Ik denk wel dat ze in 2007 komtquote:Op zondag 24 december 2006 11:01 schreef DeSiever het volgende:
Ze zal in 2007 toch wel komen, gezien wat er in 2006 is mis gegaan? Of is dat een verkeerde gedachte?
Te gek! Hou ons op de hoogte!quote:Op zondag 14 januari 2007 17:06 schreef Lief-visje het volgende:
Ik heb via via gehoord dat India terug komt dit jaar om toch nog haar concert te geven !
hij heeft op zijn eerste cd een aantal van dat soort liedjes staan overigens heeft hij Part of my life van india daarop gecoverd.quote:Op zondag 4 februari 2007 10:33 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Mooi liedje! Heeft die Anthony nog meer van dit soort liedjes?
doe ik !quote:Op zondag 4 februari 2007 12:45 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Stuur me nog 2 mooie van hem en die cover.. wil je?
Ik heb geen idee. Ik weet wel dat hij heel goed bevriend is met india.quote:Op zondag 4 februari 2007 13:37 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wel geinige liedjes, maar ik vind ze niet zo mooi als 'Words'.
Waarom heeft hij 'Part Of My Life' gekozen, weet je dat?
Ik moest ook meteen aan het concert denken. Toch jammer dat het niet is doorgegaanquote:Op zondag 4 februari 2007 21:01 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Dat hele Shakira-verhaal gaf me wel even flashbacks moet ik zeggen..
ja een stuk of 5quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:41 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Een schande is het.. maar ze heeft al een aantal toch?
Ik kies toch voor het Vredenburg omdat daar (vind ik) nog steeds de akoestiek het beste isquote:Op woensdag 28 februari 2007 00:42 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Mooiste zou zijn in de zomer.. Vredenburg was goed (waar ze 4 november ook zou staan). 013 Zou ook hemels zijn..
haha dat is ook leuk meegenomen maar ik ga meer voor het akoestische !quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:34 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Nee.. omdat je daar dichtbij woont..
Nee ik had het over het geluid in het vredenburg !quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:52 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Gaat ze een akoestische tour doen? Wat bedoel je nou?
Ik had het nog steeds over het Vredenburg als je goed had gekekenquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:58 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Oh zo. Je beheersing van het Nederlands plaatst me af en toe voor raadsels.
Je moet niet zo ongeduldig zijn stanleyquote:Op zaterdag 24 maart 2007 19:42 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Als je altijd een uitroepteken gebruikt, heeft het op een bepaald moment geen waarde meer hè..
Zo ken ik iemand en die dacht dat India Arie een man was die over india zong.quote:
Waar baseer je dat op?quote:Op maandag 26 maart 2007 07:35 schreef Lief-visje het volgende:
Waarschijnlijk komt india in augustus september terug voor haar concert![]()
Het stond op de site maar het is er na een paar dagen weer afgehaald voor de rest geen updates.quote:
Mooi! Ik ben d'r!quote:Op donderdag 19 april 2007 18:19 schreef Lief-visje het volgende:
India Arie komt optreden bij het North Sea jazz Festival 2007 op 14 juli !!!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |