Goed nummer! En weer de tekst, hè!quote:Op zondag 8 oktober 2006 16:18 schreef Lief-visje het volgende:
India Arie heeft de theme song gemaakt voor de show van Tyra Banks (voormalig topmodel)
hier te beluisteren en te zien (kwaliteit van het filmpje is niet je van het maar het geluid is wel goed)
http://www.youtube.com/watch?v=63-7HdZwmcY&mode=related&search=
Ja blijf me verbazen over haar teksten ik zou er niet zomaar opkomenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:14 schreef Day het volgende:
[..]
Goed nummer! En weer de tekst, hè!![]()
Ik word vrolijk van dit nummer!![]()
WOW! (shiver, shiver)!!!!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 08:48 schreef Lief-visje het volgende:
om alvast in de stemming te komen voor aankomende zaterdag !
http://www.youtube.com/watch?v=PtUhWdyjgow
En dan heb ik nog een verrassing voor je het is UITVERKOCHT ! dus wees op tijd!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:43 schreef Day het volgende:
[..]
WOW! (shiver, shiver)!!!!
Ik ben ZO hyper voor zaterdag, je wil niet weten!!!
quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:21 schreef newyorkcity het volgende:
Owww het nummer good morning van haar nieuwste cd is zooo moooi![]()
Wat?quote:
Bron: Vredenburg-sitequote:Het concert van India.Arie op 4 november in Vredenburg Utrecht is afgelast. India.Arie heeft haar hele Europese tour moeten afzeggen wegens zware rugklachten. In de komende maanden mag ze van de dokter niet vliegen en daardoor vervallen al haar geplande concerten. Er komt geen vervangend concert.
Heb ik ook gehad, hopelijk komt ze nog een keer in 2007quote:Op donderdag 2 november 2006 18:27 schreef DeSiever het volgende:
Jammer, maar haar gezondheid gaat voor.
Ik kreeg een mail van ticketservice, jullie niet?
Zo'n egoïstische reactie verwachtte ik niet van een echte 'fan'.quote:Op donderdag 2 november 2006 18:01 schreef Lief-visje het volgende:
SHIT![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kan ik iedereen gaan afbellen !!!!
waarom krijg je dat dan ook 2 dagen van te voren te horen !!!![]()
![]()
![]()
Tis ook niet egöistisch bedoeld, vind het heel vervelend voor haar !!quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:54 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Zo'n egoïstische reactie verwachtte ik niet van een echte 'fan'.
Dat weet ik niet en hou ik ook niet bij maar ik ben niet de enige die van India's muziek houdt. Dat is 1 ding dat zeker isquote:Op zaterdag 11 november 2006 18:09 schreef DeSiever het volgende:
Visje, welke fokkers zijn allemaal fan van India of ben jij de enige?
Zo schrijft men haar naamquote:Op zaterdag 11 november 2006 20:41 schreef nipeng het volgende:
Waarom staat er een punt in de topictitel?
Ready for love staat op haar eerste cd ! 1 van mijn favonr's overigens de tekst is echt super mooiquote:Op zaterdag 11 november 2006 21:08 schreef XiChico het volgende:
Grappig, zij komt voor op de Miami Vice soundtrack. Indie.Arie - Ready for Love. Heel relaxd nummer (De hele soundtrack van MV is trouwens relaxd)
quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:41 schreef nipeng het volgende:
Waarom staat er een punt in de topictitel?
Nee er staat nog geen info op hier de linkquote:Op woensdag 29 november 2006 19:36 schreef DeSiever het volgende:
Staat er al info op dan?
Wat is het adres van de site? www.india.arie?
Best Female R&B Vocal Performancequote:Op zondag 10 december 2006 09:56 schreef DeSiever het volgende:
Wat zijn precies de nominaties?
Onder andere Mary J Blige en die staat hoog genoteerd voor een Grammy.quote:Op zondag 10 december 2006 10:43 schreef DeSiever het volgende:
Zal lastig worden denk ik.. weet niet wie de andere genomineerden zijn?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |