quote:Op donderdag 5 oktober 2006 10:51 schreef Misstique het volgende:
Goede punten.
Niet echtquote:
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:00 schreef Janetje het volgende:
Ik hoor de 20e wat de uitslag van de onderzoekjes zijn..
Leg de rouwkaarten maar vast klaar jongens.![]()
Wel mooie he..![]()
Hmm, twee weken wachten dus. Ruim de tijd om wat fraais te painten! Wel jammer dat dat graf-forum dicht is nuquote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:00 schreef Janetje het volgende:
Wel mooie he..![]()
Uhuhquote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:21 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hmm, twee weken wachten dus. Ruim de tijd om wat fraais te painten! Wel jammer dat dat graf-forum dicht is nu
Tof! Wat gaat daar precies in komen? Topics als "Pimp *hier* met je Take That video!"?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:21 schreef Janetje het volgende:
[..]
Uhuh![]()
Naja.. dan moet ik maar m'n eigen subforum krijgen..
Post "HIER" jouw favoriete foto van Janetjequote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:23 schreef rompompom het volgende:
[..]
Tof! Wat gaat daar precies in komen? Topics als "Pimp *hier* met je Take That video!"?
Post *HIER* je favoriete zwarte kledingstukquote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:26 schreef Janetje het volgende:
[..]
Post "HIER" jouw favoriete foto van Janetje
Post *HIER* jouw meetherinneringen
Post *HIER* je favoriete doodsverwensing van Janetje
Lach *HIER* dat Janetje dood is
WAT?!! IS JANETJE DOOD?
JANETJE? WIE???
Post *HIER* jouw rouwkaart
Wens *HIER* RIP aan de nabestaanden
Ik stuur wel een mailtje!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:00 schreef Janetje het volgende:
Wel mooie he..![]()
Anarchie moet je niet over discussiëren. Anarchie moet je dóén.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:31 schreef Chowi het volgende:
Ik vind anarchie een goed discussiepunt.
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:34 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Anarchie moet je niet over discussiëren. Anarchie moet je dóén.
Hmm?quote:U hebt gezocht op anarchieën:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies.
Laat er geen wijnfles op vallen!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:29 schreef mcDavid het volgende:
Pul voor een euro, vandaag in de soos hier.
Oui, oui. Maar in deze hebben ze het over het meervoud. Er bestaat geen werkwoordsvervoeging van "anarchie", gekkie.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:38 schreef mcDavid het volgende:
[..]
an·ar·chie (de ~ (v.), ~ën)
1 het ontbreken van een geordend bestuur
2 wanorde
Ik moet nog twee uurtjes werken.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:39 schreef mcDavid het volgende:
Ik zal mijn best doen!
Kom anders ff langs
Wellicht anarcheren?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:40 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oui, oui. Maar in deze hebben ze het over het meervoud. Er bestaat geen werkwoordsvervoeging van "anarchie", gekkie.
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:43 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik moet nog twee uurtjes werken.
Sterkte beide!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:52 schreef cerreur het volgende:
Ik heb echt teveel anarchiedrank op en ik moet nog een nummer coveren van nsync![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:52 schreef cerreur het volgende:
Ik heb echt teveel anarchiedrank op en ik moet nog een nummer coveren van nsync![]()
![]()
Maar dan nóg!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:05 schreef cerreur het volgende:
Voor een verjaardag van een vrind van een vriendin van me.![]()
Misschien helpt nóg meer anarchiedrank.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:08 schreef cerreur het volgende:
Ik zie het ook als een onmogelijke opgave.
Mag het verkracht worden?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:08 schreef cerreur het volgende:
[..]
Ik zie het ook als een onmogelijke opgave.
God nee zeg..quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:17 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik stuur wel een mailtje!
Weet je moeder je password?
ik stond er bij en ik keer ernaar?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:30 schreef cerreur het volgende:
Hi-hi-hi-ha-ha-ha.
pauperstudentjes die patsen op een forum, irritantquote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:16 schreef mcDavid het volgende:
3 pullen bier, 1 euro
onbeperkt spare-ribs + 2 fris, 15 euro
briefje waaropstaat dat je 750 euro "studiebijdrage" van de werkgever van je pa krijgt, onbetaalbaar. -voor een student dan-
Eenmalig of maandelijks?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:16 schreef mcDavid het volgende:
3 pullen bier, 3 euro
onbeperkt spare-ribs + 2 fris, 15 euro
briefje waaropstaat dat je 750 euro "studiebijdrage" van de werkgever van je pa krijgt, onbetaalbaar.
-voor een student dan-
2x de helft, in een jaar tijd.quote:
Of had je het over dat bier?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:27 schreef mcDavid het volgende:
[..]
2x de helft, in een jaar tijd.
Oh en dan moet ik wel minimaal 80% van mijn studiepunten halen...
Bwhehehe! Heb je nog vrijstellingen eigenlijk?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:27 schreef mcDavid het volgende:
[..]
2x de helft, in een jaar tijd.
Oh en dan moet ik wel minimaal 80% van mijn studiepunten halen...
Avonddaten is ook tof.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:28 schreef Janetje het volgende:
Avondeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |