Goed nummer! En weer de tekst, hè!quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:18 schreef Lief-visje het volgende:
India Arie heeft de theme song gemaakt voor de show van Tyra Banks (voormalig topmodel)
hier te beluisteren en te zien (kwaliteit van het filmpje is niet je van het maar het geluid is wel goed)
http://www.youtube.com/watch?v=63-7HdZwmcY&mode=related&search=
Ja blijf me verbazen over haar teksten ik zou er niet zomaar opkomenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:14 schreef Day het volgende:
[..]
Goed nummer! En weer de tekst, hè!![]()
Ik word vrolijk van dit nummer!![]()
WOW! (shiver, shiver)!!!!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 08:48 schreef Lief-visje het volgende:
om alvast in de stemming te komen voor aankomende zaterdag !
http://www.youtube.com/watch?v=PtUhWdyjgow
En dan heb ik nog een verrassing voor je het is UITVERKOCHT ! dus wees op tijd!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:43 schreef Day het volgende:
[..]
WOW! (shiver, shiver)!!!!
Ik ben ZO hyper voor zaterdag, je wil niet weten!!!
quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:21 schreef newyorkcity het volgende:
Owww het nummer good morning van haar nieuwste cd is zooo moooi![]()
Wat?quote:
Bron: Vredenburg-sitequote:Het concert van India.Arie op 4 november in Vredenburg Utrecht is afgelast. India.Arie heeft haar hele Europese tour moeten afzeggen wegens zware rugklachten. In de komende maanden mag ze van de dokter niet vliegen en daardoor vervallen al haar geplande concerten. Er komt geen vervangend concert.
Heb ik ook gehad, hopelijk komt ze nog een keer in 2007quote:Op donderdag 2 november 2006 18:27 schreef DeSiever het volgende:
Jammer, maar haar gezondheid gaat voor.
Ik kreeg een mail van ticketservice, jullie niet?
Zo'n egoïstische reactie verwachtte ik niet van een echte 'fan'.quote:Op donderdag 2 november 2006 18:01 schreef Lief-visje het volgende:
SHIT![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kan ik iedereen gaan afbellen !!!!
waarom krijg je dat dan ook 2 dagen van te voren te horen !!!![]()
![]()
![]()
Tis ook niet egöistisch bedoeld, vind het heel vervelend voor haar !!quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:54 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Zo'n egoïstische reactie verwachtte ik niet van een echte 'fan'.
Dat weet ik niet en hou ik ook niet bij maar ik ben niet de enige die van India's muziek houdt. Dat is 1 ding dat zeker isquote:Op zaterdag 11 november 2006 18:09 schreef DeSiever het volgende:
Visje, welke fokkers zijn allemaal fan van India of ben jij de enige?
Zo schrijft men haar naamquote:Op zaterdag 11 november 2006 20:41 schreef nipeng het volgende:
Waarom staat er een punt in de topictitel?
Ready for love staat op haar eerste cd ! 1 van mijn favonr's overigens de tekst is echt super mooiquote:Op zaterdag 11 november 2006 21:08 schreef XiChico het volgende:
Grappig, zij komt voor op de Miami Vice soundtrack. Indie.Arie - Ready for Love. Heel relaxd nummer (De hele soundtrack van MV is trouwens relaxd)
quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:41 schreef nipeng het volgende:
Waarom staat er een punt in de topictitel?
Nee er staat nog geen info op hier de linkquote:Op woensdag 29 november 2006 19:36 schreef DeSiever het volgende:
Staat er al info op dan?
Wat is het adres van de site? www.india.arie?
Best Female R&B Vocal Performancequote:Op zondag 10 december 2006 09:56 schreef DeSiever het volgende:
Wat zijn precies de nominaties?
Onder andere Mary J Blige en die staat hoog genoteerd voor een Grammy.quote:Op zondag 10 december 2006 10:43 schreef DeSiever het volgende:
Zal lastig worden denk ik.. weet niet wie de andere genomineerden zijn?
Dat is nog niet bekendquote:Op vrijdag 22 december 2006 22:38 schreef DeSiever het volgende:
en Nederland?
Ik denk wel dat ze in 2007 komtquote:Op zondag 24 december 2006 11:01 schreef DeSiever het volgende:
Ze zal in 2007 toch wel komen, gezien wat er in 2006 is mis gegaan? Of is dat een verkeerde gedachte?
Te gek! Hou ons op de hoogte!quote:Op zondag 14 januari 2007 17:06 schreef Lief-visje het volgende:
Ik heb via via gehoord dat India terug komt dit jaar om toch nog haar concert te geven !
hij heeft op zijn eerste cd een aantal van dat soort liedjes staan overigens heeft hij Part of my life van india daarop gecoverd.quote:Op zondag 4 februari 2007 10:33 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Mooi liedje! Heeft die Anthony nog meer van dit soort liedjes?
doe ik !quote:Op zondag 4 februari 2007 12:45 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Stuur me nog 2 mooie van hem en die cover.. wil je?
Ik heb geen idee. Ik weet wel dat hij heel goed bevriend is met india.quote:Op zondag 4 februari 2007 13:37 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wel geinige liedjes, maar ik vind ze niet zo mooi als 'Words'.
Waarom heeft hij 'Part Of My Life' gekozen, weet je dat?
Ik moest ook meteen aan het concert denken. Toch jammer dat het niet is doorgegaanquote:Op zondag 4 februari 2007 21:01 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Dat hele Shakira-verhaal gaf me wel even flashbacks moet ik zeggen..
ja een stuk of 5quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:41 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Een schande is het.. maar ze heeft al een aantal toch?
Ik kies toch voor het Vredenburg omdat daar (vind ik) nog steeds de akoestiek het beste isquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:42 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Mooiste zou zijn in de zomer.. Vredenburg was goed (waar ze 4 november ook zou staan). 013 Zou ook hemels zijn..
haha dat is ook leuk meegenomen maar ik ga meer voor het akoestische !quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:34 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Nee.. omdat je daar dichtbij woont..
Nee ik had het over het geluid in het vredenburg !quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:52 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Gaat ze een akoestische tour doen? Wat bedoel je nou?
Ik had het nog steeds over het Vredenburg als je goed had gekekenquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:58 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Oh zo. Je beheersing van het Nederlands plaatst me af en toe voor raadsels.
Je moet niet zo ongeduldig zijn stanleyquote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:42 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Als je altijd een uitroepteken gebruikt, heeft het op een bepaald moment geen waarde meer hè..
Zo ken ik iemand en die dacht dat India Arie een man was die over india zong.quote:
Waar baseer je dat op?quote:Op maandag 26 maart 2007 07:35 schreef Lief-visje het volgende:
Waarschijnlijk komt india in augustus september terug voor haar concert![]()
Het stond op de site maar het is er na een paar dagen weer afgehaald voor de rest geen updates.quote:
Mooi! Ik ben d'r!quote:Op donderdag 19 april 2007 18:19 schreef Lief-visje het volgende:
India Arie komt optreden bij het North Sea jazz Festival 2007 op 14 juli !!!
Nee want de dagkaarten zijn nog niet in de verkoopquote:Op vrijdag 27 april 2007 13:01 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Fishy-fish, heb je al kaarten?
Die kan je nu al kopen via ticketservices voor 70 euro (dit is pas sinds een paar dagen)quote:Op woensdag 9 mei 2007 08:00 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Kwaliteit boven kwantiteit.
Wanneer gaan dagkaarten in de verkoop?
Nu welquote:Op donderdag 7 juni 2007 17:55 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Die link is niet goed, Fishy-fish.
Thanks voor de links! Prachtig nummer weer!quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:51 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
Nu wel![]()
Overigens heeft ze ook een nieuw liedje genaamd beautiful flower.
http://www.youtube.com/watch?v=eguJzuGd0TE
Yep, klopt. Het is het openingsnummer van de Tyra Banks show.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:36 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Was dat dat nummer bij Tyra?
Mag je niet om vragen boefjequote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:26 schreef Day het volgende:
[..]
Het nummer 'just for today' is inmiddels van YouTube verwijderd. Iemand hier die het toevallig op z'n pc heeft staan?
quote:Op zondag 10 juni 2007 17:52 schreef nipeng het volgende:
[..]
Mag je niet om vragen boefje![]()
Posts gerelateerd aan dit verzoek zijn en worden verwijderd.
Heb een keer op de site van Tyra gelezen dat het nummer wel uitgebracht zou worden. Is tot op heden niet gebeurd.quote:Op maandag 11 juni 2007 07:33 schreef Lief-visje het volgende:
Nee, Just for Today staat niet op cd.
Het nummer is speciaal geschreven voor de Tyra Banks show.
Vraagje aan Nipeng: het is mogelijk om filmpjes die op YouTube staan op je pc op te slaan. Mogen die hier ook niet gedeeld worden? Dat bedoelde ik nl. toen ik om het filmpje vroeg.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:54 schreef Day het volgende:
[..]
![]()
Sorry Nipeng. Enthousiastme en zo. Zal niet meer gebeuren.
Heb nog wel een youtube-linkje naar 1 van mijn favorieten van India: http://www.youtube.com/watch?v=o2N2TMiUKog
OK, dank voor je antwoord.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:28 schreef nipeng het volgende:
Ja het is mogelijk om de filmpjes op te slaan. Hoe en via welke sites dat kan zie ik liever niet in muz. Delen van copyrighted spul enzo
Nee, de relatie is stukgelopen daarna is ze de studio in gegaan en het resultaat is Testimony: vol 1 Life & Relationship.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:33 schreef DeSiever het volgende:
Heeft India eigenlijk een vaste vriend?
Ik verwacht ook nog wel dat het nummer op cd komt dat was ook met India's song zo.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:58 schreef Day het volgende:
[..]
Heb een keer op de site van Tyra gelezen dat het nummer wel uitgebracht zou worden. Is tot op heden niet gebeurd.
Jammer genoeg heb ik andere verplichtingen.quote:
Grote kans dat het volgende week rond een middernacht nog een keer wordt uitgezonden.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:55 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wordt die uitzending nog herhaald?
Mooie foto's!
Nee, ze kwam echt alleen maar om twee liedjes te zingen. Ze zong There's Hope en Beautiful Flower.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:48 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Hm.. ok, ik zal het in de gaten houden.
Had ze nog spectaculaire uitspraken?
Volgens mij was dat een grapje.quote:Op zondag 15 juli 2007 15:34 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ze werd door Raul Midon verward met Trijntje Oosterhuis!!
Of was dat nep?
Dit is Back To The Middle het enige liedje wat ik kan vinden op dit moment.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:23 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Welk nummer, welke nummers?
Ik ga 'Back To The Middle' met Raul Midon op m'n Hyves zetten denk ik.
Ik weet niet of ze voor die tijd nog naar NL komt.quote:Op woensdag 18 juli 2007 02:22 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Zou ze voor die tijd nog komen optreden in NL?
Wat staat er op die NPS site verder van India, welke nummers heeft ze gedaan?
Day, jij was er heen toch?
6 tot 21 juni 2007quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:24 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Lekker hoor. Wanneer was dat festival?
Ja de filmpjes zijn inderdaad van Live in Brazil.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:17 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Is dat van die Live in Brazil DVD? ..of hoe dat ding ook heet?
Ja ik leef nogquote:Op zondag 28 oktober 2007 13:48 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ja.. Visje, leef je nog?
Ja, de dvd heb ik nog.quote:Op donderdag 22 november 2007 09:20 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Visje, heb je die DVD 'Live in Brazil' nog?
Beautiful is ook erg mooi evenals de locatiequote:Op zondag 2 december 2007 21:31 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik heb die DVD nu ook origineel.. wat een prachtig document.
'India's Song' is
De orginele versie van de dvd heb ik niet op mp3.quote:Op donderdag 13 december 2007 12:48 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Heb je India's Song op mp3?
Raul kan er niks aan doen want hij is blind..... inderdaad een beetje overdreven.quote:Op zondag 6 januari 2008 01:43 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Die vergissing van Raul Midon (Trijntje Oosterhuis/India.Arie) op North Sea Jazz is genomineerd als TV-moment van het jaar.
Een beetje overdreven m.i.
Beautiful Flower heeft ze geschreven voor de opening van die Afrikaanse school van Oprah.quote:Op maandag 24 december 2007 20:01 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik ken het nummer niet, is dat erg?
Dat is nog niet bekend.quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:08 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Treedt ze nog in Nederland op dit jaar?
Dit jaar niet.quote:
Ik ga haar een dag later zien in utrechtquote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:17 schreef EdgarD het volgende:
Wie gaat 19 oktober naar Amterdam om haar te zien??
Inderdaad dit is ECHT balen !! En ik keek er nog wel zo naar uit. Stem problemen deze keerquote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:54 schreef Day het volgende:
Europese tour is weer wegens gezondheidsredenen afgezegd. ECHT balen dit!
Geen idee, het is nogal stil rond India.quote:Op zondag 14 maart 2010 08:49 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Al voorbereidingen voor een nieuwe tour?
Driemaal scheepsrecht toch.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |