Als hij achteruit door dat kleine gootje heen rijdt zit ie al aan de grond met z'n tupperware volgens mijquote:Op woensdag 20 december 2006 15:55 schreef j0rrit het volgende:
Vanmiddag even een Ford Ka gespot.
[afbeelding]
[afbeelding]
Die paddestoel zie ik elke week wel een paar keer rijden. ook de binnenkant is heel eehm... apart, zullen we maar zeggen.quote:Op woensdag 20 december 2006 15:55 schreef j0rrit het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij staat dus frequent achter de Postbank in Almere-Haven. Zie hem daar met enige regelmaat staan.quote:Op woensdag 20 december 2006 16:05 schreef estranged het volgende:
[..]
Die paddestoel zie ik elke week wel een paar keer rijden. ook de binnenkant is heel eehm... apart, zullen we maar zeggen.
Ik zie 'm altijd in Almere Buiten rondrijden, in de buurt van Doe-Merequote:Op woensdag 20 december 2006 16:09 schreef j0rrit het volgende:
[..]
Hij staat dus frequent achter de Postbank in Almere-Haven. Zie hem daar met enige regelmaat staan.
Vermoed trouwens dat hij over zgn. Air Ride beschikt, hij ligt namelijk volledig op de grond.
No Micheal, I refuse to be responsible...quote:Op woensdag 20 december 2006 16:19 schreef estranged het volgende:
KIT turbo-boost Now!
Met Air-ridequote:Op woensdag 20 december 2006 16:19 schreef -Muse- het volgende:
Hoe de fuck komt hij ooit over een verkeersdrempel!
ze kunnen dus toch belachelijkerquote:Op woensdag 20 december 2006 15:55 schreef j0rrit het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Alsof 'ie eerst wel mooi was.quote:Op donderdag 21 december 2006 22:01 schreef Noork het volgende:
Zo was dit ding eerst:
[afbeelding]
en nu:
[afbeelding]
[afbeelding]
Is er motorisch ook iets aan gedaan of is het nu nog steeds een 1.6 zijn of iets dergelijks? (geen idee wat de normale motor is bij die auto's)quote:Op donderdag 21 december 2006 22:01 schreef Noork het volgende:
Zo was dit ding eerst:
[afbeelding]
en nu:
[afbeelding]
[afbeelding]
2.0 of 2.2 voor de 4ws uitvoering dacht ikquote:Op vrijdag 22 december 2006 11:12 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Is er motorisch ook iets aan gedaan of is het nu nog steeds een 1.6 zijn of iets dergelijks? (geen idee wat de normale motor is bij die auto's)
2 liter dus..quote:Voertuigsoort Info Personenauto
Merk Info MAZDA
Handelsbenaming Info 626COUPE 2.0-12V GLX AUT.K6
Kleur(en) Info Blauw
Brandstof Info Benzine
G3 Installatie Info N.v.t.
Aantal cilinders Info 4
Cilinderinhoud Info 1998 cm3
Vermogen Info 81 KW
quote:GLX AUT.K6
Hmm, 110 pk dus. En hoeveel zou zoiets wegen?quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:38 schreef glasbak het volgende:
[..]
2.0 of 2.2 voor de 4ws uitvoering dacht ik
IN dit geval :
[..]
2 liter dus..
Overigens
[..]
![]()
![]()
Heb hier een cool uitlaatje gevonden
[afbeelding]
Natuurlijk wel, mits er ook iets onder de "hood" zit om die extra lucht te gebruiken!quote:Op vrijdag 22 december 2006 08:31 schreef TR08 het volgende:
Van die clipjes op de motorkap ook Alsof ze uberhaupt enige functie hebben midden op de motorkap
Volgens mij bedoelt TR de zgn. "Hood pins". Dit zijn veiligheids-snelsluitingen voor de motorkap (en achterklep), gebruikt op racewagens. En blijkbaar nu ook te bestellen uit de autostyle-catalogus.quote:Op zaterdag 23 december 2006 11:18 schreef more het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, mits er ook iets onder de "hood" zit om die extra lucht te gebruiken!
http://en.wikipedia.org/wiki/Hood_scoop
acceleratie 0-100 km/h 13,8 squote:Op vrijdag 22 december 2006 11:38 schreef glasbak het volgende:
2 liter dus..
is al weer iets leuker toch 2.2 , maargoed, hij wordt meer gebruikt voor shows enzo, niet voor dagelijks vervoer. is aardig wat geld en tijd ingestoken.quote:Op maandag 25 december 2006 15:39 schreef Spamblik het volgende:
Dat zegt 'ie al een jaar...
Iets met een 2.2turbo en die automaat![]()
Ik mag aannemen dat het een geintje is voor de show en dat hij er niet dagelijks mee rond rijd..quote:Op maandag 25 december 2006 13:13 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat een sukkel, om de directe invoer van luchtkoeling af te sluiten...
Waar zijn de wijzers ?quote:Op maandag 25 december 2006 13:04 schreef eer-ik het volgende:
[afbeelding]
Toevallig van iemand hier?
Een FerrariE met airbackquote:Op zondag 17 december 2006 01:13 schreef Oosthoek het volgende:
Dit is pas een echte stratemakersferrarie
http://auto.marktplaats.n(...)linetta-replica.html
quote:
quote:Helaas. Deze advertentie is verwijderd.
Niet getreurd, op Marktplaats.nl kunt u bijna altijd een ander, vergelijkbaar product vinden.
Jeez wat een tupperware bakquote:Op woensdag 20 december 2006 15:55 schreef j0rrit het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Opel en OKquote:Op woensdag 27 december 2006 02:46 schreef Alexxxxx het volgende:
Alles leuk en aardig, maar de Crazy Opel Drivers uit Limburg zijn gewoon hartstikke OK![]()
Niet als er zo'n exemplaar achterop staat, en de auto is voorzien van wieldoppen.quote:Op donderdag 28 december 2006 22:31 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Met die omega is toch niet zo veel mis? Die spoilers vallen meestal wel mee.
n.quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:06 schreef achla het volgende:
Nee, is niet uit een film.
Wie zou er ook zo'n golfje in een film willen late![]()
Weet je zeker dat het geen Holden logo was?quote:Op maandag 1 januari 2007 20:10 schreef MaximumRush het volgende:
Ik zag laatst een overdone Astra staan. Het toppunt was nog het astra embleem dat was veranderd voor een embleem van de vlag van Turkije.
Vind ik ook niet hoorquote:Op maandag 1 januari 2007 20:33 schreef TR08 het volgende:
Het Holden logo lijkt nu niet echt op de vlag van Turkije vind ik
http://www.holden.com.au/www-holden/
Holden heeft wel gave bakken trouwens. Niet alleen opels maar ook wat eigen modellen en wat aziatisch spul. De nieuwe Holde commodore (ik denk op basis van de opel omega) is een redelijk toffe bak
Cool,, vraag hem eens waar hij hem heeft gehaaldquote:Op maandag 1 januari 2007 20:10 schreef MaximumRush het volgende:
Ik zag laatst een overdone Astra staan. Het toppunt was nog het astra embleem dat was veranderd voor een embleem van de vlag van Turkije.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
origineel waren ze dan ook idd best cool, maja beetje verneukt...quote:Op zondag 31 december 2006 21:28 schreef j0rrit het volgende:
En nóg een CRX.. Zijn er nog standaard exemplaren te vinden?
[afbeelding]
Gegevens over de toekomst van deze auto:quote:Op donderdag 21 december 2006 22:01 schreef Noork het volgende:
Zo was dit ding eerst:
[afbeelding]
en nu:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ah ok ik dacht dat die altijd aan de rand van de motorkap hoorden te zitten, maar ze vallen dus ergens overheen? Ik zag dat hij bij Leus staat, ik woon sinds kort in Almelo, misschien wil ik wel een keer komen kijkenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:37 schreef casejunkie het volgende:
-knip-
Overigens hebben de hoodpins wel degelijk nut omdat de windhaken zijn verwijderd
Waar woon je dan?quote:Op donderdag 28 december 2006 17:22 schreef j0rrit het volgende:
Hehe.. Zo weet ik in Lelystad ook nog zo'n Omega te staan, ook met gigantische taartschep achterop.
Nee, ik weet het echt zeker. Ik zie hem wel eens als ik er langs fiets. Het is echt een maan en een ster.quote:Op maandag 1 januari 2007 20:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het geen Holden logo was?
Misschien is het de logo van Proton?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:52 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Nee, ik weet het echt zeker. Ik zie hem wel eens als ik er langs fiets. Het is echt een maan en een ster.
Misschien moeten we gewoon gaan accepteren dat iemand daadwerkelijk een vlag in dat logo geklust heeft. Het kan vast, dus waarom zou er niet iemand zo gek zijn om het te doen? Ik vind het wel een grap eigenlijkquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:41 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Misschien is het de logo van Proton?
Omdat het achteraf moeilijk is om te zeggen dat je het zelf niet mooi vind nadat je er een paar duizend euro aan hebt uitgegeven.quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:01 schreef TR08 het volgende:
Tunen blijft wel een kwestie van ERG persoonlijke smaak heVoor hetzelfde geld is die gast er zelf reteblij mee
Dus jij sluit de mogelijkheid dat ie het zelf mooi vindt volledig uit? Knap hoor...je denkt zeker ook bepaalde oma'tjes dat oude bruine jaren 50 meubilair eigenlijk ook ruk vinden.quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:22 schreef HansU het volgende:
[..]
Omdat het achteraf moeilijk is om te zeggen dat je het zelf niet mooi vind nadat je er een paar duizend euro aan hebt uitgegeven.
Ik accepteer het ook, zei niet dat ik het niet accepteerde. Ik raadde wat aan, maar ik had ongelijk. ik was zeker in de war met een ander logo, zo'n eentje met een gele ster er in. (nee niet subaruquote:Op woensdag 3 januari 2007 07:32 schreef TR08 het volgende:
[..]
Misschien moeten we gewoon gaan accepteren dat iemand daadwerkelijk een vlag in dat logo geklust heeft. Het kan vast, dus waarom zou er niet iemand zo gek zijn om het te doen? Ik vind het wel een grap eigenlijk
Dat bedoel ik niet. Maar ik weet zeker dat er tuners zijn die aan het eind van de transformatie iets hebben van: Shit, ik had er toch meer van verwacht. Maar om er nog meer geld in te stoppen... En dan dus zeer teleur gesteld zijn.quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:26 schreef TR08 het volgende:
[..]
Dus jij sluit de mogelijkheid dat ie het zelf mooi vindt volledig uit? Knap hoor...je denkt zeker ook bepaalde oma'tjes dat oude bruine jaren 50 meubilair eigenlijk ook ruk vinden.
Ehh, dit is een duidelijke fotoshop hoorquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:11 schreef dimage het volgende:
de eigenaar van deze auto moet zich ook zeer diep schamen
[afbeelding]
btw, even close up van het mooiste dashboard ooit
[afbeelding]
Inderdaad, gelukkig wel.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:47 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Ehh, dit is een duidelijke fotoshop hoor![]()
Photoshop kan allesquote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:35 schreef dimage het volgende:
de kleur is wel homoroze
Ondanks de kleur zou ik zeker geen NEE zeggen. Kom maar op met die bak. Jammer dat het geen GT3 is. I LOVE PORSCHE, maar ik kan er geen betalen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:35 schreef dimage het volgende:
de kleur is wel homoroze
Degene die hier het photoshopgehalte niet van inziet moet zich ook zeer diep schamen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:11 schreef dimage het volgende:
de eigenaar van deze auto moet zich ook zeer diep schamen
[afbeelding]
je loopt al weer achterquote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:36 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Degene die hier het photoshopgehalte niet van inziet moet zich ook zeer diep schamen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |