quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee man.![]()
Ik noem Muse toch ook geen Radiohead.![]()
ouwe poep roels!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
whahahaha afijn door deze trickvraag heeft er iemand zojuist allemaal oldbies ontdekt![]()
Marlies zei duidelijk tegen hem: " Ik ben echt gek op je"quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:14 schreef VincentAdam het volgende:
tijn en marlies?
gaat over zn ex zei diequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:15 schreef Capaja het volgende:
tijn geeft aan marlies toe dat ie van Mo houdt, maar hij weet dat het hopeloos is
hij zou willen dat ie het kon veranderen
hij laat marlies iets zien, maar dat krijgen wij niet te zien
We?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:14 schreef golfer het volgende:
We hebben daar wel het songfestival voor het laatst mee gewonnen, ja!
En wat voel je nú?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:14 schreef ruby het volgende:
Wat een deprimerende muziek.
ERFGENAAM, ERFGENAAM!quote:
Z'n lul ?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:15 schreef Capaja het volgende:
tijn geeft aan marlies toe dat ie van Mo houdt, maar hij weet dat het hopeloos is
Yeps.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:16 schreef Suikeroom het volgende:
zegt Tijn dat ie nog verliefd is op zn ex?
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
whahahaha afijn door deze trickvraag heeft er iemand zojuist allemaal oldbies ontdekt![]()
Onzin, hij had het over zijn ex.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:15 schreef Capaja het volgende:
tis trouwens wederzijdsquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:15 schreef Capaja het volgende:
Gevaarlijke vrouw idd.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:17 schreef Sonique het volgende:
Sabrina is een totale tease...
WIJquote:
Hij wilde weer een 'echte' kus, maar Sa zei: 'Je wil met de tong!' en zei hij: 'Dát doe ik wel met een ander' en zij slapte hem vervolgens. Niet echt hard, maar toch. Waarop Mo reageerde: 'Dat moet je zo ook niet tegen Sa zeggen!'quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
wadan? zit vier streams als een bezetene te volgen maar dit ontging me!
Zijn ook niet eens meer "mixed signals" te noemen...quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:17 schreef Sonique het volgende:
Sabrina is een totale tease...
Nee!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:16 schreef Gert het volgende:
[..]
En wat voel je nú?
Alle slaappillen ineens naar binnen?![]()
Is het al een beetje bij te houden hier Coos?quote:
quote:
Op de gang fluisterde Marlies echt tegen Tijn " Ik ben echt gek op je" .quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:18 schreef T-lex het volgende:
Marlies stond tegen Tijn te zeiken dat ze zich niet voor de gek liet houden over wat Tijn en Mo hebben. Nu heeft hij d'r een foto van z'n ex laten zien ofzo...net of dat boeit in deze situatie..maarja Tijn is ook dronken..dus vergeef hem.
E-10 is gewoon een mee loper die achter foute jongetjes aanloopt.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:19 schreef FBtje het volgende:
hmm.. heb het helemaal niet op racisten, maar weet niet wat ik van Etienne moet denken.. hij komt allerminst over als racist en ik geloof toch echt niet dat dit allemaal een spel van 'm is..
Spreek voor jezelfquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:18 schreef Gert het volgende:
[..]
WIJ![]()
voor het laatst.
toen jij en ik nog in onze pyamaatjes het speelkleed onderkwijlden
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:14 schreef versabommie het volgende:
Maar boos zijn en niet zeggen waarom is OOK heel irritantquote:
dronken praatjes plus hij wil meerquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:21 schreef VincentAdam het volgende:
mo en tijn hebben ruzie. MO: laat me met rust.
Tijn? Welke PraatjeS?
Heb zo'n hekel aan vrouwen die zich zo gedragen, een bommetje laten vallen en er vervolgens niks over zeggen. 'Doe lekker je ding, laat mij met rust.'quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:20 schreef arneaux het volgende:
Jezus! Monique is fokkin jaloers.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:21 schreef arneaux het volgende:
Wat valt Monique door de mand.
Jij bent snelquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:22 schreef versabommie het volgende:
reflections of my life, supremes...
Nee joh!!!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Is het al een beetje bij te houden hier Coos?
yepquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:22 schreef arneaux het volgende:
Zou Monique nou jaloers zijn omdat Tijn met Marlies wegging??
Precies....quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:22 schreef scanman01 het volgende:
Monique toen al jaloers nadat Tijn met Milica stond te kletsen... en nu flipt ze weer nadat Tijn met Marlies heeft staan kletsen
nou, je weet helemaal niet wat de reden daarvan is.. kan een oorzaak hebben.. om 'm dan meteen een zielepoot te noemen..quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:20 schreef Canisfire het volgende:
[..]
E-10 is gewoon een mee loper die achter foute jongetjes aanloopt.
Gewoon een zielepoot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |