dronken praatjes plus hij wil meerquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:21 schreef VincentAdam het volgende:
mo en tijn hebben ruzie. MO: laat me met rust.
Tijn? Welke PraatjeS?
Heb zo'n hekel aan vrouwen die zich zo gedragen, een bommetje laten vallen en er vervolgens niks over zeggen. 'Doe lekker je ding, laat mij met rust.'quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:20 schreef arneaux het volgende:
Jezus! Monique is fokkin jaloers.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:21 schreef arneaux het volgende:
Wat valt Monique door de mand.
Jij bent snelquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:22 schreef versabommie het volgende:
reflections of my life, supremes...
Nee joh!!!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Is het al een beetje bij te houden hier Coos?
yepquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:22 schreef arneaux het volgende:
Zou Monique nou jaloers zijn omdat Tijn met Marlies wegging??
Precies....quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:22 schreef scanman01 het volgende:
Monique toen al jaloers nadat Tijn met Milica stond te kletsen... en nu flipt ze weer nadat Tijn met Marlies heeft staan kletsen
nou, je weet helemaal niet wat de reden daarvan is.. kan een oorzaak hebben.. om 'm dan meteen een zielepoot te noemen..quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:20 schreef Canisfire het volgende:
[..]
E-10 is gewoon een mee loper die achter foute jongetjes aanloopt.
Gewoon een zielepoot.
Absoluut niet. Waarmee?quote:
Nou!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:21 schreef arneaux het volgende:
Wat valt Monique door de mand.
waar gaat het over?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:20 schreef arneaux het volgende:
Jezus! Monique is fokkin jaloers.
doet tijn ookquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:22 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Heb zo'n hekel aan vrouwen die zich zo gedragen, een bommetje laten vallen en er vervolgens niks over zeggen. 'Doe lekker je ding, laat mij met rust.'
Wat zou het anders kunnen zijn?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:22 schreef arneaux het volgende:
Dat lijkt me vrij duidelijk.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:22 schreef arneaux het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |