Dit met een BMW doen is gewoon zielig!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 08:26 schreef Gizmore het volgende:
[afbeelding]
Zaterdag op de parkeerplaats bij Walibi World. *rilt![]()
Errug mooi!quote:Op maandag 23 oktober 2006 01:12 schreef peacetaker het volgende:
[..]
zoals gevraagd
foto's zijn klikbaar..
[[url=http://xs308.xs.to/xs308/06431/22102006471.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://xs308.xs.to/xs308/06431/22102006472.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
WAHAUHAUHAUAHHA,, Kijk hoe hoog!!quote:Op zondag 12 november 2006 19:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Merk en type: Opel Calibra
Eigenaar: Total Car Refinish Stiens
Land van herkomst: Nederland
Datum: 12 november 2006
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
huhh??quote:Op zondag 12 november 2006 22:31 schreef Spamblik het volgende:
Hoort die achteras zo scheef?
Honda NSX geloof ikquote:Op donderdag 16 november 2006 18:42 schreef BroesWillems het volgende:
wat voor'n auto is dat?
Eerste foto van die Calibra, achterwiel aan de passagierskant. Of horen ze zoveel camber te hebben?quote:
Ondanks dat jij er woont is de kwaliteit van de straat verbeterdquote:Op donderdag 16 november 2006 22:21 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Die jongen woont bij mij achter!!!. Heeft de wagen nu verkocht![]()
Zal mijn wagen maar niet plaatsenquote:Op vrijdag 17 november 2006 14:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ondanks dat jij er woont is de kwaliteit van de straat verbeterd![]()
JA dusquote:Op vrijdag 17 november 2006 08:46 schreef Spamblik het volgende:
[..]
Eerste foto van die Calibra, achterwiel aan de passagierskant. Of horen ze zoveel camber te hebben?![]()
Best wel zonde ja, maar respect als je zoiets kan/durft.quote:
ik vind het wel mee vallen, het is een bodykit met spoiler die is afgeleid van de JGTC wagens.quote:
Kan best dat ie van de JGTC wagens is afgeleid, maar dat maakt hem voor mij niet mooier. De originele platte spoiler past gewoon veel beter bij het ontwerp.quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:03 schreef MrSkyline het volgende:
[..]
ik vind het wel mee vallen, het is een bodykit met spoiler die is afgeleid van de JGTC wagens.
Aerodynamisch verantwoord en tsja het is wel een auto die zich kan meten met porsches en ferrari's
[afbeelding]
technisch gezien zou deze constructie wel mogelijk zijn, maar dan niet de lasnaad op het midden van de deurquote:Op vrijdag 1 december 2006 19:16 schreef Rosbief het volgende:
[..]
WTF? Die overgang lijkt wel een photoshop
Is dit dan ook allemaal verneuken van die auto? Die bak kan nog zoveel aan verbeterd worden en dat doen ze dan ook....quote:Op zaterdag 2 december 2006 15:27 schreef bietelboer het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE![]()
![]()
![]()
Dat mensen nog steeds die wagen durven te verneuken![]()
Ik heb genoeg NSX filmpjes gezien, en toch weet ik het 100% zeker dat je geen ander spoiler dan de orginele moet plaatsen. Standaard zijn ze al mooi.. niet kloten: Velgjes en uitlaat + Intercoolers zijn ok,, de rest moetje zelf weten.. smaken verschillenquote:Op zondag 3 december 2006 18:34 schreef bietelboer het volgende:
Wel ff de link er bij zetten dan he![]()
http://video.google.nl/videoplay?docid=2949919259744802395&q=nsx
dat zijn 2 dezelfde wagensquote:Op zaterdag 9 december 2006 00:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jezus wat een bij elkaar geraapte zooi!
AMG-velgen (links), SLR-lookalike velgen (rechts, mét enorme stoeprandschade), SLK II-neusje + embleem, lullig spoilerpakketje, oude koplampen (probeer dan iets met helder glas te krijgen), niet onderhouden uitlaten, vreselijke bestickering (benzineklepje, palmboompje achterop). Dat iemand het lef heeft om zich hiermee te vertonen zeg
LOL, dat iemand uberhaupt al in een slopel rijdtquote:Op vrijdag 15 december 2006 19:21 schreef j0rrit het volgende:
Vandaag deze Kadett GSI gespot met strijkplank en een kleur die de geaardheid van de eigenaar in twijfel trekt.
[afbeelding]
[afbeelding]
De foto's zijn niet van hetzelfde moment. Die velgen zijn links en rechts dus wel hetzelfde.quote:Op zaterdag 9 december 2006 00:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jezus wat een bij elkaar geraapte zooi!
AMG-velgen (links), SLR-lookalike velgen (rechts, mét enorme stoeprandschade), SLK II-neusje + embleem, lullig spoilerpakketje, oude koplampen (probeer dan iets met helder glas te krijgen), niet onderhouden uitlaten, vreselijke bestickering (benzineklepje, palmboompje achterop). Dat iemand het lef heeft om zich hiermee te vertonen zeg
15000 euro voor een gele mr2quote:Op zondag 17 december 2006 01:13 schreef Oosthoek het volgende:
Dit is pas een echte stratemakersferrarie
http://auto.marktplaats.n(...)linetta-replica.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |