Laat ze nu maar lekker klooien.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:15 schreef scanman01 het volgende:
Tijn, denk aan het huwelijk dat je niet kapot wilde maken
Tja, Scan... het is erg offtopic, maar laat ik je vertellen dat ik naar het laatste concert van Roger Waters in Nederland ben geweest, en dat met name Sheep (album: Animals) en de nummers van Final Cut op mij de meeste indruk maakten... hij zong bijvoorbeeld Southampton Dock live, en dat was zoooo moooooi....quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Isook niet verkeerd nee, hoewel 'mother' mijn favoriet is, samen met Comfortably numb.
zo lijkt ze net die brunette van DGK waar zoveel tramelant om isquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:16 schreef Martijn_fijn het volgende:
Micheline met langer haar is veel leuker, veel vrouwelijker.
Ik zie nu echt zo'n beeld voor me - van Tijn met een Scanman op de ene en een Canisfire op de andere schouder...quote:
Je kan ook iets anders gaan doen als alles zo kut is. Of terugkomen als je een beter humeur hebt.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:17 schreef BB6kijker het volgende:
Wat is Jeroen toch een gezellige vent. Echt dé gangmaker van de groep.![]()
Je houd nog steeds van hem he Scanmanquote:
Hij staat op de lijst voor de PvdAquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:18 schreef LennyKravitz het volgende:
wat was dat voor toespraak van tijn?
Welnee, hij is SP.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:19 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hij staat op de lijst voor de PvdA![]()
Voor het eerst deze BB met je eens.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:18 schreef Morwen het volgende:
Marlies wordt dronken of tief op nu met je begrijpende hoofd![]()
Ik ben toch meer van The Wall en The final Cut. Heb beide albums ook helemaal vertaald destijds). Animals zegt me veel minder eigenlijk.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Tja, Scan... het is erg offtopic, maar laat ik je vertellen dat ik naar het laatste concert van Roger Waters in Nederland ben geweest, en dat met name Sheep (album: Animals) en de nummers van Final Cut op mij de meeste indruk maakten... hij zong bijvoorbeeld Southampton Dock live, en dat was zoooo moooooi....
Het werd wat beter de laatste tijd, maar na die momenten in de camera wordt het weer minder.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:19 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Je houd nog steeds van hem he Scanman![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |