Nee, ik weet het echt zeker. Ik zie hem wel eens als ik er langs fiets. Het is echt een maan en een ster.quote:Op maandag 1 januari 2007 20:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het geen Holden logo was?
Misschien is het de logo van Proton?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:52 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Nee, ik weet het echt zeker. Ik zie hem wel eens als ik er langs fiets. Het is echt een maan en een ster.
Misschien moeten we gewoon gaan accepteren dat iemand daadwerkelijk een vlag in dat logo geklust heeft. Het kan vast, dus waarom zou er niet iemand zo gek zijn om het te doen? Ik vind het wel een grap eigenlijkquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:41 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Misschien is het de logo van Proton?
Omdat het achteraf moeilijk is om te zeggen dat je het zelf niet mooi vind nadat je er een paar duizend euro aan hebt uitgegeven.quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:01 schreef TR08 het volgende:
Tunen blijft wel een kwestie van ERG persoonlijke smaak heVoor hetzelfde geld is die gast er zelf reteblij mee
Dus jij sluit de mogelijkheid dat ie het zelf mooi vindt volledig uit? Knap hoor...je denkt zeker ook bepaalde oma'tjes dat oude bruine jaren 50 meubilair eigenlijk ook ruk vinden.quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:22 schreef HansU het volgende:
[..]
Omdat het achteraf moeilijk is om te zeggen dat je het zelf niet mooi vind nadat je er een paar duizend euro aan hebt uitgegeven.
Ik accepteer het ook, zei niet dat ik het niet accepteerde. Ik raadde wat aan, maar ik had ongelijk. ik was zeker in de war met een ander logo, zo'n eentje met een gele ster er in. (nee niet subaruquote:Op woensdag 3 januari 2007 07:32 schreef TR08 het volgende:
[..]
Misschien moeten we gewoon gaan accepteren dat iemand daadwerkelijk een vlag in dat logo geklust heeft. Het kan vast, dus waarom zou er niet iemand zo gek zijn om het te doen? Ik vind het wel een grap eigenlijk
Dat bedoel ik niet. Maar ik weet zeker dat er tuners zijn die aan het eind van de transformatie iets hebben van: Shit, ik had er toch meer van verwacht. Maar om er nog meer geld in te stoppen... En dan dus zeer teleur gesteld zijn.quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:26 schreef TR08 het volgende:
[..]
Dus jij sluit de mogelijkheid dat ie het zelf mooi vindt volledig uit? Knap hoor...je denkt zeker ook bepaalde oma'tjes dat oude bruine jaren 50 meubilair eigenlijk ook ruk vinden.
Ehh, dit is een duidelijke fotoshop hoorquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:11 schreef dimage het volgende:
de eigenaar van deze auto moet zich ook zeer diep schamen
[afbeelding]
btw, even close up van het mooiste dashboard ooit
[afbeelding]
Inderdaad, gelukkig wel.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:47 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Ehh, dit is een duidelijke fotoshop hoor![]()
Photoshop kan allesquote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:35 schreef dimage het volgende:
de kleur is wel homoroze
Ondanks de kleur zou ik zeker geen NEE zeggen. Kom maar op met die bak. Jammer dat het geen GT3 is. I LOVE PORSCHE, maar ik kan er geen betalen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:35 schreef dimage het volgende:
de kleur is wel homoroze
Degene die hier het photoshopgehalte niet van inziet moet zich ook zeer diep schamen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:11 schreef dimage het volgende:
de eigenaar van deze auto moet zich ook zeer diep schamen
[afbeelding]
je loopt al weer achterquote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:36 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Degene die hier het photoshopgehalte niet van inziet moet zich ook zeer diep schamen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |