lekâh jaquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:38 schreef Nostalgist het volgende:
Welk nummer is dit ???? Lekker hoor...
Dat heb ik gemist.... caps please?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:38 schreef Capaja het volgende:
heeft iemand de cap dat MO tijn vol op de bek zoent tijdens : als de nacht verdwijnt, dat was nog net voor dat tijn naar semih liep
dat was Sabrinaquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:38 schreef Capaja het volgende:
heeft iemand de cap dat MO tijn vol op de bek zoent tijdens : als de nacht verdwijnt, dat was nog net voor dat tijn naar semih liep
Ik heb ook geen hekel aan Semih. Best een sympathieke gast, met vaak leuke sarcastische humor.quote:
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:38 schreef Nostalgist het volgende:
Welk nummer is dit ???? Lekker hoor...
Dansen ?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:39 schreef Day het volgende:
Goh, ik ben bekeerd, geloof ik
Vind dit ook een lekker nummer![]()
Ga je al weer naar bed?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:38 schreef flugeltje het volgende:
K*t m'n drank is op. En de goeie muziek is nog niet eens begonnen.
Tussen Tijn en Monique gebeurd vanavond niets, ik zou Etiënne en Rik in de gaten houden als ik jullie was
nee sa stond aan de andere kant bij e10 (zekers weten)quote:
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:39 schreef uniekhoorn het volgende:
Da's altijd zo zonde.. degene die het hardst schreeuwen dat ze "naar de kloten" gaan die gaan het juist niet
Heeft Mon nog steeds maar 1 drankje op?
Thx !quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:40 schreef Martijn_fijn het volgende:
Yoshimoto - Eric Prydz
quote:
Net een monnik... zoals hij probeert te dansenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:42 schreef Day het volgende:
Ik kan er niks aan doen, maar ik vind Eggie zo komisch!
En Egbert is de enige Gabber in da house!quote:
En dan zo'n feest als vorige week missen zekerquote:
Ga effe snel naar de snackbar om de hoek!!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:38 schreef flugeltje het volgende:
K*t m'n drank is op. En de goeie muziek is nog niet eens begonnen.
In de zin van dat je 'm uitlacht? Of toélacht?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:42 schreef Day het volgende:
Welke stream luister jij?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:43 schreef T-lex het volgende:
Born Slippy van Underworld
kan niet ff smack my bitch up ?quote:
Ik ook, zit een soort melodramatisch sfeertje om hem heen met een vleugje zelfspot en ironie. Van mij mag ie blijven Maandag.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:42 schreef Day het volgende:
*Fles Apfelkorn op tafel zet*quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:43 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En dan zo'n feest als vorige week missen zeker
Echt nie
ERFGENAAM, ERFGENAAM!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:45 schreef arneaux het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen, Marcia ziet er écht heel erg mooi uit.
dat wel, maar door de glimmertjes in dr wimpers is ze niet mooi te cappenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:45 schreef arneaux het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen, Marcia ziet er écht heel erg mooi uit.
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:44 schreef teamlead het volgende:deze muziek hebben ze zelf aangevraagd?
wansmaak top 100 zeg
Off topicquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:45 schreef Nostalgist het volgende:
Dit moet ik ook even kwijt :
Ik vind het gezellig hier op het Forum !!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ERFGENAAM, ERFGENAAM EN AMEN!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:45 schreef Nostalgist het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jammer TL, laat je eens gaan, Feel the Vibe !!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:44 schreef teamlead het volgende:deze muziek hebben ze zelf aangevraagd?
wansmaak top 100 zeg
Of VooDoo People.....quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
kan niet ff smack my bitch up ?
altijd leuk die feestenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:45 schreef Nostalgist het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar dat doen ze dan wel weer heel goed...quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:45 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Deze muziek kun je dus echt niet op dansen. Ja, als een debiel.![]()
quote:
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:43 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En dan zo'n feest als vorige week missen zeker
Echt nie
Dat is alleen Egbert volgens sommige.quote:
Grapje toch?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:46 schreef NorthernStar het volgende:
Damn wie is dat lekkere wijf in dat zwarte rokje en topje![]()
![]()
E10quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:47 schreef Wickedangel het volgende:
Laten we wedden wie er als eerste volledig naar de kloten gaat![]()
Erfegenaam, Erfgenaam !! Mooie Cap !quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:48 schreef versabommie het volgende:
Ik denk dat ik de capwedstrijd nu al heb gewonnen, meest debiele foto :
[afbeelding]
I second that !quote:
Das Tijn's zusje.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:46 schreef NorthernStar het volgende:
Damn wie is dat lekkere wijf in dat zwarte rokje en topje![]()
![]()
Wat een feest hier he?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:45 schreef Nostalgist het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:49 schreef ruby het volgende:
[..]
Wat een feest hier he?![]()
Tijd voor een grouphug! [afbeelding]
nou ik ook hoor.....quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:48 schreef cripplecrow het volgende:
marlies is geil.
[..]
Kotsen, denk je?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:47 schreef Addi het volgende:
E10 liep naar de wc,was daar even,liep toen een stukje terug nadat hij met een handdoek zn koppie afdeed en zei toen jeez en ging weer naar de wc.
[..]
Ja, deze groep is groter dan bb'squote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:49 schreef ruby het volgende:
[..]
Allebei fout. Diesel power!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:46 schreef PID61 het volgende:
[..]
Of VooDoo People.....
Of het hele oevre van the Prodigy
Het was het eerste wat ik zag toen ik de streams aanzette. Het had erger kunnen zijn nu ik Eggie zie.quote:
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:49 schreef flugeltje het volgende:
Muziek
Eindelijk.....
Where do you go to my lovely...
Marlies is altijd geil.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:48 schreef cripplecrow het volgende:
marlies is geil.
bij dat nummer van 'that's no good for me, lalal'quote:
Die komt nie!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:50 schreef cripplecrow het volgende:
boring. wanneer komt paris hilton
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:50 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja, deze groep is groter dan bb's
Hmmm, Rik gaat nu eens echt naar de klote?!
quote:
Was zo mooi om te zien.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik was te laat voor het kusje van Rik
Nee maar is ideaal om even bij te schenken.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:50 schreef n1ek het volgende:
goed nummer dit maar past totaal niet tussen die dance nummers![]()
quote:
Ik vind het wel een mooi nummerquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dit liedje slaat dus niet zo aan bij de bewoners..![]()
Titel ?quote:
Nee, verleden jaar was echt leuker imoquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:53 schreef Wickedangel het volgende:
Ik vind deze bewoners leuker dan vorig jaar. Niet zo camerabewust ook.
Kiss kiss ofzo. Google weet t wel, die gast heeft hier 1x een hitje gehad.quote:
Mee eens. Ze zijn veel losser.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:53 schreef Wickedangel het volgende:
Ik vind deze bewoners leuker dan vorig jaar. Niet zo camerabewust ook.
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:55 schreef arneaux het volgende:
[..]
Kiss kiss ofzo. Google weet t wel, die gast heeft hier 1x een hitje gehad.
Neequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:55 schreef Gert het volgende:
Is dit ook een verzoeknummer?
2 keer, ook met het nr sikidim.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:55 schreef arneaux het volgende:
[..]
Kies kies.quote:
Smile they said, Life could be worse....quote:
In Turkije is ie echt superpopulair... ik hem daar uitlachen om dit zielige hitje en die Turken helemaal pissed-off... blijkt ie daar gewoon hip te zijnquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:55 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik niet....quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:57 schreef Day het volgende:
Hey, daar is Marlies!
Die was ik helemaal vergeten!![]()
Ik hoop dat ze is flink door drinktquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:57 schreef Day het volgende:
Hey, daar is Marlies!
En ze heeft nog wel zo'n mooie nagelpiercingquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:57 schreef Day het volgende:
Hey, daar is Marlies!
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:58 schreef CartWOman het volgende:
Marlies tegen Tijn: 'Ik vind je nog leuker dan ik dacht dat je was...'![]()
Marlies kan gewoon geneukt worden.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:58 schreef CartWOman het volgende:
Marlies tegen Tijn: 'Ik vind je nog leuker dan ik dacht dat je was...'![]()
Ja, Jeroen is ook latentquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:58 schreef arneaux het volgende:
Iedereen gaat al goed los zeg. Jeroen stond net al tegen Rik aan te rijden.
Ik moest ook ff slikkenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:54 schreef CartWOman het volgende:
Slowdansen met z'n broertje.... Etiënne: hou op jullie, krijg er tranen in m'n ogen van.![]()
Rik zet een heel erg stereotype neer van een homo zoals die door de media wil gezien worden...quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik wist wel dat homo zijn, in de genen zit maar Rik is er HET voorbeeld van! En nu niemand meer zeuren over homo's!
Was goeroe Janine er maar. Zij kan zo goed op mensen inpraten.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:59 schreef arneaux het volgende:
Etiënne trekt t slecht!
Grafkanker s op met die opmerkingen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:58 schreef Addi het volgende:
Zeker een turks nr dit he? komt nogal jankerig over en ik hoor het weleens heel hard in voorbijrijdende fordjes.
Arme Tijn.quote:
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:59 schreef ruby het volgende:
Hallo, waar blijft "I've got the power?"![]()
Jeugdsentiment ja!
make up is uitgelopenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:59 schreef Canisfire het volgende:
Wat ziet E-10 er vreselijk eng uit zo...
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:59 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
"Als ik alcohol drink voel ik het hier kriebelen"
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:59 schreef ruby het volgende:
Hallo, waar blijft "I've got the power?"![]()
Jeugdsentiment ja!
Misschien is ie al opgewonden.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:59 schreef Capaja het volgende:
e10 zit maar zieligjes te hijgen daar
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:00 schreef heksie69 het volgende:
E10 ziet eruit als een verlepte alice cooper
Eerlijk gezegd vind ik Rik echt top.... hij laat zien dat homo's niet altijd zo zijn, maar ook keivaak heel gewoon kunnen zijn...quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:59 schreef Sonique het volgende:
[..]
Rik zet een heel erg stereotype neer van een homo zoals die door de media wil gezien worden...
Een vent die zich als wijf verkleed en pikken slikt...
Sterke drank hoorquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:00 schreef uniekhoorn het volgende:
Waar zijn ze nou zat van??? van die 3 uurtjes een paar biertjes??
Wat een mietjes...
Monique was ook 1 van de gegadigden.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:00 schreef Day het volgende:
[..]
Arme Tijn.Vorig feestje was het Marcia, nu Marlies.
Dat was Marlies toch?quote:
Echt bizarrrrrrrrrrrrrrr dat je dat weet.quote:
Marliesquote:
Ja, vind je dat niet superrrrrrrrr?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:02 schreef arneaux het volgende:
[..]
Echt bizarrrrrrrrrrrrrrr dat je dat weet.
tis maar net hoe je het bekijkt...quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:02 schreef Bartoli het volgende:
hetgaat niet echt lekker met e10
Je bent zoooooooooooo grappig.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:02 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja, vind je dat niet superrrrrrrrr?
jaar of 12 dusquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:03 schreef cripplecrow het volgende:
sabrina muziek!! chipzzz
Homos zijn niet ongewoon ofzo, dat zeg ik niet.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:01 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik Rik echt top.... hij laat zien dat homo's niet altijd zo zijn, maar ook keivaak heel gewoon kunnen zijn...
one o o one nightsquote:
Hij speelt met zichzelf....quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:05 schreef arneaux het volgende:
Wat doet Jeroen nou weer, hahaha.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:06 schreef versabommie het volgende:
Jeroen is hard op weg![]()
[afbeelding]
die heeft ook een kindje waar ze het mee doet héquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:06 schreef JufJoop het volgende:
OMG... Sabrina kent het hele dansje uit haar kop...
Da's kut hè, als je screenies wilt maken.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:06 schreef Wickedangel het volgende:
Sodeju, waarom kan de regie niet eens vijf seconden focussen?![]()
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:06 schreef Gert het volgende:
Sabrina!![]()
Wanneer mag ik voor je gaan bellen?
Het leven zit vol stereotypen... iedereen die zegt dat ie nergens bij hoort hoort bij het groepje dat zegt dat ie nergens bij hoortquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:06 schreef Sonique het volgende:
[..]
Homos zijn niet ongewoon ofzo, dat zeg ik niet.
Ik vind het altijd zo jammer dat het altijd zo'n stereotype moet zijn. Ze zullen nooit eens een gewone jongen erin doen die homo is. Het zijn altijd die relnichten ala Geer en Goor of Albert verlinde, of verwijfde kerels zoals Rik.
Maar goed, BB zit vol stereotypen natuurlijk.
E10 speelt het spel mee lekker doen of je homo bent scheelt weer in de groepquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:07 schreef Canisfire het volgende:
E-10 doet soms leuk mee en dan een seconde later kijkt hij echt dodelijk eng.
Omvervolgens weer leuk mee te doen.
Ik wordt bang van zulke mensen...
Dat gaat niet goed zo. Als 'ie doordrinkt is het snel over.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:07 schreef Canisfire het volgende:
E-10 doet soms leuk mee en dan een seconde later kijkt hij echt dodelijk eng.
Omvervolgens weer leuk mee te doen.
Ik wordt bang van zulke mensen...
Sinds een uur of zevenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:08 schreef miraculeus het volgende:
helaas val ik net pas in, zijn ze al lang bezig?
dit is echt heel grappig!
De afterparties zijn sowieso altijd veel leuker.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:07 schreef Sonique het volgende:
Het feestje kakt in imo..
Hij weet iig hoe hij verantwoord moet kotsen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:08 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dat gaat niet goed zo. Als 'ie doordrinkt is het snel over.
1001 Biertjes.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:08 schreef Capaja het volgende:
nieuwe tt : met e10 de nacht door ........... of niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |