, easy on the TR button, ok?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:43 schreef cerreur het volgende:
Kanker in je dikke kop.
Kanker in je kuit.
Kanker in je teelbal.
De kanker moet eruit.
Daarvoor gebruik ik een breinaald,
zo stomp als je gelaat.
Een beetje bloed en ietsie pijn,
is lichaam kankervrij en weer paraat.
ja ja, het is genotequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:37 schreef cerreur het volgende:
[..]
DOE WAT IK JE ZEG!
Of iets in die trant.
maak de noot op "me" van "its gonna be me" iets langer en hij is perfectquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:46 schreef cerreur het volgende:
Hij klopt waarschijnlijk van geen kant maar who gives a fuck.
Nsync ft cerror - It's gonna be me.
Zo heel geweldig vind ik 'em nog niet!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 09:08 schreef Misstique het volgende:
Goodmorning!
Weescht positief! Het is bijna weekend!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:10 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Zo heel geweldig vind ik 'em nog niet!
WMt.Z !!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:11 schreef Misstique het volgende:
Weescht positief! Het is bijna weekend!
Daar zit wat in.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:11 schreef Misstique het volgende:
[..]
Weescht positief! Het is bijna weekend!
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:22 schreef JDude het volgende:
Niet rijdende treinen zijn niet tof, vervolgens 2 onmogelijke overstappen tóch net halen wel.
Maar ik sta toch liever met jou in de file hoor.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:24 schreef Mokster het volgende:
[..]
Moet je de volgende keer wel opletten en terugzwaaien als ik je passeer...quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:27 schreef JDude het volgende:
Maar ik sta toch liever met jou in de file hoor.
Ja mevrouwquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:35 schreef Mokster het volgende:
Moet je de volgende keer wel opletten en terugzwaaien als ik je passeer...
*Rollator aangeeft.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:47 schreef Mokster het volgende:
Kijk! Zo hoort het!
Respect voor de ouderen!
![]()
Je moet gewoon [MED] nauwlettend in de gaten houden, duhquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:57 schreef JDude het volgende:
Waarom vertelt niemand mij even dat er een 90's Subforum is geopend?
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:21 schreef ehqo het volgende:
Mwêhp.
Het is per direct mijn favo subforumquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:57 schreef JDude het volgende:
Waarom vertelt niemand mij even dat er een 90's Subforum is geopend?
Tsja, het is nogal een bepalende periode in m'n leven geweest. Van negen naar negentien, het is me watquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:47 schreef Misstique het volgende:
Mijn history bevat ook al aardig wat topics met '90'..
Tof. Have fun!quote:
Dat waren geweldige jaren.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:58 schreef rompompom het volgende:
Tsja, het is nogal een bepalende periode in m'n leven geweest. Van negen naar negentien, het is me wat
Niet. Het was niet kut.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:03 schreef Janetje het volgende:
Bij mij van 5 naar 15..
Wát een kuttijd![]()
Zo met de wind mee het raam uitquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:01 schreef Mokster het volgende:
[..]
Dat waren geweldige jaren.
Bij mij alleen iets meer dan de helft van die jaren in de jaren 80.
Ach ja... waar is die mooie tijd gebleven...![]()
Oh nee.. wacht.. "de middelbare schooltijd is de beste tijd van je leven.. "quote:
Ik heb het wel tof gevonden altijd. Was vrij zorgeloos bij mij, met twee vingers in den spreekwoordelijke neus de HAVO gehaald ook. *zwijmel...quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:12 schreef Janetje het volgende:
[..]
Oh nee.. wacht.. "de middelbare schooltijd is de beste tijd van je leven.. "
*PROEST
'K heb me kapot gewerkt voor de HAVO.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:15 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik heb het wel tof gevonden altijd. Was vrij zorgeloos bij mij, met twee vingers in den spreekwoordelijke neus de HAVO gehaald ook. *zwijmel...
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:15 schreef Janetje het volgende:
[..]
'K heb me kapot gewerkt voor de HAVO.Nee, dat was echt een hel.
Mijn middelbare schooltijd was stukken leuker en spannender dan mijn studententijd.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:12 schreef Janetje het volgende:
*PROEST
Mijn studententijd is echt vele malen leuker..quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:22 schreef Mokster het volgende:
[..]
Mijn middelbare schooltijd was stukken leuker en spannender dan mijn studententijd.
Dát was écht ruk!
Nee maar. Vóórdat je op de middelbare school zat. Toen was het toch best leuk?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:12 schreef Janetje het volgende:
[..]
*PROEST
Toen had je nog geen besef van de nare dingenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:23 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee maar. Vóórdat je op de middelbare school zat. Toen was het toch best leuk?.
Kennelijk kan het niet allebei leuk zijn...quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:23 schreef Janetje het volgende:
Mijn studententijd is echt vele malen leuker..![]()
DIe was nou weer niet bijzonder bij mij. Alleen mijn stage in Schotland/Engeland was heersend. Maar ik heb ook niet op kamers gezeten, dat scheelt een hoop.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:23 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mijn studententijd is echt vele malen leuker..![]()
En klasgenoten die je elke dag pestten. Toptijd.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:24 schreef Janetje het volgende:
[..]
Toen had je nog geen besef van de nare dingen
Behalve dan van dood enzo..
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:26 schreef Misstique het volgende:
[..]
En klasgenoten die je elke dag pestten. Toptijd.
Bij diequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:25 schreef Mokster het volgende:
[..]
Kennelijk kan het niet allebei leuk zijn...
Gelukkig ging dat gewoon door op de middelbare school!quote:
Hier niet hoor!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:27 schreef Janetje het volgende:
En nou is gvd m'n ava weer stuk.
Hier niet hoorquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:27 schreef Janetje het volgende:
En nou is gvd m'n ava weer stuk.
Op de middelbare school was ik zo'n lonertje..quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:28 schreef Misstique het volgende:
[..]
Gelukkig ging dat gewoon door op de middelbare school!![]()
![]()
.
Jij probeert het ook zo lang mogelijk te rekken, hm?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:30 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Hier niet hoor!
Oh enne, student zijn is tof. [14.gif]
Nee dat gaat per-ongelukquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:32 schreef rompompom het volgende:
[..]
Jij probeert het ook zo lang mogelijk te rekken, hm?
Die goeie ouwe tijd.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:31 schreef Janetje het volgende:
[..]
Op de middelbare school was ik zo'n lonertje..
Zo gezellig met mezelf lunchen enzo.![]()
quote:
De rillingen lopen nog over mn rug als ik aan die bekakte k-wijven tijdens mijn studie terugdenk.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:27 schreef Janetje het volgende:
Bij diepopulaire
kindertjes misschien wel.
Ik heb wel de mazzel dat die kakwijven bij mij het eerste jaar al vertrokken..quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:36 schreef Mokster het volgende:
[..]
De rillingen lopen nog over mn rug als ik aan die bekakte k-wijven tijdens mijn studie terugdenk.
Ik was liever alleen dan met hen te moeten omgaan!
Schuddenbuik, schokschouder, dijenklets niveau.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:53 schreef Mokster het volgende:
"Sierra Leoonse alleenstaande minderjarigen?
Vraag gewoon tijdens het nader gehoor of ze even in een boom willen klimmen.
Als het ze lukt, dan werpen we zelfredzaamheid tegen.
Kunnen ze mooi weer terug de jungle in."
Vrijdagmiddag-humor bij de IND.
Gosh... ik ben toe aan wijn.
En dan wel je ahnden zo op je biuk geplaatst, hè.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:57 schreef ehqo het volgende:
[..]
Schuddenbuik, schokschouder, dijenklets niveau.
Nooit over gedacht bij een studentenvereniging te gaan?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:35 schreef Janetje het volgende:
[..]
Zucht..
Nu is het precies hetzelfde maar ik zit er niet mee![]()
Ik heb een nieuw huis gekocht!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:55 schreef mcDavid het volgende:
Overigens, als iemand nog een hypotheek van 12 biljard af wil sluiten, kan ik de maandlasten berekenen
Je bent niet de enigequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:01 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik heb een nieuw huis gekocht!
Ik kan best 12 biljard gebruiken, mits de maandlasten niet boven de 7 a 800 euro komen.
Misschien bestond het monster toen ook al?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:10 schreef rompompom het volgende:
sararaats in 90's, mijn subforum, wat doe je![]()
![]()
Ze is twee jaar ouder dan ikquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:11 schreef cerreur het volgende:
[..]
Misschien bestond het monster toen ook al?
Ik heb het programma'tje ff niet bij de hand.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:01 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik heb een nieuw huis gekocht!
Ik kan best 12 biljard gebruiken, mits de maandlasten niet boven de 7 a 800 euro komen.
Arme (achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-)1000000 kleinkinderenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:16 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik heb het programma'tje ff niet bij de hand.
Maar ik denk dat je dan op een looptijd van zo'n 500 miljard jaar uitkomt![]()
Die maken het aflossen niet mee, idd!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:21 schreef rompompom het volgende:
[..]
Arme achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achterkleinkinderen
Zie edit.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:23 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Die maken het aflossen niet mee, idd!
Nou ja. Dan maar geen zwembad, jaccuzi, bioscoop, fitness-zaal, personal trainer, kok, kapper en styliste.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:16 schreef mcDavid het volgende:
Ik heb het programma'tje ff niet bij de hand.
Maar ik denk dat je dan op een looptijd van zo'n 500 miljard jaar uitkomt![]()
En als je kinderloos blijft? Wat dan?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:33 schreef mcDavid het volgende:
Trouwens, als al die kinders 2 kinders krijgen, moeten ze dan allemaal c.a. 0,000001456 euro meebetalen om het startbedrag in één klap af te lossen. Dus ze moeten niet zeiken!
Dan is de bank failliet.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:34 schreef Mokster het volgende:
[..]
En als je kinderloos blijft? Wat dan?
Dan wordt het kwijtgescholdenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:34 schreef Mokster het volgende:
[..]
En als je kinderloos blijft? Wat dan?
Voordat je die hypotheek afsluit zul je een vruchtbaarheidstest moeten doen. En als je op je 40e nog steeds geen kinderen hebt, ben je contractueel verplicht tot kunstmatige inseminatie.quote:
Ja maar... ik wíl geen kinderen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:39 schreef rompompom het volgende:
Voordat je die hypotheek afsluit zul je een vruchtbaarheidstest moeten doen. En als je op je 40e nog steeds geen kinderen hebt, ben je contractueel verplicht tot kunstmatige inseminatie..
Als je het niet zover wilt laten komen,quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:39 schreef rompompom het volgende:
[..]
Voordat je die hypotheek afsluit zul je een vruchtbaarheidstest moeten doen. En als je op je 40e nog steeds geen kinderen hebt, ben je contractueel verplicht tot kunstmatige inseminatie..
Ik verwijs u gaarne naar mijn vorige post.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:41 schreef mcDavid het volgende:
Als je het niet zover wilt laten komen,
ik wil wel spermadonor zijn hoor! [afbeelding]
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:53 schreef mcDavid het volgende:
Hamsters zijn trouwens vet praktische beesten:
[[url=http://picserver.org/i/KS15RNDV5Y17/512/p.jpeg]afbeelding][/url]
Da's het idee van die foto.. misschien had ik het snoertje nog door het poortje in het plankje moeten leggenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:54 schreef rompompom het volgende:
[..]
Het zou pas echt praktisch zijn als je je telefoon door dat wiel zou kunnen opladen.
Bier en weekend ook goed?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:19 schreef Q. het volgende:
Tijd voor bier. En vakantie!
Dat kennen ze in Delft niet hè, lekkere wijven.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:09 schreef mcDavid het volgende:
Sjezus.. Dr staat echt íédere keer weer een ander lekker wijf bij de daily wok!
Ik denk niet dat ze uit leiden komen om hier in delft bij de daily wok te werken hoorquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat kennen ze in Delft niet hè, lekkere wijven.
Whaha.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:54 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Nooit over gedacht bij een studentenvereniging te gaan?
Mwah, het was wel ok.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:47 schreef cerreur het volgende:
Ik heb stiekem met je gestanst ik hoop dat je het leuk vond.
Je meent het..quote:
Ik help wel evenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:27 schreef Mokster het volgende:
[..]
Nou ja. Dan maar geen zwembad, jaccuzi, bioscoop, fitness-zaal, personal trainer, kok, kapper en styliste.
En de glittermuur in mijn slaapkamer kan ik ook zelf wel maken. Denk ik.
Wat dénk je wel niet van me.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:27 schreef rompompom het volgende:
Glittermuur hè, niet witten...
Zou je het dan kopen?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:30 schreef rompompom het volgende:
Waarom vertelden 'ze' 21 jaar geleden bij de oplevering niet dat dit huis ongeschikt is voor draadloze netwerken?
Trusten RPP'tje..quote:
Ik zou m'n ouders adviseren om in elke kamer een gewone netwerk aansluiting te laten aanleggen. Een echte.quote:
Wel dood en goed bereid neem ik aan?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 11:50 schreef mcDavid het volgende:
Springbok is lekker.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 11:51 schreef Mokster het volgende:
[..]
Wel dood en goed bereid neem ik aan?
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 11:51 schreef Mokster het volgende:
[..]
Wel dood en goed bereid neem ik aan?
Met bruine schuimkraag.quote:
Het ziet eruit als wat chemicaliën.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:29 schreef mcDavid het volgende:
't is een shooter
Mintlikeur met amarula
Bier.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 15:28 schreef cerreur het volgende:
Maagpijn, Hoofdpijn, 2 feesten waarvan ik maar naar 1 toekan en als naar de èèn niet ga word de ander boos en ik wil niet eens naar een feest vanwege die eerste 2 dingen.
*Over bolletje aait..quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 15:28 schreef cerreur het volgende:
Maagpijn, Hoofdpijn, 2 feesten waarvan ik maar naar 1 toe kan en als naar de èèn niet ga word de ander boos en ik wil niet eens naar een feest vanwege die eerste 2 dingen.
Wel verslag uitbrengen hm.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 15:38 schreef cerreur het volgende:
Het word dus het feest van m'n beste vriend en zijn vriendin.
wil je mijn beste vriend zijn dan?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 15:40 schreef mcDavid het volgende:
Bij nader inzien lijkt het me waarschijnlijker dat ik niet C's beste vriend ben.
ok.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 15:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
wil je mijn beste vriend zijn dan?
Kom hier maarquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 16:03 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Kom je even langs dan?
ik verveel me dood
De sexchange is dus goed verlopen?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:29 schreef mcDavid het volgende:
't is een shooter
Mintlikeur met amarula
IJsje?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |