Heb je hem geen wijntje gegeven.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
Komt de buurman bij me aanbellen of het geluid zachter mag. (Het is een Iraqkees, nit dat dat er toe doet maar toch)
Zijn vrouw staat op werpen, is uitgeteld.
Zeg ik tegen hem... "Ik kom toch ook niet bij jou, als dat kind ligt te janken, of dat iets zachter kan, deed ik bij je vorige ook niet. Dus beetje wederzijds respect zou wel op z'n plaats zijn. ..."
Teach-inn bedoel je!quote:
Hij vroeg iig of het mocht....quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
Komt de buurman bij me aanbellen of het geluid zachter mag. (Het is een Iraqkees, nit dat dat er toe doet maar toch)
Zijn vrouw staat op werpen, is uitgeteld.
Zeg ik tegen hem... "Ik kom toch ook niet bij jou, als dat kind ligt te janken, of dat iets zachter kan, deed ik bij je vorige ook niet. Dus beetje wederzijds respect zou wel op z'n plaats zijn. ..."
teach in toch ?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:13 schreef Martijn_fijn het volgende:
Wie zingt dit dingedong ook alweer? Ver ver voor mijn tijd![]()
Teach Inn.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:13 schreef Martijn_fijn het volgende:
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:12 schreef BONG4002 het volgende:
Ik denk trouwens dat ze het thema-nummer voor het laatst bewaren, namelijk de Fata Morgana
Waarom, ze gaat heus niet vreemdquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:13 schreef golfer het volgende:
En Semih blijft Mich maar in de gaten te houden vanaf een afstandje.
Teach inquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:13 schreef Martijn_fijn het volgende:
Nee man.quote:
Of hij kijkt graag naar zn vriendin, wat ook logisch is. Halfvol, halfleeg.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:13 schreef golfer het volgende:
En Semih blijft Mich maar in de gaten te houden vanaf een afstandje.
Dat is wel een goeie Gerrit.quote:
whahahaha afijn door deze trickvraag heeft er iemand zojuist allemaal oldbies ontdektquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |