Niet als er zo'n exemplaar achterop staat, en de auto is voorzien van wieldoppen.quote:Op donderdag 28 december 2006 22:31 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Met die omega is toch niet zo veel mis? Die spoilers vallen meestal wel mee.
n.quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:06 schreef achla het volgende:
Nee, is niet uit een film.
Wie zou er ook zo'n golfje in een film willen late![]()
Weet je zeker dat het geen Holden logo was?quote:Op maandag 1 januari 2007 20:10 schreef MaximumRush het volgende:
Ik zag laatst een overdone Astra staan. Het toppunt was nog het astra embleem dat was veranderd voor een embleem van de vlag van Turkije.
Vind ik ook niet hoorquote:Op maandag 1 januari 2007 20:33 schreef TR08 het volgende:
Het Holden logo lijkt nu niet echt op de vlag van Turkije vind ik
http://www.holden.com.au/www-holden/
Holden heeft wel gave bakken trouwens. Niet alleen opels maar ook wat eigen modellen en wat aziatisch spul. De nieuwe Holde commodore (ik denk op basis van de opel omega) is een redelijk toffe bak
Cool,, vraag hem eens waar hij hem heeft gehaaldquote:Op maandag 1 januari 2007 20:10 schreef MaximumRush het volgende:
Ik zag laatst een overdone Astra staan. Het toppunt was nog het astra embleem dat was veranderd voor een embleem van de vlag van Turkije.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
origineel waren ze dan ook idd best cool, maja beetje verneukt...quote:Op zondag 31 december 2006 21:28 schreef j0rrit het volgende:
En nóg een CRX.. Zijn er nog standaard exemplaren te vinden?
[afbeelding]
Gegevens over de toekomst van deze auto:quote:Op donderdag 21 december 2006 22:01 schreef Noork het volgende:
Zo was dit ding eerst:
[afbeelding]
en nu:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ah ok ik dacht dat die altijd aan de rand van de motorkap hoorden te zitten, maar ze vallen dus ergens overheen? Ik zag dat hij bij Leus staat, ik woon sinds kort in Almelo, misschien wil ik wel een keer komen kijkenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:37 schreef casejunkie het volgende:
-knip-
Overigens hebben de hoodpins wel degelijk nut omdat de windhaken zijn verwijderd
Waar woon je dan?quote:Op donderdag 28 december 2006 17:22 schreef j0rrit het volgende:
Hehe.. Zo weet ik in Lelystad ook nog zo'n Omega te staan, ook met gigantische taartschep achterop.
Nee, ik weet het echt zeker. Ik zie hem wel eens als ik er langs fiets. Het is echt een maan en een ster.quote:Op maandag 1 januari 2007 20:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het geen Holden logo was?
Misschien is het de logo van Proton?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:52 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Nee, ik weet het echt zeker. Ik zie hem wel eens als ik er langs fiets. Het is echt een maan en een ster.
Misschien moeten we gewoon gaan accepteren dat iemand daadwerkelijk een vlag in dat logo geklust heeft. Het kan vast, dus waarom zou er niet iemand zo gek zijn om het te doen? Ik vind het wel een grap eigenlijkquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:41 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Misschien is het de logo van Proton?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |