Maar je ziet toch wel "het roofdier" op de achtergrond zitten hè?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
Iets te vroeg de cap voor die ultime kus...
Zou hij nog een kettinkje over hebben, of krijgt Marcia die van Sabrina?
[afbeelding]
Dit:quote:
Iddquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:25 schreef NorthernStar het volgende:
Het geluid van de stream past zich aan aan Sabrina's toestand.
rik ?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:24 schreef dracula100 het volgende:
Goeie aktie e10 ...die wil vanavond neuken en snapt waar zn kansen liggen
Animals is de prelude van The Wall!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ben toch meer van The Wall en The final Cut. Heb beide albums ook helemaal vertaald destijds). Animals zegt me veel minder eigenlijk.
Maar goed, is idd heel erg off-topic.
Gaat niet meer gebeuren. Maar wel een leuk feestjequote:
Dat maakt die cap eigenlijk best wel mooi voor een fakequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:25 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar je ziet toch wel "het roofdier" op de achtergrond zitten hè?![]()
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:30 schreef cripplecrow het volgende:
hebben e10 en marcia nou gezoend?
Haal Egbert uit de kamer van Sabrina dus..quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:32 schreef n1ek het volgende:
wat stond er op het scherm...
Bizar!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:32 schreef n1ek het volgende:
[..]
Haal Egbert uit de kamer van Sabrina dus..
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:33 schreef Stereotomy het volgende:
Waarom? Als Eggie iemand wil aanranden dan horen we dat te kunnen zien!
BB harder dan ooit
Niet harder dan Eggie's plasser
Ja maar als het op het scherm staat. En heul helder zijn ze allemaal niet meerquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:33 schreef Morwen het volgende:
Wat een paniek om niks, Sab is gewoon lam![]()
Ultieme piss-off voor Eggyquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:34 schreef Addi het volgende:
Misselijke streek van BB!
Nee, ik vind het wel goed. Egbert deed heel naar.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:34 schreef Addi het volgende:
Misselijke streek van BB!
Als Tijn er nou niet was, dan was het nog wel terecht...quote:
ja dat lijkt me wel zo gepastquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:35 schreef arneaux het volgende:
Nou zeg. OMFG. Big Brother moet dit dus wel even rechtzetten.
Wat deed ie dan precies? (ik was ff weg)quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:35 schreef schatje het volgende:
[..]
Nee, ik vind het wel goed. Egbert deed heel naar.
Dat is echt al weken duidelijk.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:35 schreef Shirley het volgende:
Het is een feit. BB heeft gewoon een schijthekel aan Egbert. Kan niet anders!
Ja boeiend dit is BB laat ze hun gang gaan eindelijk misschien wat rellenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:35 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, het is ziekelijk. Hummie moed echt dootquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:36 schreef PC eend het volgende:
Als er niet genaaid wordt dan naait BB eggie wel weer![]()
![]()
![]()
I second that.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:35 schreef Shirley het volgende:
Het is een feit. BB heeft gewoon een schijthekel aan Egbert. Kan niet anders!
Yep.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:35 schreef schatje het volgende:
[..]
Egbert deed niets raars....zit niet zulke achterlijke verhalen te verzinnenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:35 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, het was me ook wel duidelijk, maar het wordt elke keer steeds duidelijker!quote:
Het was alleen genant, thats all.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:35 schreef schatje het volgende:
[..]
Verlaat hij maandag het huis als een eenzame man die jongere vrouwen dreigt aan te randenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:36 schreef Gert het volgende:
Notabene met Egbert... ah aarme sukkel
dat vind ik ook raarquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:36 schreef scanman01 het volgende:
Ik snap niet wat BB nu weer flikt. Als Etienne er is dan is het prima... en nu moet Egbert opeens weg??
hij had eerder weg moeten gaan, dat klopt maar hij heeft haar niet aangeraakt!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:36 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Wat deed ie dan precies? (ik was ff weg)
Dat bepaal ik altijd zelf nog wel. Egbert had gewoon naar Tijn moeten luisteren.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:37 schreef riri het volgende:
[..]
Egbert deed niets raars....zit niet zulke achterlijke verhalen te verzinnen
begrijpelijkquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:38 schreef Addi het volgende:
Marcia is opgenaaid door BB.
Het zou me niks verbazen....quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:38 schreef Fronsertje het volgende:
Als dit op een suggestieve manier in de uitzending wordt verwerkt, dan zijn het echt ratten...beetje moedwillig iemands leven/carriere kapot maken
moet hij zeggen die kleef anemoonquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:37 schreef LennyKravitz het volgende:
e10 voelt zich wel het mannetje... en maakt er bijna een verkrachting van... pfff
Begrijpelijk ook. Het is wel d'r pa die wordt "beschuldigd" wordt gezet daar.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:38 schreef Addi het volgende:
Marcia is opgenaaid door BB.
eensquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:39 schreef n1ek het volgende:
Ik vind dit echt sneu voor Egbert, hij lag daar wel als een malloot, maar what the fuck? hoeveel anderen hebben daar al gelegen...
En dan zijn ze ineens wel wakker...en als wij behoorlijke streams willen volgen dan zitten ze te pitten.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:33 schreef Martijn_fijn het volgende:
Goeie ingreep van BB
zo'n vermoeden had ik ook!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
Die kamper wil een slaatje slaan uit die ene kus en probeert Marcia te bespelen. Rik grijpt in en E10 reageert meteen agressief, omdat zijn player-plannetje gaat mislukken...
[afbeelding]
Egbert moet helemaal niets. Als Etiënne dat hele dagen ligt te vozen komt er ook geen bericht op het scherm. Dit is gewoon een kutstreek van BB.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:38 schreef schatje het volgende:
[..]
Dat bepaal ik altijd zelf nog wel. Egbert had gewoon naar Tijn moeten luisteren.
huh ? is dat de reden dat hij zo stil is ?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:40 schreef Stranger het volgende:
Ik hoop dat Rik nog een keer op zijn smoel wordt gemept.
als dit gebeurd ,dan zeg ikquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:38 schreef Fronsertje het volgende:
Als dit op een suggestieve manier in de uitzending wordt verwerkt, dan zijn het echt ratten...beetje moedwillig iemands leven/carriere kapot maken
Actrices zijn het en aandachtstrekkers. I Love Itquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:40 schreef Day het volgende:
En terwijl iedereen ruzie maakt, is Sabrina alweer aan het feesten in de prinsessenkamer.
Zijn eigen waarheid gefabriceerd aan de hand van BB spelletjesquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:40 schreef Sonique het volgende:
Ben ik nu de enige die ziet hoe de waarheid totaal niet meer speelt en iedereen z'n eigen waarheid fabriceerd?
Ik vind dat Rik ook gelijk heeft. Je kan niet zeggen dat Egg nuchter was.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:41 schreef Addi het volgende:
Rik overdrijft nu stierlijk! Marcia heeft gelijk.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:40 schreef Stranger het volgende:
Ik ookquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:40 schreef Stranger het volgende:
Rik heeft gelijk en Marcia ook.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:41 schreef Addi het volgende:
Rik overdrijft nu stierlijk! Marcia heeft gelijk.
Subtiel.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:40 schreef El_Rolando het volgende:
Wat een kankermongolen.
Dit is waarschijnlijk weer voorpaginanieuws bij de Telegraaf.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:40 schreef Myriam1978 het volgende:
ik vind het wel erg misselijk van BB! Laat die ouwe stakker met rust. Toen Etienne bijna zijn piemel erin had hangen niemand deed wat over...Het is echt niet leuk hoe ze met Eg omgaan! Ik zou ze aanklagen na afloop!
E10 *IS* gewoon een huichelaar. Al dat gejank van sommige users hier hoe hij zich de laatste weken zo goed heeft ontwikkeld, onzin.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:42 schreef VincentAdam het volgende:
sorry hoor, maaar die e-tien is gewoon een huichelaar. Ene seconde wil die Eg voor zijn smoel slaan, en op het moment dat hij zin heeft om marcia te tongen zegt ie doodleuk: als je vader iets zou doen, zou ik het voor hem opnemen.
Ja en nu zit ik met mijn tenen krom om hoe het gaat met Egbert en Tijnquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:42 schreef BONG4002 het volgende:
Dit is bewust door BB gedaan om wreving te creëren
* notedquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:37 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Verlaat hij maandag het huis als een eenzame man die jongere vrouwen dreigt aan te randen
Big Brother, bedankt
Hij heeft een baan waarbij hij met jongeren werkt.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:45 schreef breege het volgende:
tijn die lult over voorbeeldfuncties... fuck toch op man...
Nou, Eggie zit er even door hoorquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:45 schreef golfer het volgende:
Haha, dit is leuke TV.
Egbert gaat nu helemaal de zieligert spelen.![]()
Ik vind het wel goed dat ze ingrepen. Sabrina was "out" en Egbert lag irritant te plakken. Ik zal zeker niet zeggen dat hij wat gedaan zou hebben als hij niet uit die kamer was gehaald maar als er wél wat was gebeurd had iedereen op z'n kop gestaan en zich afgevraagd waarom er niet eerder was ingegrepen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:40 schreef Myriam1978 het volgende:
ik vind het wel erg misselijk van BB! Laat die ouwe stakker met rust. Toen Etienne bijna zijn piemel erin had hangen niemand deed wat over...Het is echt niet leuk hoe ze met Eg omgaan! Ik zou ze aanklagen na afloop!
Ik ookquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:40 schreef Stranger het volgende:
Hij is gewoon bezopen. Als ie nuchter was had ie gezegd.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:45 schreef latevogel het volgende:
og wat vind ik dit zielig voor eggie![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |