BB is watching USquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:07 schreef uniekhoorn het volgende:
Whoehoe, geen oogjes meer
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:07 schreef Sonique het volgende:
Waar het schip strandt is onbekend, and who gives a FUCK!!
moet dat laatste er nou bij?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:08 schreef paultjuhhh het volgende:
GATVER RIK KAP DAARMEE KUTHOMO!!!!
Dat denk ik ookquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:08 schreef Yugor het volgende:
Denk dat ze vast oefenen voor straks - om die gele ogen erop te gooien
Nouquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Ennnn Jeroen is losssssssssss
Kap jij es ff.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:08 schreef paultjuhhh het volgende:
En hele dikke LMAO om die smilie!!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:07 schreef NorthernStar het volgende:
De nacht is nog jong en het is vannacht volle maan [afbeelding]
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:08 schreef nomen_nescio het volgende:
Assumageilis magallus en lossssss
Paulus doe ff normaal.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:08 schreef paultjuhhh het volgende:
aha....ik miste al een ver dieptepuntquote:
nou nou.. kan het iets minderquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:08 schreef paultjuhhh het volgende:
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:10 schreef Lyza het volgende:
[..]
Dat kun je ook op een normale manier uiten.
dan kijk je niet, en dan ga je lekker slapen ofzo!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:10 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Word jij niet gek van Rik dan in dat wijvenpak
Nee, ik kijk daar doorheen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:10 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Word jij niet gek van Rik dan in dat wijvenpak
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:10 schreef FBtje het volgende:
[..]
dan kijk je niet, en dan ga je lekker slapen ofzo!
dat is het zo'n beetje.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:09 schreef Coos het volgende:
Zag dat er 4 of 5 topics vol waren.![]()
Kom net binnen. Kan iemand even in vijf steekwoorden zeggen wat er is gebeurd?![]()
Drank, geil, en emotie kunnen jullie overslaan.![]()
En kan Rik de vaseline al warm zetten?
Welke stream kan ik het beste aanzetten? (nog steeds zonder geluid maar ik wil Sabsien)![]()
Zet dit anders ff in je sig.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:09 schreef Coos het volgende:
Kom net binnen. Kan iemand even in vijf steekwoorden zeggen wat er is gebeurd?![]()
Niks eigenlijk, je valt nu goed binnen, misschien dat er nu wat gaat gebeuren?!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:09 schreef Coos het volgende:
Zag dat er 4 of 5 topics vol waren.![]()
Drank, geil, en emotie kunnen jullie overslaan.![]()
En kan Rik de vaseline al warm zetten?
Welke stream kan ik het beste aanzetten? (nog steeds zonder geluid maar ik wil Sabsien)![]()
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:11 schreef cripplecrow het volgende:
[..]
dan kan je dat 'kuthomo' nog wel weglaten, noem jou ook niet vieze relnicht.![]()
Hij kreeg een klap in z'n gezicht van Sa.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:10 schreef farceman het volgende:
Zag iemand wat E10 net deed net voor de streams op geel gingen? Het leek wel of hij iets op snoof coke?
met goed veel alcohol wel ja geef ik toe, maar met alle muziek danquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:11 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
En toch als je daar tussen stond, zou je zeker meedansen.![]()
oja, Tijn is sentimenteelquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:11 schreef avonne het volgende:
[..]
dat is het zo'n beetje.
we zijn alleen bang dat ze niet meer doordrinken
wadan? zit vier streams als een bezetene te volgen maar dit ontging me!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:12 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Hij kreeg een klap in z'n gezicht van Sa.![]()
Heb je hem geen wijntje gegeven.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
Komt de buurman bij me aanbellen of het geluid zachter mag. (Het is een Iraqkees, nit dat dat er toe doet maar toch)
Zijn vrouw staat op werpen, is uitgeteld.
Zeg ik tegen hem... "Ik kom toch ook niet bij jou, als dat kind ligt te janken, of dat iets zachter kan, deed ik bij je vorige ook niet. Dus beetje wederzijds respect zou wel op z'n plaats zijn. ..."
Teach-inn bedoel je!quote:
Hij vroeg iig of het mocht....quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
Komt de buurman bij me aanbellen of het geluid zachter mag. (Het is een Iraqkees, nit dat dat er toe doet maar toch)
Zijn vrouw staat op werpen, is uitgeteld.
Zeg ik tegen hem... "Ik kom toch ook niet bij jou, als dat kind ligt te janken, of dat iets zachter kan, deed ik bij je vorige ook niet. Dus beetje wederzijds respect zou wel op z'n plaats zijn. ..."
teach in toch ?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:13 schreef Martijn_fijn het volgende:
Wie zingt dit dingedong ook alweer? Ver ver voor mijn tijd![]()
Teach Inn.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:13 schreef Martijn_fijn het volgende:
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:12 schreef BONG4002 het volgende:
Ik denk trouwens dat ze het thema-nummer voor het laatst bewaren, namelijk de Fata Morgana
Waarom, ze gaat heus niet vreemdquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:13 schreef golfer het volgende:
En Semih blijft Mich maar in de gaten te houden vanaf een afstandje.
Teach inquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:13 schreef Martijn_fijn het volgende:
Nee man.quote:
Of hij kijkt graag naar zn vriendin, wat ook logisch is. Halfvol, halfleeg.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:13 schreef golfer het volgende:
En Semih blijft Mich maar in de gaten te houden vanaf een afstandje.
Dat is wel een goeie Gerrit.quote:
whahahaha afijn door deze trickvraag heeft er iemand zojuist allemaal oldbies ontdektquote:
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee man.![]()
Ik noem Muse toch ook geen Radiohead.![]()
ouwe poep roels!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
whahahaha afijn door deze trickvraag heeft er iemand zojuist allemaal oldbies ontdekt![]()
Marlies zei duidelijk tegen hem: " Ik ben echt gek op je"quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:14 schreef VincentAdam het volgende:
tijn en marlies?
gaat over zn ex zei diequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:15 schreef Capaja het volgende:
tijn geeft aan marlies toe dat ie van Mo houdt, maar hij weet dat het hopeloos is
hij zou willen dat ie het kon veranderen
hij laat marlies iets zien, maar dat krijgen wij niet te zien
We?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:14 schreef golfer het volgende:
We hebben daar wel het songfestival voor het laatst mee gewonnen, ja!
En wat voel je nú?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:14 schreef ruby het volgende:
Wat een deprimerende muziek.
ERFGENAAM, ERFGENAAM!quote:
Z'n lul ?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:15 schreef Capaja het volgende:
tijn geeft aan marlies toe dat ie van Mo houdt, maar hij weet dat het hopeloos is
Yeps.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:16 schreef Suikeroom het volgende:
zegt Tijn dat ie nog verliefd is op zn ex?
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
whahahaha afijn door deze trickvraag heeft er iemand zojuist allemaal oldbies ontdekt![]()
Onzin, hij had het over zijn ex.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:15 schreef Capaja het volgende:
tis trouwens wederzijdsquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:15 schreef Capaja het volgende:
Gevaarlijke vrouw idd.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:17 schreef Sonique het volgende:
Sabrina is een totale tease...
WIJquote:
Hij wilde weer een 'echte' kus, maar Sa zei: 'Je wil met de tong!' en zei hij: 'Dát doe ik wel met een ander' en zij slapte hem vervolgens. Niet echt hard, maar toch. Waarop Mo reageerde: 'Dat moet je zo ook niet tegen Sa zeggen!'quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
wadan? zit vier streams als een bezetene te volgen maar dit ontging me!
Zijn ook niet eens meer "mixed signals" te noemen...quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:17 schreef Sonique het volgende:
Sabrina is een totale tease...
Nee!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:16 schreef Gert het volgende:
[..]
En wat voel je nú?
Alle slaappillen ineens naar binnen?![]()
Is het al een beetje bij te houden hier Coos?quote:
quote:
Op de gang fluisterde Marlies echt tegen Tijn " Ik ben echt gek op je" .quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:18 schreef T-lex het volgende:
Marlies stond tegen Tijn te zeiken dat ze zich niet voor de gek liet houden over wat Tijn en Mo hebben. Nu heeft hij d'r een foto van z'n ex laten zien ofzo...net of dat boeit in deze situatie..maarja Tijn is ook dronken..dus vergeef hem.
E-10 is gewoon een mee loper die achter foute jongetjes aanloopt.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:19 schreef FBtje het volgende:
hmm.. heb het helemaal niet op racisten, maar weet niet wat ik van Etienne moet denken.. hij komt allerminst over als racist en ik geloof toch echt niet dat dit allemaal een spel van 'm is..
Spreek voor jezelfquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:18 schreef Gert het volgende:
[..]
WIJ![]()
voor het laatst.
toen jij en ik nog in onze pyamaatjes het speelkleed onderkwijlden
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:14 schreef versabommie het volgende:
Maar boos zijn en niet zeggen waarom is OOK heel irritantquote:
dronken praatjes plus hij wil meerquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:21 schreef VincentAdam het volgende:
mo en tijn hebben ruzie. MO: laat me met rust.
Tijn? Welke PraatjeS?
Heb zo'n hekel aan vrouwen die zich zo gedragen, een bommetje laten vallen en er vervolgens niks over zeggen. 'Doe lekker je ding, laat mij met rust.'quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:20 schreef arneaux het volgende:
Jezus! Monique is fokkin jaloers.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:21 schreef arneaux het volgende:
Wat valt Monique door de mand.
Jij bent snelquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:22 schreef versabommie het volgende:
reflections of my life, supremes...
Nee joh!!!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Is het al een beetje bij te houden hier Coos?
yepquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:22 schreef arneaux het volgende:
Zou Monique nou jaloers zijn omdat Tijn met Marlies wegging??
Precies....quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:22 schreef scanman01 het volgende:
Monique toen al jaloers nadat Tijn met Milica stond te kletsen... en nu flipt ze weer nadat Tijn met Marlies heeft staan kletsen
nou, je weet helemaal niet wat de reden daarvan is.. kan een oorzaak hebben.. om 'm dan meteen een zielepoot te noemen..quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:20 schreef Canisfire het volgende:
[..]
E-10 is gewoon een mee loper die achter foute jongetjes aanloopt.
Gewoon een zielepoot.
Absoluut niet. Waarmee?quote:
Nou!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:21 schreef arneaux het volgende:
Wat valt Monique door de mand.
waar gaat het over?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:20 schreef arneaux het volgende:
Jezus! Monique is fokkin jaloers.
doet tijn ookquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:22 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Heb zo'n hekel aan vrouwen die zich zo gedragen, een bommetje laten vallen en er vervolgens niks over zeggen. 'Doe lekker je ding, laat mij met rust.'
Wat zou het anders kunnen zijn?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:22 schreef arneaux het volgende:
Dat lijkt me vrij duidelijk.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:22 schreef arneaux het volgende:
En dat weet Tijn ook niet.. en daarom is HIJ ook boos, logisch toch?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:22 schreef paultjuhhh het volgende:
Wat lullen jullie hier nou je weet helemaal niet waarom MO boos is op Tijn
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:23 schreef arneaux het volgende:
Ohhhh. Dit wordt drama vanavond!!!
Thnx...ik draaide die meuk ooit voor geldquote:
Ja, maar dat isquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:22 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Maar boos zijn en niet zeggen waarom is OOK heel irritant
Ok we zitten wel een beetje op hetzelfde level geloof ik, nog niks gebeurd...quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:22 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee joh!!!![]()
Maar nadat jij zo vreselijk misbruik hebt gemaakt van mijn argeloosheid ben je me op zijn minst een korte samenvatting verschuldigd. Als er tenminste iets gebeurd is. Ik heb de indruk van niet. Gewoon straks weer lekker lam maar nu in een pakkie.
Ik hoop enkel nog dat Rik E10 een beurt geeft. Goed voor z'n rep in Zwolle.![]()
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:24 schreef Martijn_fijn het volgende:
Rookt Tijn nu?
dat met die ketting gisteren, dat was écht spel volgens mij. De lul.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:19 schreef FBtje het volgende:
hmm.. heb het helemaal niet op racisten, maar weet niet wat ik van Etienne moet denken.. hij komt allerminst over als racist en ik geloof toch echt niet dat dit allemaal een spel van 'm is..
wil je met me trouwen?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:22 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Heb zo'n hekel aan vrouwen die zich zo gedragen, een bommetje laten vallen en er vervolgens niks over zeggen. 'Doe lekker je ding, laat mij met rust.'
quote:
Jaaaaaaaaaah....quote:
Dat biedt ook nog perspectief.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:24 schreef arneaux het volgende:
Marlies tegen Marcia :"Je bent zoooooooooooo mooi, de eerste weken dacht ik echt waaaauuuw."
Die is zo vals en doortrapt.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:25 schreef T-lex het volgende:
Marlies is een vies spelletje aant spelen...
Wat doe jij in de cos?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ok we zitten wel een beetje op hetzelfde level geloof ik, nog niks gebeurd...
Later
Als blikken konden doden, zoiets zegt Marcia over Monique.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:25 schreef ruby het volgende:
Tijn mag niet aan Marcia haar oorlellen likken.
En Marlies een dubbele agenda.quote:
Hoe zo?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:25 schreef T-lex het volgende:
Marlies is een vies spelletje aant spelen...
gewoon simpel...als ze verliefd is op tijn, neukt ze hem voor de camera, geeft ze een signaal af....quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:28 schreef Gert het volgende:
Hallooo zijn jullie nooit verliefd geweest?
Monique heeft het heel zwaar nu, maar blijkbaar valt ze nu :"door de mand".
Checken of het nog steeds te snel gaatquote:
Zo'n stem heeft ze altijd.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:29 schreef VincentAdam het volgende:
Die dronken-tor stem van Marcia ook heel erg geinig.
Ze valt door de mand omdat ze iedereen heeft ' wijsgemaakt' dat ze totaal niet verliefd is.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:28 schreef Gert het volgende:
Ze heeft een man thuis. Punt.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:28 schreef Gert het volgende:
En steeds vaker wordt Tijn daar de dupe van. Terwijl Tijn 'voor altijd' aan z'n ex vastzit, maakte hij net duidelijk aan Marlies.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:28 schreef Gert het volgende:
Gruwelijke lange trol dat ze is.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:28 schreef T-lex het volgende:
Marlies weet gewoon dat Mo nu boos is op Tijn doordat hij met haar wegliep. Maar waarom gaat die bitch niet ff tegen Mo zeggen dat er niks is.![]()
Ik vind het wel grappig dat ze jaloers is.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:28 schreef Gert het volgende:
jij bent zoooooooooooo anti cos he!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Checken of het nog steeds te snel gaat![]()
Juist ja, als ik Rob was had ik allang weggeweest.........maar goed.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:28 schreef arneaux het volgende:
Marcia verwoordt wat wij al 6 weken denken.
Waarom? Marlies is Mo toch geen verantwoording schuldig over Tijn?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:28 schreef T-lex het volgende:
Marlies weet gewoon dat Mo nu boos is op Tijn doordat hij met haar wegliep. Maar waarom gaat die bitch niet ff tegen Mo zeggen dat er niks is.![]()
Zo simpel ligt het niet!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
gewoon simpel...als ze verliefd is op tijn, neukt ze hem voor de camera, geeft ze een signaal af....
zoniet dan lekker muil houden en niet beslag leggen op iemand die je niet kan hebben!![]()
Vrouwen !!!!![]()
Die zit al heel de avond tussen Tijn en Mo te stoken....en nu heeft ze d'r zin.quote:
Eerst tegen Mo zeggen: "we zijn zo hetzelfde, enzo" en vervolgens met Marcia roddelen over Mo en zeggen dat "we zo hetzelfde denken en zijn"quote:
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Checken of het nog steeds te snel gaat![]()
Eén meter 93.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |