Die kan je nu al kopen via ticketservices voor 70 euro (dit is pas sinds een paar dagen)quote:Op woensdag 9 mei 2007 08:00 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Kwaliteit boven kwantiteit.
Wanneer gaan dagkaarten in de verkoop?
Nu welquote:Op donderdag 7 juni 2007 17:55 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Die link is niet goed, Fishy-fish.
Thanks voor de links! Prachtig nummer weer!quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:51 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
Nu wel![]()
Overigens heeft ze ook een nieuw liedje genaamd beautiful flower.
http://www.youtube.com/watch?v=eguJzuGd0TE
Yep, klopt. Het is het openingsnummer van de Tyra Banks show.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:36 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Was dat dat nummer bij Tyra?
Mag je niet om vragen boefjequote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:26 schreef Day het volgende:
[..]
Het nummer 'just for today' is inmiddels van YouTube verwijderd. Iemand hier die het toevallig op z'n pc heeft staan?
quote:Op zondag 10 juni 2007 17:52 schreef nipeng het volgende:
[..]
Mag je niet om vragen boefje![]()
Posts gerelateerd aan dit verzoek zijn en worden verwijderd.
Heb een keer op de site van Tyra gelezen dat het nummer wel uitgebracht zou worden. Is tot op heden niet gebeurd.quote:Op maandag 11 juni 2007 07:33 schreef Lief-visje het volgende:
Nee, Just for Today staat niet op cd.
Het nummer is speciaal geschreven voor de Tyra Banks show.
Vraagje aan Nipeng: het is mogelijk om filmpjes die op YouTube staan op je pc op te slaan. Mogen die hier ook niet gedeeld worden? Dat bedoelde ik nl. toen ik om het filmpje vroeg.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:54 schreef Day het volgende:
[..]
![]()
Sorry Nipeng. Enthousiastme en zo. Zal niet meer gebeuren.
Heb nog wel een youtube-linkje naar 1 van mijn favorieten van India: http://www.youtube.com/watch?v=o2N2TMiUKog
OK, dank voor je antwoord.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:28 schreef nipeng het volgende:
Ja het is mogelijk om de filmpjes op te slaan. Hoe en via welke sites dat kan zie ik liever niet in muz. Delen van copyrighted spul enzo
Nee, de relatie is stukgelopen daarna is ze de studio in gegaan en het resultaat is Testimony: vol 1 Life & Relationship.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:33 schreef DeSiever het volgende:
Heeft India eigenlijk een vaste vriend?
Ik verwacht ook nog wel dat het nummer op cd komt dat was ook met India's song zo.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:58 schreef Day het volgende:
[..]
Heb een keer op de site van Tyra gelezen dat het nummer wel uitgebracht zou worden. Is tot op heden niet gebeurd.
Jammer genoeg heb ik andere verplichtingen.quote:
Grote kans dat het volgende week rond een middernacht nog een keer wordt uitgezonden.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:55 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wordt die uitzending nog herhaald?
Mooie foto's!
Nee, ze kwam echt alleen maar om twee liedjes te zingen. Ze zong There's Hope en Beautiful Flower.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:48 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Hm.. ok, ik zal het in de gaten houden.
Had ze nog spectaculaire uitspraken?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |