Weetje wat die persoon heeft gedaan? Letterlijk en figuurlijk alles wat met benzine te maken heeft er uit gesloopt. dus de auto rijd op gas...quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:36 schreef DonJames het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook al af. Ik heb veel met oude fiats gewerkt (ook 131's), maar dit blok ken ik niet. In de 131/132's zaten twincam-motoren (Lampredi), dit is zo te zien gewoon een OHC. Auto van het plaatje loopt op autogas trouwens..
Die Corsa B is 1.4 16v.quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:07 schreef PNG het volgende:
2e keer: die Corsa B is een 1.2. Wedje doen om kratje bier ?
nog steeds zo traag als strondquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:20 schreef PeeJay1980 het volgende:
Even een reactie op een post uit het vorige topic:
[..]
Die Corsa B is 1.4 16v.
Heeft in Autobild gestaan.
[Flauwe grap mode]quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:15 schreef Alexxxxx het volgende:
Die Vectra van Paashaas er naast vind ik wel erg mooi
En die Astra valt ook wel mee toch?
Ik vind het een schande om alleen al qua naam met zoiets geassocieerd te worden.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:15 schreef Alexxxxx het volgende:
ik zou snel de username bordeauxrode_paashaas registreren als ik jou wasquote:Op zondag 8 oktober 2006 00:36 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Ik vind het een schande om alleen al qua naam met zoiets geassocieerd te worden..
bestaan er uberhaupt mooie opels ? behalve die dan op de sloop staan .?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:15 schreef Alexxxxx het volgende:
Kut! had ik toch maar gewed met hemquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:20 schreef PeeJay1980 het volgende:
Even een reactie op een post uit het vorige topic:
[..]
Die Corsa B is 1.4 16v.
Heeft in Autobild gestaan.
Paashaas is echt wel mooi, alleen moet nog wat lagerquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:56 schreef j0rrit het volgende:
Toch grappig dat je aan de velgen onder deze rode Astra alleen al kunt zien dat de rest van de auto ook kansloos is.Heb nog nooit een mooie auto met deze driespaaks rotzooi gezien.
[afbeelding]
de oude Opel GT en de wat recentere Speedster. Daarnaast vind ik de allereerste Kadett versie ook nog wel te pruimen.quote:Op zondag 8 oktober 2006 07:44 schreef dimage het volgende:
[..]
bestaan er uberhaupt mooie opels ? behalve die dan op de sloop staan .?
ik heb een caddy met driespaak....quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:56 schreef j0rrit het volgende:
Toch grappig dat je aan de velgen onder deze rode Astra alleen al kunt zien dat de rest van de auto ook kansloos is.Heb nog nooit een mooie auto met deze driespaaks rotzooi gezien.
[afbeelding]
Sinds jij weg bent gegaan is er nog maar één goede mod, sorryquote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:21 schreef Tjabbo het volgende:
damn de verloedering slaat toe
deel 1 en 2 werden tenminste snel dichtgekwakt door goede mods.
shit men.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Sinds jij weg bent gegaan is er nog maar één goede mod, sorry
wordt er blind van manquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 14:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Nee man TF heeft smaak, die komt niet in topics met dit soort gedrochten
laten rukkenquote:Op maandag 16 oktober 2006 00:05 schreef Tjabbo het volgende:
jeah en van rukken word je doof.
wat blijft er dan voor je over?
Die velgenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 14:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Merk en type: Volkswagen Golf III VR6
Eigenaar: onbekend
Land van herkomst: Nederland
Datum: 11 oktober 2006
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Bijzonderheden: te koop; subwoofer in de achterbank verwerkt; bouwjaar 1992
ehm...persoonsgegevens plaatsen mag ineens?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 14:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Merk en type: Volkswagen Golf III VR6
Eigenaar: onbekend
Datum: 11 oktober 2006
Bijzonderheden: te koop; subwoofer in de achterbank verwerkt; bouwjaar 1992
Nope, ik heb het aangepastquote:Op maandag 16 oktober 2006 10:57 schreef deliberator het volgende:
[..]
ehm...persoonsgegevens plaatsen mag ineens?
Zomaar ff nieuwsgierig hoor.
inderdaad, en waar heeft diegen het idee vandaan om dit te doen?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 09:46 schreef osmo het volgende:
Bij zo'n auto's vraag ik me altijd af of de eigenaar nu echt vindt dat hij een mooie auto heeft, zo een ding kan je toch gewoon niet mooi vinden. Ik zou er nog bij in de buurt gezien willen worden!
Ahhhhhh!!! Mijn ogen!!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 08:26 schreef Gizmore het volgende:
[afbeelding]
Zaterdag op de parkeerplaats bij Walibi World. *rilt![]()
ten eerste: hoe weet je dat hij RWD is?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:11 schreef Turquaz52 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
RWD![]()
Ik weet dat het een RWD is omdat ik weet dat de Del Sol een FWD is,, maar deze is een "Hybride Project" dwz. de motor ligt achterin. in de kofferbak. vandaar dat je daar traanplaat ziet als je naar achteren kijkt..quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:25 schreef peacetaker het volgende:
[..]
ten eerste: hoe weet je dat hij RWD is?
ten tweede:lelijke bak
geinig projectquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:48 schreef Turquaz52 het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
--Edit--
[..]
Ik weet dat het een RWD is omdat ik weet dat de Del Sol een FWD is,, maar deze is een "Hybride Project" dwz. de motor ligt achterin. in de kofferbak. vandaar dat je daar traanplaat ziet als je naar achteren kijkt..
De Project
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Cool he?![]()
Geen RWD dus maar AWD met Twin H22'squote:Op zondag 22 oktober 2006 20:48 schreef Turquaz52 het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
--Edit--
[..]
Ik weet dat het een RWD is omdat ik weet dat de Del Sol een FWD is,, maar deze is een "Hybride Project" dwz. de motor ligt achterin. in de kofferbak. vandaar dat je daar traanplaat ziet als je naar achteren kijkt..
De Project
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Cool he?![]()
Ik vind zown projecten echt de shit..quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:41 schreef peacetaker het volgende:
[..]
geinig project
benieuwd hoe de handling is geworden![]()
laat es zienquote:Op zondag 22 oktober 2006 23:07 schreef Oksel het volgende:
Is een Peugeot 1.6 GTI uit '98 ook een stratenmakerF, als hij 4cm lager & remus einddemper heeft?
Nog geen foto van.. en hij is sneller dan hij lijkt., 135 pk. Geen kits, geen booskijkers. Alleen laag, en Remus demper.quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:42 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
laat es zien![]()
Bevat het Tupperware-kit? en lijkt ie sneller dan ie is? Dan: JA
Zo niet, dan: tja.. uhh nee he?![]()
zoals gevraagdquote:Op maandag 23 oktober 2006 01:01 schreef politiemelk het volgende:
Ben ik benieuwd naar, omdat ik juist op zoek ben naar een setje R-velgen of vergelijkbaar voor m'n eigen Volvo
Maar dat kan idd, Ford, Peugeot en Volvo (o.a.) gebruiken bij bepaalde modellen allemaal de 5x108 steek.
vond het er apart uitzien...vandaar dat ik foto's heb genomenquote:Op maandag 23 oktober 2006 01:14 schreef politiemelk het volgende:
Hm, 't staat niet slecht maar ook niet echt bijzonder. Hadden beter onder m'n eigen gepast..
Dit met een BMW doen is gewoon zielig!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 08:26 schreef Gizmore het volgende:
[afbeelding]
Zaterdag op de parkeerplaats bij Walibi World. *rilt![]()
Errug mooi!quote:Op maandag 23 oktober 2006 01:12 schreef peacetaker het volgende:
[..]
zoals gevraagd
foto's zijn klikbaar..
[[url=http://xs308.xs.to/xs308/06431/22102006471.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://xs308.xs.to/xs308/06431/22102006472.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
WAHAUHAUHAUAHHA,, Kijk hoe hoog!!quote:Op zondag 12 november 2006 19:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Merk en type: Opel Calibra
Eigenaar: Total Car Refinish Stiens
Datum: 12 november 2006
huhh??quote:Op zondag 12 november 2006 22:31 schreef Spamblik het volgende:
Hoort die achteras zo scheef?
Honda NSX geloof ikquote:Op donderdag 16 november 2006 18:42 schreef BroesWillems het volgende:
wat voor'n auto is dat?
Eerste foto van die Calibra, achterwiel aan de passagierskant. Of horen ze zoveel camber te hebben?quote:
Ondanks dat jij er woont is de kwaliteit van de straat verbeterdquote:Op donderdag 16 november 2006 22:21 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Die jongen woont bij mij achter!!!. Heeft de wagen nu verkocht![]()
Zal mijn wagen maar niet plaatsenquote:Op vrijdag 17 november 2006 14:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ondanks dat jij er woont is de kwaliteit van de straat verbeterd![]()
JA dusquote:Op vrijdag 17 november 2006 08:46 schreef Spamblik het volgende:
[..]
Eerste foto van die Calibra, achterwiel aan de passagierskant. Of horen ze zoveel camber te hebben?![]()
Best wel zonde ja, maar respect als je zoiets kan/durft.quote:
ik vind het wel mee vallen, het is een bodykit met spoiler die is afgeleid van de JGTC wagens.quote:
Kan best dat ie van de JGTC wagens is afgeleid, maar dat maakt hem voor mij niet mooier. De originele platte spoiler past gewoon veel beter bij het ontwerp.quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:03 schreef MrSkyline het volgende:
[..]
ik vind het wel mee vallen, het is een bodykit met spoiler die is afgeleid van de JGTC wagens.
Aerodynamisch verantwoord en tsja het is wel een auto die zich kan meten met porsches en ferrari's
[afbeelding]
technisch gezien zou deze constructie wel mogelijk zijn, maar dan niet de lasnaad op het midden van de deurquote:Op vrijdag 1 december 2006 19:16 schreef Rosbief het volgende:
[..]
WTF? Die overgang lijkt wel een photoshop
Is dit dan ook allemaal verneuken van die auto? Die bak kan nog zoveel aan verbeterd worden en dat doen ze dan ook....quote:Op zaterdag 2 december 2006 15:27 schreef bietelboer het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE![]()
![]()
![]()
Dat mensen nog steeds die wagen durven te verneuken![]()
Ik heb genoeg NSX filmpjes gezien, en toch weet ik het 100% zeker dat je geen ander spoiler dan de orginele moet plaatsen. Standaard zijn ze al mooi.. niet kloten: Velgjes en uitlaat + Intercoolers zijn ok,, de rest moetje zelf weten.. smaken verschillenquote:Op zondag 3 december 2006 18:34 schreef bietelboer het volgende:
Wel ff de link er bij zetten dan he![]()
http://video.google.nl/videoplay?docid=2949919259744802395&q=nsx
dat zijn 2 dezelfde wagensquote:Op zaterdag 9 december 2006 00:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jezus wat een bij elkaar geraapte zooi!
AMG-velgen (links), SLR-lookalike velgen (rechts, mét enorme stoeprandschade), SLK II-neusje + embleem, lullig spoilerpakketje, oude koplampen (probeer dan iets met helder glas te krijgen), niet onderhouden uitlaten, vreselijke bestickering (benzineklepje, palmboompje achterop). Dat iemand het lef heeft om zich hiermee te vertonen zeg
LOL, dat iemand uberhaupt al in een slopel rijdtquote:Op vrijdag 15 december 2006 19:21 schreef j0rrit het volgende:
Vandaag deze Kadett GSI gespot met strijkplank en een kleur die de geaardheid van de eigenaar in twijfel trekt.
[afbeelding]
[afbeelding]
De foto's zijn niet van hetzelfde moment. Die velgen zijn links en rechts dus wel hetzelfde.quote:Op zaterdag 9 december 2006 00:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jezus wat een bij elkaar geraapte zooi!
AMG-velgen (links), SLR-lookalike velgen (rechts, mét enorme stoeprandschade), SLK II-neusje + embleem, lullig spoilerpakketje, oude koplampen (probeer dan iets met helder glas te krijgen), niet onderhouden uitlaten, vreselijke bestickering (benzineklepje, palmboompje achterop). Dat iemand het lef heeft om zich hiermee te vertonen zeg
15000 euro voor een gele mr2quote:Op zondag 17 december 2006 01:13 schreef Oosthoek het volgende:
Dit is pas een echte stratemakersferrarie
http://auto.marktplaats.n(...)linetta-replica.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |